МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Let's move

Материал туралы қысқаша түсінік
Let's move
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
580
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Short term plan

Lesson plan



LESSON: Let’s move

School:

Date:

Teacher name:

CLASS: 1

Number present:

absent:

Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

1.S1 make basic personal statements and simple statements about object

1.L1 recognise short instructions for basic classroom routines spoken slowly and distinctly





Lesson objectives

All learners will be able to: pronounce new words






Most learners will be able to: pronounce the new words and translate them






Some learners will be able to: can perform all tasks








Previous learning


Plan

Planned timings

Planned activities (replace the notes below with your planned activities)




Resources



5min










Organization moment:

Greetings. Checking the homework. Introducing the lesson.

Lead-in

Children what am I doing?

Pre- teaching

New words (with mime)

TPR

Listen and say. Listen and do

Teacher drills the pronunciation with whole class and with individual learners.

Shape1 Shape2

Clap your hands

Jump up high

Listen to music

Stamp your feet

Turn around











Middle










































Task.( listen and tick)
























CD, flashcard, pictures













End



Work with pictures.

What is she doing?

She is clapping her hands









flashcard

Additional information

Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?

Assessment – how are you planning to check learners’ learning?

Cross-curricular links
Health and safety check
ICT links
Values links

More support:













More-able learners:








Reflection

Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

What did the learners learn today?

What was the learning atmosphere like?

Did my planned differentiation work well?

Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?



Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson.



Summary evaluation



What two things went really well (consider both teaching and learning)?



1:



2:

What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?



1:



2:



What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!