Сабақ жоспары №69
|
Білім беру ұйымының атауы: |
№14 колледж МКҚК |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Логарифмдік функция, оның қасиеттері және графигі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Модуль пән атауы |
ЖБП 01 Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагог: |
Әбілда Е.Х курс:1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ: |
АС-23-А1 |
СА-23-А1 |
СА-23-Б1 |
ЭМ-23-1 |
ТМ-23-1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі: |
Тәжірибелік |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мақсаты |
Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды логарифмдік қасиеттерді зерттеу туралы сөздік қорларын молайту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Тақырыпты түсінеді, ұжымда бірлесе отырып жұмыс жасауда өз пікірін білдіруге, дәлелдеуге үйренеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Г |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Қайталау сұрақтары: 1. а санының n-ші дәрежелі түбірі деп. 2. Иррационал теңдеулер деп. 3. Рационал көрсеткшті дәреже дегеніміз не?. 4. Көрсеткіштік теңдеулер дегеніміз не? 5. Көрсеткіштік теңсіздіктер дегеніміз не?. Анықтама. а санының n-ші дәрежелі түбірі деп n- ші дәрежесі а санына тең болатын в санын айтады.
Анықтама
бойынша n - түбір көрсеткіші, a – түбір ішіндегі өрнек Иррационал теңдеулер деп - белгісіз айнымалы х түбір таңбасының ішінде болатын теңдеулерді айтады. Иррационал теңдеулерді шешудің екі тәсілі бар:
1. 2. 3. 4.
Дұрыс жауабын тап.
2)
3)
4)
5) Үй тапсырмасына тест
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Логарифмдік функция және олардың қасиеттері
1. Логарифм.
Анықтама.
Логарифмнің белгіленуі
-
Оқылуы: Негізі а болатын в санының логарифмі.
2. Логарифмдердің негізгі
қасиеттері. Логарифмдермен көрсеткіштік функцияның
қасиеттерінен туындайтын олардың мынадай қасиеттері қолданылады:Кез
келген
Кез келген нақты р саны үшін.
Санның логарифмінің негізі 10-ға тең болса, онда логарифмді санның ондық логарифмі деп атайды және lgb арқылы белгіленеді. Мысалы: log105=lg5. Санның логарифмінің негізі е ≈ 2,718281828... саны болса, онда логарифм санның натурал логарифмі деп аталады. Мысалы: = ln5.
1-мысал.
Мәнін табайық: а) а) б) Топтық жұмыс 1 топ
в)
2 топ а) в) 3 топ а) в)
4 топ а) в) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
Өздік жұмысы. /деңгейлік тапсырмалар/ А деңгейі: Есепте:
В деңгейі: Теңдеулерді шешіңдер:
С деңгейі: Теңсіздіктерді шешіңдер:
7. Тест тапсырмалары.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Әбілда ЕрханШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Логарифмдік функция, оның қасиеттері және графигі.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Логарифмдік функция, оның қасиеттері және графигі.Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы Сабақ жоспары №69
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a)
b)
22
c)
d ) 
k)
теңдеуіне,
және
қайта оралайық. Алдыңғы бапта көрсетілгендей, бұл
теңдеудің
болғанда шешімдері болмайды, тек
болғанда жалғыз ғана түбірі болады. Сол
түбірді
болатын
санының логарифмі деп атайды және былай
белгілейді
яғни 

мұндағы а
– логарифмнің
негізі,
(мұндағы
) теңбе-теңдігін негізгі логарифмдік теңбе-теңдік
деп атайды.
.
.

.
б) 
екені белгілі, яғни 32 санын шығарып алу үшін
2-ні бесінші дәрежеге шығару керек. Олай болса,

екені белгілі, сондықтан 
. б)
.
. г)
.
;
. б)
;
.
;
. г)
;
;
. б)
;
.
;
. г)
;
.
;
. б)
;
.
. г)
; 
≥














