Сабақтың
басы
5
минут
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақты жағымды ахуалдан
бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн
доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы
пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa
бөлeмін.
II.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы
көңіл күй сыйлайды.
көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
«Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
|
Тапсырма
1.
1) Geogebra бағдарламасында
негізі е саны болатын логарифмдік
функцияның графигін салыңыз;
2) график бойынан нүкте алып,
осы нүктедегі графиктік жанамасын
салыңыз;
3) жанаманың бұрыштық
коэффициентін салыңыз;
4) әрбір нүктедегі жанаманың
бұрыштық коэффициентін кестеге
жазыңыз.
Сұрақ: Бұдан не байқауға
болады?
Оқушылардың ойларын
тыңдау.
болса, оның туындысының
мәндері болады екен, немесе оны
былайша да жазып көрсетуге болады:
,
не
№2 Функцияның туындысын
табыңыз:
-
-
-
-
-
-
№3
y = және
y = kx + b
ф ункция графиктерімен шектелген фигураның ауданын
тап. Графиктердің қиылысу нүктелері: A(0,5; 2,5)
және B(2; 1).
|
Шешуі:
-
1·lnx+x·
-
-
=2(lnx+x)·( )
Тапсырманы жұптаса отырып
орындайды.
|
Дескриптор:
-Тапсырманы
орындайды
2
балл
Дескриптор:
-логарифмдік функцияның
туындысын табу формуласын біледі;
-функцияның туындысын
табады;
4
балл
Дескриптор:
-түзу теңдеуін
жазады;
- функцияны теңестіру арқылы
теңдеуді шешеді;
-анықталған интеграл арқылы
дифференциалдайды;
-Қисық сызқты трапеция ауданын
табады;
-
2
балл
|
11
сынып
Алгебра және анализ
бастамалары
Оқулығы
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
-
Бүгін сабақта мен
қайталадым:."
-
" Бүгін сабақта мен
бекіттім:."
-
"
Мен өзім үшін
түсіндім:"
Үйге
тапсырма:
|
Оқушылар осы тарау бойынша өз
ойларымен бөліседі
|
Әр тапсырманың бағалау
критерийлері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағаланады.
|
|