Материалдар / Логарифмдік функцияның туындысы 11 алг №63 ҚГБ

Логарифмдік функцияның туындысы 11 алг №63 ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Логарифмдік функцияның туындысы 11 алг №63 ҚГБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2024
247
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:_____________

Пән:Алгебра және анализ бастамалары Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары №63

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Логарифмдік функцияның туындысы;

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.1.17 логарифмдік функцияның туындысын табу

Сабақтың мақсаты:

логарифмдік функцияның туындысын табуға есептер шығарады

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

II.

Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

көтереді, бауырмалдығын оятады.



«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Оқулық


Сабақтың ортасы

15 мин
















Тапсырма 1.

1) Geogebra бағдарламасында негізі е саны болатын логарифмдік функцияның графигін салыңыз;

2) график бойынан нүкте алып, осы нүктедегі графиктік жанамасын салыңыз;

3) жанаманың бұрыштық коэффициентін салыңыз;

4) әрбір нүктедегі жанаманың бұрыштық коэффициентін кестеге жазыңыз.

Сұрақ: Бұдан не байқауға болады?

Оқушылардың ойларын тыңдау.

болса, оның туындысының мәндері болады екен, немесе оны былайша да жазып көрсетуге болады: , не



2 Функцияның туындысын табыңыз:







3 y = және  y = kx + b

ф
ункция графиктерімен шектелген фигураның ауданын тап. Графиктердің қиылысу нүктелері: 
A(0,5; 2,5) және B(2; 1).









Шешуі:

  1. 1·lnx+x·

  2. =2(lnx+x)·( )








Тапсырманы жұптаса отырып орындайды.











Дескриптор:

-Тапсырманы орындайды

2 балл































Дескриптор:

-логарифмдік функцияның туындысын табу формуласын біледі;

-функцияның туындысын табады;

4 балл







Дескриптор:

-түзу теңдеуін жазады;

- функцияны теңестіру арқылы теңдеуді шешеді;

-анықталған интеграл арқылы дифференциалдайды;

-Қисық сызқты трапеция ауданын табады;



- 2 балл


11 сынып

Алгебра және анализ бастамалары

Оқулығы



















Сабақтың соңы

5 минут







Рефлексия

  1. Бүгін сабақта мен қайталадым:."

  2. " Бүгін сабақта мен бекіттім:."

  3. " Мен өзім үшін түсіндім:"

Үйге тапсырма:



Оқушылар осы тарау бойынша өз ойларымен бөліседі



Әр тапсырманың бағалау критерийлері бойынша 10 баллдық жүйемен бағаланады.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ