Оқушылардың ойлау қабілетін,
математика пәніне деген сүйіспеншілігін тудыру үшін әр сабақты
оқушылардың қызығушылығын тудыратындай етіп ұйымдастыру керек.
Төменде топпен оқыту үлгісіндегі сабағымның жоспарын ұсынып
отырмын.
Сабақтың тақырыбы: Логарифмдік
теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты: Логарифмдік
теңдеудің анықтамасын білу, теңдеуді шешу тәсілдерін
меңгерту
Дамытушылық мақсаты: Тақырып
бойынша негізгі мәселені анықтап,көрсете білу,танымдық-ізденіс
қызметін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Өздігінен
ізденуге,білім алуға, еңбегінің нәтижесін бағалай білуге
үйрету.
Сабақтың типі: Жаңа
тақырып
Сабақтың түрі: жеке,
топтық
Сабақтың
көрнекілігі:Кестелер,карточка,компьютер,интерактивті
тақта.
Сабақтың
жоспары:
Ұйымдастыру
а) Мұғалімнің кіріспе
сөзі
Жаңа
сабақ
а) Жаңа сабақтың тақырыбы,
мақсаты
б) Тірек
тапсырмалар
в) Жаңа сабақты меңгеру
алгоритмі
г) Бекіту
тапсырмалары
д) Деңгейлік
тапсырмалар
Сабақты
қорытындылау
Үй тапсырмасын
бару
Оқушылар білімін
бағалау
Сабақтың
барысы:
-
Мұғалімнің кіріспе
сөзі: «Адам байлығының ішіндегі ең
тамашасы – білім»,- деген екен шығыс ғұламасы Әбу-р- Райхан әл
Бируни. Ендеше, бүгін білім байлығын «Логарифмдік теңдеулерді шешу»
жаңа тақырыбымен толықтырасыңдар . Сабағымызға қол жетімді
мақсаттар қоялық.(Оқушылар сабаққа мақсат
қояды)
Мақсаты:Логарифмдік теңдеудің
анықтамасын білу, теңдеудің шешу тәсілдерін меңгеру, теңдеуді
шешудің тиімді тәсілдерін таңдай білуге
үйрену.
-
Сабағымызды жаңа тақырыпты
меңгеруге қажетті бұрын өтілген материал тапсырмаларын қайталап,
еске түсіруге арналған тірек тапсырмаларынан
бастаймыз.
Логарифмдік
қасиеттер:
1) Негізі а (а- keз келген оң сан) болатын
а санының логарифмі бірге тең: logaa=1
2) Негізі а болатын бір
санының логарифмі нөлге тең:
loga1=0
3) Екі немесе бірнеше оң сандардың
көбейтіндісінің логарифмі көбейткіштердің логарифмдерінің
қосындысына тең: loga(bc)=loga b +loga c
4) Қатынастың немесе бөлшектің
логарифмі мен бөлімінің логарифмінің айырымына тең:
loga (b/c)=
loga b
–loga c
5) Дәреженің логарифмі дәреже көрсеткішін
дәреже негізінің логарифміне көбейткенге
тең:
logab n =n
loga b
6) Жаңа негізге көшу
формуласы: logab=logcb/logca;
Логарифмнің негізгі
қасиеттерін еске түсіріп, кестенің бос ұяшықтарына теңдікті
жалғастыру.
-
Енді жаңа тақырыпты өз
беттеріңмен меңгеруге тырысасыңдар.(Жаңа тақырыпты меңгеру
алгоритмі бойынша оқулықтан тақырыпты оқып,түсінуге 5 -7 минут
уақыт беремін)
Жаңа тақырыпты меңгеру
алгортимі:
-
Логарифмдік теңдеудің
анықтамасы
-
Түрлері:Қарапайым логарифмдік
теңдеу, көрсеткішті логарифмдік теңдеу
-
Теңдеуді шешу
тәсілдері:
Логарифмнің анықтамасын
қолдану
Потенциалдауды
қолдану
Жаңа айнымалы
енгізу
Мүшелеп
логарифмдеу
Жаңа негізге
көшу
Бірінші топ жаңа тақырыпқа
талдау жүргізеді.
-
Бекіту тапсырмасы ретінде
екінші топ оқушылары есеп шығару үлгісі ретінде
№271(1),№272(3),№274(3)
№271(1)
№272(2)
2х+1=32 х+1=4х-5
2x=9-1 х-4х=-5-1
2x=8 -3х=-6
x=4 х=2
№274(3)
2а2-7а+3=0
Д=49-4·3·2=25
а1,2=7±5/4
а1=3
а2=1/2
х=33=27
х=31/2=
Жауабы:27
-
Кері байланыс кезеңі ретінде
деңгейлік тапсырмалар орындалады. Карточка мен тест тапсырмалары
беріледі.
Карточка
1
Карточка 2
Карточка
3
Карточка 4
Карточка
5
Карточка
6
х=216
Карточка
7
Карточка
8
Карточка
9
Карточка
10
=1
Карточка
11
х2+ =20
Карточка
12
=1
Карточка
13
Карточка
14
Тест (дарынды оқушымен
жұмыс)
А)0 В)-1 С)1 Д)5
Е)25
2.
А)1 В)2
С) Д)2
Е)5
3.
А)6 В)2 С)36
Д) Е)3
4.
А) 4 В)2 С)16
Д) Е)-4
5.
А)4 В)-4 С)2 Д)16
Е)10
6.
А)5 В)3 С)-3 Д)10
Е)9
7.
А )
В) С)4 Д)5
Е)20
8.
A) В)авс
С) Д)
Е)
9.
А)7 В) С)7;-2 Д)-2
Е)-7;2
10.
А)25
В) С) ;25
Д)- Е)-25
Сабақты
қорытындылау:
«Есіңде сақта» дей келе
бүгінгі алған білімдеріңнен бір-біріңе ҰБТ-да қажетті ережелерді
айтасыңдар.
Бүгін Оқушылар өз білімдеріңді, өз
беттеріңмен тақырыпты талдай алатындарыңды көрсеттіңдер, алдағы
үлкен сыннан сүрінбей жұлдыздарың жарқырауларына
тілектеспін!