Магниттік мектеп мұғалімдеріне
арналған сабақ
Алгебра және анализ
бастамалары 11`а` сыныбы 30 қаңтар 2017
жыл
Пән мұғалімі: Зейнолдина
А.К.
|
Тақырыбы
|
Логарифмдік
теңсіздіктер
|
Сабақ
мақсаттары
|
Логаримнің
қасиеттерін, теңсіздіктер шешу алгоритмдері мен әдіс-тәсілдерін
есеп шығаруда пайдалану.
Логикалық ойлау
қабілеті мен есеп шығару дағдыларын
жетілдіру.
|
Сабақ
түрі
|
Практикалық, есеп
шығару
|
Күтілетін
нәтиже
|
-
Логарифмнің
қасиеттерін есеп шығаруда
қолданады
-
Берілген
теңсіздіктің анықталу облысын
табады
-
Логарифмдерді бірдей
негізге келтіреді
-
Логарифмнің негізіне
байланысты өспелі (кемімелі) екенін
анықтайды
-
Алынған теңсіздікті
шешіп шешімін сан өсіне сызып
көрсетеді
-
Шешімін анықталу облысымен
қиылыстырып жауабын алады
|
Білім беру
технологиясы
|
Сын тұрғысынан ойлау
технологиясы
|
Сабақтың білім беру
формасы
|
Топпен бірлесе, жұптық және
жекелей атқаратын жұмысқа арналған
|
Сабақта қолданылатын әдіс
тәсілдер
|
Кумулятивтік әңгіме,
зертеушілік әңгіме, өздік жұмыс.
|
Көрнекіліктер
|
презентация, таратпа
материалдар, бағалау парағы.
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ұйымдастыру
(3
мин)
|
Оқушыларды
түгендеу
Топқа
бөлу
Топ басшысын
сайлау
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Топпен жинақталып
отыру.
|
Мұғалімнің формативті
бағалауы
|
«Қызығушылықты
ояту»
( 6
мин)
|
Шатастырылған
баулар
Қиынды анықтамаларды таратып
беру, қасиеттерін және теңсіздіктерді шешу алгоритмін
қайталату.
Слайд
1.
|
Қиынды анықтамаларды
құрастырып, анықтаманы және қасиеттерді
айтады.
|
Топ басшысының
бағалауы,
мұғалімнің формативті
бағалауы
|
«Мағынаны
ажырату»
(25мин)
|
Топқа есептер беріледі. Әр
есепке 10 ұпай беріледі.
І және ІІІ Қорғаушы
топ
Есепті топпен талдау,
шығару.
Есеп дұрыс шығарылған болса
топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғаулары
қажет.
ІІ-ІҮ Бағалаушы
топ тақтаға шығарылған есептің
шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы
тиімді,
тиімсіз екенін бағалап, ұпай
санын шегере алады.
|
Есепті топпен
талдайды, шығарады.
Қорғаушылар:
Есеп дұрыс
шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып
қорғайды.
Бағалаушылар:
Бағалаушы топ
тақтаға шығарылған есепті
бағалайды.
|
Бағалаушы топ
оқушылары
Өзін-өзі
бағалауы
Топ басшысының
бағалауы.
Мұғалімнің
бағалауы.
|
Топ оқушыларына жеке
тапсырма беріледі.
Модулмен берілген теңсіздікті
шешу.Әр оқушы өз бейжиктегі түсіне сәйкес есепті
шығарады.
–сары
-қызыл
– жасыл
түс
-көк
|
Әр оқушы түстер
бойынша жаңа топқа бірлесе отырып есептерін талдап ең тиімді
тәсілді тақтада көрсетеді.
Топ оқушылары
топтарға қайта топтасады, әр оқушы есептерінің тиімді деген
тәсілдерімен өз топтарында
бөліседі.
|
Өзін-өзі
бағалау
Топ басшысының
бағалауы.
|
Слайд 4. Үй
тапсырмасы: 9.В.61,62
§18
оқуға


|
Үй тапсырмасын
жазады.
|
|
Семантикалық
карта толтыру
(6мин)
|
|
Кестені
толтыру
|
1
|

|
;
2,5)
|
2
|

|

|
3
|

|
(- )
|
4
|

|
(2;3,5)
|
Бағалануы
|
4 дұрыс
–«5»
3 дұрыс
–«4»
1-2
дұрыс-«3»
|
|
Жеке
жұмыс
Семантикалық
карта толтырады
|
Бірін-бірі
бағалауы
Топ басшысының
бағалауы
|
Бағалау
(3мин)
|
Топ басшысының
формативті бағалауымен, мұғалімнің жиынтық
бағалауы
Оқушының аты-жөні
|
Үй тапсырмасының орындалуы
|
Шатастырылған бауларға қатысу
белсенділігі
|
Қорғаушы, бағалаушы
тапсырмалары
|
Модулмен берілген есептер
|
Кесте толтыру
(бірін-бірі бағалау)
|
Дескриптор арқылы бағалануы
|
Қортынды баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Табыс
критериі
р/с
|
дескриптор
|
балл
|
Бағалануы
|
1
|
Логарифмнің
қасиеттерін есеп шығаруда
қолдану
|
2
|
11-12
-«5»
8-10
-«4»
5-7
-«3»
1-4
-«2»
|
2
|
Берілген
теңсіздіктің анықталу облысын
табу
|
2
|
3
|
Логарифмдерді бірдей
негізге келтіру
|
2
|
4
|
Логарифмнің негізіне
байланысты өспелі (кемімелі) екенін
анықтау
|
2
|
5
|
Алынған теңсіздікті
шешіп, шешімін сан өсіне сызып
көрсету
|
2
|
6
|
Шешімін анықталу
облысымен қиылыстырып жауабын
алу
|
2
|
|
Кері
байланыс
Рефлексия
(2
мин)
|
Сабақ бойынша
кері байланыс.
|
Тақырып бойынша
ұққанын және ұқпағанын стикерге
жазу.
|
|