Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Логика әлемі
Материал туралы қысқаша түсінік
Факултатив сабақ жоспары Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
880
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ | Сабақтың тақырыбы: | Сабақтың мақсаты | Сабақтың әдіс-тәсілдері | Сабақтың ресурстары | Мерзімі |
1 | Логика дегеніміз не?. | Оқушыларға логика жайлы түсінік бере отырып,білімдерін тереңдету. | Пікірлесу,әңгімелеу, сұрақ-жауап. | Дидактикалық материалдар. | |
2 | Логикалық есептерді шешу тәсілдері. | Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, есептеу дағдыларын жетілдіру. | Жинақтау,талдау. | Суреттер, сандар кеспелер. | |
3 | Сандардың нумерациясы . | Мың көлеміндегі сандарды оқу,жазу,жіктеу,салыстыру разрядтардың атауын және нөмірленуін бірліктер класын қайталап пысықтау | Топтастыру,іздену. | Сандар,плакаттар | |
4 | Кері есептер құрастыру. | Құрама есеп түрін дұрыс анықтап,оған кері есептер құрастыруға машықтандыру. | Ойын,СТО. | Тірек-сызба, кеспе сандар. | |
5 | Теңдеуге байланысты есептер. | Оқушылардың теориалық білімдерін негіздей отырып,есептерді шапшаңдыққа математикалық анықтамаларды дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру. | Кубизм стратегиясы, топтастыру. | Кубик,үлестірме лер. | |
6 | Өрнектерді салыстыру. | Оқушыларды өрнектердің мәндері бойынша салыстыру қабілеттерін дамыту. | Топтастыру,жинақтау. | Таратпалар,сурет.тер. | |
7 | .Көптаңбалы сандар,сандарды оқу,жазу,салыстыру. | Заттарды санау разрядтар және кластар ұғымын кеңейту,тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шеше білуге үйрету. | Жинақтау,ойын, БҮҮ стратегиясы. | Дидактикалық материалдар. | |
8 | Ұзындықты өлшеу. | Сызғышты пайдаланып,кесіндінің ұзындық өлшем бірліктері арқылы өлшеуге жаттықтыру. | Ой қозғау,көрнекілік. | Үлестірмелі қағаздар. суреттер. | |
9 | Шамалар және оларды өлшеу. | Сандардың ондық жүйесі мен өлшеудің метрлік жүйесінің арасындағы байланысты және өлшем бірліктерін түрлендіруді пысықтау | Ассоциация,ой-толғаныс. | Топтамалар. | |
10 | Массаны өлшеу . | Жүктің массасын өлшем бірліктері арқылы өрнектеуді есептеуге баулу. | Ой шақыру,ойын. | Масса бірліктері. | |
11 | Кестелік қосу және азайту. | Кестелік қосу және азайту тапсырмаларын орындай отырып,білімдерін тереңдету. | Көрнекілік,ойын. | Суреттер, есептер. | |
12 | Деңгейлік тапсырмалар . | Оқушылардың өзіндік жұмыс істеуіне бағыттау. | Өздік жұмыс жинақтау,талдау. | Карточкалар, схемалар. | |
13 | Жылдам есептеу сырлары. | Оқушылардың есепті шығара білу шеберлігін қалыптастырып,дамыту. | Ойын,көрнекілік. | Сандар, үлестірмелер | |
14 | Қызықты шаршылар.Логикалық ойлау есеп | Оқушыладың есепті әртүрлі тәсілмен шығаруға қалыптастыруын бақылау. | СТО,топтық. | Суреттер, кубиктер. | |
15 | Жақшалы есептер. | Жақшаның ішіндегі амалдардың орындалу ретін анықтауға есептер машықтандыру. | Ой толғау,ойын, | Суреттер,таблицалар. | |
16 | Ерекше белгілеріне қарай геометриялық пішіндерді ан анықтау. | Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері туралы білім - білік дағдыларын кеңейту. | Талдау,салыстыру. | Геометриялық пішіндер. | |
17 | Теңдеу.Күрделі теңдеулер. | Құрылымы күрделірек қосу және азайту амалдарымен байланысты теңдеуді құру және оны шығару тәсілін меңгеруту. | Саралау,көрнекілік. | Болашақ баспалдағы. | |
18 | Бір фигурадан бірнеше фигура құрастыру. | Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттып,шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. | Жинақтау,тірек-сызба. | Фигуралар түрлері | |
19 | Жұлдызшамен белгіленген цифрларды табу. | Есептердің есептеу барысында белгісіз сандарды анықтау арқылы оқушылардың ойлау қабіліеттерін тереңдету . | Миға шабуыл,ойын . | Геометриялық пішіндер. | |
20 | Шамалар. Ұзындық бірліктері. | Ұзындық бірліктерін түсіндіре отырып есте сақтау қабілеттерін арттыру. | Кластер, БҮҮ стратегиясы. | Геометриялық пішіндер. | |
21 | Уақыт бірліктері. | Уақыт бірліктерімен(тәулік,апта, ай,жыл,мүшел, ғасыр)және олардың арақатынасын салыстыруға машықтандыру. | СТО.топтастыру. | Үлестірмелер, сағат, . | |
22 | Сыйымдылық, масса бірліктері. | Өлшем бірліктерінің есептеуге баулу . | Топтастыру,ойын. | Банкі,ыдыстар. | |
23 | Сурет бойынша кері есептер құрастыру . | Оқушыларды кері есептер құрастыруға машықтандыру. | Ойын,сын тұрғысынан ойлау. | Санамақтар жинағы, үлестірмелер. | |
24 | Арифметикалық амалдарды орындау. | Мың көлеміндегі сандарға арифметикалық амалдар қолдануды пысықтай отырып олардың мән-мағынасын түсіндіруді тереңдету. | Кубизм стратегиясы,талдау. | Ребустар,кубик | |
25 | Үш таңбалы сандарда жазбаша қосу және азайту. | Санның ондық жүйесімен амал қасиеттері білімдерін тереңдету. | Ойлану,іздену. | Сандар қиындысы. | |
26 | Ертегі әлемінде есептер орындау | Оқушылардың білімдерін жетілдіру, логикалық есептерді шешуге дағдыландыру, шығармашылық ізденістерін ұштау. | Топтастыру,пікірлесу. | ертегі кейіпкерлері ,сандар. | |
27 | Есептер шығару. | Амалдардың орындалу қасиеттерін есептеулерде пайдалануға баулу. | Кубизм стратегиясы,талдау. | Суреттер, сандықша. | |
28 | Сурет бойынша кері есептер құрастыру. | Оқушыларға сурет бойынша есептер құрастырып мазмұнды есептер орындату, сөйлеу тілін жетілдіру . | Сұрақ-жауап көрнекілік. | Суреттер, парақшалар. | |
29 | Өрнектің мәнін табу. | Кестелік қосу және азайту тапсырмаларын орындай отырып,білімдерін тереңдету | Ой қозғау,ойын. | Үлестірмелер, плакаттар. | |
30 | «Қызықты есептер». | Математикалық білім, білік, дағдыларын қалыптастыру, тиянақтау, бақылау. | Ой толғаныс,іздену. | Үлестірмелер, сандықша. | |
31 | Бір бағытта қалып қою қозғалысында берілген есе есептер шығару. | Оқушылардың теориалық білімдерін негіздей отырып,есептерді шапшаңдыққа математикалық анықтамаларды дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру. | Талдау,жіктеу. | Суреттер,плакаттар. | |
32 | Математикалық сөзжұмбақ, ребустар шешу | Оқушылардың білімдерін жетілдіру, логикалық есептерді шешуге дағдыландыру, шығармашылық ізденістерін ұштау. | Ой қорыту,өзіндік талдау. | Жазба қағаздар. | |
33 | Үш таңбалы санды есептеудің ауызша тәсілдері. | Оқушылардың ауызша есептеу арқылы білімдерін тереңдету. | Жинақтау,талдау. | . Суреттер, үлестірмелер | . |
34 | Қорытынды. Білімді тексеру. | Оқушылардың білімдерін бақылау. | Іздену,талдау. | Тест материалдары. |
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.«Бастауыш мектеп» журналдары.2. Математикадан дидактикалық ойындар мен қызықты тапсырмалар.Ш.Х. Құрманалина, Өміртаева Р.Қ Алматы «Атамұра» 1997ж.3.«Қосымша есептер» Сәрсекеев А.С. 2001 ж.4. Математикадан өзіндік, бақылау жұмыстары.Қ. Әубәкірқызы, Ә. Наурызбайқызы, Алматы «Рауан» 5. Матемаика пәні бойынша бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын есептеуге арналған тапсырмалар жинағы «Келешек -2030»баспасы ЖШС,2010»6. Сиқырлы пішіндер сандар әлеміндЕ «Шикула» баспасы 2003 7. Матемаикалық жазулар «Алматы кітап » баспасы 20128.Оқушылардың логикалық танымдық әректтерін дамытуды қызықты есептерді пайдалану.Авторлары: С. Омарханов, А.Әуелбекова.
Түсінік хат «Логикалық әлем» арнайы курс бағдарлама үлгісі аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген. Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып, бұл бағдарлама оқушылардың математикадан алған білім, білік, дағдыларын, танымдық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады. Тереңдетілген бағытта алынған бағдарлама құрылымында оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейін ескеріледі. Балалардың танымдық қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы дидактикалық материалдар мен қызықты тапсырмалар. Есеп зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа, шапшаң есептеу қабілеттерін дамытуға тәрбиелейді. Математикалық викториналар, ребустар, логикалық есептер, математикалық эстафеталар, сөзжұмбақтар шешу, қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп, ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді. Оқушының қиялын дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге икемдейді. Мақсаты: Оқушылардың математикалық білімдерін кеңейту,логикалық ойлау қабілеттерін арттыру арқылы есеп шығару дағдыларын тереңдету. Міндеті: Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру. Ақыл-ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру; Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру; Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру; Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету; Қолданылатын әдіс-тәсілдер: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ