|
Сабақтың тақырыбы: Зейінді шоғырландыруды дамыту. Ширату. |
Мұғалімнің аты-жөні:Асубаева Б Күні: |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Түстерді ажыратуға,қиял мен зейінді тұрақтату Қиялдау,елестетуді дамыту Ізденіп өз беттерімен жұмыс істеу |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тапсырманы түсінеді, бағалауға қатысады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:берілген тапсырманы орындайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: қосымша тапсырмалар орындайды |
|||||
|
Бағалау критерийлері Ізденіп өз беттерімен жұмыс істейді |
Ойлау дағдылары Білу Түсіну Қолдану |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер,кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басы 5 минут |
Шаттық шеңбері: Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. |
|
||||
|
Ортасы 32минут |
Білу және түсіну.Қолдану Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. 1.Жисақ – таяқ, Жазсақ – сая.(қолшатыр) 2. Қабат – қабат қаттама, Ақылың болса аттама.(кітап) 3. Құстай ұшар, Қанатты темір тұлпар.(ұшақ) 4. Орманда тұрады, өзі бір қу, Жүрген жері у-шу.(түлкі)
Шешіңдірсең
жылатар.(пияз) Тапсырма –
3. Көгершіндерді сана. Санын
жаз. |
Қол шапалақ тау арқылы бағалаы |
||||
|
Бағалау критерийлері Берілген тапысрмаларды орындайды |
Дескрипторлар 1.Қатесіз, таза орындай алады. . |
|||||
|
Соңы 3 минут |
Кері байланыс. "Бағдаршам" арқылы бағалау. |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Логика әлемі 2сынып
Логика әлемі 2сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Зейінді шоғырландыруды дамыту. Ширату. |
Мұғалімнің аты-жөні:Асубаева Б Күні: |
|||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Түстерді ажыратуға,қиял мен зейінді тұрақтату Қиялдау,елестетуді дамыту Ізденіп өз беттерімен жұмыс істеу |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тапсырманы түсінеді, бағалауға қатысады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:берілген тапсырманы орындайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: қосымша тапсырмалар орындайды |
|||||
|
Бағалау критерийлері Ізденіп өз беттерімен жұмыс істейді |
Ойлау дағдылары Білу Түсіну Қолдану |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер,кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басы 5 минут |
Шаттық шеңбері: Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. |
|
||||
|
Ортасы 32минут |
Білу және түсіну.Қолдану Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. 1.Жисақ – таяқ, Жазсақ – сая.(қолшатыр) 2. Қабат – қабат қаттама, Ақылың болса аттама.(кітап) 3. Құстай ұшар, Қанатты темір тұлпар.(ұшақ) 4. Орманда тұрады, өзі бір қу, Жүрген жері у-шу.(түлкі)
Шешіңдірсең
жылатар.(пияз) Тапсырма –
3. Көгершіндерді сана. Санын
жаз. |
Қол шапалақ тау арқылы бағалаы |
||||
|
Бағалау критерийлері Берілген тапысрмаларды орындайды |
Дескрипторлар 1.Қатесіз, таза орындай алады. . |
|||||
|
Соңы 3 минут |
Кері байланыс. "Бағдаршам" арқылы бағалау. |
|
||||
шағым қалдыра аласыз













