Материалдар / Логикалық есептер шығару

Логикалық есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
1049
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Таңдау курсыныңбағдарламасы« Логика әлемі »4 - сынып





















Мазмұны



Алғы сөз.............................................................................................................. 4Курс бойынша мазмұны мен құрылымы......................................................... 6I бөлім «Қиял мен зейінге шолу»Тақырыптық күнтізбелік жоспары..................................................................... 11Сабақ жоспарлары............................................................................................... 14II бөлім «Өмірдегі тиімділік»Логикалық тапсырмалар....................................................................................... 47Қорытынды ........................................................................................................... 67Қолданылған әдебиеттер ..................................................................................... 68





















Түсінік хат Бастауыш ынып оқушыларының танымдық қабілеттерін (назар аудару, есте сақтау, қабылдау, байқағыштық, елестеу, ойлау т) дамыту оқу процесінде маңызды орын алады. Берілген логика курсының бағдарламасы бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын дамытуға жағдай жасап отырып, баланы іздемаздыққа және өзіне сенімді болуға, ақыл ой деңгейін қалыптастыруға бағытталған материалдармен қамтылған. Бастауыш сыныптарда ұсынылып отырған «Логика курсының бағдарламасы» баланың интеллектуалды және шығармашылық мүмкіндіктерін қалыптатыру мақсатында алты және он жас аралығында жүргізіледі. Логика курсының басқа пәндерден айырмашылығы сыныптан тыс факультативтік сабақ ретінде 136 сағат аптасына 1 сағат бірінші сыныпта сабақтың ұзақтығы 35 минут, 2-4 сыныптарда 40-45 минутқа есептелген. Логика курсының бағдарламасы «Логика әлемі» (Ерешева К және Алматы «Өлке» 2010) оқу құралының негізінде жасалған. Бастауыш ынып оқушыларының логикалық танымдылық қабілеттері мен білім-білік дағдылары қалыптасады. Курстың шығармашылық ізденіс тапсырмалары мазмұны мен құрлымы жағынан жан жақты ұйымдастыруға мүмкідіктұғызады. Танымдық қасиеттері мен білім білік дағдыларын қалыптастырады. Бұл курстық жүйенің ерекшелігі- негізгі оқу материалдарынан тыс, баланың мүмкіндіктерін ашып, жеке тқлға ретінде дамуына әсері мол. Оқу құралындағы тапсырмалар балалардың өз бетінше логикалық іздену әрекеттеріне негізделген жаттығулардан тұрады. Құрылған апсырмалар мазмұны жағынан бір біріне ұқсамайды. Осындай жаттығулар орындау барысында өз пікірін ортаға салып дәлелдеуге, қиын жағдайда жол тауып шығуға, жеке шешім қабылдауға үйренеді. Әр сабақ сайын тапсырмалар қиындайды, көлемі көбейңһіп, тапсырманы орындау жылдамдығы артады. Сөйтіп олар өздерінің дамуында көптеген жетістіктерге қол жеткізеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылықтары мен белсенділіктері арттады. Әр сабақтан соң өз беттерінше орындаған жұмыстары бағаланады. Баламен жұмыс жасау кезінде, оның сенімін арттырып, тұрақтылық пен мақсатына жете білуіне үйрету қажет. Мұнда маңызды роль қолдау сөздер. 

















Бағдарламаның мақсаты: Оқушылардың танымдық қызушылығы мен ақыл ой деңгейін қалыптастыру Оқушыларды оқу курсының мазмұны арқылы пайымдау, шығармашылық тұрғысынан ойлау, өз беттерінше шешім қабылдап, қорытынлды жасауға бейімдеу Оқушылардың игерген білімдерін күнделікті өмірде пайдалана отырып жеке тұлға ретінде қалыптастыру Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білу үйрету және тәрбиелеу Бағдарламаның міндеті: Өз бетінше іздену әрекеттерін қалыптастыру оқушының интеллектуалдық және ерік пен сезім белсенділігін дамыту Негізгі ойлау операцияларын саналы түрде қолдана білуге үйрету Көру, есту, байқау, іздеу, қиялдау, елестету, есте сақтау арқылы логикалық ойын дамыту Өз пікірін айту, талдау және оны дәлелдеу арқылы тілін дамытып, дұрыс сөйлеу мәдениетін қалыптастыру Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету және тәрбиелеу -Өзіндік жұмыс жағдаяттарын тиімді шешу.Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі, дүниетану, логика негіздері, ұлттық дүниетаным.Ұйымдастыру формалары: топтық жұмыс, зерттеу, бақылау жұмысы, жеке жұмыс, қосымша әдебиетпен жұмыс.Жиілігі: 33 сағатОқушылар білуі тиіс:- өз ойларын ауызша және жазбаша еркін жеткізе білуге дағдылану- теориялық білімдерін практика жүзінде ұштастыра білу- өз қиялын ұштай отырып, сұрақ қоя білу- күнделікті өмірінде болып жатқан түрлі іс әрекеттің ерекшелігін бақылау әдісін қолдану арқылы анықтауОқушылар істей алуы тиіс:- өзгеше және шапшаң ойлау- әрекетті немесе нәтижені сынау- өз көзқарасын және өз ойын ашық айту- тірек сөздермен, мұғаліммен және дербес жұмыс жасауКүтілетін нәтиже:Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,өз бетімен жұмыстануғаәлелдеуге, салыстыра отырып пікір айтуға,есте сақтауға,өз-өзіне сеніммен қарауға,жаңа шешімдерді іздей білетін тұлға қалыптастыру.Сауатты оқуғаүсінуге,ажыратуға,салыстыруға алған білімін күнделікті өмірде қолдануға дағдыланады.











Курс бойынша мазмұны мен құрылымы«Қиял мен зейінге шолу»Дарынды балаларға арналған «Логика әлемі» көмекші, әдістемелік құралының құрылысы мен мазмұны математика курсының негізгі болып табылады. Мұнда тек қажетті дайындық деңгейі жетістіктерін қамтамасыз етіп қана қоймайды, сонымен қатар логикалық - математикалық дайындықты күшейтетін терең, әрі жан - жақты математикалық білімді игеруді, математикалық нысандармен жұмыстағы нақты тәжірибені дифференциалдық тәсіл мүмкіндіктерін, оқу қызметінің маңызды элементтерін дамытуға жол ашады. Жаттығулар жинағында сабақтарды белгісіне қарай бөлуге және оларды орындауға, салыстыруға, жүйелеуге, логикалық сөздерді түсінуге және оларды дұрыс қолдануға, талдауға, ұғымды анықтауға, арналған тапсырмалар берілген.Оқушыларды талқылай білуге, алған білімдерін қолдана білуге, негізделген ауызша есептеудің қызықты тәсілдеріне арналған тапсырмалар енгізілген.Шығармашылық жаттығулар, геометриялық маңызды жаттығулар, логикалық тапсырмаларды шығару тәсілдерін үйретуді көздейді.«Өмірдегі тиімділік»Дарынды балаларға арналған «Логика әлемі» көмекші, әдістемелік құралының ұтымдылығы оқушылардың бастауыш сыныптардан бастап өз ойын жүйелі де түсінікті етіп жеткізу, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру болғандықтан, қызықты сұрақтар, мақал - мәтел, жұмбақтарды, жаңылтпаштарды талдатуға басты назар аударылaды. Сондай-ақ сөйлеудің ауызша және жазбаша түрі, олардың ерекшеліктерін қамтыған материалдар берілді.Тез ойлап ,тез шешім қабылау, салыстыру,ажырату қабілеттерін дамытады.Оқушылар тіліміздің грамматикалық құрылысы бойынша білімдерді толықтырылып, оларда білік, дағдылар қалыптастырылады.Оқушыға өз ойын еркін айтуына, ойын дамыта өзгертуіне шығармашылық жұмыстағы еркіндікке, кез келген мәселені шешуге, баға беруге, таңдау жасауға, оқығанын өмірмен байланыстыруына, өмірде қолдана алуына мүмкіндік береді.Оқушылар алдына өзекті міндеттерді қоя біледі, оларды шешеді, логикалық тапсырмаларды пайдаланып, салыстыру, топтау әдістерін қолданып, дәлелді тәуелділіктің шешуін табады, талдай білу дағдысын дамытады, тәуелділік байланысын орнатады және қорытынды жасауды үйренеді.Сонымен қатар логикалық ойлауға дағдыланады, логикалық сөйлеу және ойша елестеу қабілеті дамиды.Қоршаған ортаны танып, білу үрдісі баланың ойлануын дамытып қана қоймайды, оқушының қоршаған ортаға адамгершілік қарым - қатынасын қалыптастыруына мүмкіндік туғызады. Оқушылардың қоршаған дүние туралы алған білімін дұрыс қолданып, әлеуметтік және табиғи ортада өзінің жүріс тұрысын әділ бағалай білу қабілетін тәрбиелеу. Қоршаған ортаны танып білу сабақтарында алған білімі өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамытады.Таным теориясы адамға жинақталған ақпаратты зерттеп, ішінен маңыздысын таңдап, соның негізінде дұрыс өмірлік салтын ретке келтіру, дұрыс таңдау жасау қабілетіне ие болуға, яғни өзінің болмысы мен әрекетін бағалау дағдысын көрсете білуге мүмкіндік береді.







Логика әлемі " 4 сыныпКүнтізбелік жоспар аптасына1 сағат, жылына -34 сағат


Тақырыбы

Уақыты

СағсаныКүтілетін нәтиже

Пәнаралық байланыс
1,2Бірдей суреттерді толықтыру

2Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
3,4

«Өз көзіңе сенбе» ойыны



2Мұқият қарауға, тыңдауға дағдыланады көз қырағылығын дамытуӘдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі
5,6Сурет бойынша есеп құрастыру

2Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
7Анаграмманы оқып, жазу

1Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
8,9Математикалық жұмбақ ойыны

2Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
10,11

Сөзжұмбақты шешу



2Мұқият қарауға, тыңдауға дағдыланады көз қырағылығын дамытуӘдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі
12,13Ойлан ,тап

2Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
14

Ребус шешу



1Мұқият қарауға, тыңдауға дағдыланады көз қырағылығын дамытуӘдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі
15,16Тапсырманы пайымдау

2Ойлап салу, елестету қабілеті артадыӘдебиеттік оқу, математика
17Қиял мен қисынды жаттықтыру



Ойлап салу, елестету қабілеті артадыӘдебиеттік оқу, математика
18,19

Логикалық тапсырмалар



Мұқият қарауға, тыңдауға дағдыланады көз қырағылығын дамытуӘдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі
23,24

Викторина





Ойлап салу, елестету қабілеті артадыӘдебиеттік оқу, математика
25,26

Жадында сақтауды жаттықтыру



Мұқият қарауға, тыңдауға дағдыланады көз қырағылығын дамытуӘдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі
27,28Математикалық жұмбақ шешу



Ойлап салу, елестету қабілеті артадыӘдебиеттік оқу, математика
29

Схема бойынша есеп шығару





Көру арқылы есте сақтауға жаттықтыруЗаңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері

30

«Жасырынған сөздер» ойыны



Мұқият қарауға, тыңдауға дағдыланады көз қырағылығын дамытуӘдебиеттік оқу, математика, Қазақ тілі, бейнелеу өнері
31

«Қосу таңбасын қой » ойыны



Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
32,33Фигуралардан сурет құрастыр



Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
34Білімдарлар сайысы



Заңдылықты сақтауға үйренедіҚазақ тілі, бейнелеу өнері
1-сабақ 4-сыныпБалалардың даму деңгейін анықтау.Сабақтың мақсаты:1.Қиял мен зейінді тұрақтату,әріпті өзгерту арқылы жаңа сөз шығаруөз тіркестерін толықтырып жазу.2.Қиялдаулестетуді дамыту3.Ізденімпаздыққа тәрбиелеуСабақтың барысы: ҰйымдастыруМи гимнастикасы"Басты шайқау". Ойлау қабілетін жақсартады."Жалқау сегіздіктер" мидың белсенді жұмыс істеуіне, есте сақтау қабілетінің дамуына көмектеседі. Ширату Ол не ?Қарындасы ағасына қонаққа келеді - (күн).Ал ол қарындасынан жасырынады - (Ай)Үндемей оқытады - (кітап).Тақтады ізі қалады - (бор).Бір қалыпты ,төрт аяқты - (үстел).Үш мүшел жас нешеге тең? - (37 жас)Тапсырма №1.Логикада инверсия деп аталатын операция ақ пен қараны ауыстыру мағынасын береді.Оң жақтағы екі сурет- бір - бірінің инверсиясыөмендегі әр бір кескіннің жанындағы дәл осындай кескінге: ақ түсті қара түске , ал қара түсті ақ түспен ауыстырып шық.Тапсырма №2.Кескінді логикаАлғашқы кесіндердің орналасуының,пішінінің немесе өлшемдерінің заңдылығын сақтап,үшінші пішін үшін бос тұрған көк тіктөртбұрышты толтыру керекасырылған нәрсе геометриялық пішін немесе пішінге байланысты периметр,аудан,көлем және т.с.с. геометриялық сипатамасы болуы мүмкін.



Тапсырма №3.Жауабы:Бастапқы нүкте құстың қанатынан басталады.Бой сергіту. Қимыл-қозғалысқа арналған жаттығулар. Ән ырғағына ілесіп қимыл жасау.Тапсырма №4.Жауабы: итке сүйекл адамға үй керек.Тапсырма №5.а) Ат шанаға жегілген екі ат 10 километр жүрді.Егер атшанаға үш ат жегілсенда олар қанша километр жүреді? Жауабы:10 кмә) Себет пен шелектің әрқайсысында 10 алмадан баребеттен 2 алма алынып,шелекке салынды.Себетте шелекке қарағанда неше алма кем ? Жауабы:4алма кемКөңілді үзіліс. Сол қолыңмен желкеңнен маңдайыңа дейін және оң қолыңмен қарныңды сипаұл жаттығу бір мезгілде орындалады.Келесіде колдырдың қозғалысын ауыстыру керек. Жаттығу 4 рет қайтланады.Тапсырма №6.Жаңа сөз шығу үшін қай әріпті алып тастар едің ? қырман - м -қыран . аса- -күй - - балға - - таспа 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ