Материалдар / Логикалық операциялар. Ақиқат кестесі және оны құру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Логикалық операциялар. Ақиқат кестесі және оны құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық операциялар. Ақиқат кестесі және оны құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2024
352
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Сабақ жоспары № 8


Сабақ тақырыбы

Тақырып 3.2.1. Логикалық операциялар. Ақиқат кестесі және оны құру.


Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова А.Қ., Мукалиева Н.Б.


Күні


Курс, топ

1 курс

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Міндеттер

1) Компьютерлік логикалық схемаларда қолданылатын ЖӘНЕ, НЕМЕСЕ, КЕРІ негізгі элементтерін түсіну; логикалық схемалар мен логикалық өрнектерді құру.

Мақсаты

1) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады;

2) берілген логикалық өрнек үшін ақиқат кестелерін құрады;

Күтілетін нәтижелер

Логикалық амалдарды қолдану арқылы ақиқат кестесін құрады.

Қажетті ресурстар және АКТ

В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар

Сабақтың барысы

Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Білім алушылармен амандасу, түгендеу, психологиялық ахуал туғызу.

«Шаттық шеңбері» әдiciн пайдаланып білім алушылар бip-бipiнe тiлeктерін білдіреді


Психологиялық ахуал

(7 минут)

Жалпы топпен жұмыс.

Шағын дәріс. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.



Мақсаты мен міндетін хабарлау

1) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады;

2) берілген логикалық өрнек үшін ақиқат кестелерін құрады;


  1. Теориялық және практикалық

2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(10 минут)

Өткен тақырыпты қайталау:

Білім алушыларды таңдаған стикерлерінің түсіне қарай 3 топқа бөлу.

1 топ: ЖӘНЕ

2 топ: НЕМЕСЕ

3 топ: ЖОҚ

«Ашық микрофон» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға және Wordwall қосымшасы арқылы сұрақтарға жауап беру.


2.2. Жаңа материалды зерттеу

30 минут

Жалпы топқа жаңа сабақ. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Операциялар

Операцияның аты

Операцияның белгісі

ЖӘНЕ (AND)

Логикалық көбейту- конъюнкция


Н-ЕМЕСЕ (OR)

Логикалық қосу-дизъюнкция


ЖОҚ (NOT)

Логикалық болдырмау-инверсия

 

Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын айқындап алу  үшін «Логикалық операциялар» тақырыбына байланысты видео көрсетемін.



Презентация






http://www.youtube.com/watch?v=OBDCG_NvxfY




2.3. Жаңа білімді практикада қолдану

20

Топтық жұмыс.

«Қар кесегі» әдісі бойынша

1 тапсырма. Төмендегі логикалық өрнектер үшін шындық кестелерін құрыңыз:

  1. А&В& (-С)

  2. А

    В

    С

    А˄В

    А&В& (-С)

    1

    1

    1

    1

    0

    0

    1

    0

    1

    0

    0

    0

    0

    1

    1

    0

    0

    0

    0

    0

    1

    0

    0

    0

    1

    1

    0

    1

    1

    1

    1

    0

    0

    0

    1

    0

    А& (В˅(-А))
  3. А

    В

    В˅(-А)

    А&(В˅(-А))

    1

    1

    0

    1

    1

    1

    0

    0

    0

    0

    0

    1

    1

    1

    0

    0

    0

    1

    1

    0

  4. А&В ˅(-В)

А

В

А&В

-(А&В)

А˅(-(А&В)

1

1

1

0

1

1

0

0

1

1

0

1

0

1

1

0

0

0

1

1



Үлестірмелі құралдар





Жұптық жұмыс:

«Дауыстап ойлау» әдісі

2-тапсырма.

1) Логикалық өрнектердің мәнін есептеп, сызбасын сыз.

а) емес (1 және (1 немесе 1) және 0)

б) 1 және (емес (1 немесе 0) және 1)

в) 1 және 1 немесе 0 және 1

в) 1 және eмес (емес (1) және 0)


2) Логикалық элементтердің сызбасына

қарап, оның мәнін есептеп тап.

Shape1


Жеке жұмыс:

3-тапсырма:

  1. Берілген кестедегі пікірден байланыстырушы сөзбен, логикалық операцияның аталуын жазып шығамыз.

Қолдауды қажет ететін білім алушыларға арналған.


Пікір

Байланыстырушы сөз

Аталуы

Мен сағыз жапсырмаларын немесе конфет қағаздарын жинағым келеді.

немесе

...

Ақбаян Айкерімнің досы, ол сұлу қыз және жақсы оқиды.

....

конъюкция


Мен өскенде және мектепті бітіргенде программист боламын

және

...

Қыста біз, әдетте шаңғы тебеміз немесе мұз айдынында коньки тебеміз.

...

дизъюнкция


Қабырғалары тең үшбұрыштар теңбүйірлі емес үшбұрыштар болып табылады.

емес

...

Құрамды емес пікірлер қарапайым пікір болып табылады.

...

инверсия


  1. Кестені толтыр. Ақиқат – 1, Жалған – 0

Өз бетінше тапсырма орындай алатын білім аушыларға


Тұжырым

Параллелограмм

тіктөртбұрыш

ромб

шаршы

Қарсы жатқан қабырғалар тең және параллель

1

1

0

1

Барлық қабырғалары тең

0

0

0

1

Қарсы бұрыштары тең, көрші бұрыштарының қосындысы 180˚

0

1

0

1

Барлық бұрыштары тік

0

1

0

1

Диогоналдары қиылысады, қиылысу нүктесінде тең бөлінеді

0

1

1

1

Диогоналдары тең

0

0

0

1


Аз уақытта көп нәтиже көрсететін білім алушыларға арналған тапсырма.

3) Келесі параметрлермен сипатталған логикалық өрнектің нәтижесін тап

¬(¬B & ¬C ) U ¬( ¬A & ¬C ), егер А=1, В=1, С=0.

 4) Төмендегі формуланы негізге ала отырып күрделі тұжырым құрастырып және ақиқат кестесін құрыңдар:

  А&( ¬B ˅¬C) ¬C

мұндағы,

А құйын болып тұр;

В – киноға бармайтын болдық;

С – үстім шаң болды;

Д – мен үйде қаламын;



  1. Сабақ бойынша рефлексия

6

Рефлексия

Сабақтың соңында оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.



  1. Үй тапсырмасы

5 минут


Үй тапсырмасы. Логикалық операцияларға өмірден мысалдар келтіріп, ақиқат кестесін құрып келу.


Бағалау

5 минут

Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады.












Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100


1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді.

2) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады;

3) берілген логикалық өрнек үшін ақиқат кестелерін құрады;

кодтау кестелері кейіпкерлер Юникод (уникод) және ASCII ( (u)ú сұрау )..

Баға

«Жақсы»

70-89


1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді.

2) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады;


Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді.




Оқытушы___________________А. Шыңғысова

___________________Н. Мукалиева



Н.03.2-08 Басылым 5

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!