Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы әрекеті
|
Ресурстар
Сабақтың техникалық
құрал-жабдықтары
|
Ұйымдастыру кезеңі (7
мин)
|
|
. Кіріспе (5
минут):
|
|
Сабақ басы (13
мин)
|
-
Лудоманияның анықтамасы және
белгілері.
-
Құмар ойынға тәуелділіктің пайда болу
себептері (психологиялық, әлеуметтік).
-
Лудоманияның салдары (қаржылық,
отбасылық, денсаулыққа зиян).
|
Лудомания (латынша ludus – ойын және
грекше mania – құмарлық,
еліру) — бұл адамның құмар ойындарға бақылаусыз құмарлығы, оның
өміріне, отбасына, жұмысына және қаржылық жағдайына теріс әсер
ететін психикалық бұзылу.
Қысқаша
анықтамасы: Лудомания — құмар ойынға
патологиялық тәуелділік.
Толық
анықтамасы: Лудомания — бұл адамның құмар
ойындарға деген бақылаусыз және қайталанатын құмарлығы, ол өзіне
және айналасындағыларға зиян келтіретінін біле тұра, ойынды тоқтата
алмайтын ауру. Бұл жағдайда адамның барлық ойлары мен әрекеттері
ойынмен байланысты болады, ол қаржылық қиындықтарға, әлеуметтік
оқшаулануға, отбасылық проблемаларға және психикалық денсаулықтың
нашарлауына әкелуі мүмкін.
|

|
Ортасы (20
мин)
|
-
|
-
Талқылау және практикалық жұмыс (10
минут):
-
Сұрақ-жауап:
-
Оқушылардың тақырып бойынша
сұрақтарына жауап беру.
-
Құмар ойындарға қатысты жағдаяттарды
талқылау (мысалы, досыңыз құмар ойынға тәуелді болып қалса, не
істеу керек?).
|
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
-
Дағдыландыру:
-
Төтенше жағдайларда дұрыс және жылдам
әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (қоңырау шалу, ақпарат беру,
қауіпсіздік шараларын сақтау).
-
Сенім телефондарына қашан және қалай
хабарласу керектігін үйрету (өзіне немесе басқаға қауіп төнген
жағдайда).
-
Өз эмоцияларын басқару және стресстік
жағдайларда дұрыс шешім қабылдау дағдыларын
дамыту.
-
Құндылықтық:
-
Өмірдің қауіпсіздігі мен құндылығын
түсінуге тәрбиелеу.
-
Басқаларға көмек көрсетуге және
жанашырлық танытуға шақыру.
-
Өз проблемаларымен бөлісуден қорықпау
және көмек сұраудың маңыздылығын ұғындыру.
-
Қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру
және төтенше жағдайларға дайын болуға
ынталандыру.
|
-
Алдын
алу:
-
Төтенше жағдайлардың алдын алу
шаралары туралы ақпарат беру (өрт қауіпсіздігі, жол ережелері,
судағы қауіпсіздік, т.б.).
-
Қауіпті жағдайларды тану және олардан
аулақ болу дағдыларын дамыту.
-
Буллинг, зорлық-зомбылық және басқа да
қауіпті әрекеттерге қарсы тұруға үйрету.
Төтенше жағдайларда хабарласуға
арналған негізгі нөмірлер:
Қосымша қызметтер және сенім
телефондары:
-
112 — Бірыңғай құтқару қызметі (ұялы
телефоннан қоңырау шалу)
-
150 — Құтқару қызметі (Алматы
қаласы)
-
111 — Балаларға арналған сенім
телефоны (Қазақстан бойынша тегін)
-
1402 — Төтенше жағдайлар
министрлігінің сенім телефоны
-
1301 — Наркологиялық көмек көрсету
сенім телефоны
|
|
Соңы
|
Қорытынды (10
минут):
-
Талқылауды қорытындылау, негізгі
ойларды қайталау.
-
Оқушыларға салауатты өмір салтын
таңдаудың маңыздылығын ескерту.
-
Қажет болған жағдайда, көмекке
жүгінуге болатын ұйымдар мен телефон нөмірлері туралы ақпарат
беру.
-
Оқушыларға рефлексия жасауды
ұсыну:
|
Синтетикалық темекінің зардабы өте үлкен және
қайтымсыз болуы мүмкін. Сондықтан оның алдын алу және онымен күресу
– қоғамның маңызды міндеттерінің
бірі.
|
|