Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
М. Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Қараша 2018
762
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы«№17 ЖББОМ» КММ-ніңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғаліміАльжанова Танагул Жанайдаровна
І. Сабақтың тақырыбы: М. Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.ІІ. Сабақтың мақсаты: оқушылардың М. Әуезовтің “Көксерек” әңгімесінен алған білімдерін тексеру, білім деңгейін көтеру, бекіту. ІІІ. Сабақтың міндеттері: а) білімділік: оқушыларды іздендіре отырып, әңгіменің мазмұны бойынша талдау жасау. Шығармаға сын тұрғысы- нан ойлап,талқылауға үйрету; ә) дамытушылық: оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, сөз қорын байыту, есте сақтау қабіеттерін дамыту; б) тәрбиелік: әңгіме мазмұны арқылы оқушылар бойында адамгершілік, жанашырлық сияқты қасиеттерді қалыптас- тыру, табиғатты, қоршаған ортаны аялауға, оның заңдылы- ғын бұзуға жол бермеуге тәрбиелеуІІІ. Сабақтың типі: дәстүрлі емес сабақІV. Сабақтың түрі: сайыс-ойын сабағы («ХХІ ғасыр көшбасшысы» зияткерлік ойыны) V. Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, ойын, пікірталас, тест, топтық жұмысVІ. Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, слайдтар, плакат, түрлі-түсті қағаз- дар, желім, бағалау парақшалары, топ аттарыVІІ. Пәнаралық байланыс: орыс әдебиеті, тарих, биология, қазақ тіліVІІІ. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
- Сәлемдесу
- Кезекші арқылы оқушыларды түгендеу
4. –Ал енді, ойынымызды бастайық. Топтар дайынбыз ба? Іске сәт! 1. «Бәйге» (10 ұпай) Бұл кезеңде барлығы 8 ұяшық берілген. Әр топ өздері таңдаған ұяшықтағы сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаса, келесі топ жауап беруіне бо-лады.
- М. Әуезовтің ең алғашқы әңгімесі ( «Көксерек» әңгімесі)
- “Көксерек” әңгімесі қай жылы жазылған? (1929 жылы)
- Қасен деген кім? (Белгілі аңшы)
- Көксеректі жеңген иттің аты (Аққасқа)
- Қара ала төбеттің иесі кім ? (Жұмаш)
- Валентина Әуезова қай жылдың қабырға күнтізбесін сатып алды? (1929 жылғы)
- Құрмаштың елі (Қараадыр)
- “Көксерек” әңгімесінің тақырыбы (Адам-Табиғат-Қасқыр)
- Көксеректі жұрт несіне қарап таныды? (құлағына)
- “Көксерек” фильміне қасқыр Көксеректі қай қаладан алып келді? (Мәскеуден)
- Қай кейіпкер туралы айтылған?
- Грекше «Кірістіру» деген ұғымды білдіретін сөз. (Эпизод)
- Жоспарды ретімен орналастырыңдар.
- Оқиғаның шешімі (Құрмаштың қазасы. Көксеректің жазасын тартуы.)
- Шығармадағы кейіпкерлерді атаңдар (Құрмаш, Жұмаш, Қасен, әжесі, Көксе-рек, Аққасқа, қара ала төбет, ауыл адамдары)
- «Қазақфильм» киностудиясында
- «Мосфильм» киностудиясында
- «Қырғызфильм» киностудиясында +
- «Ленфильм» киностудиясында
- Ірі, күшті қасқыр
- Жас қасқырдың ең мықтысы +
- Қасқырдың қарақұлақтанған күшігі
- Ұрғашы қасқыр
- Жұмаш
- Тұраш
- Алмаш
- Мұқаш +
- Қамбар Уәлиев +
- Толоуш Океев
- Нұрлан Сегізбаев
- Ермек Төлепбаев
- Тарих - 200 томдық дүниежүзі әдебиеті кітапханасына М.Әуезовтің қай шығармалары кірген? ( «Абай жолы» эпопеясы мен «Көксерек» хикаяты)
- Қазақ тілі – Мәтіннен біріккен сөздерді тауып айтыңдар. (Көксерек, Аққасқа, Қараадыр, итмұрын)
- Орыс әдебиеті - “Көксеректі” А. Пантилеев қалай деп аударған? (Серый Лю-тый)
- География – Мұхтар Әуезов қай жерде дүниеге келген? (Семей облысы, Абай ауданының Шыңғыстау етегінде)
- Математика – інде барлығы неше бөлтірік болды? (Жеті)
- Биология - Қасқырды неге орман санитары дейді? (Ормандағы әлсіз, ауру және өлемсектерді жейді)
- Ағылшын тілі – Who did write the conversation “Kokserek? (Muhtar Auezov wrote the conversation “Kokserek”).
5. «Полиглот» (30-20-10 ұпай). Бұл кезеңде оқушылар керекті ұяшықты таңдап, жұмбақ пен мақал-мәтелдерге керекті сөзді тауып айтып, үш тілде айтып шығады.
1.Күш десең, күші бар,Тісі десең, тісі бар.Торуылдап ауылдыТүнде жортар ісі бар.Ол не? (Қасқыр-волк- wolf )2. Қасқырды қанша асырасаң да_____________-ға қарап ұлиды. (Орман-Лес-Forest )3. Қасқырды сұрлығы үшін емес, _____________ үшін ұрамыз. (Ұрлығы-воровство-Stealing )4. Қасқырдың ауызы жесе де қан, жемесе де________. (Қан-Кровь-Blood ) 6. «Жорға» (10 ұпай). Бұл кезеңде оқушылар кезекпен шығып, сематикалық картаны толтырады.
№ | Кейіпкер сөзі | Ауыл адамдары | Жұмаш | Құрмаш-тың әжесі | Бейсембай |
1 | Қуарған-ай, неңді алып ем? Не жазып ем ? | + | |||
2 | Кәпір қырыс, неме , кеудесін бермейді, жасымайды. | + | |||
3 | Мына кәпірдің екі көзі жап-жасыл бо-лып кетіпті, тұқымынсезген екен, мұны өлтіріп,терісін ала-йық . | + | |||
4 | Қасқырың болса қай-тейін, менің қара алатөбетім бір-ақ соға-ды.Арашалай алма-саң, әлдеқашан өл-тіріп тастар еді. | + | |||
5 | Іздегендеріңнің өзі-сол, бәрін істеп жүр-ген сол. Енді оны бір қолға берсе-ау! | + | |||
6 | -Осы...осы...осы ит! | + |
7. «Шешендік сайыс» (50 ұпай). Топ жетекшілері сайысқа түседі. Берілген сұрақ бойынша біреуі жақтайды, біреуі даттайды. Құрмаштың өліміне Көксерек кінәлі ме? Кінәлі Кінәлі емес
ІІІ. Қорытындылау
- Бақылаушы арқылы жеңімпаз топты анықтау
- Оқушыларды мадақтап, марапаттау
- Тіршілік иесіміз бәріміз де,Сүруге өмір құқылымыз әлі біз де.Сақтайықшы табиғат заңдылығынСабақ болсын Көксерек тағы бізге!Шаттыққа шырқалса екен әніміз де!
ІV.Үйге тапсырма Егер де сен жазушы болсаң, әңгімені қалай аяқтар едің? V.Бағалау Топ жетекшілері топ мүшелерін бағалайды:
№ | Оқушының аты-жөні | Топ жетекші бағасы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)