Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Macromedia flash технологиясы және оларды желі арқылы тарату.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Macromedia flash технологиясы және оларды желі арқылы тарату.
Әнуарбек Әйгерім
М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті, Төле би көшесі 40,Тараз қаласы.
*Тел: +7-747-545-69-04. Электрондық пошта мекенжайы: olzhasovnaa@mail.ru
Қысқаша мазмұны
Macromedia Flash пайдалану туралы мақалалар клиенттік бағдарламалау негізінде Интернет қосымшаларын құру аспектілерін қарастырды. Әрине, мұндай тәсіл динамикалық мазмұнды жасау үшін қосымша бағдарламалық жасақтаманы қолданатын статикалық жобаларды немесе жобаларды құру кезінде қызықты болуы мүмкін. Дегенмен, Интернет-жоба үшін динамизмді іске асырудың өзіндік құралдары ActionScript тілінде де бар. Оны қолданудың шарты-төменде талқыланатын Flash Communication Server пайдалану.
Веб-дизайн-бұл веб-әзірлеу саласы және веб-қосымшаларға немесе веб-қосымшаларға арналған веб-интерфейстерді жобалауды қамтитын дизайн түрі. Веб-дизайнерлер веб-беттердің логикалық құрылымын жобалайды, ақпарат берудің ең ыңғайлы шешімдерін ойластырады, сонымен қатар web-жобаның көркемдік дизайнымен айналысады. Адам қызметінің екі саласын кесіп өту нәтижесінде сауатты web-дизайнер соңғы flash технологияларымен таныс болуы және тиісті көркемдік қасиеттерге ие болуы керек.
Кілт сөздер: Flash технологиясы, web дизайны, WEB интерфейсі, web беттері, интерактивті анимация, Actionscript.
1. Кіріспе
Macromedia Flash қуатты қосымшалар платформалары үшін қарапайым анимация мен графиканы желіде оңай құру және тарату әдісі ретінде дамыды. Macromedia Flash Player 6 (Flash MX плагині) ақпараты бойынша, 2004 жылдың маусым айында дамыған елдердегі автоматтандырылған жұмыс орындарының 94% - дан астамы Интернетке қол жетімді болды. Пайдаланушының келісімімен Flash movie нақты уақыт режимінде микрофоннан немесе камерадан аудио және бейне жаза алады және оны Flash Communication Server MX (байланыс сервері) жүйесіне жібере алады. Сервер компьютерде Flash Player бар басқа пайдаланушыларға деректер ағындарын қайта бөле алады. Нақты уақыттағы байланыс қосымшалардың кең ауқымын жасауға мүмкіндік береді. Flash және Flash Communication Server MX функцияларын құру үшін пайдалануға болады:
- әр түрлі бейнеконференциялар, корпоративті конференциялар және ортақ чат, whiteboards, графика сияқты ортақ компоненттері бар чаттар;
- жабық тақырыптар мен қабықты басқаруды қамтуы мүмкін video demand және пайдаланушы интерфейсі деректері бар қолданбалар;
- сұрақ-жауап түріндегі шағын чат және диалог сияқты теңшелетін пайдаланушы тәжірибесі арқылы тікелей трансляция;
- қажет болса, аудио және бейне қосылған көп ойыншы ойындары, модельдеу және басқа қолданбалар.
2. Flash технологиясының тарихы.
Мультимедиа кино мен теледидардың пайда болуымен дами бастады. Ғасырдың басында мультфильмдер көрермендерді таң қалдырды. Фильмдердің әсемдігі үшін оларға анимация қосылды. Компакт-дискілердің пайда болуымен компьютер пайдаланушылары медиа-роликтерді тамашалай алды. Роликтер ойындар мен басқа бағдарламаларға қосыла бастады, бұл интерфейсті түрлі-түсті және әсерлі етті. Қазіргі уақытта мультимедиясыз Ойындар, оқу бағдарламалары мен бейнелер, жарнамалық презентациялар сияқты қосымшаларды елестету мүмкін емес.
1980 жылдардың аяғында дербес компьютерлердің пайда болуымен Интернет желісі компьютерлік гурулардың тіршілік ету ортасынан жалпыға қол жетімді ақпараттық желіге айналды.
1994 жылы World Wide Web (www) пайда болуымен интернет қарқынды дами бастады. Әр түрлі тақырыптарға арналған көптеген сайттар пайда болды.
Алдымен беттер электронды газетке ұқсай бастады, бірақ компьютер мен интернеттің ерекшеліктерімен: сілтемелер бойынша ауысулар пайда болды, жаңалықтар баспа басылымдарына қарағанда желіге ертерек енгізілді, жаңалықтар мұрағаттарын қарау мүмкіндігі пайда болды және т. б. Анимация жасау қажеттілігі туындады. Бейнелерді мойынға ендіру үшін пайдалану мүмкін болмады, құжаттар үлкен өлшемге байланысты. Сондықтан сайттарда GIF анимациясы қолданылды (сызбаларды дәйекті түрде көрсету), Кейінірек шебер мойын өз сайттарында векторлық графика технологияларының бірін қолдана отырып жасалған анимацияны енгізеді. Бірақ бағдарламалық жасақтама мен бағдарламалық жасақтама жасаушылардың алуан түрлілігіне байланысты пайдаланушының компьютерінде анимацияны көрсету мәселесі туындады. Осы немесе басқа форматты көрсету үшін барлық жаңа және жаңа плагиндерді орнату қажет болды. Егер олар орнатылмаған болса, онда сайтқа кірушілер дизайнердің идеясын қабылдай алмады, ал кейбір жағдайларда олар ыңғайлы сайттың орнына экранға жайылған мәтіндік ақпаратты алды.
Шығу бір векторлық графиканы жасаушы компаниялардың бірі анимация алыбымен бірігіп, векторлық анимация нарығында басым болды. Мұндай компаниялар FutureSplash Animator және Macromedia болды. Джонатан Гай, FutureSplash Animator негізін қалаушы алдымен алыптардың бірі Adobe — мен келіссөздер жүргізуге тырысты. Бірақ бұл компаниямен келісім болған жоқ. Джонатанның өнімі Microsoft және Disney Anline сияқты компаниялар FutureSplash Animator қолданғаннан кейін шынымен қызығушылық танытты.
1996 жылдың қарашасында Джонатан Гай және оның әріптестері Macromedia-ға қосылды, ал FutureSplash Animator Macromedia Flash 1.0-ге айналды. Бүгінгі таңда Adobe компаниясы Macromedia Flash-пен біріктірілді. ХХ ғасырдың аяғында. веб-анимацияның мүмкіндіктері әдеттегі бейнелер деңгейіне жетті және тек интернеттің жылдам мүмкіндіктерімен шектелді, бұл іс жүзінде flash технологияларының графикалық дамуын тежейді. Бірақ Macromedia Flash-те бейнефильм жасаушылар армандай алмайтын мүмкіндіктер енгізілген-бұл диалог, пайдаланушының анимацияға қатысуы. Бастапқыда бұл басудан белгілі бір графикалық өзгерістер болған қарапайым түймелер болды. Бірақ өте тез Macromedia Flash кәсіби қосымшалардың даму ортасына айналды: сайттар, анықтамалықтар, ойындар, интернет-казино. Кірістірілген ActionScript бағдарламалау тілінің пайда болуы әзірлеушілерге cgi бағдарламаларын, толыққанды http қосымшаларын құруға мүмкіндік берді.
3. Клиенттер мен серверлер.
FlashCom-бұл желі серверіне ұқсас машина хостында орнатылған серверлік бағдарлама; дегенмен, FlashCom басқаша жұмыс істейді. Веб-бетті немесе басқа ресурсты қажет ететін браузерлерден көптеген қысқа байланыстарды қабылдаудың орнына
Flash Com Flash Player - де орындалатын Flash Movie-ден ұзақ байланыстарды қабылдайды. Әрбір Flash Movie нақты уақыттағы хабар алмасу протоколын қолдана отырып, сервер арқылы басқа Flash Movie-мен деректерді бөлісе алады. Браузерлер веб-серверлермен байланысу үшін пайдаланатын HTTP (сұрақ/жауап) моделінен айырмашылығы, RTMP Flash.com серверіне үздіксіз қосылуды қамтамасыз етеді. Осылайша, ақпарат беру сеансын қолдау үшін арнайы қадамдар қажет емес. Сервер клиенттің қосылымын қабылдағаннан кейін, клиент немесе сервер ажыратылғанға дейін аудио, бейне және Action Script деректерін бөлісу үшін қосылымды пайдалануға болады.
Flash Player Standalone Player ішінде немесе веб-шолғышта орындалуы мүмкін. Flash Player (және оның шегінде кез келген Movie ойнатқышы) клиент болып саналады. FlashCom Movie-ге қосылуды бастай алмайды, байланыс клиент жағында орындалатын Flash Player-ден басталуы керек. Flash.com қосымшаларына арналған клиент/сервер архитектурасы 1-суретте көрсетілген.
Flash movie файлдары (кеңейтімі бар файлдар) веб-шолғыш немесе Flash Player арқылы жүктеледі .SWF), содан кейін беріледі .оны орындау үшін ойнатқыштағы SWF файлдары. Flash Movie пайдаланушы интерфейсін қамтамасыз етеді және Player арқылы кез келген FlashCom серверіне қосылуға тырысуы мүмкін. Қосылғаннан кейін Flash Movie сервермен байланыста бола алады. Сонымен қатар, ол басқа Flash клиенттерінде ойнайтын movie-мен сервер арқылы байланыса алады. Flash Movie аудио және бейнені Flash.com серверіне жібере алады, сол серверге қол жеткізе алатын басқа Flash клиенттері серверде сақталған жазбаларды және басқа клиенттердің тірі ағындарын ойнай алады.
Тірі ағын-бұл басқа клиенттер оған қол жеткізе алатындай етіп бір клиент серверге орналастырған ағын. Осылайша, клиенттің деректері серверге келеді, сервер оларды қайталайды және оларды әрбір клиентке жібереді. Деректерді көруге және тыңдауға болады. Жазылған ағындар серверде сақталады және ағынның кез келген нүктесінен бастап ойнатылуы мүмкін, кідіртілуі және қайта іске қосылуы мүмкін. Сондай-ақ, жазылған ағынды тоқтатуға, оның ішіндегі кез-келген нүктені табуға және қайтадан ойнай бастауға болады.
Егер көптеген серверлер бір-бірімен байланысты болса, бір серверге қосылған клиенттер басқа серверлердің клиенттерімен байланыса алады. Серверлер мен олармен байланысты клиенттер арасындағы өзара әрекеттесу қабілеті көптеген аудитория үшін кең ауқымды тікелей эфирлік қосымшаларға мүмкіндік береді. Көптеген түрлі қосымшаларды қабылдай алады. Қолданбаның бірнеше сұраулары бір уақытта өңделуі мүмкін. Әр сұрауға өзінің ерекше атауы беріледі. Клиент серверге қосылған кезде, ол әрқашан қолданба сұрауының атын көрсетеді. Мысалы, аталған көптеген жеке қолданба сұраулары қол жетімді болуы мүмкін. Әрбір сұраудың өзіндік бірегей атауы бар және клиент үшін бірегей ресурстарды қамтамасыз ете алады.
1-сурет. Клиент/сервер архитектурасы
4. Flash технологиясы, артықшылықтары мен кемшіліктері.
Flash технологиясы Shockwave Flash форматында векторлық графиканы қолдануға негізделген (.SWF) Macromedia®компаниясы әзірлеген. Бұл бірінші векторлық форматтан алыс, бірақ оны жасаушылар графиканың визуалды мүмкіндіктері, онымен жұмыс істеуге арналған құралдар, сондай-ақ нәтижені веб-беттерге қосу механизмі арасындағы ең сәтті үйлесімділікті таба алды. Flash технологиясының басты артықшылығы-оның платформааралық, яғни. бұл форматты кез-келген аппараттық және бағдарламалық платформада қолдануға болады (атап айтқанда, macOS операциялық жүйесінде жұмыс істейтін Macintosh компьютерлерінде де, Windows ОЖ бар IBM компьютерлерінде де). Flash технологиясының тағы бір маңызды ерекшелігі: оның негізінде жасалған кескіндер анимацияланып қана қоймай, сонымен қатар интерактивті элементтер мен дыбыстық сүйемелдеумен толықтырылуы мүмкін. Платформааралық және интерактивті мультимедиялық қосымшаларды құру мүмкіндігі веб-дизайнерлер арасында flash технологиясының танымалдылығының тез өсуіне әкелді. Сондықтан, Macromedia ® форматының пайда болуымен бір мезгілде желінің екі негізгі браузері үшін ендірілген компоненттер (Plug-In) құрылды: Internet Explorer және Netscape Communicator. Бұл Flash технологиясының Бүкіләлемдік Интернет желісінде кең таралуына ықпал етті. Нәтижесінде, осы браузерлердің әзірлеушілері flash қолдауын өз өнімдерінің өзегіне тікелей қосу ниетін жариялады.
Қазіргі уақытта Flash аниматор қызметтерін арнайы компаниялар да, жеке тұлғалар да ұсынады. Flash аниматоры-бұл салыстырмалы түрде жас мамандық, ал Ресейде Web-ди-Зайн саласында кәсіптік білім әлі кең таралған емес. Интернетке деген сұраныстың артуына байланысты сайт дизайны мен оның анимациясына сұраныс артып келеді, flash аниматорларының саны артып келеді және дизайнерлік білімге мүлдем қатысы жоқ адам жұмыс істей алады. Flash технологиясының басты артықшылықтарының бірі әрқашан тегіс анимация болды. Интернетке қолдануда flash-те бәсекелес технологиялар жоқ. Егер сайтта көбелектің ұшуы, бұлттар жүзуі, адамдар қозғалуы немесе басқа қозғалыс болуы керек "тірі сурет" болса, онда көп жағдайда flash пайдалану оңтайлы болады. Әйтпесе, келушінің компьютері қазірдің өзінде "дайын анимацияны", кадрдан кадрға жүктеуі керек, бұл ол үшін ондаған минут күтуге әкелуі мүмкін.
Әр кадр бөлек сурет болатын" дайын анимациялардан " айырмашылығы, flash Объектілік тәсіл деп аталады. Дизайнер Объектілік анимацияны жасаған кезде, ол әр кадрды салуға міндетті емес, ол жай ғана компьютерге нұсқайды-мен көбелектің осындай загогулинмен ұшқанын қалаймын, адам аяғын осылай жылжытады және т. б. әрине, толық әсер ету үшін алдымен осы қозғалыстарды салу керек, бірақ болашақта бұл объектілерді кез-келген көріністе басқаларға қарамастан қолдануға болады. Сонымен қатар, анимация келушінің компьютеріне объектілер жиынтығы және оларды жылжыту ережелері түрінде келеді.
Әр медальдың екі жағы бар. Ал flash жағдайында оның "шайыр қасықтары" бар-оны пайдалану мүмкіндігін шектейтін мәселелер.
Технологияның ең үлкен проблемасы - пайдаланушыға анимацияны көру немесе интерактивтілікті пайдалану үшін оның компьютерінде арнайы бағдарлама — Flash Player орнатылған болуы керек. Бұл бағдарлама браузерге біріктіріліп, сайттардың flash элементтерінің жұмыс істеуіне мүмкіндік береді.
Бұл бағдарлама болмаса, Flash элементінің орнына келуші бос орынды көреді. Көп жағдайда, элемент функционалды жүктемені көтермеген кезде, бұл мәселе балама суретті орнатудан тұрады.
Қалыпты жағдайда, егер сайтқа Кірушіде Flash Player орнатылмаған болса, компьютер оны бірінші қарау кезінде тікелей орнатуды ұсынады. Алайда, процедураның қарапайымдылығына қарамастан, мұны бәрі бірдей жасай алмайды — кейбір жағдайларда Интернетке кіруді шектеу, ал кейбіреулерінде желінің қауіпсіздік саясаты іске қосылады. Ірі компанияларда жүйелік әкімшілер қызметкерлерге жұмыс компьютерлеріне қосымша бағдарламалық жасақтаманы орнатуға тыйым салады. Статистикаға сәйкес, Интернетке келушілердің жартысынан көбі оны жұмыс орындарынан пайдаланады.
Flash кірістірулері бар сайтқа кірушілердің тағы бір кемшілігі-компьютер ресурстарының күшті жүктелуі. Бұл технологияны іске асырудың ерекшелігіне байланысты. Бұл қарапайым, бір қарағанда, қазіргі компьютерде қиындықсыз көрінетін анимация екі-үш жыл бұрынғы компьютерлерде немесе жай ғана мәтінмен жұмыс істеуге арналған әлсіз кеңсе машинасында серпіліспен немесе "слайд-шоу" түрінде жүруі мүмкін.анимацияны есептеу үшін емес. Әрине, технологияны жасаушылар үнемі осындай мәселелермен күреседі, бірақ қазіргі уақытта жоғарыда аталған мәселелер Flash-ті Интернетте пайдалану мүмкіндігін шектейді.
Технология пайда болғаннан бастап соңғы уақытқа дейін flash-ті қолданудың ең кең таралған нұсқаларының бірі сайтты шарлау болды. Сайт мәзірі-сайт ішіндегі негізгі жылжыту құралы. Оған келуші басқа сілтемелерге қарағанда жиі жүгінеді. Flash ұсынатын осындай икемді мүмкіндіктермен әдемі интерактивті мәзір осы технологиямен жиі жасалатыны қисынды. Тегіс қалқымалы түймелер, таң қалдыратын әсерлер, түпнұсқа тұжырымдамалар-бұл Flash мәзірі бар сайтты қалғандарынан бір саты жоғары қойды. Өкінішке орай, немесе бақытымызға орай, сайттардың қазіргі даму қарқыны flash мәзірін тек жоғары көркем, тұжырымдамалық сайттарда пайдалануға мүмкіндік береді, мұнда бастысы ақпарат емес, имидж.
Егер сайтта қандай да бір процесті көрсету қажеттілігі туындаса, flash келушіні барлық кезеңдерде бір-бірінен үзбей немесе секірмей тегіс жүргізе отырып, мұны өте көрнекі түрде жасауға мүмкіндік береді, сонымен бірге Flash-те толығымен немесе толығымен дерлік орындалған сайттар жеке тақырыпқа лайық. Әдетте, бұл мәтіндік ақпараты аз, бірақ суреттері, фотосуреттері көп сайттар. Олар эмоционалды презентацияға бағытталған. Мұндай сайттар сәнгерлерге, киім брендтеріне, жарнамалық және дизайнерлік фирмаларға, фотографтарға, суретшілерге және басқа салаларға сәйкес келеді, мұнда ең бастысы — өнімді сөз екінші реттік тұлға ретінде ұсыну.
5.Қорытынды.
Тек мәтіндік мазмұнды қамтитын заманауи интернет-ресурсты елестету қиын. Интерактивті элементтерсіз қазір бірде-бір, тіпті ең маңызды сайт жасай алмайды. Әдемі тірі суреттер әр сайтты түпнұсқа, ерекше және пайдаланушылардың назарын аударады. Оларсыз интернет-ресурс скучно, құрғақ және қызықсыз болып көрінеді.
Бүгінгі таңда Flash анимациясы интернетте барған сайын өзекті және сұранысқа ие болып келеді. "Флэшерлер" қызметіне сұраныс артып келеді және осы мамандарды кәсіби даярлауға қойылатын талаптар қатаң, өйткені қазіргі заманғы интернет-ресурстар, түрлі ойындар, мультфильмдер, түрлі роликтер-мұның бәрі осы қызықты, жоғары шығармашылық және шығармашылық мамандық өкілінің қажырлы еңбегінің нәтижесі болып табылады.
Айта кету керек, Macromedia өзінің барлық өнімдерін өте жақсы ұйымдастырылған және жан-жақты анықтамалық жүйемен және Flash форматындағы оқыту мысалдарымен қамтамасыз етеді, олар арқылы символдар мен мәтінмен жұмыс істеудің, Flash презентацияларын ұйымдастырудың, дыбысты синхрондаудың және түймелерді құрудың негізгі дағдыларын игеруге болады. Macromedia барлық негізгі операциялық жүйелер мен шолғыш түрлеріне арналған Flash ойнатқыштарын шығарды, бұл Интернетке қажетті кросс-платформаны және технологияның танымалдылығын қамтамасыз етті. Желідегі соңғы сауалнамаларға сәйкес, пайдаланушылардың шамамен 80%-ы қосымша бағдарламалық жасақтаманы жүктемей - ақ Flash-те веб-сайттардың мазмұнын көре алады, ал тек 61% - ы Java элементтері бар веб-беттерді көре алады. Керісінше, Flash үшін Macromedia кодын (Free Source licensing program) тегін лицензиялау мәжбүрлі қадам болды, бұл үшінші тарап бағдарламалық өнім өндірушілерінің жаңа буын Web қолданбаларында swf пішімін пайдалануды жылдамдатады.
Пайдаланылған әдебиеттер.
1. Бородаев Д. В. веб-сайт-сайт Графикалық дизайн объектісі ретінде. Монография. Харьков: "Септима ЛТД", 2006. 288 б. [Бородаев Д. В. веб-сайт Графикалық дизайн нысаны ретінде. Харьков: "Септима" ЖШС; 2006. 288 б. орыс тілінде].
2. Роббинс Д. Н.веб-сайт-дизайн. Анықтамалық. М.: "КУДИЦ-ПРЕСС", 2008. 816 c. [Роббинс Д. Н. веб-дизайн қысқаша. Казаченко в., Лунин с., Петров А., аудармашылар; Мәскеу: КУДИЦ-ПРЕСС; 2008. 816 Б. Орыс тілі].
3. Джейкоб Нильсен, Хоа Лоранжер. Веб-дизайн: пайдалану веб-сайттарының ыңғайлылығы. М.: "Уильямс" 2009,. 376 б. [Нильсен Дж., Лорангер х., веб-беттердің ыңғайлылығына басымдық беру. Иващенко в., аудармашы; Мәскеу: Уильямс; 2009. 376 б. Орыс тілі].