Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
МАД циклограмма 25.11-29.11.2024
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісі бойынша орынбасар:
Тәрбиелеу-білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы№2 Ш.Уалиханов атындағы жалпы орта мектебі.
Мектепалды даярлықО «А» сыныбы
Балалардың жасы 5 жас
Жоспардың құрылу кезеңі IV-апта 25.11-29.11. 2024-2025 оқу жылы
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 25.11.24ж |
Сейсенбі 26.11.24ж |
Сәрсенбі 27.11.24ж |
Бейсенбі 28.11.24ж |
Жұма 29.11.24ж |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
«Бір тұтас тәрбие» бағдарламасы аясында Қараша – әділдік және жауапкершілік айы |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Балаларды қабылдау |
Өнегелі-10 минут балалардың ересектермен емін-еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру мобильді кітапханада жұмыс, ата-ананың балаға кітап оқуына мүмкіндік жасау, кітапқа деген қызығушылықты арттыру, кітапқа жанашырлық, жауапкершілік таныту. Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Қауіпсіздік ережесі және көліктер туралы әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру, балалармен бірге жол ережелері туралы мультфильмдер көруге кеңес беру, ұсыну. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл -ды ойындар, үстел үсті ойындары) |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы Өзіне-өзі қызмет көрсету және киіміне күтім жасау дағдыларын жетілдіру. «Кім жылдам» мақсаты тапсырмаларды орындайды, қолдың ұсақ моторикасын үйлестіру дағдыларын меңгереді. |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы Мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Қонжықты тамақтандырамыз» мақсаты: үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды. |
«Адалдық алаңы» жоба«Әлем біздің айналамызда», «Табиғат әлемі» Жай қимылды ойын: «Теңіз толқиды»Ойын шарты: Балалар шеңбер жасап тұрады.Тәрбиеші теңіз толқиды 1-2-3 дегенде балалар әртүрлі пішін жасап қатып тұра қалады.Қозғалып қойған бала ойыннан шығады |
«Балалар кітапханасы» жобасы «Бір кітап», «Кітап – менің қазынам», «Жас тыңдарман» жобалары аясындаға балалар кітапханасы. Ойын: «Қызықты кітаптар» (Көркем әдебиет) |
«Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» Бестемше: «Бәріміз бірге мықтымыз» Қимылды ойын:Теңге алу. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Таңертеңгілік жаттығу |
Менің Қазақстаным ән ұранын таңғы жаттығудан соң күнделікті қою, Әнұранды жаттауға мүмкіндік жасау, патриоттық сезімдерін арттыру. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Мектепалды даярлық сынып кестесі бойынша Ұйымдастырылған іс-әрекет. |
Сөйлеуді дамыту Сауат ашу Қазақ тілі Дене шынықтыру
|
Математика Көркем әдебиет Музыка Қоршаған ортамен танысу |
Сөйлеуді дамыту Математика Сауат ашу Дене шынықтыру |
Сауат ашу Музыка Қоршаған ортамен танысу. Қазақ тілі |
Математика Көркем әдебиет Шығармашылық Дене шынықтыру |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Көңіл күй ахуалы. Ертемен ақ пейілмен Қайырлы таң деймін мен Күндіз де елді елеймін Қайырлы күн- тілеймін |
Көңіл күй ахуалы Жалқаулықтан қашайық, Жаттығулар жасайық. Кәнігі,ширақ қимылмен Кәнеки,қадам басайық :алға бас,досым,1-2-3, Тағы дабіраз жүре түс. |
Көңіл күй ахуалы Айтамыз алғыс қайталап, Тыңдайды бізді шартарап. Өмір сүру – бір бақыт. Дос бола білу – шын бақыт! |
Көңіл күй ахуалы. Қайырлы күн досым! Қайырлы күн болсын! Аспанымыз ашық болсын! Қуанышпен бес алайық.. |
«Көңіл- күй ахуалы Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекепен Амандасып алайық! Бір жадырап қалайық. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
1 - ұйымдастырылған іс-әрекет |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.Сөйлеуді дамыту Міндеті: Дауыссыз дыбыстардың дыбысталу ерекшеліктерін түсіндіру.Дауыссыз дыбыс түрлерін ажырата білуге баулу. Тақырыбы: Алғашқы қар. Тіл ұстарту жаттығуын жаттап,
айту. "Қайсысы артық" дидактикалық
ойыны. |
1.Математика Міндеті: Уақыт туралы ұғымдарды қалыптастыру жұмысын жалғастыру.Сандық және реттік санау дағдыларын жетілдіру Тақырыбы: Апта күндері. Апта күндері» дидактикалық ойыны. Ойын мақсаты: Апта күндердi есте сақтау. Апта күндерін рет-ретімен айта білуге дағдыландыру. Қажетті құралдар: Апта күндерiн шартты түрде белгiлейтiн 1-7-ге дейiн фигуралардың немесе ұлттық таңбалардың суретi салынған 1ден 7дейін сандардың суреті бар тәж. Ойын барысы: Тәрбиешi балалардың мынаған келiсiп алуын өтiнедi. Бiр таңба бар тәж аптаның бiрiншi күнi-дүйсенбi, екi таңба бар тәж аптаның екiншi күнi-сейсенбi және т.б. бiлдiредi. Балалар апта күндерiнiң атын хормен қайталайды. Педагог 7 баланы шақырып оларға тәждердi таратып бередi. Шақырылған балалардың әрқайсысы тәжбен таңбаның санына қарап: “Сабыр – сәрсенбi”, “Мен – жұмамын” және т.с.с. дейдi. Осыдан кейiн әуеннің ырғағымен балалар араласы бибилейді.Әуен тоқтап қалғанда балалар өз орындарын тауып сапқа тұзеліп трет-ретімен тұрады. Кейін тәрбиешi аптаның кез-келген күнiнiң атын дауыстап атайды. Бiлетiн бала алдына шығып тұрады. 1 2 3 4 5 6 7 |
1.Сөйлеуді дамыту. Міндеті: Дауыссыз дыбыстардың дыбысталу ерекшеліктерін түсіндіру.Дауыссыз дыбыс түрлерін ажырата білуге баулу. Тақырыбы: Алғашқы қар. Тіл ұстарту жаттығуын жаттап,
айту. "Қайсысы артық" дидактикалық
ойыны. |
1.Сауат ашу негіздері. Міндеті: : Сөздерді буынға бөлу,буын санын ажырата алуға жаттықтыру. Тақырыбы: Ойнай отырып оқимыз. «Сөз ойла» дидактикалық жаттығуы (Әр дұрыс жауапқа педагог балаларға фишка беріп отырады) – Айсұлу бізге -та буынынан басталатын сөздер ойлап айтуымызды сұрапты. Мысалы: тарақ, тамыз, тал, табыс, тап, тапқыр, тау, тауық, таутеке, тазы, тамызық, таға, тақылдақ, таң -ба буынынан басталатын сөздер ойлап айтуымызды сұрапты. Мысалы: балық, батпақ, бақа, бағдат, бақ, бақ-бақ, банка, бақыр, Бағжан, байғазы, бай, байлық, базар, Базаргүл, балшық
|
1.Математика Міндеті: Ай атауларын жыл мезгілдері бойынша рет-ретімен атауға және табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын бекіту. Тақырыбы: Жыл мезгілдері. Жыл атасы» дидактикалық
ойыны |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Үзіліс Ойын:«Торғайлар мен тор» қимылды ойыны Мақсаты:Топпен қарым-қатынасты нығайту, тез қимылдау. Ойынның шарты:Балалар екі топқа бөлінеді. Бір топ алаңның ортасында қол ұстасып шеңбер құрып айналып жүреді. Сол топ тор болып саналады. Екінші топ- торғайлар. Тәрбиеші торды ашыңдар дегенде 1-ші топтың ойыншылары қолдарын көтереді.( Қол ұстасып айналып жүреді) Торғайлар шеңбердің ішіне кіреді, тез қайта шығуға тырысады. Тәрбиеші «торды жабыңдар» дегенде 1-ші топтың ойыншылары қолдарын түсіреді. Тордың ішінде қалып қойған балалар шеңберге қосылады. Сөйтіп 1-3 торғай қалғанша ойнайды. |
|
|
|
Үзіліс:
|
||||||||||||||||||||||||||||
2 - ұйымдастырылған іс-әрекет |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Сауат ашу Міндеті: Басталған буынға буын қосып сөз құрауға үйрету. Тақырыбы: Буынға бөлейік. Дидактикалық ойын: Жұп құр» ойын-жаттығуы Педагог тақтаға шеңбер бойымен бір дыбыстан басталатын екі суреттен тақтаға іліпшығады, балаларға екі бірдей дыбыстан басталатын суреттерді қосуға тапсырма беріледі. Педагог тапсырманы орындау үшін, балаларды кезекпен тақтаға шығарады. Мысалы: алма-алмұрт, қызанақ-қызылша, етік-емізік, тақия-тарақ, от-орындық, керует-күрек, сағат-сағыз, қоян-қоңыз, ит-ине Буынды айтып сөз құра» дидакикалық ойыны Ойын шарты: педагог айтқан буынға балалар сөз құрап айтады. Мысалы: На... , та... , қа..., жа..., ал..., мон..., ке..., те..., шал...,қар..., қа..., пи.., бә...
|
2.Көркем әдебиет. Міндеті: Ертегі мазмұнын ойнату арқылы театр мәдениетіне баулу.Жағымды мінез-құлық қалыптастыру Тақырыбы: Ақымақ қасқыр Қазақ халық ертегісі. Педагог балаларға Ақымақ қасқыр ертегісінің мультфилімін көрсетеді. Дидактикалық ойын: «Қасқырдан құтқар» Балалардың назарын үстел үстіндегі ойыншықтарға (үй жануарлары мен қасқырға) аударады. Әр үй жануарларын қасқырдан құтқару үшін ол туралы өлең, жұмбақ, өлең жолдарын айтуды ұсынады. «Ақымақ қасқыр» аудио ертегісін тыңдатады. Сұрақтар қояды: - Ертегіде қандай үй жануарлары туралы айтылған? - Арық саулық қасқырдан қалай құтылады? - Ешкі қасқырдан қалай құтылады? |
2.Математика Міндеті: Ай атауларын жыл мезгілдері бойынша рет-ретімен атауға және табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын бекіту. Тақырыбы: Жыл мезгілдері. Жыл атасы» дидактикалық
ойыны |
2.Музыка Міндеті: Ересектердің орындауында музыкалық пьесаларды тыңдау жоғарғы регистр аспаптың дыбысталу тембрін ажырату. Тақырыбы: Біздің рәміздер. Қазақстан жалауы» (Д. Омаров) Ән айту: «Тәуелсіздік таңы» (А. Шырынбекова) «Жомарт елім» (И. Нүсіпбаев) Музыкалық-ырғақтық қимылдар: «Жаса, Қазақстан» (үнтаспада) «Көңілді балалар» литва халық әуені (өңдеген Т. Ломова) Билер: «Қара бала» биі («Билеп үйренейік» жинағынан) Музыкалық аспапта ойнау: «Илигай» қ.х.ә. (өңд. Б. Дәлденбай)
|
2.Көркем әдебиет Міндеті: Ертегі мазмұнын ойнату арқылы театр мәдениетіне баулу.Жағымды мінез-құлық қалыптастыру Тақырыбы: Ақымақ қасқыр Қазақ халық ертегісі. Педагог балаларға Ақымақ қасқыр ертегісінің мультфилімін көрсетеді. Дидактикалық ойын: «Қасқырдан құтқар» Балалардың назарын үстел үстіндегі ойыншықтарға (үй жануарлары мен қасқырға) аударады. Әр үй жануарларын қасқырдан құтқару үшін ол туралы өлең, жұмбақ, өлең жолдарын айтуды ұсынады. «Ақымақ қасқыр» аудио ертегісін тыңдатады. Сұрақтар қояды: - Ертегіде қандай үй жануарлары туралы айтылған? - Арық саулық қасқырдан қалай құтылады? - Ешкі қасқырдан қалай құтылады?
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Үзіліс: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Ойын:«Торғайлар мен тор» қимылды ойыны Мақсаты:Топпен қарым-қатынасты нығайту, тез қимылдау. Ойынның шарты:Балалар екі топқа бөлінеді. Бір топ алаңның ортасында қол ұстасып шеңбер құрып айналып жүреді. Сол топ тор болып саналады. Екінші топ- торғайлар. Тәрбиеші торды ашыңдар дегенде 1-ші топтың ойыншылары қолдарын көтереді.( Қол ұстасып айналып жүреді) Торғайлар шеңбердің ішіне кіреді, тез қайта шығуға тырысады. Тәрбиеші «торды жабыңдар» дегенде 1-ші топтың ойыншылары қолдарын түсіреді. Тордың ішінде қалып қойған балалар шеңберге қосылады. Сөйтіп 1-3 торғай қалғанша ойнайды. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
3 - ұйымдастырылған іс-әрекет |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Қазақ тілі Міндеті: Мамандықтардың ерекшеліктерін түсіндіріп,байланыстырып сөйлеуге жаңылтпаштар айтуға үйрету. Тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы. Дидактикалық ойын « Кім
жылдам?» |
3. Музыка Міндеті: Ересектердің орындауында музыкалық пьесаларды тыңдау жоғарғы регистр аспаптың дыбысталу тембрін ажырату. Тақырыбы: Біздің рәміздер. Қазақстан жалауы» (Д. Омаров) Ән айту: «Тәуелсіздік таңы» (А. Шырынбекова) «Жомарт елім» (И. Нүсіпбаев) Музыкалық-ырғақтық қимылдар: «Жаса, Қазақстан» (үнтаспада) «Көңілді балалар» литва халық әуені (өңдеген Т. Ломова) Билер: «Қара бала» биі («Билеп үйренейік» жинағынан) Музыкалық аспапта ойнау: «Илигай» қ.х.ә. (өңд. Б. Дәлденбай) |
3. Сауат ашу. Міндеті: Сөздерді буынға бөлу,буын санын ажырата алуға жаттықтыру. Тақырыбы: Ойнай отырып оқимыз. «Сөз ойла» дидактикалық жаттығуы (Әр дұрыс жауапқа педагог балаларға фишка беріп отырады) – Айсұлу бізге -та буынынан басталатын сөздер ойлап айтуымызды сұрапты. Мысалы: тарақ, тамыз, тал, табыс, тап, тапқыр, тау, тауық, таутеке, тазы, тамызық, таға, тақылдақ, таң -ба буынынан басталатын сөздер ойлап айтуымызды сұрапты. Мысалы: балық, батпақ, бақа, бағдат, бақ, бақ-бақ, банка, бақыр, Бағжан, байғазы, бай, байлық, базар, Базаргүл, балшық
|
3.Қоршаған орта негіздері. Міндеті: Табиғат бұрышын мекендейтін атжалман,теңіз шошқасы сынды тірішілік иелері туралы білімдерін жетілдіру Тақырыбы: Табиғат бұрышын мекендеушілерді білесің бе? Табиғат бұрышындағы тіршілік». Табиғат бұрышы
– мектеп, балабақшада тірі хайуанаттар орналастырылған бұрыш. Мұнда
өсімдіктердің көптеген түрлері
өсіріледі. |
3.Шығармашылық Міндеті: Қатпарланып бүктелген қағаздан бірдей бірнеше пішіндерді қиып жапсыру,құрастыру, суретін салу, мүсіндеу дағдыларынқалыптастыру Тақырыбы: Ас үй тақтайшасы. Шығармашылық ойлауды және қиялдыдамыту. Ұжыммен сюжетті құрастыруға баулу. Шығармашылық ойлауды және қиялдыдамыту Өту барысы Ас үй жиһаздары жайлы түсінік беру.Ас үйдегі қауіпсіздігі жайында әңгімелеу Топтық жұмыс 1-топ ас үй тақтайшасын мүсіндейду. 2-топ ас үй тақтайшасының суретін салады. 3-топ ас үй тақтайшасынын құрастырады. 4-топ ас үй тақтайшасын әділеп безендіріп жапсырады. саусақ жаттығулары көмек керек балаларға көмектесу. Дайын жұмыстардан көрме ұйымдастыру. 3.Қорытынды бөлім Ұйымдастырылған оқу қызыметін қорытып, балаларды мадақтау |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Үзіліс: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Ойын:«Жапалақ» Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Шарты: «Жапалақ» сайланады, ол барлық ойнаушылардан алысқа тұрады. Өзінің «ұясына». Басқа ойнаушылар жан-жаққа тарап кетеді. «Жапалақ»: «Күн туды, барлығымыз оянамыз!» дейді, сол сәтте барлығы жүгіріп, қимылдайды. «Жапалақ»: «Түн болды, барлығын қимылдамандар, жапалақ ұшады!» дегенде барлық ойнаушы балалар тыныш тұрып, кимылдамаулары керек. «Жапалақ» балалардың арасында жүріп, қимылдаған бір-екі баланы өз ұясына әкетеді. Бір бала қалғанша ойын жалғасады |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
4 - ұйымдастырылған іс-әрекет |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
4.Дене шынықтыру Міндеті: Интеллектуалдық және математикалық мүмкіндіктерін арттыруға жағдай жасау.Спортқа қызығушылығын арттыру. Тақырыбы: Хоккей ойнап үйренеміз. Б.қ: аяқты сәл ашып, қолды белге қою. 1--қолды екі жаққа созу: 2-алға иіліп, қол шапалақтау; 3- түзу тұрып, қолды екі жаққа созу; 4- бастапқы қалып. Б.қ: аяқты иықтың деңгейінде қою, қолды белге қою; 1- қолды екі жаққа созу; 2-алға иілу, оң аяқтың тізесінің астында қол шапалақтау; 3- түзу тұрып, қолды екі жаққа созу; 4- бастапқы қалып. Б.қ: негізгі тұрыс, қолды белге қою. 1-отыру, қол шапалақтау; 2- тұру , бастапқы қалыпқа оралу.. «Күн мен түн» ойыны. Шарты: балалар екі топқа бөлінеді. Бір команда «күн» болса, екінші команда «түн» болады. Педагог «түн» дегенде, «түн» тобы үйге қарай жүгіреді, ал «күн» командасы олардың артынан қуады. Ұсталғандар ойыннан шығады. Содан соң орындарын алмастырып, ойынды әрі қарай жалғастырады |
4.Қоршаған орта Міндеті: Топпен бірге жұмыс істеу,келісімге келу жанындағы серіктесінің пікірін ескеру сынды әлеуметтік құзыреттіліктерін дамыту Тақырыбы: Өсімдіктерге өсу үшін не қажет? Дидактикалық ойын: «Гүлдерді күтеміз» Мақсаты:балалардың табиғатты рухани бағалау мәдениетін, гүлдерді дұрыс күтіп-баптау, яғни суару, қопсыту дағдыларын қалыптастыру. Гүлдердің түрлерін (көпжылдық, біржылдық, пияз тұқымдас, шөптекті, тұқымдас гүлдерді) ажырата білуге үйрету. Гүлдер сұлулық белгісі екенін, оларды күтіп-баптап, қамқорлыққа алу керектігін түсінеді. Ойын шарты: гүлдерді екіге бөлу,дала гүлдерін газонның қасына іліп,ал бөлме гүлдерін үйдің қасына қою , суреттер бойынша әнгімелету. |
4.Дене шынықтыру. Міндеті: Қозғалыс үйлесімділігін дамыту,қозғалыс кезінде тапқырлық таныта білу шеберліктерін қалыптастыру. Тақырыбы: Тату-тәтті баламыз! Тізбекпен кедергілер алабынан өту. Тізбек құрып, кедергілер алабының қасына келеді. (Кегельдер, доғалар, құрсаулар, жолақтар). Белгі бойынша кедергілер алабынан өтеді: кегельдерді айналып өтіп, доғалардың астынан өтіп, жолақтың үстімен жүгіріп өтеді. «Түсіріп алма» ойыны жаттығуы: еденде иректеліп жатқан жіп үстімен басына құм салынған қапшықпен қолды екі жаққа созып жүру. Тепе-теңдіктерін сақтауға тырысады: дене бітімдерін түзу ұстап, бастарын төмен түсірмей, қолдарын екі жаққа созып, жіп үстімен жүреді. |
4.Қазақ тілі Міндеті: Сыпайылықты білдіретін сөздермен сөзді қорларын толықтыру,оларды күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Тақырыбы: Жақсы өнеге. Біз әдепті баламыз, Ойнап асыр
саламыз. |
4.Дене шынықтыру Міндеті: Қозғалыс үйлесімділігін дамыту,қозғалыс кезінде тапқырлық таныта білу шеберліктерін қалыптастыру.. Тақырыбы: Тату-тәтті баламыз! Ойын: Кім
епті»
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Сау болыңыздар балалар келесі кездескенше! |
Амандықта жолығайық балалар! Жолдан абай боламыз. |
Сау болыңдар балалар!Абайлап жүріңдер. |
Сау болыңдар балалар ертеңгі сабақта кездескенше! |
Сау болыңдар балалар! Жолдан абайлап жүреміз! Жол ережесін сақтаймыз. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|