Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мәдени мұра тақырыбына дайын ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Мәдени мұра |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Мәдениеттің дамуы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.1.4.2 Сөйлеу барысында иллюстрациялар,көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, таныстырылым, бейнежазба жасау 4.2.1.1 Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушылар өлеңді оқиды, түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды, бағалауға қатысады; Көптеген оқушылар: Өлеңді түсініп оқиды, бір-біріне сұрақ қойып топта талдайды. . Өз бетінше жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I-«Театр» тобы (қызыл түсті) II –«Мұражай» тобы (сары түсті) III– « Өнер» тобы (жасыл түсті) Саралау: Бұл жерде қолданудың «Жіктеу » тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі. |
(Ұ) “Допты қағып ал” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Фигуралар салынған конверт |
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.
6 мин. |
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген өлеңдегі сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың « және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады. |
Сұрақтар: 1 Суретте жылдың? 2. Оқудың алғашқы күні екенін неден аңғардың? 3 Өзіңнің мектепке алғаш келген кезіңді есіңе түсіріп әңгімеле? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді.
Жалпы-1балл.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет» «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 4-сынып. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
Топтық жұмыс. 8 мин.
|
«Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушыларға тақырыпқа байланысты сурет тапсырмалары беріледі. |
№2-тапсырма: Суреттегі мәдениеттің даму кезеңдері жайлы әңгімелейді. Өлеңге сипаттама береді. Үш топқа үш сурет бөліп беріледі. |
Дескриптор: - Суреттерде адамзат мәдениеті дамуының қай кезеңдері бейнеленгені туралы өз ойын әңгімелейді; - Мәтінді мәнерлеп оқиды; Жалпы-1балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы |
«Түртіп алу» әдісі. Оқулықтағы «Зерттеу» айдарының тапсырмасы беріледі. |
Жұмыс дәптерлеріндегі тапсырманы орындайды. |
Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!». |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс. 8 мин.
|
№3-тапсырма: Төмендегі мәтін жолдарына қатысты сөздерді топта талдап, кестені толтыр. Мақсаты: Адамның дене мүшелерінің атқаратын қызметіне қатысты сөздерді ажыратады. Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Дескриптор: -Мәтінге қатысты сөздерді дұрыс толтырады. - Мәтіндегі оқиғаны өз ойларымен әңгімелейді; Жалпы-1 балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Жеке жұмыс. 8 мин. |
№8-тапсырма: Мәдениеттің дамуына қатысты төмендегі кеңестерді оқып, сұрақтарға жауап бер. Мақсаты: Тірек – қимыл жүйесінің мүшелерімен таныстыру. Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өлеңді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: -Кеңестерді оқиды. -Сұрақтарға жауап береді. Жалпы – 1балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Жұптық жұмыс. 5 мин.
Жазылым. |
Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр. Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.
|
Дескриптор: - Тапсырмаға зейін қойып мұқият тыңдайды; -1б. -Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б. - Кәсіби сөздерге ереже мен мысал жазады-1б. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия
Жеке жұмыс: 5 мин. |
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз. Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір. Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз. |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: «Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-2б.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
|
|