Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мәдениетті адам
Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп ұстаздарына арналган дәріс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
483
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Келісемін»: «Бекітемін»: Оқу ісінің меңгерушісі:______________ «____»_________ж Директор: ______________ «____»_________ж 8-сыныпта алгебра пәнінің «y=ax +bx+c (мұндағы ) функциясы» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Сабақтың барысы:
Баға қоюдың шәкілігі: 15- 18 ұпай-«5», 9-12 ұпай- «4», 3-6 ұпай- «3»
Өзін-өзі бағалау парағы
Баға қоюдың шәкілігі: 15- 18 ұпай-«5», 9-12 ұпай- «4», 3-6 ұпай- «3»
Өзін-өзі бағалау парағы
Алгебра | Күні 06.03.2017 жыл, 1-сабақ | Сабақ |
Сабақтың тақырыбы | y=ax | |
Мақсаты | 1. Функциялар, олардың қасиеттері мен графиктері арқылы тақырыпты меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады.Мәнін түсіне отырып тапсырмалар орындау барысында қолдана алу дағдысын қалыптастыру.2. Квадраттық функциялар, олардың қасиеттері туралы білімді қолдану және дамыту.3. Ойлау деңгейлерін дамыту мақсатында Блумның ойлау деңгейлеріне сай тапсырмалар жасату және бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыра отырып өзіндік реттелуіне қол жеткізу. | |
Міндеті | ||
Жұмыс нәтижесі | Квадраттық функциялар туралы алғашқы түсініктерін дамытып, осы білімнің басқа пәндерді оқуда да қажеттілігін сезінеді және оны өмірмен байланыстырып түсіндіре біледі. | |
Сілтеме | «Алгебра, 8-сынып. А. Әбілқасымова,В.Корчевский,А.Абдиев,З.Жұмағұлова» Алматы:Мектеп,2015,89-91 беттер | |
Қолданылатын әдіс тәсілдер | Диалогты оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және ұжымдағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. | |
Ресурстар | дидактикалық таратпа материалдар,интербелсенді тақта,флипчарттар, компьютер, проектор,оқулық | |
Сабақтың өтілетін уақыты | 45 минут | |
Сабақ жоспары | ||
Үйге тапсырма | § . № 274,275 есептер |
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум бойынша жіктеу | Мақсат | Тапсырма түрі.Түрткілер. | Нәтиже | Бағалау | |||
критерийлер | дескриптор | Ұпай | Жиынтық баға | ||||
Білу5 мин | Үй тапсырмасы «y=ax | 1-слайд. «Миға шабуыл»)Сұрақтар флипчарт арқылы беріледі. Жеке жұмыс. | Өткен тақырып бойынша негізгі формулалар мен ережелерді еске түсіреді. Сабаққа қызығушылығы оянады | Өткен тақырыпта алған білімдерін нақтылау | Есептер,сұрақтар толық | 3 | |
Есептер,сұрақтар жартылай | 2 | ||||||
Есептер,сұрақтар шығарылмаған | 1 | ||||||
Түсіну10 мин | Оқулықтағы есептердің мәтінін игерту. «Кім алғыр» әдісі | Оқулық бойынша ұжымдық жұмыс.Мәтінді оқып шығу негізгі формулалар мен ережелерді дәптерге түртіп алу,еске сақтау. | Тақырыптың басты идеясын тауып, түсіндіре алады | Тақырыптың басты идеясын табу | Мәтін бойынша негізгі идеяны анықтай алды | 3 | |
Оқулықтан оқып,негізгі ұғымдарды жазып алды | 2 | ||||||
Мүлдем түсінбейді,жазған жоқ | 1 | ||||||
Қолдану10 мин | Оқулық мәтініндегі ережелерге сүйеніп мысалдар орындау | Оқулықтан есептер шығару.№ , № , № | Алған білімін тәжірибеде қолданаалады. | Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру | Қалыптасқан | 3 | |
Толық емес | 2 | ||||||
Қиын | 1 | ||||||
Талдау5 мин | Есептердің шығарылуы бойынша шешім шығару | Әр есеп бойынша оқушылардың шығарған есептерін топтарда талдау. Неліктен қате болды, дұрыс шығару үшін нені қолдана алмады, неше есеп дұрыс болды.Жоғары дәрежелі (ашық) сұрақтар беру | Өзара пікірталасқа түсіп, жауаптың дұрыстығын дәлелдейді. | Пікірталасқа түсу | диалог құрып,қорытынды жасайды | 3 | |
тек диалог құрайды | 2 | ||||||
жұмысқа қатыспайды | 1 | ||||||
Жинақтау10 мин | Әр оқушы өз бетімен жеке тапсырмалар орындайды | Топпен жұмыс. Тест тапсырмасын орындату. | Тест нәтижесінен тақырыптың қай тұсы түсініксіз екенін анықтай алады | Жағдаяттан шыға білу құзыреті | Толық шықты | 3 | |
Қиналды | 2 | ||||||
Шыға алмады | 1 | ||||||
Бағалау5 мин | Логикалық ойлауды дамыту | Ой-толғаныс.Логикалық есеп тапсырмасы беріледі. | Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. | Логикалық ойлау деңгейі | Креативті | 3 | |
Ойы жүйелі, тың ойлы емес | 2 | ||||||
Жалпыға ортақ ой | 1 |
Критерийлер | Дескрипторлар | Ұпай | Баға |
Өткен тақырыпта алған білімдерін нақтылау | Есептер, сұрақтар толық (шыққан) | 3\ | |
Есептер, сұрақтар жартылай | 2\ | ||
Есептер, сұрақтар жоқ (шығарылмаған) | 1\ | ||
Тақырыптың басты идеясын табу | Мәтін бойынша негізгі идеяны анықтай алдым | 3\ | |
Оқулықтан оқып,негізгі ұғымдарды жазып алдым | 2\ | ||
Мүлдем түсінбеймін, жазған жоқпын | 1\ | ||
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру, | Қалыптасқан | 3\ | |
мысалдар орындау | Толық емес | 2\ | |
Қиын | 1\ | ||
Пікірталасқа түсу | Диалог құрып,қорытынды жасаймын | 3\ | |
Тек диалог құраймын | 2\ | ||
Жұмысқа қатысқан жоқпын | 1\ | ||
Жағдаяттан шыға білу құзыреті, жеке тапсыр- | Толық шықтым | 3\ | |
ма орындау | Қиналдым | 2\ | |
Шыға алмадым | 1\ | ||
Логикалық ойлау деңгейі | Креативті | 3\ | |
Ойым жүйелі, тың ойым емес | 2\ | ||
Жалпыға ортақ ой | 1\ |
Баға қоюдың шәкілігі: 15- 18 ұпай-«5», 9-12 ұпай- «4», 3-6 ұпай- «3»
Өзін-өзі бағалау парағы
Аты | Үй тапсырмасы сұрақтары, есептер | ҰБТ есептері бойынша жұмыс | Оқулықтан тапсырма | Қатені табу, түзету,пікірталас | Топпен тапсырма орындау | Жеке тапсырма орындау | Қорытынды баға | |||
Ұпай | Баға | баға | ||||||||
1 | Асқарова Нәдия | |||||||||
2 | Әбілғажынова Айгерім | |||||||||
3 | Бақытқан Әділет | |||||||||
4 | Қазезова Шуғыла | |||||||||
5 | Қақанова Назым | |||||||||
6 | Қалиасқаров Айқын | |||||||||
7 | Қасымова Айым | |||||||||
8 | Мағауянов Нариман | |||||||||
9 | Ниязбекова Сезім | |||||||||
10 | Нұрланова Гүлназ | |||||||||
11 | Скендиров Арман |
Баға қоюдың шәкілігі: 15- 18 ұпай-«5», 9-12 ұпай- «4», 3-6 ұпай- «3»
Өзін-өзі бағалау парағы
Аты | Үй тапсырмасы сұрақтары | Ауызша есептер | Шаблондартапсырмасы | Оқулықтан есеп | Топпен тапсырма орындау | Жеке тапсырма орындау | Қорытынды баға | |||
Ұпай | Баға | баға | ||||||||
1 | Асқарова Нәдия | |||||||||
2 | Әбілғажынова Айгерім | |||||||||
3
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |