Материалдар / Мәдениетті адам

Мәдениетті адам

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп ұстаздарына арналган дәріс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Келісемін»: «Бекітемін»: Оқу ісінің меңгерушісі:______________ «____»_________ж Директор: ______________ «____»_________ж 8-сыныпта алгебра пәнінің «y=ax+bx+c (мұндағы ) функциясы» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары.
АлгебраКүні 06.03.2017 жыл, 1-сабақСабақ

Сабақтың тақырыбыy=ax+bx+c (мұндағы ) функциясы
Мақсаты1. Функциялар, олардың қасиеттері мен графиктері арқылы тақырыпты меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады.Мәнін түсіне отырып тапсырмалар орындау барысында қолдана алу дағдысын қалыптастыру.2. Квадраттық функциялар, олардың қасиеттері туралы білімді қолдану және дамыту.3. Ойлау деңгейлерін дамыту мақсатында Блумның ойлау деңгейлеріне сай тапсырмалар жасату және бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыра отырып өзіндік реттелуіне қол жеткізу.
Міндеті

  • Ойлау деңгейлеріне сай тапсырмаларды орындату арқылы танымдық ойлау деңгейлерін дамыту.
  • Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, бірін бірі бағалау арқылы оқушылардың оқуға ынтасы мен қызығушылықтарын арттыру.
  • АКТ-ны пайдалану арқылы қолдана алу дағдысын қалыптастыра отырып уақытты тиімді пайдалану.
  • Жұмыс нәтижесіКвадраттық функциялар туралы алғашқы түсініктерін дамытып, осы білімнің басқа пәндерді оқуда да қажеттілігін сезінеді және оны өмірмен байланыстырып түсіндіре біледі.
    Сілтеме«Алгебра, 8-сынып. А. Әбілқасымова,В.Корчевский,А.Абдиев,З.Жұмағұлова» Алматы:Мектеп,2015,89-91 беттер
    Қолданылатын әдіс тәсілдер Диалогты оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және ұжымдағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
    Ресурстардидактикалық таратпа материалдар,интербелсенді тақта,флипчарттар, компьютер, проектор,оқулық
    Сабақтың өтілетін уақыты45 минут

    Сабақ жоспары
  • Ұйымдастыру: мақсат қою
  • Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
  • Рефлексия
  • Үйге тапсырма
  • Үйге тапсырма § . 274,275 есептер





    Сабақтың барысы:
    Ойлауды Блум бойынша жіктеуМақсатТапсырма түрі.Түрткілер.НәтижеБағалау








    критерийлердескрипторҰпайЖиынтық баға
    Білу5 минҮй тапсырмасы «y=ax+bx+c (мұндағы ) функциясы» §14. № 274 есептақырыбы бойынша білімін анықтау. Қызығушылығын ояту1-слайд. «Миға шабуыл»)Сұрақтар флипчарт арқылы беріледі. Жеке жұмыс.Өткен тақырып бойынша негізгі формулалар мен ережелерді еске түсіреді. Сабаққа қызығушылығы оянадыӨткен тақырыпта алған білімдерін нақтылау

    Есептер,сұрақтар толық 3











    Есептер,сұрақтар жартылай2











    Есептер,сұрақтар шығарылмаған1

    Түсіну10 минОқулықтағы есептердің мәтінін игерту. «Кім алғыр» әдісі

    Оқулық бойынша ұжымдық жұмыс.Мәтінді оқып шығу негізгі формулалар мен ережелерді дәптерге түртіп алу,еске сақтау. Тақырыптың басты идеясын тауып, түсіндіре аладыТақырыптың басты идеясын табу Мәтін бойынша негізгі идеяны анықтай алды3











    Оқулықтан оқып,негізгі ұғымдарды жазып алды2











    Мүлдем түсінбейді,жазған жоқ1

    Қолдану10 минОқулық мәтініндегі ережелерге сүйеніп мысалдар орындау

    Оқулықтан есептер шығару.№ , № , №Алған білімін тәжірибеде қолданаалады. Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыруҚалыптасқан 3











    Толық емес 2











    Қиын 1

    Талдау5 минЕсептердің шығарылуы бойынша шешім шығаруӘр есеп бойынша оқушылардың шығарған есептерін топтарда талдау. Неліктен қате болды, дұрыс шығару үшін нені қолдана алмады, неше есеп дұрыс болды.Жоғары дәрежелі (ашық) сұрақтар беруӨзара пікірталасқа түсіп, жауаптың дұрыстығын дәлелдейді.Пікірталасқа түсудиалог құрып,қорытынды жасайды3











    тек диалог құрайды2











    жұмысқа қатыспайды1

    Жинақтау10 минӘр оқушы өз бетімен жеке тапсырмалар орындайды

    Топпен жұмыс. Тест тапсырмасын орындату.

    Тест нәтижесінен тақырыптың қай тұсы түсініксіз екенін анықтай аладыЖағдаяттан шыға білу құзыретіТолық шықты3











    Қиналды2











    Шыға алмады1

    Бағалау5 минЛогикалық ойлауды дамытуОй-толғаныс.Логикалық есеп тапсырмасы беріледі. Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.Логикалық ойлау деңгейіКреативті 3











    Ойы жүйелі, тың ойлы емес2











    Жалпыға ортақ ой1















    КритерийлерДескрипторларҰпайБаға
    Өткен тақырыпта алған білімдерін нақтылауЕсептер, сұрақтар толық (шыққан)3\



    Есептер, сұрақтар жартылай 2\



    Есептер, сұрақтар жоқ (шығарылмаған)1\









    Тақырыптың басты идеясын табу Мәтін бойынша негізгі идеяны анықтай алдым3\



    Оқулықтан оқып,негізгі ұғымдарды жазып алдым2\



    Мүлдем түсінбеймін, жазған жоқпын1\









    Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру,Қалыптасқан 3\

    мысалдар орындауТолық емес 2\



    Қиын 1\









    Пікірталасқа түсуДиалог құрып,қорытынды жасаймын3\



    Тек диалог құраймын2\



    Жұмысқа қатысқан жоқпын1\









    Жағдаяттан шыға білу құзыреті, жеке тапсыр-Толық шықтым3\

    ма орындауҚиналдым2\



    Шыға алмадым1\









    Логикалық ойлау деңгейіКреативті 3\



    Ойым жүйелі, тың ойым емес2\



    Жалпыға ортақ ой1\



    Баға қоюдың шәкілігі: 15- 18 ұпай-«5», 9-12 ұпай- «4», 3-6 ұпай- «3»







    Өзін-өзі бағалау парағы


    АтыҮй тапсырмасы сұрақтары, есептерҰБТ есептері бойынша жұмысОқулықтан тапсырма Қатені табу, түзету,пікірталас Топпен тапсырма орындауЖеке тапсырма орындауҚорытынды баға
















    ҰпайБағабаға
    1Асқарова Нәдия





















    2Әбілғажынова Айгерім



















    3Бақытқан Әділет



















    4Қазезова Шуғыла



















    5Қақанова Назым



















    6 Қалиасқаров Айқын



















    7Қасымова Айым



















    8Мағауянов Нариман



















    9Ниязбекова Сезім



















    10Нұрланова Гүлназ



















    11Скендиров Арман





















    Баға қоюдың шәкілігі: 15- 18 ұпай-«5», 9-12 ұпай- «4», 3-6 ұпай- «3»





    Өзін-өзі бағалау парағы


    АтыҮй тапсырмасы сұрақтарыАуызша есептерШаблондартапсырмасы Оқулықтан есеп Топпен тапсырма орындауЖеке тапсырма орындауҚорытынды баға
















    ҰпайБағабаға
    1Асқарова Нәдия





















    2Әбілғажынова Айгерім



















    3
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ