Мәдіхат Төрежанов.«Қолғабыс»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәдіхат Төрежанов.«Қолғабыс»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыны Мәдіхат Төрежановтың «Қолғабыс» атты әңгімесін түсініп оқуға әңгімелей білуге үйрету;әңгіменің өзекті түйінін ашуға жағдай жасау,өз бетінше жұмыс істеуге баули отырып,байланыстырып сөйлеуін,шығармашылық ойлауын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Мұғалімнің аты-жөні

Д.Шүрегеева

Пәні

Ана тілі

Сабақтың тақырыбы

Мәдіхат Төрежанобтың «Қолғабыс»

Сыныбы 4ә

Күні

.


Сабақтың жалпы мақсаты

Оқушыны Мәдіхат Төрежановтың «Қолғабыс» атты әңгімесін түсініп оқуға әңгімелей білуге үйрету;әңгіменің өзекті түйінін ашуға жағдай жасау,өз бетінше жұмыс істеуге баули отырып,байланыстырып сөйлеуін,шығармашылық ойлауын дамыту.



Сабақта қолданған модульдер:

1.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.

2.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

3.Диалогты оқыту.

4.Оқушыны зерттеу тәсілі.



Күтілетін нәтижесі

Өз беттерімен кез-келген тапсырмаларды орындай білуге машықтанады.Бір-біріне көмектеседі. Оқушылар өздерін еркін ұстай отырып, ойларын тиянақты жеткізеді, тапқырлық қасиеттерін шыңдайды.





Уа-қыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Дерек көздер

1

1 мин

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек- ізгілік тілегі»

жүрекшелер

2

2 мин

Топқа бөлу

Күнге қарап күлімдейміз. Бүлтқа қарап түнереміз. Тасқа қарап таң қаламыз. Асқар таудай асқақтаймыз. Амандасып барша әлемен. Сәлемдесіп барша жанмен. Қол үстасып,жылы жүзбен, Топ құрамыз күлімдеумен.

Ұйымдасып,шеңбер құрады.

Өз таңдаулары бойынша топтарға бөлінеді.

Қима қағаздар


3

1 мин

Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру

Аты-жөні

Үй тапсырмасы

Қызығушылық-

ты ояту

Мағына-

ны тану

Ой толға-

ныс

Сабақ-ты бекіту

Ұпай

Баға











4

5 мин

Үй тапсырмасын сұрау

1. Ғ,М.Мүсірепов қай жылдарда өмір сүрген.?

2. Сенің анаңа деген сезімің қандай?

3. Сен әңгімені оқығанда қандай сезімде болдың?

4.Ана туралы 1 шумақ н/е эссе жазып келу тапсырылған болатын?

Үй тапсырмасын бекіту.

Анасының Қайрошты құшақтап айтқан сөздерінен диалог құраңдар.

Дәптермен жұмыс. А.-------------қымбат, ә.------------данасың

-------------өзімнің. ------------панасың.

--------------ақтаймын, -----------баласын,

---------------сақтаймын. ----------анашым.

Жеке жұмыс

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Бір-бірінің үй тапсырмасын қалай орындағанын тексереді.



слайд

5

2 мин

Қызығушылықты ояту Төрежанов Мәдіхат Сейтқожаұлының өмірі мен шығармашылығын таныстыру.


Shape1

Мәдіхат Төрежанов





Оқушылар автор туралы мәліметімен таныстырады.



Слайд

Бейнеро-

лик

6

10 мин

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс

- Әңгімені аудиотаспадан тыңдау;

- Оқушының мәнерлеп оқуы;

- Сөздік жұмысын жүргізу

Оқушылар өлеңді оқулықтан мәнерлеп оқиды.



Слайд

Аудиотас-па

7

5 мин

ІІІ. «Жүреміз, ойланамыз» әдісі

  • Арғын мен атасының арасындағы диалог сөзді тауып айт.

  • Диалог деп нені айтамыз?

  • Атасының немересіне риза болған жерін тауып оқы.

  • Осы мәтінді қөрніс етіп көрсету.

Әр топ басшылары келіп сұрақтарды таңдайды. Берілген 4 сұрақ бойынша 4 топ әр түсті маркерлермен плакатқа жауап жазады. Белгілі бір уақыт ішінде топ мүшелері орындарын ауыстырады.Орындарын ауыстыра отырып, әр топтың жазған жауаптарын тексереді және өз пікірлерін қосады. Кейін әр топтан бір оқушы шығып қорғайды

Плакат

Түсті маркерлер

8

2 мин

Сергіту сәті



«Қаражорға» биі

Бейнеро-

лик

9

5 мин

Ой толғаныс

Топтық жұмыс

І топ. Қолғабыс сөзіне «Бес жол өлең»құрайды?

ІІ топ. Өз ата-анасына қолғабысы жайлы эссе жазады.

ІІІ топ. Суретке сүйеніп көркем, бейнелі сөздерді сәйкестендіред.і

4 топ.Ана сөзіне «Бес жол өлең» құрайды?

Шығармашылықпен жұмыс жасайды.





Слайд

Постер



10

3 мин

Сабақты бекіту

«Алтын қоржын.» әдісі

1.Арғын мен атасының арасындағы диалог сөзді айтып беріңізші?

2.Диалог деп нені айтамызі?

3.Атасының немересіне риза болғанын қай сөдерден аңғаруға болады?

4.Арғынның өз әкесінің сөзін,өз сөзіңізбен жеткізіп беріңіз?


Әр топтан бір оқушы шығып, сұрақтарға жауап береді.



қоржын



11

3 мин

Ресурстармен жұмыс

Сөзжұмбақ 1.Атасы қымызды қандай ыдысқа құйып алды.?

2.Арғын мен атасы қайда келді?

3.Атасы таза ауада демалғанды неге ұқсатады?

4.Атасы шөп шабуға дайындалып, нені шыңдады.?


5.Арғын атасынан не сұрап ішті?

1.Арғын атасына не жасайын деп ниет білдірді?

2.Атасы Арғынға не ұстатты?

3.Атасы шөпті немен шапты?

4.Шөпті неге тиеді?

5.Арғынның әкесі қол шалғымен шөп шаба білуді не дейді?

Shape2









Shape3
















Дәптермен жұмыс













Берілген сұрақтар арқылы сөзжұмбақта жасырынған сөзді тауып жазады.

АКТ

12

2 мин

Бағалау

Формативті тәтті тарату, басбармақ, бірін-бірі ауызша

Критериалды

Әр топ лидерлері өздерінің топ мүшелерін бағалайды. Қорытынды бағаны айтады.



Бағалау критерий-

лері жазылған парақша-

лар

13

3 мин

Рефлексия Қане мына тақтадағы өлең жолдарын тиісті сөздермен толықтырып оқып жіберейік.

Керекті сөздер: ғалым, жалын, күй, күн

... болғым келеді жер байлығын ақтарған,

... болғым келеді гүл жасайтын тастардан

Асқақтаған ... болып шалқып тұрғым келеді

Жарқыраған .. болып балқып тұрғым келеді.

Ендеше мен сіздерге

- ғалымның ізденімпаздығын,

-жалынның күштілігін,

-күйдің шабытын,

-күннің жылуын тілеймін.

Оқушылар туған деген тілектерін жапырақтарға жазып, мәуе ағашына жапсырады.

Плакат

стикер



1 мин

Үйге тапсырма

Мәдіхат Төрежановтың «Қолғабыс»мәтінін мәнерлеп оқу, Сөзжұмбақтан шыққан сөз нені білдіретінін біліп келуіміз керек. .Интернеттен, басқа әдебиеттерден қосымша материалдар іздестіреміз. (дарынды оқушылар үшін)

Бүгінгі сабаққа қатысқандарыңызға рахмет!









Мәтінді мәнерлеп оқу, тусінгендерін айту





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
897
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі