Материалдар / Маған қарай жүгіріңдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Маған қарай жүгіріңдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Меңгерген іскерлік ептілік дағдыларды бекіту: шеңбермен жүру және жүгіру. Тепе теңдік сақтап шектеулі жермен жүру.Бір бағытқа жүгіруді жаттықтыру Тәрбиешінің сигналын қыбылдап, жауап беру. Бір-бірлеріне кедергі жасамау .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2021
617
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



« »1-сәбилер тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

конспекті

Күні:

Тәрбиеші

Білім беру саласы: «Денсаулық»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Дене шынықтыру

Тақырыбы: «Маған қарай жүгіріңдер»

Мақсаты: Меңгерген іскерлік ептілік дағдыларды бекіту: шеңбермен жүру және жүгіру. Тепе теңдік сақтап шектеулі жермен жүру.Бір бағытқа жүгіруді жаттықтыру Тәрбиешінің сигналын қыбылдап, жауап беру. Бір-бірлеріне кедергі жасамау .


Қажетті құралдар: тақтайша, доптар бар себет

Тілдің үштұғырлығы: доп – мяч - boll


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

І.Бөлім

Балалармен сәлемдесу

Тәрбиешінің артынан еркін жүру.


Балалар тәрбиешімен сәлемдеседі.

Еркін жүреді

Іздену- ұйымдастырушылық

ІІ.Бөлім

Жалпы дамыту жаттығулары:

Шеңбер бойы тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындату.

Жаттығудың жасалу ретін түсіндіріп тұрып көрсету. Балалардың дұрыс орындауларын қадағалау.

1 Б.қ. тік тұру, қолдар төменде;

Қолдарды жоғары көтеріп, созылу – «міне біз қандай үлкенбіз», тізелерін бүгіп отырып, қолдарды тізеге қою «Міне біз қандай кішкентаймыз»; б.қ. оралу

4-6рет

2. Б.қ. еденде отыру, аяқтары бірге, қолдармен артқа тірелу. Аяқтарды бүгіп, тізелерді кеуде тұсына көтеру, екі қолмен құшақтап алу, аяқарды созу «ұзын-қысқа аяқтар» 4-6 рет

3. Б.қ. ішке жатып, алға қарау, қолдариектің астында. Қолдарды алға созып тәрбиешіге көрсету, алақаңды арқаға қою – «Балықтар жүзеді»; (3-4рет)

4. Б.қ. тұру қолдар еркін төменде, орнында секіру - «құстар секіреді»

5. Асықпай жүру, оындықтарға отыру

ІІІ.Бөлім

Негізгі қимыл – қозғалыс жаттығулары:

Биіктігі 15-20 см тақтайдың үстімен жүруге жаттықтыру. Әр бала жаттығуды 2-3 рет қайталайды


Қимылды ойын: «Допты қуып жет» ойын 2- рет қайталанады

Ойынның барысы: Балалар бөлменің бір жағында тұрады, тәрбиешінің қолында доптары бар себет. Тәрбиеші «хлоп» деген сигнал бойынша доптарды лақтырады, балалар доптардың артынан жүгіріп, бір-бір доптан әкеліп тәрбиешінің көтерілген қол деңгейіндегі себетке салады.



Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды




Тәрбиешіні мұқият тыңдайды,жаттығуды бұлжытпай орындауға тырысады.












балалар негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды.


Ойынға жаппай қатысады.


Рефлексті - коррекциялаушы


ІV.Бөлім

Қорытындылау.

  • Балалар, бүгінгі сабағымыз ұнады ма?

  • Бүгінгі сабақта не істедіңдер?

Сапқа тұрып, бірінің артынан бірі жүріп, тәрбиешімен қоштасу


-Иә, сабақ ұнады.

-Жаттығу жасадық, ойнадық

Тәрбиешімен қоштасу



Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Шектеулі жермен тепе теңдіп сақтап жүру

Қандай түсініктерді игерді: Тәрбиешінің сигналын қабылдап, жауап беру

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Допты ұстап, себетке салу.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!