Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.1.2.1 тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальді ақпараттарды анықтау
8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып
жазу
|
Ұйымдастыру кезеңі:
7минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу.
Психологиялық ахуал тудыру.
Стикерлер
таратылады, оқушылар бір-біріне өз тілектерін жазады, жазған
тілектерін сыныптастарына оқып, олармен алмасып, түстер бойынша
топқа бөлу.
Үй
тапсырмасын сұрау.
1балл
Жаңа
тақырып: Махамбет Өтемісұлы «Мен мен едім,мен едім»
өлеңі
Жаңа
сөздер:
-
Қолбасшы
-
Рухани көсем
-
Көтеріліс
-
Жебе.
|
Стикерлер
таратылады, оқушылар бір-біріне өз тілектерін жазады, жазған
тілектерін сыныптастарына оқып, олармен алмасып, түстер бойынша
топқа бөлінеді.
|
ҚБ. «Үш
шапалақ» әдісі.

|
Жаңа
сөздер
|
5 минут
Жаңа
тақырып
5
минут
8
минут
8
минут
Жаңа сабақты
бекіту
6 минут
|
1 - тапсырма.
Сұрақтар бойынша ой бөлісіңдер.
1. Сенің ойынша, халық
қандай жағдайда көтеріліске шығады?
2. Көтеріліске
шыққандар үшін жазаның қандай түрлері бар?
3. Осы сабақтың
тақырыбы саған қандай ой салады?
1
балл
Дескриптор:
2-тапсырма. Суреттерде кім
бейнеленген тұлғалардың сабақ тақырыбына қандай қатысы болуы
мүмкін?

Дескриптор:
1балл
3-тапсырма. Әртүрлі дереккөздерден
Махамбеттің Исатаймен достығы туралы жазылған мәліметтерді
жина. Олардың
біреуі туралы өз ойыңды кеңірек айт.
Дескриптор:
2 балл
4-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы.
Мәтіннің стилін анықта. Сөзіңді дәлелде.

Дескриптор:
2
балл
5-тапсырма
Өлең мазмұнына сүйеніп,оның авторы-Махамбет Өтемісұлына мінездеме
жаз.
Дескриптор:
- Мәтінді оқып,ақынға
мінездеме береді..
- Жаңа сөздерді
қолданады.
2
балл
«Сұрақ-жауап»
әдісі
1балл
|
Сұрақтар бойынша ой
бөліседі.
Суреттегі тұлғалардың
сабаққа қандай қатысы бар екенін айтады.
Әртүрлі дереккөздерден
Махамбеттің Исатаймен достығы туралы жазылған мәліметтерді
жинайды.
Мәтінді тыңдап,
оқиды.
Мәтіннің стилін
анықтайды.
|
ҚБ. «Үш
шапалақ» әдісі.

ҚБ. «Үш
шапалақ» әдісі.

ҚБ. «Үш
шапалақ» әдісі.

ҚБ. «Үш
шапалақ» әдісі.

|
Оқулық
Оқулық
Оқулық
Оқулық
|