Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ әдебиеті

    Мұғалім: Ижекенова М.М.

    Уақыты:09.12.2022

    5-сабақ.

    Кабинет

    Сабақтың атауы

    Махамбет Өтемісұлы «Бағаналы терек» өлеңі

    Бөлім

    «Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі

    Оқу мақсаты:

    9.2.4.1.автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жазу.


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Терек, хан, халық, теңдік, тұғыр, кек.


    Сабақтың барысы

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті


    Амандасу.

    -сынып оқушыларымен амандасып, күндеріне сәттілік тілеу .Психологиялық ахуал туғызу. «Біз қандаймыз» -«Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, оқушылар ...( мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.)




    (мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.)

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Еркін талқылау» әдісі

    Махамбет өлеңдерінің мазмұнын ашу.

    «Тарланым»,  «Қызғыш құс» өлеңдері.

    Дескриптор:

    -Ақынның өлеңдерінің мазмұны ашады; 1б

    -Ойларын толықтырып жазады; 1 б

    Дәптерден оқу.Жеке чатқа жіберу./оқушы/

    І. Қызығушылық

    ты ояту кезеңі

    «Отырар» оркестрі. «Махамбет» күйі . Нұрғиса Тілендиев.

    Тыңдау.

    Музыкалық аспаптарды атау.

    Жаңа сабақ
















































    Оқылым тапсырмасы

























    «Зерттеп оқу» стратегиясы

    • .


    Желтоқсанның тоғызы

    Махамбет Өтемісұлы «Бағаналы терек» өлеңі

    Оқу мақсаты: автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жазу.

    Эпиграф:

    «Қазақ жырының ой-санасы – Абай, ар-намысы – Махамбет. Абайдың ғибратымен, Махамбеттің жігерімен еңсе тіктеген әлеуетпіз. Бірі-рухани ұстазымыз, бірі-рухты ұранымыз»-деп,Тарихшы ғалым Тілекқабыл Боранғалиұлы өзінің «Ғасырдан тәбәрік» атты еңбегінде айтқан екен.

    Азаттық үшін алысқан, елі үшін егескен арыстан бабамыз Махамбет Өтемісұлының қазақ әдебиетінде алатын орны ерекше. Рухы биік жырлары ақынның атадан туған аруақты ер екенін дәлелдей түседі.

    Махамбет ақынға арнап жазылған көптеген шығармалар бар: алдымен қазақ поэзиясындағы:

    • Ығылман Шөрековтің «Исатай-Махамбет» дастаны,

    • Əбіш Кекілбаев Махамбет туралы жазған «Шандоз» атты еңбегі.

    • Жұбан .Молдағалиевтің «Кек»,

    • Ж.Нəжімеденовтің «Жаңғырық»,

    • Ə.Кекілбаевтың «Махамбет»,

    • М.Шахановтың «Нарынқұм трагедиясы»

    • Ф.Оңғарсынованың «Алмас қылыш немесе Махамбетпен қалай кездестім».

    Махамбет шебер күйші де болған, оның 11 күйі «Шашақты найза, шалқар күй» деген атпен жарық көрді (1982). 


    Махамбеттің лирикалық өлеңдері, көбіне, толғау, жыр, терме үлгісінде жазылды. Исатайға арнаған өлеңдерінде жоқтау сарыны басым.

    Махамбет шығармашылығы қазақ поэзиясы жанрларының қалыптасуына (сатира, элегия, монолог, арнау, т.б.), стилінің дараланып, поэтикалық тіл құралдарының артуына, философиялық тереңдіктің орнығуына үлес қосты.

    Бүгін Махамбет Өтемісұлы «Бағаналы терек» өлеңіндегі астарлы ой.

    Оқулықтағы 105-106 бет

    «Бағаналы терек» өлеңі мәнерлеп оқу.

    Бағаналы терек жарылса,

    Бақыраш жамап болар ма?!

    Қарағайға қарсы бұтақ біткенше,

    Еменге иір бұтақ бітсейші,

    Қыранға тұғыр қыларға.

    Ханнан қырық туғанша,

    Қарадан бір-ақ тусайшы,

    Халықтың кегін қусайшы,

    Артымыздан біздердің

    Ақырып теңдік сұрарға!


    Орай да борай қар жауса,

    Қалыңға боран борар ма?!

    Қаптай соққан боранда

    Қаптама киген тоңар ма?!

    Туырлықсыз тұл үйге

    Ту байласа тұрар ма?!- деген өлеңінде әр бір тармаққа астарлы ойды сыйдыруға тырысқан.

    Видеодан тыңдау. «Бағаналы терек» өлеңін тыңдау


    «Зерттеп оқу» стратегиясы

    1.Аталған өлең не туралы деп ойлайсыңдар?

    2.Өлеңдегі түсініісіз сөздердің мағынасын сөздік арқылы ашайық.

    Дескриптор:

    - зерттеп,назарын шоғырландып оқиды;1б

    - түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды; 1б

    -мағынасын ашады;1б

















































    Бағаналы-бұл жерде:жуан діңгекті ағаш. мықты діңгек;
    Бақыраш – қаңылтыр.

    Тұғыр-қолға үйретілген саят құстарының /бүркіт,қаршыға,қыран,ителгі т.б/ қонақтайтын орны,биіктеу ағаш қондырғы.

    Қаптама – суықта киетін тысталғпн қалың киім.

    Туырлық – киіз үйдің түңлігі мен үзгінің арасын қосатын, уықтың орта тұсынан керегенің басына дейін жабатын киіз.

    –бақыраш – теңіздегі тас қабыршағы;қыран – ел басшысы.
    емен – аласа болғанымен, саясы мол; қарағай – сұлу, биік ағаш, алайда емен сияқты саясы мол емес;
    Қыранға, яғни ел басшысына
    лайық тұғыр – емен ағашының бұтағы көп болса дегені, артынан ерер жолдасы, әскері көп болса деген арманнан туған жолдар.


    “Бағаналы терек” – Махамбет өлеңдері ішіндегі еркше орын алатын өлеңнің бірі. Бұл өлең ақын өмірінің кезіндегі көңіл күйінің көрінісі деуге болады. Исатай өлгеннен кейін Махамбет көтерілісті қайта ұйымдастырмақ болып, көп әуреленеді. Бірақ хан- сұлтан, би- феодалдардың көтеріліске қатысушыларға қолданған қатал шаралары елді бас көтерместей етіп тұқыртып тастады. Мұны Махамбет жақсы түсінді. Елді ереуілге көтеруге белгілі бір жағдай керектігін де аңғарды. Жарылған бағаналы терекке бақыраш жамауға болмайтыны тәрізді, жеңіліске ұшырап, бытырап кеткен елдің басын қайта біріктірудің қиындығын да білді. Халықты хан әулетіне қарсы қанды айқасқа, кек алуға үндейді.

    «Бағаналы терек» өлеңін идеясы
    Ақынның көркемдеу құралдары бұл өлеңінің алғашқы бес тармағында түгелге жуық жоғарыда біз мысалға келтіргендей ағаш пен құстардың қасиеттері мен әрекеттеріне негізделген. Сонымен қатар ойлана көз жіберген кісі ғана байқай алатын терең мағыналы астарлаудың үлгісін аңғаруға болады. Елдің теңдігін сұрап, ерлердің кегін алатындай қарадан туған азамат болса екен деген тілекті ақын тура да, бұрма да мағынасында қатар келтірген. Еменге иір бұтақтың бітуі қыранға тұғыр болу үшін қажет дегеннің астарында елге пайда келтіру, халыққа адал қызмет ету идеясы жатқанын аңғармау мүмкін емес.

    «DEAL» әдісі бойынша жеке жұмыс


    «DEAL» әдісі бойынша жеке жұмыс

    D -Descride– баяндау,суреттеу /оқығанды,көркенді сипаттау,сынау,өлшеу/

    E – Explain-түсіндіру /құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін,түсінгендерін суреттеу/

    A -AnaIIyse талдау /ақпаратты талдау,қорытынды жасау,себептерін атау/

    L –Link- байланыс /болжамдар немесе қорытынды жасау,өзіңде бар біліммен байланыстыру/.

    баяндаңыз, түсіндіріңіз. талдаңыз. байланыстырыңыз.

    жұмыстарын постер арқылы қорғайды.


    «DEAL» әдісі Дескриптор:

    - мазмұнына талдау жасайды; 1б

    - сюжетті өмірмен байланыстырады;1б

    -

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ижекенова Мирамгүл Мұқанбетқалиқызы
    17 Ақпан 2023
    1626
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Махамбет Өтемісұлы,,Бағаналы терек,,

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Махамбет Өтемісұлы,,Бағаналы терек,,

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Махамбет Өтемісұлы,,Бағаналы терек,, өлеңі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ әдебиеті

    Мұғалім: Ижекенова М.М.

    Уақыты:09.12.2022

    5-сабақ.

    Кабинет

    Сабақтың атауы

    Махамбет Өтемісұлы «Бағаналы терек» өлеңі

    Бөлім

    «Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі

    Оқу мақсаты:

    9.2.4.1.автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жазу.


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Терек, хан, халық, теңдік, тұғыр, кек.


    Сабақтың барысы

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті


    Амандасу.

    -сынып оқушыларымен амандасып, күндеріне сәттілік тілеу .Психологиялық ахуал туғызу. «Біз қандаймыз» -«Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, оқушылар ...( мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.)




    (мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.)

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Еркін талқылау» әдісі

    Махамбет өлеңдерінің мазмұнын ашу.

    «Тарланым»,  «Қызғыш құс» өлеңдері.

    Дескриптор:

    -Ақынның өлеңдерінің мазмұны ашады; 1б

    -Ойларын толықтырып жазады; 1 б

    Дәптерден оқу.Жеке чатқа жіберу./оқушы/

    І. Қызығушылық

    ты ояту кезеңі

    «Отырар» оркестрі. «Махамбет» күйі . Нұрғиса Тілендиев.

    Тыңдау.

    Музыкалық аспаптарды атау.

    Жаңа сабақ
















































    Оқылым тапсырмасы

























    «Зерттеп оқу» стратегиясы

    • .


    Желтоқсанның тоғызы

    Махамбет Өтемісұлы «Бағаналы терек» өлеңі

    Оқу мақсаты: автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жазу.

    Эпиграф:

    «Қазақ жырының ой-санасы – Абай, ар-намысы – Махамбет. Абайдың ғибратымен, Махамбеттің жігерімен еңсе тіктеген әлеуетпіз. Бірі-рухани ұстазымыз, бірі-рухты ұранымыз»-деп,Тарихшы ғалым Тілекқабыл Боранғалиұлы өзінің «Ғасырдан тәбәрік» атты еңбегінде айтқан екен.

    Азаттық үшін алысқан, елі үшін егескен арыстан бабамыз Махамбет Өтемісұлының қазақ әдебиетінде алатын орны ерекше. Рухы биік жырлары ақынның атадан туған аруақты ер екенін дәлелдей түседі.

    Махамбет ақынға арнап жазылған көптеген шығармалар бар: алдымен қазақ поэзиясындағы:

    • Ығылман Шөрековтің «Исатай-Махамбет» дастаны,

    • Əбіш Кекілбаев Махамбет туралы жазған «Шандоз» атты еңбегі.

    • Жұбан .Молдағалиевтің «Кек»,

    • Ж.Нəжімеденовтің «Жаңғырық»,

    • Ə.Кекілбаевтың «Махамбет»,

    • М.Шахановтың «Нарынқұм трагедиясы»

    • Ф.Оңғарсынованың «Алмас қылыш немесе Махамбетпен қалай кездестім».

    Махамбет шебер күйші де болған, оның 11 күйі «Шашақты найза, шалқар күй» деген атпен жарық көрді (1982). 


    Махамбеттің лирикалық өлеңдері, көбіне, толғау, жыр, терме үлгісінде жазылды. Исатайға арнаған өлеңдерінде жоқтау сарыны басым.

    Махамбет шығармашылығы қазақ поэзиясы жанрларының қалыптасуына (сатира, элегия, монолог, арнау, т.б.), стилінің дараланып, поэтикалық тіл құралдарының артуына, философиялық тереңдіктің орнығуына үлес қосты.

    Бүгін Махамбет Өтемісұлы «Бағаналы терек» өлеңіндегі астарлы ой.

    Оқулықтағы 105-106 бет

    «Бағаналы терек» өлеңі мәнерлеп оқу.

    Бағаналы терек жарылса,

    Бақыраш жамап болар ма?!

    Қарағайға қарсы бұтақ біткенше,

    Еменге иір бұтақ бітсейші,

    Қыранға тұғыр қыларға.

    Ханнан қырық туғанша,

    Қарадан бір-ақ тусайшы,

    Халықтың кегін қусайшы,

    Артымыздан біздердің

    Ақырып теңдік сұрарға!


    Орай да борай қар жауса,

    Қалыңға боран борар ма?!

    Қаптай соққан боранда

    Қаптама киген тоңар ма?!

    Туырлықсыз тұл үйге

    Ту байласа тұрар ма?!- деген өлеңінде әр бір тармаққа астарлы ойды сыйдыруға тырысқан.

    Видеодан тыңдау. «Бағаналы терек» өлеңін тыңдау


    «Зерттеп оқу» стратегиясы

    1.Аталған өлең не туралы деп ойлайсыңдар?

    2.Өлеңдегі түсініісіз сөздердің мағынасын сөздік арқылы ашайық.

    Дескриптор:

    - зерттеп,назарын шоғырландып оқиды;1б

    - түсіндірмелі сөздікпен жұмыс жасайды; 1б

    -мағынасын ашады;1б

















































    Бағаналы-бұл жерде:жуан діңгекті ағаш. мықты діңгек;
    Бақыраш – қаңылтыр.

    Тұғыр-қолға үйретілген саят құстарының /бүркіт,қаршыға,қыран,ителгі т.б/ қонақтайтын орны,биіктеу ағаш қондырғы.

    Қаптама – суықта киетін тысталғпн қалың киім.

    Туырлық – киіз үйдің түңлігі мен үзгінің арасын қосатын, уықтың орта тұсынан керегенің басына дейін жабатын киіз.

    –бақыраш – теңіздегі тас қабыршағы;қыран – ел басшысы.
    емен – аласа болғанымен, саясы мол; қарағай – сұлу, биік ағаш, алайда емен сияқты саясы мол емес;
    Қыранға, яғни ел басшысына
    лайық тұғыр – емен ағашының бұтағы көп болса дегені, артынан ерер жолдасы, әскері көп болса деген арманнан туған жолдар.


    “Бағаналы терек” – Махамбет өлеңдері ішіндегі еркше орын алатын өлеңнің бірі. Бұл өлең ақын өмірінің кезіндегі көңіл күйінің көрінісі деуге болады. Исатай өлгеннен кейін Махамбет көтерілісті қайта ұйымдастырмақ болып, көп әуреленеді. Бірақ хан- сұлтан, би- феодалдардың көтеріліске қатысушыларға қолданған қатал шаралары елді бас көтерместей етіп тұқыртып тастады. Мұны Махамбет жақсы түсінді. Елді ереуілге көтеруге белгілі бір жағдай керектігін де аңғарды. Жарылған бағаналы терекке бақыраш жамауға болмайтыны тәрізді, жеңіліске ұшырап, бытырап кеткен елдің басын қайта біріктірудің қиындығын да білді. Халықты хан әулетіне қарсы қанды айқасқа, кек алуға үндейді.

    «Бағаналы терек» өлеңін идеясы
    Ақынның көркемдеу құралдары бұл өлеңінің алғашқы бес тармағында түгелге жуық жоғарыда біз мысалға келтіргендей ағаш пен құстардың қасиеттері мен әрекеттеріне негізделген. Сонымен қатар ойлана көз жіберген кісі ғана байқай алатын терең мағыналы астарлаудың үлгісін аңғаруға болады. Елдің теңдігін сұрап, ерлердің кегін алатындай қарадан туған азамат болса екен деген тілекті ақын тура да, бұрма да мағынасында қатар келтірген. Еменге иір бұтақтың бітуі қыранға тұғыр болу үшін қажет дегеннің астарында елге пайда келтіру, халыққа адал қызмет ету идеясы жатқанын аңғармау мүмкін емес.

    «DEAL» әдісі бойынша жеке жұмыс


    «DEAL» әдісі бойынша жеке жұмыс

    D -Descride– баяндау,суреттеу /оқығанды,көркенді сипаттау,сынау,өлшеу/

    E – Explain-түсіндіру /құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін,түсінгендерін суреттеу/

    A -AnaIIyse талдау /ақпаратты талдау,қорытынды жасау,себептерін атау/

    L –Link- байланыс /болжамдар немесе қорытынды жасау,өзіңде бар біліммен байланыстыру/.

    баяндаңыз, түсіндіріңіз. талдаңыз. байланыстырыңыз.

    жұмыстарын постер арқылы қорғайды.


    «DEAL» әдісі Дескриптор:

    - мазмұнына талдау жасайды; 1б

    - сюжетті өмірмен байланыстырады;1б

    -

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 10 сынып
    17.02.2023
    1626
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ижекенова Мирамгүл Мұқанбетқалиқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации