Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары


    Бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

    Күні:

    Мектеп: «М.Әуезов атындағы Көкжар орта мектебі» КММ

    Пәні:Қазақ әдебиеті

    Мұғалімнің аты – жөні: Аблахатова А.

    Сынып: 9 «Б» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

    9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Сабақ мақсаты

    1. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындау

    2.Өлеңдегі композициялық амалдарды талдау

    3.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    - өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындайды;

    -мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды;

    -автор тіліне сүйенеді және шығармашылық жұмыс жазады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    - өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындай алады;

    - мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай біледі;

    - шығармашылық жұмыс жаза алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Терек, хан, халық, теңдік, тұғыр, кек.

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Менің ойымша...

    Салыстыра қарағанда...

    Өмірмен байланыстыратын болсам...

    Бұл оймен келісемін /келіспеймін, себебі...

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық потриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы – шаруалар көтерілісі;

    География – Еділ және Жайық өзендерінің бойындағы шаруалар көтерілісі.

    Музыка – Махамбеттің күйлері.

    Алдыңғы білім

    Махамбет Өтемісұлы жайлы осыған дейін де ақпараттары бар және осы тақырып аясында өз ойларын түйіндеп жеткізе алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Білім деңгейі:

    Білу, түсіну, қолдану

    Ұйымдастыру кезеңі

    -сынып оқушылары сабаққа есікте тұрған суреттерді таңду арқылы бір-бірімен амандасып кіреді.

    -алдыңғы білімге кері байланыс;

    - ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


    «Біз қандаймыз?» шаттық шеңбері.

    Оқушылар шаттық шеңберге тұрғанда сыныпта баяу әуен ойнап тұрады. «Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, шеңбер бойымен оқушылар қандай екенін айтып өтеді. (ұйымшылмыз, мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.) бұл әдіс оқушылардың сабақ бойы көңілдері көтеріңкі отыру үшін де қолданылады. Сол айтқандарына жетуге тырысады.

    Топқа бөлу

    «Белгілі сөз» әдісі арқылы оқушылар топтарға бөлінеді.

    1-топ: «Әдебиетшілер»

    2-топ: «Тарихшылар»

    3-топ: «Өнер иелері»

    ТЖ.

    Тыңдалым алды сұрақтар:

    Оқушыларға «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы сандықша ұсынылады. Сандықшаның ішіндегі сұрақтар жазылған қима қағаздар бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, жауап алу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Сұрақтар:

    1.Махамбет Өтемісұлы кім ? деген сұраққа 3 дерекпен жауап бер.

    2.Махамбет қай өңірде дүниеге келді?

    3.Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болды?

    4.Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызы қандай?

    5.Махамбеттің қандай қасиетін ерекше атап айтар едіңдер?

    6.Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебі неде?

    7.Махамбеттің қандай шығармалыр білесің?


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап береді

    Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап бере алады

    Махамбеттің қай өңірде дүниеге келгенін айтады

    Махамбеттің қай өңірде дүниеге келенін анықтай алады

    Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болғанын айтады

    Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болғанын айта алады

    Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызын талқылайды

    Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызын талқылай алады

    Махамбеттің ерекше қасиетін айтады

    Махамбеттің ерекше қасиетін айта алады.

    Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебін зерделейді

    Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебін зерделей алады.

    Махамбет шығармалыр атап айтады.

    Махамбет шығармаларын айта алады.


    ҚБ:«Стикер тарату» әдісі арқылы бағалау.

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты,бағалау критерийлері таныстырылады.





    «Біз қандаймыз?» шаттық шеңбері

    Рисунок 1












































    (ллльь


    Тыңдалым тапсырмасы:

    Түсіну

    ТЖ.

    «Маған қатты ұнаған өлең жолдары» әдісі арқылы орындалады.

    Тақтадан видеоматериал көрсетіледі. Оқушылар «Бағаналы терек жарылса» өлеңін тыңдайды. Оқушылар өлеңнің тақырыбы мен идеясын талдап,

    бүгінгі тақырыптың өзектілігін ашады.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Өлеңге басқа атау беру арқылы түсінгенін айқындайды

    Өлеңге басқа атау беру арқылы түсінгенін айқындай алады

    Тақырыптың өзектілігін өлеңнің ұнатқан жолы бойынша флипчартқа жазып көрсетеді

    Тақырыптың өзектілігін өлеңнің ұнатқан жолы бойынша флипчартқа жазып көрсете біледі

    Қаптама – суықта киетін тысталған қалың киім.
    Туырлық – киіз үйдің түңлігі мен үзгінің арасын қосатын, уықтың орта тұсынан керегенің басына дейін жабатын киіз.
    Бақыраш – қаңылтыр.

    ҚБ:«Стикер арқылы бағалау» әдісі арқылы бағалау.

    Талдау

    Ж.

    3-тапсырма.

    Өлеңге«Оқиға тауы» әдісі арқылы сатылай кешенді талдау жасайды.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Өлеңнің авторын айқындайды.

    Өлеңнің авторын айқындай алады.

    Тақырыбы мен идеясын ашады

    Тақырыбы мен идеясын аша біледі

    Әдеби көркемдегіш құралдарды табады

    Әдеби көркемдегіш құралдарды таба алады

    Өлең құрылысын талдайды

    Өлең құрылысын талдау жасай біледі

    Тәрбиелік мәнін түсінеді

    Тәрбиелік мәнін түсіне біледі

    ҚБ:«Жұлдызды баспалдақ» әдісі арқылы бағалау.


    Жинақтау

    ТЖ.

    3- тапсырма.

    «Әдебиетшілер» тобы. (Махамбеттің өлеңдерін жатқа айтады)

    «Трихшылар» тобы.(Махамбет өмір сүрген дәуірді зерттеп келеді)

    «Өнер иелері» тобы.(Махамбеттің күйлері мен термелері туралы айтып, орындайды немесе тауып келеді)


    «Тұлғаны танып біл» әдісі арқылы

    «Егер мен Махамбеттей заңғар тұлға болсам...» тақырыбында өлең шумақтарын шығару.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ақынның кім екендігін айқын көрсетеді

    Ақынның кім екендігін айқын көрсете біледі

    Тәрбиелік мәнін айқындайды

    Тәрбиелік мәнін айқындай алады

    Көркемдегіш құралдарды пайдаланады

    Көркемдегіш құралдарды пайдалана біледі

    ҚБ: «Оң қол, сол қол» әдісі арқылы бағалау.


    Аудио

    https://vk.com/video-61968936_456239747?t=59s



    http://armanpv.kz/?book=163

    Флипчарт






    «Стикер арқылы бағалау» әдісі






    Дәптер, А4

























    «Жұлдызды баспалдық» әдісі





    «Оң қол, сол қол» әдісі


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аблахатова Айдарлым Аятбекқызы
    18 Қаңтар 2023
    3033
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу мақсатында дайындалған материал
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспары


    Бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

    Күні:

    Мектеп: «М.Әуезов атындағы Көкжар орта мектебі» КММ

    Пәні:Қазақ әдебиеті

    Мұғалімнің аты – жөні: Аблахатова А.

    Сынып: 9 «Б» Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

    9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Сабақ мақсаты

    1. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындау

    2.Өлеңдегі композициялық амалдарды талдау

    3.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    - өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындайды;

    -мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды;

    -автор тіліне сүйенеді және шығармашылық жұмыс жазады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    - өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындай алады;

    - мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай біледі;

    - шығармашылық жұмыс жаза алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Терек, хан, халық, теңдік, тұғыр, кек.

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Менің ойымша...

    Салыстыра қарағанда...

    Өмірмен байланыстыратын болсам...

    Бұл оймен келісемін /келіспеймін, себебі...

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық потриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы – шаруалар көтерілісі;

    География – Еділ және Жайық өзендерінің бойындағы шаруалар көтерілісі.

    Музыка – Махамбеттің күйлері.

    Алдыңғы білім

    Махамбет Өтемісұлы жайлы осыған дейін де ақпараттары бар және осы тақырып аясында өз ойларын түйіндеп жеткізе алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Білім деңгейі:

    Білу, түсіну, қолдану

    Ұйымдастыру кезеңі

    -сынып оқушылары сабаққа есікте тұрған суреттерді таңду арқылы бір-бірімен амандасып кіреді.

    -алдыңғы білімге кері байланыс;

    - ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


    «Біз қандаймыз?» шаттық шеңбері.

    Оқушылар шаттық шеңберге тұрғанда сыныпта баяу әуен ойнап тұрады. «Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, шеңбер бойымен оқушылар қандай екенін айтып өтеді. (ұйымшылмыз, мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.) бұл әдіс оқушылардың сабақ бойы көңілдері көтеріңкі отыру үшін де қолданылады. Сол айтқандарына жетуге тырысады.

    Топқа бөлу

    «Белгілі сөз» әдісі арқылы оқушылар топтарға бөлінеді.

    1-топ: «Әдебиетшілер»

    2-топ: «Тарихшылар»

    3-топ: «Өнер иелері»

    ТЖ.

    Тыңдалым алды сұрақтар:

    Оқушыларға «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы сандықша ұсынылады. Сандықшаның ішіндегі сұрақтар жазылған қима қағаздар бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, жауап алу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Сұрақтар:

    1.Махамбет Өтемісұлы кім ? деген сұраққа 3 дерекпен жауап бер.

    2.Махамбет қай өңірде дүниеге келді?

    3.Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болды?

    4.Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызы қандай?

    5.Махамбеттің қандай қасиетін ерекше атап айтар едіңдер?

    6.Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебі неде?

    7.Махамбеттің қандай шығармалыр білесің?


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап береді

    Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап бере алады

    Махамбеттің қай өңірде дүниеге келгенін айтады

    Махамбеттің қай өңірде дүниеге келенін анықтай алады

    Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болғанын айтады

    Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болғанын айта алады

    Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызын талқылайды

    Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызын талқылай алады

    Махамбеттің ерекше қасиетін айтады

    Махамбеттің ерекше қасиетін айта алады.

    Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебін зерделейді

    Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебін зерделей алады.

    Махамбет шығармалыр атап айтады.

    Махамбет шығармаларын айта алады.


    ҚБ:«Стикер тарату» әдісі арқылы бағалау.

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты,бағалау критерийлері таныстырылады.





    «Біз қандаймыз?» шаттық шеңбері

    Рисунок 1












































    (ллльь


    Тыңдалым тапсырмасы:

    Түсіну

    ТЖ.

    «Маған қатты ұнаған өлең жолдары» әдісі арқылы орындалады.

    Тақтадан видеоматериал көрсетіледі. Оқушылар «Бағаналы терек жарылса» өлеңін тыңдайды. Оқушылар өлеңнің тақырыбы мен идеясын талдап,

    бүгінгі тақырыптың өзектілігін ашады.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Өлеңге басқа атау беру арқылы түсінгенін айқындайды

    Өлеңге басқа атау беру арқылы түсінгенін айқындай алады

    Тақырыптың өзектілігін өлеңнің ұнатқан жолы бойынша флипчартқа жазып көрсетеді

    Тақырыптың өзектілігін өлеңнің ұнатқан жолы бойынша флипчартқа жазып көрсете біледі

    Қаптама – суықта киетін тысталған қалың киім.
    Туырлық – киіз үйдің түңлігі мен үзгінің арасын қосатын, уықтың орта тұсынан керегенің басына дейін жабатын киіз.
    Бақыраш – қаңылтыр.

    ҚБ:«Стикер арқылы бағалау» әдісі арқылы бағалау.

    Талдау

    Ж.

    3-тапсырма.

    Өлеңге«Оқиға тауы» әдісі арқылы сатылай кешенді талдау жасайды.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Өлеңнің авторын айқындайды.

    Өлеңнің авторын айқындай алады.

    Тақырыбы мен идеясын ашады

    Тақырыбы мен идеясын аша біледі

    Әдеби көркемдегіш құралдарды табады

    Әдеби көркемдегіш құралдарды таба алады

    Өлең құрылысын талдайды

    Өлең құрылысын талдау жасай біледі

    Тәрбиелік мәнін түсінеді

    Тәрбиелік мәнін түсіне біледі

    ҚБ:«Жұлдызды баспалдақ» әдісі арқылы бағалау.


    Жинақтау

    ТЖ.

    3- тапсырма.

    «Әдебиетшілер» тобы. (Махамбеттің өлеңдерін жатқа айтады)

    «Трихшылар» тобы.(Махамбет өмір сүрген дәуірді зерттеп келеді)

    «Өнер иелері» тобы.(Махамбеттің күйлері мен термелері туралы айтып, орындайды немесе тауып келеді)


    «Тұлғаны танып біл» әдісі арқылы

    «Егер мен Махамбеттей заңғар тұлға болсам...» тақырыбында өлең шумақтарын шығару.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Ақынның кім екендігін айқын көрсетеді

    Ақынның кім екендігін айқын көрсете біледі

    Тәрбиелік мәнін айқындайды

    Тәрбиелік мәнін айқындай алады

    Көркемдегіш құралдарды пайдаланады

    Көркемдегіш құралдарды пайдалана біледі

    ҚБ: «Оң қол, сол қол» әдісі арқылы бағалау.


    Аудио

    https://vk.com/video-61968936_456239747?t=59s



    http://armanpv.kz/?book=163

    Флипчарт






    «Стикер арқылы бағалау» әдісі






    Дәптер, А4

























    «Жұлдызды баспалдық» әдісі





    «Оң қол, сол қол» әдісі


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 10 сынып
    18.01.2023
    3033
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аблахатова Айдарлым Аятбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации