Материалдар / Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу мақсатында дайындалған материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2023
1677
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Бөлім: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Күні:

Мектеп: «М.Әуезов атындағы Көкжар орта мектебі» КММ

Пәні:Қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты – жөні: Аблахатова А.

Сынып: 9 «Б» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Махамбет Өтемісұлының «Бағаналы терек жарылса» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақ мақсаты

1. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындау

2.Өлеңдегі композициялық амалдарды талдау

3.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Бағалау критерийі

Білім алушы:

- өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындайды;

-мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды;

-автор тіліне сүйенеді және шығармашылық жұмыс жазады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

- өлеңнің тақырыбы мен идеясын айқындай алады;

- мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай біледі;

- шығармашылық жұмыс жаза алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Терек, хан, халық, теңдік, тұғыр, кек.

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

Менің ойымша...

Салыстыра қарағанда...

Өмірмен байланыстыратын болсам...

Бұл оймен келісемін /келіспеймін, себебі...

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық потриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы – шаруалар көтерілісі;

География – Еділ және Жайық өзендерінің бойындағы шаруалар көтерілісі.

Музыка – Махамбеттің күйлері.

Алдыңғы білім

Махамбет Өтемісұлы жайлы осыған дейін де ақпараттары бар және осы тақырып аясында өз ойларын түйіндеп жеткізе алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Білім деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану

Ұйымдастыру кезеңі

-сынып оқушылары сабаққа есікте тұрған суреттерді таңду арқылы бір-бірімен амандасып кіреді.

-алдыңғы білімге кері байланыс;

- ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


«Біз қандаймыз?» шаттық шеңбері.

Оқушылар шаттық шеңберге тұрғанда сыныпта баяу әуен ойнап тұрады. «Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, шеңбер бойымен оқушылар қандай екенін айтып өтеді. (ұйымшылмыз, мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.) бұл әдіс оқушылардың сабақ бойы көңілдері көтеріңкі отыру үшін де қолданылады. Сол айтқандарына жетуге тырысады.

Топқа бөлу

«Белгілі сөз» әдісі арқылы оқушылар топтарға бөлінеді.

1-топ: «Әдебиетшілер»

2-топ: «Тарихшылар»

3-топ: «Өнер иелері»

ТЖ.

Тыңдалым алды сұрақтар:

Оқушыларға «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы сандықша ұсынылады. Сандықшаның ішіндегі сұрақтар жазылған қима қағаздар бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, жауап алу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Сұрақтар:

1.Махамбет Өтемісұлы кім ? деген сұраққа 3 дерекпен жауап бер.

2.Махамбет қай өңірде дүниеге келді?

3.Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болды?

4.Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызы қандай?

5.Махамбеттің қандай қасиетін ерекше атап айтар едіңдер?

6.Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебі неде?

7.Махамбеттің қандай шығармалыр білесің?


Бағалау критерийі

Дескриптор

Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап береді

Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап бере алады

Махамбеттің қай өңірде дүниеге келгенін айтады

Махамбеттің қай өңірде дүниеге келенін анықтай алады

Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болғанын айтады

Исатай – Махамбет көтерілісі қай кезде,қай жерде болғанын айта алады

Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызын талқылайды

Исатай – Махамбет көтерілісінің маңызын талқылай алады

Махамбеттің ерекше қасиетін айтады

Махамбеттің ерекше қасиетін айта алады.

Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебін зерделейді

Махамбеттің хан –сұлтандарға жау болу себебін зерделей алады.

Махамбет шығармалыр атап айтады.

Махамбет шығармаларын айта алады.


ҚБ:«Стикер тарату» әдісі арқылы бағалау.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты,бағалау критерийлері таныстырылады.





«Біз қандаймыз?» шаттық шеңбері

Рисунок 1












































(ллльь


Тыңдалым тапсырмасы:

Түсіну

ТЖ.

«Маған қатты ұнаған өлең жолдары» әдісі арқылы орындалады.

Тақтадан видеоматериал көрсетіледі. Оқушылар «Бағаналы терек жарылса» өлеңін тыңдайды. Оқушылар өлеңнің тақырыбы мен идеясын талдап,

бүгінгі тақырыптың өзектілігін ашады.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Өлеңге басқа атау беру арқылы түсінгенін айқындайды

Өлеңге басқа атау беру арқылы түсінгенін айқындай алады

Тақырыптың өзектілігін өлеңнің ұнатқан жолы бойынша флипчартқа жазып көрсетеді

Тақырыптың өзектілігін өлеңнің ұнатқан жолы бойынша флипчартқа жазып көрсете біледі

Қаптама – суықта киетін тысталған қалың киім.
Туырлық – киіз үйдің түңлігі мен үзгінің арасын қосатын, уықтың орта тұсынан керегенің басына дейін жабатын киіз.
Бақыраш – қаңылтыр.

ҚБ:«Стикер арқылы бағалау» әдісі арқылы бағалау.

Талдау

Ж.

3-тапсырма.

Өлеңге«Оқиға тауы» әдісі арқылы сатылай кешенді талдау жасайды.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Өлеңнің авторын айқындайды.

Өлеңнің авторын айқындай алады.

Тақырыбы мен идеясын ашады

Тақырыбы мен идеясын аша біледі

Әдеби көркемдегіш құралдарды табады

Әдеби көркемдегіш құралдарды таба алады

Өлең құрылысын талдайды

Өлең құрылысын талдау жасай біледі

Тәрбиелік мәнін түсінеді

Тәрбиелік мәнін түсіне біледі

ҚБ:«Жұлдызды баспалдақ» әдісі арқылы бағалау.


Жинақтау

ТЖ.

3- тапсырма.

«Әдебиетшілер» тобы. (Махамбеттің өлеңдерін жатқа айтады)

«Трихшылар» тобы.(Махамбет өмір сүрген дәуірді зерттеп келеді)

«Өнер иелері» тобы.(Махамбеттің күйлері мен термелері туралы айтып, орындайды немесе тауып келеді)


«Тұлғаны танып біл» әдісі арқылы

«Егер мен Махамбеттей заңғар тұлға болсам...» тақырыбында өлең шумақтарын шығару.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Ақынның кім екендігін айқын көрсетеді

Ақынның кім екендігін айқын көрсете біледі

Тәрбиелік мәнін айқындайды

Тәрбиелік мәнін айқындай алады

Көркемдегіш құралдарды пайдаланады

Көркемдегіш құралдарды пайдалана біледі

ҚБ: «Оң қол, сол қол» әдісі арқылы бағалау.


Аудио

https://vk.com/video-61968936_456239747?t=59s



http://armanpv.kz/?book=163

Флипчарт






«Стикер арқылы бағалау» әдісі






Дәптер, А4

























«Жұлдызды баспалдық» әдісі





«Оң қол, сол қол» әдісі


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!