Ұйымдастыру
кезеңі
-сынып оқушылары сабаққа
есікте тұрған суреттерді таңду арқылы бір-бірімен амандасып
кіреді.
-алдыңғы білімге кері
байланыс;
- ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
«Біз
қандаймыз?» шаттық
шеңбері.
Оқушылар шаттық шеңберге
тұрғанда сыныпта баяу әуен ойнап тұрады. «Балалар біз
қандаймыз?»-дегенде, шеңбер бойымен оқушылар қандай екенін айтып
өтеді. (ұйымшылмыз, мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.) бұл
әдіс оқушылардың сабақ бойы көңілдері көтеріңкі отыру үшін де
қолданылады. Сол айтқандарына жетуге
тырысады.
Топқа
бөлу
«Белгілі сөз»
әдісі арқылы оқушылар топтарға
бөлінеді.
1-топ:
«Әдебиетшілер»
2-топ:
«Тарихшылар»
3-топ: «Өнер
иелері»
ТЖ.
Тыңдалым алды
сұрақтар:
Оқушыларға «Сиқырлы сандық»
әдісі арқылы сандықша ұсынылады.
Сандықшаның ішіндегі сұрақтар жазылған қима қағаздар бойынша
оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, жауап алу арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын анықтайды.
Сұрақтар:
1.Махамбет Өтемісұлы кім ?
деген сұраққа 3 дерекпен жауап бер.
2.Махамбет қай өңірде дүниеге
келді?
3.Исатай – Махамбет көтерілісі
қай кезде,қай жерде болды?
4.Исатай – Махамбет
көтерілісінің маңызы қандай?
5.Махамбеттің қандай қасиетін
ерекше атап айтар едіңдер?
6.Махамбеттің хан –сұлтандарға
жау болу себебі неде?
7.Махамбеттің қандай
шығармалыр білесің?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап
береді
|
Нақты сұраққа 3 дерекпен жуап
бере алады
|
Махамбеттің қай өңірде дүниеге
келгенін айтады
|
Махамбеттің қай өңірде дүниеге
келенін анықтай алады
|
Исатай – Махамбет көтерілісі
қай кезде,қай жерде болғанын
айтады
|
Исатай – Махамбет көтерілісі
қай кезде,қай жерде болғанын айта
алады
|
Исатай – Махамбет
көтерілісінің маңызын
талқылайды
|
Исатай – Махамбет
көтерілісінің маңызын талқылай
алады
|
Махамбеттің ерекше қасиетін
айтады
|
Махамбеттің ерекше қасиетін
айта алады.
|
Махамбеттің хан –сұлтандарға
жау болу себебін зерделейді
|
Махамбеттің хан –сұлтандарға
жау болу себебін зерделей
алады.
|
Махамбет шығармалыр атап
айтады.
|
Махамбет шығармаларын айта
алады.
|
ҚБ:«Стикер тарату»
әдісі арқылы
бағалау.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты,бағалау критерийлері
таныстырылады.
|