Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Майлардың қасиеттері мен қызметтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Білім беру ұйымының атауы |
Ақтөбе қаласы, № 51 гимназия |
Пәні: |
Биология |
Бөлім: |
Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар |
Педагогтің аты-жөні: |
Бисенова Айкөркем Тоқтасынқызы |
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Майлардың қасиеттері мен қызметтері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.4 майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
- майлардың адам организміндегі тәуліктік мөлшерін анықтайды - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттайды - азық-түліктердің құрамында кездесетін май түрлерін анықтайды(ЕБҚ) |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: |
қолдану |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
І.Ұйымдастыру кезеңі: «Гүлмен тілек» әдісінің көмегімен оқушылардың бір-біріне тілек айту арқылы көңіл-күйлерін көтеріп, сынып оқушыларының бауырмалдықтарын арттырамын және гүлдің астындағы сандар бойынша үш адамнан құралатын алты топқа бөлемін. |
Оқушылар арнайы дайындалып әкелінген гүл салынған қағазды алақандарына ұстап,бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астыңдағы сандар бойынша үш адамнан құралатын алты топқа бөлінеді.
|
|
https://ust.kz/word/ustazdarga_arnalgan_50_adis-17.html |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатыңда, тақырыпқа байланысты үш терминді тақтаға жазамын,осы терминдер бойынша оқушылардың мынадай сұрақтарға жауап беруін сұраймын. Терминдер: Глицерин Органикалық қосылыстар Гидрофобты Сұрақтар: 1.Қайда?Бұл терминді қайда кездестіріп едіңіздер? 2.Қалай?Өз тәжірибеңізде осы атауларды қалай қолдандыңыздар? 3.Қандай?Осы сабақта бұл терминдері қандай мақсатта қолдануға болады деп ойлайсыздар? «Үштік» әдісті жаңа сабақ материалын меңгеру мақсатыңда,оқушыларды үш адамнан құралған алты топтарға бөліп, топ ішінде берілген тақырыптарға қатысты ойларын ортаға салып, талқылап, өз идеяларымен бөлісуде,айтылым,тыңдалым,түртіп алу дағдыларын дамытуда қолданамын. 1-тапсырма. (қалыптастырушы бағалау тапсырмалары) Майлардың қызметтері мен сипаттамалары арасындағы сәйкестендіру кестесін орындатамын. 2-тапсырма.Қаныққан,қанықпаған, транс- майлардың химиялық құрылысы мен қасиеттерін берілген кесте бойынша толтыртамын.(ашық тапсырма) 3-тапсырма (функционалдық сауаттылық тапсырмасы) Майлардың тәуліктік мөлшеріне байланысты мәтінді оқып,тәулігіне 3800,4500 калория қабылдайтын адам организіміне қажетті майлардың тәуліктік мөлшерін есептеп шығартамын 4-тапсырма. «Суреттер:не болды?» әдісі арқылы ерекше білім беруді қажет ететін (соның ішінде сөйлеуінде кешеуілдеуі бар) оқушылардың дұрыс сөйлеуі мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін берілген суреттерге қарап мәтін құрайды және осы әңгімені өз еркімен жеткізе алады,сөздік қорын молайтады. Сабақты бекіту Wordwall платформасы арқылы кездейсоқ доңғалақ әдісі бойынша тақырыптық сұрақтар беремін |
Жаңа сабақ тақырыбына қатысты үш терминдер бойынша берілген сұрақтарға сыни тұрғысынан ойлау арқылы жұппен, ауызша жауап беріп,жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Оқушылар үш адамнан тұратын шағын топтарға бөлініп,бірінші оқушы берілген тақырыпты оқиды немесе айтады,екінші оқушы тыңдайды,ал үшінші оқушы керек мәліметтерді түртіп алады,өз пікірлерін ортаға салады,осылайша сабақ материалы толықтай қамтылады.Топтар төмендегі тақырыпшаларды қамтиды: 1-топ: «Майлардың қасиеттері» 2-топ: «Майлардың қызметтері» 3-топ: «Майлардың тәуліктік нормасы» 4- топ:«Қаныққан майлар» 5-топ:«Қанықпаған майлар» 6-топ:«Транс-майлар» бойынша топтық талқылау жұмыстарын жүргізеді. 1-тапсырма Майлардың қызметтері мен сипаттамалары арасындағы сәйкестікті анықтаңыздар
Жауабы: Ⅰ- Ж , Ⅱ – Е, Ⅲ – З , Ⅳ- Д , Ⅴ-А, Ⅵ-С, Ⅶ – В 2-тапсырма.Кестеге майлардың химиялық құрылысы мен қасиеттерін толтырыңыздар.
3- тапсырма.Мәтінді оқып, тапсырмаларды орыңдаңыздар. Көптеген адамдар үшін май сөзі артық салмақпен тікелей байланысты.Алайда,оларды тамақ құрамынан шығару арқылы тез,әрі сәтті салмақ тастаймын деу қате пікір.Шын мәнінде,майлар тамақтанудың негізгі компоненті болып табылады,оларсыз қалыпты метаболизм болуы мүмкін емес.Бұл жерде майлардың негізгі көзі жануарлардан емес,өсімдік майларынан болу керек. Сарапшылардың айтуынша, ағзадағы май нормасының шекті шекаралары бар,одан шықпаған дұрыс.Тәулігіне майлар қабылдайтын калорияның 10%-ын құрайды.Ерлер үшін бұл 4-7% ,ал әйелдер үшін 10-12% құрайды.Әйтпесе, гормоналды және тамақтану бұзылыстары мен дененің түрлі ауруларын тудырады. Тапсырма 1 Тәулігіне 3800,4500 калория қабылдайтын адам организіміндегі майлардың тәуліктік мөлшерін есептеңіздер Тапсырма 2 Кестеде көрсетілген мысалдардың қайсысы артық салмақтың себебі болып табылады? (Иә ∕Жоқ)
4-тапсырма. Тапсырма№1 Оқушылар азық-түліктердің құрамында кездесетін май түрлерін анықтап, берілген суреттерден мәтін құрастырады.
Тапсырма№2 Транс- майларға сипаттама беріңіздер Оқушылар тақырып бойынша сабақты бекіту мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: 1.Майлардың атқаратын қызметін анықтайды 2.Майлардың қызметтерін сипаттамасымен сәйкестендіреді
Дес Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |