Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Білім беру ұйымының атауы

    Ақтөбе қаласы, № 51 гимназия

    Пәні:

    Биология

    Бөлім:

    Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар

    Педагогтің аты-жөні:

    Бисенова Айкөркем Тоқтасынқызы

    Сынып: 10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Майлардың қасиеттері мен қызметтері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.4 майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    - майлардың адам организміндегі тәуліктік мөлшерін анықтайды

    - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттайды

    - азық-түліктердің құрамында кездесетін май түрлерін анықтайды(ЕБҚ)

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:

    қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    «Гүлмен тілек» әдісінің көмегімен оқушылардың бір-біріне тілек айту арқылы көңіл-күйлерін көтеріп, сынып оқушыларының бауырмалдықтарын арттырамын және гүлдің астындағы сандар бойынша үш адамнан құралатын алты топқа бөлемін.





    Оқушылар арнайы дайындалып әкелінген гүл салынған қағазды алақандарына ұстап,бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астыңдағы сандар бойынша үш адамнан құралатын алты топқа бөлінеді.



    https://ust.kz/word/ustazdarga_arnalgan_50_adis-17.html





    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.


    «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатыңда, тақырыпқа байланысты үш терминді тақтаға жазамын,осы терминдер бойынша оқушылардың мынадай сұрақтарға жауап беруін сұраймын.

    Терминдер:

    Глицерин

    Органикалық қосылыстар

    Гидрофобты

    Сұрақтар:

    1.Қайда?Бұл терминді қайда кездестіріп едіңіздер?

    2.Қалай?Өз тәжірибеңізде осы атауларды қалай қолдандыңыздар?

    3.Қандай?Осы сабақта бұл терминдері қандай мақсатта қолдануға болады деп ойлайсыздар?



    «Үштік» әдісті жаңа сабақ материалын меңгеру мақсатыңда,оқушыларды үш адамнан құралған алты топтарға бөліп, топ ішінде берілген тақырыптарға қатысты ойларын ортаға салып, талқылап, өз идеяларымен бөлісуде,айтылым,тыңдалым,түртіп алу дағдыларын дамытуда қолданамын.






    1-тапсырма.

    (қалыптастырушы бағалау тапсырмалары)

    Майлардың қызметтері мен сипаттамалары арасындағы сәйкестендіру кестесін орындатамын.

















































    2-тапсырма.Қаныққан,қанықпаған,

    транс- майлардың химиялық құрылысы мен қасиеттерін берілген кесте бойынша толтыртамын.(ашық тапсырма)












    3-тапсырма

    (функционалдық сауаттылық тапсырмасы)

    Майлардың тәуліктік мөлшеріне байланысты мәтінді оқып,тәулігіне 3800,4500 калория қабылдайтын адам организіміне қажетті майлардың тәуліктік мөлшерін есептеп шығартамын



























    4-тапсырма.

    «Суреттер:не болды?» әдісі арқылы ерекше білім беруді қажет ететін (соның ішінде сөйлеуінде кешеуілдеуі бар) оқушылардың дұрыс сөйлеуі мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін берілген суреттерге қарап мәтін құрайды және осы әңгімені өз еркімен жеткізе алады,сөздік қорын молайтады.















    Сабақты бекіту

    Wordwall платформасы арқылы кездейсоқ доңғалақ әдісі бойынша тақырыптық сұрақтар беремін


    Жаңа сабақ тақырыбына қатысты үш терминдер бойынша берілген сұрақтарға сыни тұрғысынан ойлау арқылы жұппен, ауызша жауап беріп,жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


















    Оқушылар үш адамнан тұратын шағын топтарға бөлініп,бірінші оқушы берілген тақырыпты оқиды немесе айтады,екінші оқушы тыңдайды,ал үшінші оқушы керек мәліметтерді түртіп алады,өз пікірлерін ортаға салады,осылайша сабақ материалы толықтай қамтылады.Топтар төмендегі тақырыпшаларды қамтиды:

    1-топ: «Майлардың қасиеттері»

    2-топ: «Майлардың қызметтері»

    3-топ: «Майлардың тәуліктік нормасы»

    4- топ:«Қаныққан майлар»

    5-топ:«Қанықпаған майлар»

    6-топ:«Транс-майлар» бойынша топтық талқылау жұмыстарын жүргізеді.


    1-тапсырма

    Майлардың қызметтері мен сипаттамалары арасындағы сәйкестікті анықтаңыздар


    Сипаттамалары

    Майлардың қызметтері


    Ⅰ.Ішкі мүшелерді зақымданудан сақтайды

    А.Қор жинау

    Ⅱ.Витаминдерді қажетті мүшелерге жібереді

    В.Эндогенді

    Ⅲ.Үлкен қуат қорын береді

    С.Иммундық жүйе белсенділігіне қатысу

    Ⅳ.Белсенді биологиялық заттар түзеді

    Д.Гормон түзу

    Ⅴ.Ашығу кезінде «тірі консервілер» қызметін атқарады

    Е.Тасымалдаушы

    Ⅵ.Ағзаның белсенділігіне қатысады

    Ж.Қорғаныш

    Ⅶ.1 кг май 1 л- ден астам суды бөліп шығарады.

    З.Энергетикалық


    Жауабы: Ⅰ- Ж , Ⅱ – Е,

    Ⅲ – З , Ⅳ- Д , Ⅴ-А, Ⅵ-С, Ⅶ – В


    2-тапсырма.Кестеге майлардың химиялық құрылысы мен қасиеттерін толтырыңыздар.

    Майлар

    Химиялық құрылысы



    Қасиеттері



    Қаныққан









    Қанықпаған






    Транс-майлар







    3- тапсырма.Мәтінді оқып, тапсырмаларды орыңдаңыздар.

    Көптеген адамдар үшін май сөзі артық салмақпен тікелей байланысты.Алайда,оларды тамақ құрамынан шығару арқылы тез,әрі сәтті салмақ тастаймын деу қате пікір.Шын мәнінде,майлар тамақтанудың негізгі компоненті болып табылады,оларсыз қалыпты метаболизм болуы мүмкін емес.Бұл жерде майлардың негізгі көзі жануарлардан емес,өсімдік майларынан болу керек. Сарапшылардың айтуынша, ағзадағы май нормасының шекті шекаралары бар,одан шықпаған дұрыс.Тәулігіне майлар қабылдайтын калорияның 10%-ын құрайды.Ерлер үшін бұл 4-7% ,ал әйелдер үшін 10-12% құрайды.Әйтпесе, гормоналды және тамақтану бұзылыстары мен дененің түрлі ауруларын тудырады.

    Тапсырма 1

    Тәулігіне 3800,4500 калория қабылдайтын адам организіміндегі майлардың тәуліктік мөлшерін есептеңіздер

    Тапсырма 2

    Кестеде көрсетілген мысалдардың қайсысы артық салмақтың себебі болып табылады?

    (Иә ∕Жоқ)

    №

    Себептері

    Иә ∕Жоқ

    1

    Тұқымқуалаушылық


    2

    Шамадан тыс каллориялы тағамдарды қолдану


    3

    Жүйке жүйесінің аурулары


    4

    Белгілі бір дәрілерді ұзақ уқыт қолдану


    5

    Ұйқысыздық




    4-тапсырма.

    Тапсырма№1

    Оқушылар азық-түліктердің құрамында кездесетін май түрлерін анықтап, берілген суреттерден мәтін құрастырады.


    Тапсырма№2

    Транс- майларға сипаттама беріңіздер









    Оқушылар тақырып бойынша сабақты бекіту мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді.






































    Дескриптор:

    1.Майлардың атқаратын қызметін анықтайды

    2.Майлардың қызметтерін сипаттамасымен сәйкестендіреді














































    Дес

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бисенова Айкөркем Тоқтасынқызы
    13 Ақпан 2023
    1157
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Майлардың қасиеттері мен қызметтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Майлардың қасиеттері мен қызметтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    10-сыныпқа сабақ беретін оқушыларға арналған "Майлардың қасиеттері мен қызметтері" тақырыбындағы сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Білім беру ұйымының атауы

    Ақтөбе қаласы, № 51 гимназия

    Пәні:

    Биология

    Бөлім:

    Қолданбалы кіріктірілген ғылымдар

    Педагогтің аты-жөні:

    Бисенова Айкөркем Тоқтасынқызы

    Сынып: 10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Майлардың қасиеттері мен қызметтері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.4.1.4 майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    - майлардың адам организміндегі тәуліктік мөлшерін анықтайды

    - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттайды

    - азық-түліктердің құрамында кездесетін май түрлерін анықтайды(ЕБҚ)

    Ойлау дағдыларының деңгейлері:

    қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    «Гүлмен тілек» әдісінің көмегімен оқушылардың бір-біріне тілек айту арқылы көңіл-күйлерін көтеріп, сынып оқушыларының бауырмалдықтарын арттырамын және гүлдің астындағы сандар бойынша үш адамнан құралатын алты топқа бөлемін.





    Оқушылар арнайы дайындалып әкелінген гүл салынған қағазды алақандарына ұстап,бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астыңдағы сандар бойынша үш адамнан құралатын алты топқа бөлінеді.



    https://ust.kz/word/ustazdarga_arnalgan_50_adis-17.html





    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.


    «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатыңда, тақырыпқа байланысты үш терминді тақтаға жазамын,осы терминдер бойынша оқушылардың мынадай сұрақтарға жауап беруін сұраймын.

    Терминдер:

    Глицерин

    Органикалық қосылыстар

    Гидрофобты

    Сұрақтар:

    1.Қайда?Бұл терминді қайда кездестіріп едіңіздер?

    2.Қалай?Өз тәжірибеңізде осы атауларды қалай қолдандыңыздар?

    3.Қандай?Осы сабақта бұл терминдері қандай мақсатта қолдануға болады деп ойлайсыздар?



    «Үштік» әдісті жаңа сабақ материалын меңгеру мақсатыңда,оқушыларды үш адамнан құралған алты топтарға бөліп, топ ішінде берілген тақырыптарға қатысты ойларын ортаға салып, талқылап, өз идеяларымен бөлісуде,айтылым,тыңдалым,түртіп алу дағдыларын дамытуда қолданамын.






    1-тапсырма.

    (қалыптастырушы бағалау тапсырмалары)

    Майлардың қызметтері мен сипаттамалары арасындағы сәйкестендіру кестесін орындатамын.

















































    2-тапсырма.Қаныққан,қанықпаған,

    транс- майлардың химиялық құрылысы мен қасиеттерін берілген кесте бойынша толтыртамын.(ашық тапсырма)












    3-тапсырма

    (функционалдық сауаттылық тапсырмасы)

    Майлардың тәуліктік мөлшеріне байланысты мәтінді оқып,тәулігіне 3800,4500 калория қабылдайтын адам организіміне қажетті майлардың тәуліктік мөлшерін есептеп шығартамын



























    4-тапсырма.

    «Суреттер:не болды?» әдісі арқылы ерекше білім беруді қажет ететін (соның ішінде сөйлеуінде кешеуілдеуі бар) оқушылардың дұрыс сөйлеуі мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін берілген суреттерге қарап мәтін құрайды және осы әңгімені өз еркімен жеткізе алады,сөздік қорын молайтады.















    Сабақты бекіту

    Wordwall платформасы арқылы кездейсоқ доңғалақ әдісі бойынша тақырыптық сұрақтар беремін


    Жаңа сабақ тақырыбына қатысты үш терминдер бойынша берілген сұрақтарға сыни тұрғысынан ойлау арқылы жұппен, ауызша жауап беріп,жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


















    Оқушылар үш адамнан тұратын шағын топтарға бөлініп,бірінші оқушы берілген тақырыпты оқиды немесе айтады,екінші оқушы тыңдайды,ал үшінші оқушы керек мәліметтерді түртіп алады,өз пікірлерін ортаға салады,осылайша сабақ материалы толықтай қамтылады.Топтар төмендегі тақырыпшаларды қамтиды:

    1-топ: «Майлардың қасиеттері»

    2-топ: «Майлардың қызметтері»

    3-топ: «Майлардың тәуліктік нормасы»

    4- топ:«Қаныққан майлар»

    5-топ:«Қанықпаған майлар»

    6-топ:«Транс-майлар» бойынша топтық талқылау жұмыстарын жүргізеді.


    1-тапсырма

    Майлардың қызметтері мен сипаттамалары арасындағы сәйкестікті анықтаңыздар


    Сипаттамалары

    Майлардың қызметтері


    Ⅰ.Ішкі мүшелерді зақымданудан сақтайды

    А.Қор жинау

    Ⅱ.Витаминдерді қажетті мүшелерге жібереді

    В.Эндогенді

    Ⅲ.Үлкен қуат қорын береді

    С.Иммундық жүйе белсенділігіне қатысу

    Ⅳ.Белсенді биологиялық заттар түзеді

    Д.Гормон түзу

    Ⅴ.Ашығу кезінде «тірі консервілер» қызметін атқарады

    Е.Тасымалдаушы

    Ⅵ.Ағзаның белсенділігіне қатысады

    Ж.Қорғаныш

    Ⅶ.1 кг май 1 л- ден астам суды бөліп шығарады.

    З.Энергетикалық


    Жауабы: Ⅰ- Ж , Ⅱ – Е,

    Ⅲ – З , Ⅳ- Д , Ⅴ-А, Ⅵ-С, Ⅶ – В


    2-тапсырма.Кестеге майлардың химиялық құрылысы мен қасиеттерін толтырыңыздар.

    Майлар

    Химиялық құрылысы



    Қасиеттері



    Қаныққан









    Қанықпаған






    Транс-майлар







    3- тапсырма.Мәтінді оқып, тапсырмаларды орыңдаңыздар.

    Көптеген адамдар үшін май сөзі артық салмақпен тікелей байланысты.Алайда,оларды тамақ құрамынан шығару арқылы тез,әрі сәтті салмақ тастаймын деу қате пікір.Шын мәнінде,майлар тамақтанудың негізгі компоненті болып табылады,оларсыз қалыпты метаболизм болуы мүмкін емес.Бұл жерде майлардың негізгі көзі жануарлардан емес,өсімдік майларынан болу керек. Сарапшылардың айтуынша, ағзадағы май нормасының шекті шекаралары бар,одан шықпаған дұрыс.Тәулігіне майлар қабылдайтын калорияның 10%-ын құрайды.Ерлер үшін бұл 4-7% ,ал әйелдер үшін 10-12% құрайды.Әйтпесе, гормоналды және тамақтану бұзылыстары мен дененің түрлі ауруларын тудырады.

    Тапсырма 1

    Тәулігіне 3800,4500 калория қабылдайтын адам организіміндегі майлардың тәуліктік мөлшерін есептеңіздер

    Тапсырма 2

    Кестеде көрсетілген мысалдардың қайсысы артық салмақтың себебі болып табылады?

    (Иә ∕Жоқ)

    №

    Себептері

    Иә ∕Жоқ

    1

    Тұқымқуалаушылық


    2

    Шамадан тыс каллориялы тағамдарды қолдану


    3

    Жүйке жүйесінің аурулары


    4

    Белгілі бір дәрілерді ұзақ уқыт қолдану


    5

    Ұйқысыздық




    4-тапсырма.

    Тапсырма№1

    Оқушылар азық-түліктердің құрамында кездесетін май түрлерін анықтап, берілген суреттерден мәтін құрастырады.


    Тапсырма№2

    Транс- майларға сипаттама беріңіздер









    Оқушылар тақырып бойынша сабақты бекіту мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді.






































    Дескриптор:

    1.Майлардың атқаратын қызметін анықтайды

    2.Майлардың қызметтерін сипаттамасымен сәйкестендіреді














































    Дес

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 10 сынып
    13.02.2023
    1157
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бисенова Айкөркем Тоқтасынқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации