Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бөлім: Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы

    Тақырып: М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңі

    Мектеп: СҚО, Петропавл қаласы «№2 орта мектеп» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мухаметгалиева Анар Кайратовна

    Сынып: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6.Т3. Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

    6.Ж2. Эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді.

    • Сөйлемдер құрастырады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Сөздермен күрделі сөйлемдер құрастырады.

    • Эссе жазады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Жаңа сөздер мен тірек сөздерді тұрмыстық-әлеуметтік аяда қолданады.

    • Өмірмен байланыстыра отырып, эссенің мазмұнын ашады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    • Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді.

    • Күнделікті өмірде сөздерді қолданады.

    • Сұрақтарға жауап береді.

    • Сөйлемдерді құрастырады.

    • Эссе жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    • Иіліп,қақпа,туралап,безек, шынығу, шымыр,шұғылдану, дәрумен.

    Диолог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    • Сағаттың тіліндей

    • Иіліп солға

    • Жаттығу оңай-ақ

    • Қақпаға туралап

    • Теп допты

    • Безек қағады

    • Секіріп еденде

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Денсаулықты сақтау үшін не істеу керек?

    • Денсаулықты сақтау үшін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    • Денсаулық пен спорттың қандай байланысы бар?

    • Қазіргі өмірде денсаулыққа не зиянды?

    • Қандай әлем чемпиондарын білесіңдер?

    • Өлеңнің авторы кім?

    • Өлең не туралы?

    • Өлеңде қандай спорт түрлері туралы айтылған?

    • Сендер күнде жаттығу жасайсыңдар ма?

    • Сендер қандай спорт түрлерімен айналысасыңдар?

    • Не себепті жаттығу денсаулыққа пайдалы деп ойлайсың?

    Алдыңғы оқу


    Денсаулықты қалай сақтау керектігі туралы біледі, спорттың әртүрлі жаттығуларын қолданады.Әлем және Қазақстан олимпиаданың чемпиондарын біледі. Пікір айта алады.

    Жоспар


    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    2 мин.




    1 мин.





    2 мин.

    Ұйымдастыру сәті.

    Психологиялық тренинг: «Шаттық шеңбері» (оқушылар бір-біріне тілек айтып, кәмпит сыйлайды).

    Топқа бөлу (Түрлі-түсті кәмпит арқылы) .

    «Серпілген сауал» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.


    Таныстырылым арқылы сабақ тақырыбын ашады (бейнежазылымды ұсыну), сабақтың мақсатымен танысады. Интерактивті сұрақтар (талқылауға арналған сұрақтар).





    Бейне материалдар

    https://www.youtube.com/watch?v=-DYKQ2bkzOc

    Ортасы

    1 мин (өлеңді тыңдау)


    4 мин. (тапсырманы дайындау)





    5 мин. (қорғау)







    1 мин.

















    3 мин. (тапсырманы дайындау)











    3 мин. (қорғау)










    1 мин.















    1 мин.




















    5 мин. (эссе жазу)


    3 мин. (бір-неше эссені оқу)





    1 мин.




    1-тапсырма. М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңін тыңдап, мағынасын анықта (топтық жұмыс):

    1 топ - өлең бойынша «Ассоциация» әдісін қолданып, жаңа сөздер мен тірек сөздерді белгілейді.


    2 топ - «Уақыт тізбегі» әдісі бойынша өлеңді кезеңдерге бөледі.

    3 топ – өлең бойынша жетекші сұрақтарға жауап береді.


    ҚБ.: стикер арқылы сұрақтарға жауап береді (өзін-өзі бағалау):

    •Мен нені үйрендім?

    •Маған не қиын болып көрінді?

    •Не күрделі болды?

    •Мен енді нені үйренгім келеді


    Ресурс немесе мәтін бойынша саралау:

    А деңгейлі оқушы-өлеңді тыңдап,жеңіл сұрақтарға жауап береді.

    В деңгейлі оқушы-негізгі сөздерді табады, идеяны анықтайды, өлеңді кезеңдерге бөледі.

    С деңгейлі оқушы- өлеңнің тақырыбын өмірмен байланыстырып, жауаптарын негіздей алады.


    2-тапсырма. Тірек сөздер мен жаңа сөздерді қолданып, берілген суреттер бойынша қысқаша таныстырылым жаса. Бір оқушы сурет бойынша презентация жасайды, қалған оқушылар сұрақтар қояды. Сұрақтар қайталанбайды. «Әткеншек» әдісі бойынша топтар бір-біріне суреттердің таныстырылымын жасайды (топтық жұмыс):

    1 топ: 1 сурет

    2 топ: 2 сурет

    3 топ: 3 сурет

    ҚБ.: «Көңіл күй букеті» (өзін-өзі бағалау)

    Қызыл түс - проблема бар, көмек қажет.

    Сары түсті - барлығы түсінікті емес.

    Жасыл түсті - барлығы жақсы.


    Ресурс немесе мәтін бойынша саралау:

    А деңгейлі оқушы-ресурсқа сүйеніп, қарапайым сұрақтар дайындайды.

    В деңгейлі оқушы- суреттін мазмұнын ашып,әңгімелейді, күрделі сұрақтар дайындайды және жауап береді.

    С деңгейлі оқушы- шығармашылық сұрақтар қояды, креативті жауап береді.


    Сергіту сәті: Өлеңдегі жаттығуларды орындау:

    • оңға, солға бұрылу;

    • допты тебу оң, сол аяқпен,

    • орнында секіру – жоғары, төмен;

    • қарлығаштай қолды жайып ұшу.


    3-тапсырма. Берілген сөз тіркестерді, суреттерді қолданып «Мен шымыр боламын» деген тақырыбына эссе жаз (ұжымдық жұмыс).

    ҚБ.:

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Бағалау критерий

    лері:

    Дескриптор

    Түсіну





    Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді, эссе жазады.


    • 1.Тірек сөздерді қолданады.

    • 2. Эссе ережелерін сақтайды.

    • 3. Денсаулық туралы мақал-мәтелдер келтіреді.

    • 4. Тақырыптық идеяны өмірмен байланыстырады.

    Қолдану

    Алған білімін қолданады.


    Нәтиже немесе жауап бойынша саралау:

    А деңгейлі оқушы-эссенің тақырыбына сай сөйлемдерді құрастырады.

    В деңгейлі оқушы-материалды қолданып, ережелерін сақтай отырып, эссе жазады.

    С деңгейлі оқушы- эссенің мазмұнын ашып, жүйелі құрастырып жазады, шығармашылықтарын жүзеге асырып, заманауи талаптармен байланыстырады.


    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бәйшешек оқулығы

    Көкжиек-Горизонт 2018 ж.

    Авторлары:Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова,А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова,А.Н. Юсуп



    Кестелер,сұрақтар






















    Суреттер






    https://www.rbc.ru/society/25/03/2014/57041a029a794761c0ce84bf




    hіttp://babyzzz.ru/1-3/4830.html





    http://www.o-krohe.ru/vitaminy/9-let/














    Суреттер



















    Суреттер, сөз тіркестер:


    http://uchudoma.ru/angliyskiy-4-klass-sport-activities/

















    Соңы

    3 мин.






    1 мин.
















    1 мин.


    2 мин.

    4-тапсырма..Тақырып бойынша сұрақтарға жауап бер. «Ара ұясы» әдісін пайдаланып, сабақта берілген ақпараттарды қорытындылайды (талқылауға арналған сұрақтар). (Жұптық жұмыс)


    ҚБ.: БББ кестесін толтыру (өзін-өзі бағалау)


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мухаметгалиева Анар Кайратовна
    04 Қараша 2020
    1201
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бөлім: Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы

    Тақырып: М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңі

    Мектеп: СҚО, Петропавл қаласы «№2 орта мектеп» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мухаметгалиева Анар Кайратовна

    Сынып: 6

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    6.Т3. Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

    6.Ж2. Эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді.

    • Сөйлемдер құрастырады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Сөздермен күрделі сөйлемдер құрастырады.

    • Эссе жазады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Жаңа сөздер мен тірек сөздерді тұрмыстық-әлеуметтік аяда қолданады.

    • Өмірмен байланыстыра отырып, эссенің мазмұнын ашады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    • Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді.

    • Күнделікті өмірде сөздерді қолданады.

    • Сұрақтарға жауап береді.

    • Сөйлемдерді құрастырады.

    • Эссе жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    • Иіліп,қақпа,туралап,безек, шынығу, шымыр,шұғылдану, дәрумен.

    Диолог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    • Сағаттың тіліндей

    • Иіліп солға

    • Жаттығу оңай-ақ

    • Қақпаға туралап

    • Теп допты

    • Безек қағады

    • Секіріп еденде

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Денсаулықты сақтау үшін не істеу керек?

    • Денсаулықты сақтау үшін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    • Денсаулық пен спорттың қандай байланысы бар?

    • Қазіргі өмірде денсаулыққа не зиянды?

    • Қандай әлем чемпиондарын білесіңдер?

    • Өлеңнің авторы кім?

    • Өлең не туралы?

    • Өлеңде қандай спорт түрлері туралы айтылған?

    • Сендер күнде жаттығу жасайсыңдар ма?

    • Сендер қандай спорт түрлерімен айналысасыңдар?

    • Не себепті жаттығу денсаулыққа пайдалы деп ойлайсың?

    Алдыңғы оқу


    Денсаулықты қалай сақтау керектігі туралы біледі, спорттың әртүрлі жаттығуларын қолданады.Әлем және Қазақстан олимпиаданың чемпиондарын біледі. Пікір айта алады.

    Жоспар


    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    2 мин.




    1 мин.





    2 мин.

    Ұйымдастыру сәті.

    Психологиялық тренинг: «Шаттық шеңбері» (оқушылар бір-біріне тілек айтып, кәмпит сыйлайды).

    Топқа бөлу (Түрлі-түсті кәмпит арқылы) .

    «Серпілген сауал» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.


    Таныстырылым арқылы сабақ тақырыбын ашады (бейнежазылымды ұсыну), сабақтың мақсатымен танысады. Интерактивті сұрақтар (талқылауға арналған сұрақтар).





    Бейне материалдар

    https://www.youtube.com/watch?v=-DYKQ2bkzOc

    Ортасы

    1 мин (өлеңді тыңдау)


    4 мин. (тапсырманы дайындау)





    5 мин. (қорғау)







    1 мин.

















    3 мин. (тапсырманы дайындау)











    3 мин. (қорғау)










    1 мин.















    1 мин.




















    5 мин. (эссе жазу)


    3 мин. (бір-неше эссені оқу)





    1 мин.




    1-тапсырма. М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңін тыңдап, мағынасын анықта (топтық жұмыс):

    1 топ - өлең бойынша «Ассоциация» әдісін қолданып, жаңа сөздер мен тірек сөздерді белгілейді.


    2 топ - «Уақыт тізбегі» әдісі бойынша өлеңді кезеңдерге бөледі.

    3 топ – өлең бойынша жетекші сұрақтарға жауап береді.


    ҚБ.: стикер арқылы сұрақтарға жауап береді (өзін-өзі бағалау):

    •Мен нені үйрендім?

    •Маған не қиын болып көрінді?

    •Не күрделі болды?

    •Мен енді нені үйренгім келеді


    Ресурс немесе мәтін бойынша саралау:

    А деңгейлі оқушы-өлеңді тыңдап,жеңіл сұрақтарға жауап береді.

    В деңгейлі оқушы-негізгі сөздерді табады, идеяны анықтайды, өлеңді кезеңдерге бөледі.

    С деңгейлі оқушы- өлеңнің тақырыбын өмірмен байланыстырып, жауаптарын негіздей алады.


    2-тапсырма. Тірек сөздер мен жаңа сөздерді қолданып, берілген суреттер бойынша қысқаша таныстырылым жаса. Бір оқушы сурет бойынша презентация жасайды, қалған оқушылар сұрақтар қояды. Сұрақтар қайталанбайды. «Әткеншек» әдісі бойынша топтар бір-біріне суреттердің таныстырылымын жасайды (топтық жұмыс):

    1 топ: 1 сурет

    2 топ: 2 сурет

    3 топ: 3 сурет

    ҚБ.: «Көңіл күй букеті» (өзін-өзі бағалау)

    Қызыл түс - проблема бар, көмек қажет.

    Сары түсті - барлығы түсінікті емес.

    Жасыл түсті - барлығы жақсы.


    Ресурс немесе мәтін бойынша саралау:

    А деңгейлі оқушы-ресурсқа сүйеніп, қарапайым сұрақтар дайындайды.

    В деңгейлі оқушы- суреттін мазмұнын ашып,әңгімелейді, күрделі сұрақтар дайындайды және жауап береді.

    С деңгейлі оқушы- шығармашылық сұрақтар қояды, креативті жауап береді.


    Сергіту сәті: Өлеңдегі жаттығуларды орындау:

    • оңға, солға бұрылу;

    • допты тебу оң, сол аяқпен,

    • орнында секіру – жоғары, төмен;

    • қарлығаштай қолды жайып ұшу.


    3-тапсырма. Берілген сөз тіркестерді, суреттерді қолданып «Мен шымыр боламын» деген тақырыбына эссе жаз (ұжымдық жұмыс).

    ҚБ.:

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Бағалау критерий

    лері:

    Дескриптор

    Түсіну





    Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді, эссе жазады.


    • 1.Тірек сөздерді қолданады.

    • 2. Эссе ережелерін сақтайды.

    • 3. Денсаулық туралы мақал-мәтелдер келтіреді.

    • 4. Тақырыптық идеяны өмірмен байланыстырады.

    Қолдану

    Алған білімін қолданады.


    Нәтиже немесе жауап бойынша саралау:

    А деңгейлі оқушы-эссенің тақырыбына сай сөйлемдерді құрастырады.

    В деңгейлі оқушы-материалды қолданып, ережелерін сақтай отырып, эссе жазады.

    С деңгейлі оқушы- эссенің мазмұнын ашып, жүйелі құрастырып жазады, шығармашылықтарын жүзеге асырып, заманауи талаптармен байланыстырады.


    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бәйшешек оқулығы

    Көкжиек-Горизонт 2018 ж.

    Авторлары:Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова,А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова,А.Н. Юсуп



    Кестелер,сұрақтар






















    Суреттер






    https://www.rbc.ru/society/25/03/2014/57041a029a794761c0ce84bf




    hіttp://babyzzz.ru/1-3/4830.html





    http://www.o-krohe.ru/vitaminy/9-let/














    Суреттер



















    Суреттер, сөз тіркестер:


    http://uchudoma.ru/angliyskiy-4-klass-sport-activities/

















    Соңы

    3 мин.






    1 мин.
















    1 мин.


    2 мин.

    4-тапсырма..Тақырып бойынша сұрақтарға жауап бер. «Ара ұясы» әдісін пайдаланып, сабақта берілген ақпараттарды қорытындылайды (талқылауға арналған сұрақтар). (Жұптық жұмыс)


    ҚБ.: БББ кестесін толтыру (өзін-өзі бағалау)


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    04.11.2020
    1201
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мухаметгалиева Анар Кайратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации