Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті Бөлім: Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы Тақырып: М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңі |
Мектеп: СҚО, Петропавл қаласы «№2 орта мектеп» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мухаметгалиева Анар Кайратовна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.Т3. Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.Ж2. Эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диолог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Денсаулықты қалай сақтау керектігі туралы біледі, спорттың әртүрлі жаттығуларын қолданады.Әлем және Қазақстан олимпиаданың чемпиондарын біледі. Пікір айта алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 2 мин. 1 мин. 2 мин. |
Ұйымдастыру сәті. Психологиялық тренинг: «Шаттық шеңбері» (оқушылар бір-біріне тілек айтып, кәмпит сыйлайды). Топқа бөлу (Түрлі-түсті кәмпит арқылы) . «Серпілген сауал» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру. Таныстырылым арқылы сабақ тақырыбын ашады (бейнежазылымды ұсыну), сабақтың мақсатымен танысады. Интерактивті сұрақтар (талқылауға арналған сұрақтар). |
Бейне материалдар https://www.youtube.com/watch?v=-DYKQ2bkzOc
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 1 мин (өлеңді тыңдау) 4 мин. (тапсырманы дайындау) 5 мин. (қорғау) 1 мин. 3 мин. (тапсырманы дайындау) 3 мин. (қорғау) 1 мин. 1 мин. 5 мин. (эссе жазу) 3 мин. (бір-неше эссені оқу) 1 мин. |
1-тапсырма. М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңін тыңдап, мағынасын анықта (топтық жұмыс): 1 топ - өлең бойынша «Ассоциация» әдісін қолданып, жаңа сөздер мен тірек сөздерді белгілейді.
2 топ - «Уақыт тізбегі» әдісі бойынша өлеңді кезеңдерге бөледі.
3 топ – өлең бойынша жетекші сұрақтарға жауап береді. ҚБ.: стикер арқылы сұрақтарға жауап береді (өзін-өзі бағалау): •Мен нені үйрендім? •Маған не қиын болып көрінді? •Не күрделі болды? •Мен енді нені үйренгім келеді Ресурс немесе мәтін бойынша саралау: А деңгейлі оқушы-өлеңді тыңдап,жеңіл сұрақтарға жауап береді. В деңгейлі оқушы-негізгі сөздерді табады, идеяны анықтайды, өлеңді кезеңдерге бөледі. С деңгейлі оқушы- өлеңнің тақырыбын өмірмен байланыстырып, жауаптарын негіздей алады. 2-тапсырма. Тірек сөздер мен жаңа сөздерді қолданып, берілген суреттер бойынша қысқаша таныстырылым жаса. Бір оқушы сурет бойынша презентация жасайды, қалған оқушылар сұрақтар қояды. Сұрақтар қайталанбайды. «Әткеншек» әдісі бойынша топтар бір-біріне суреттердің таныстырылымын жасайды (топтық жұмыс): 1 топ: 1 сурет
2 топ: 2 сурет
3 топ: 3 сурет
ҚБ.: «Көңіл күй букеті» (өзін-өзі бағалау) Қызыл түс - проблема бар, көмек қажет. Сары түсті - барлығы түсінікті емес. Жасыл түсті - барлығы жақсы. Ресурс немесе мәтін бойынша саралау: А деңгейлі оқушы-ресурсқа сүйеніп, қарапайым сұрақтар дайындайды. В деңгейлі оқушы- суреттін мазмұнын ашып,әңгімелейді, күрделі сұрақтар дайындайды және жауап береді. С деңгейлі оқушы- шығармашылық сұрақтар қояды, креативті жауап береді. Сергіту сәті: Өлеңдегі жаттығуларды орындау:
3-тапсырма. Берілген сөз тіркестерді, суреттерді қолданып «Мен шымыр боламын» деген тақырыбына эссе жаз (ұжымдық жұмыс). ҚБ.:
Нәтиже немесе жауап бойынша саралау: А деңгейлі оқушы-эссенің тақырыбына сай сөйлемдерді құрастырады. В деңгейлі оқушы-материалды қолданып, ережелерін сақтай отырып, эссе жазады. С деңгейлі оқушы- эссенің мазмұнын ашып, жүйелі құрастырып жазады, шығармашылықтарын жүзеге асырып, заманауи талаптармен байланыстырады.
|
Қазақ тілі мен әдебиеті Бәйшешек оқулығы Көкжиек-Горизонт 2018 ж. Авторлары:Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова,А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова,А.Н. Юсуп
Кестелер,сұрақтар
Суреттер
https://www.rbc.ru/society/25/03/2014/57041a029a794761c0ce84bf
hіttp://babyzzz.ru/1-3/4830.html
http://www.o-krohe.ru/vitaminy/9-let/
Суреттер
Суреттер, сөз тіркестер:
http://uchudoma.ru/angliyskiy-4-klass-sport-activities/
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы 3 мин.
1 мин.
1 мин.
2 мин. |
4-тапсырма..Тақырып бойынша сұрақтарға жауап бер. «Ара ұясы» әдісін пайдаланып, сабақта берілген ақпараттарды қорытындылайды (талқылауға арналған сұрақтар). (Жұптық жұмыс)
ҚБ.: БББ кестесін толтыру (өзін-өзі бағалау)
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Мухаметгалиева Анар Кайратовна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың» өлеңіМатериал туралы қысқаша түсінік
Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||





























