
Әдебиеттік оқу» пәні бойынша 2-сынып оқушысының өзіндік жұмысының жоспары IV тоқсан
Бөлімі: «Қоршаған орта» бөлімі
Сабақтың нөмірі:
№ 1 (78- сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Жерім жомарт - адамзатты асыраған
Мақсаты: Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қойып, оның жауабын шығармадан таба білесің
Күтілетін нәтиже: Өлеңді түсініп оқимын.
Өлеңнен қарапайым және нақтылау сұрақтарының жауабын табамын.
Тақырыпқа қатысты өз пікірімді білдіремін.
Ресурстар: «Әдебиеттік оқу» 2-бөлім Атамұра 2017ж 71-72- бет
Сабақ барысы: - Жомарт деп кімді айтамыз?
- Жомарт деп нені айтамыз?
(Осы сұрақтардың жауабын іштей ойлап көр)
Жомарттық – адам бойындағы ізгі қасиет. Қолында байлығы бар азаматтың мұқтаж жандарға
жасайтын қайырымдылық көмегі. Қайырымдылық – Жомарттың негізгі өзегі. Өзін өзі
насихаттау үшін жасалған қайырымдылық Жомарттыққа жатпайды. “Жомарт бергенін айтпас,
ер айтқанынан қайтпас” деген қазақ мақалы осыны айғақтайды.
(Уикипедия — ашық энциклопедиясынан алынған мәлімет)
айтқан сөзіңді қалтқысыз орындау;
Жомарттық туралыққа (әділдікке) нұқсан келтірмеу;
қайырымдылықты естен шығармау;
(«Қабуснамеден»)
Тапсырмалар: 1. «Кім жомарт? Не жомарт?» екенін білу үшін Мұзафар Әлімбайдың өлеңін мәнерлеп,
түсініп оқы.
1- тапсырма: Ақын ойын кестеге түсіру.
Кім жомарт? Неліктен?
Батыр жомарт
Не жомарт? Неліктен?
Дескрипторы:
1. М.Әлімбайдың «Кім жомарт? Не жомарт?» өлеңі бойынша қарапайым сұрақтардың
жауабын өлеңнен тауып, кестенің бірінші бөлігіне жаз.
2. Өлеңнен нақтылау сұрақтарының жауабын тауып, кестенің екінші бөлігіне жаз.
2- тапсырма: Ақын ойын өзінше жалғастыру.
Дескрипторы:
1. М.Әлімбайдың «Кім жомарт? Не жомарт?» өлеңіндегі ақынның ойын өзің қалай
түсінгеніңді өзіндік дәлелдермен негіздеп, кестенің екінші бөлігіне жаз.
3- тапсырма: «Кластер» кестесін толтыру
Ағаш егемін
Жомарт
жеріме қалай
алғыс білдіремін?
Дескрипторы:
1. Табиғаттың адамзатқа берген жомарттығына алғыс білдірудің 6 жолын көрсетеді
Кері байланыс: «Тақырыпқа қатысты он сөз» әдісі
«Жердің жомарттығы» жайлы ойды ашатын 10 сөз ойлау керек. Ойлаған
сөздеріңді дәптерге жаз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Әлімбай.Жерім жомарт - адамзатты асыраған.
М.Әлімбай.Жерім жомарт - адамзатты асыраған.

Әдебиеттік оқу» пәні бойынша 2-сынып оқушысының өзіндік жұмысының жоспары IV тоқсан
Бөлімі: «Қоршаған орта» бөлімі
Сабақтың нөмірі:
№ 1 (78- сабақ)
Сабақтың тақырыбы: Жерім жомарт - адамзатты асыраған
Мақсаты: Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қойып, оның жауабын шығармадан таба білесің
Күтілетін нәтиже: Өлеңді түсініп оқимын.
Өлеңнен қарапайым және нақтылау сұрақтарының жауабын табамын.
Тақырыпқа қатысты өз пікірімді білдіремін.
Ресурстар: «Әдебиеттік оқу» 2-бөлім Атамұра 2017ж 71-72- бет
Сабақ барысы: - Жомарт деп кімді айтамыз?
- Жомарт деп нені айтамыз?
(Осы сұрақтардың жауабын іштей ойлап көр)
Жомарттық – адам бойындағы ізгі қасиет. Қолында байлығы бар азаматтың мұқтаж жандарға
жасайтын қайырымдылық көмегі. Қайырымдылық – Жомарттың негізгі өзегі. Өзін өзі
насихаттау үшін жасалған қайырымдылық Жомарттыққа жатпайды. “Жомарт бергенін айтпас,
ер айтқанынан қайтпас” деген қазақ мақалы осыны айғақтайды.
(Уикипедия — ашық энциклопедиясынан алынған мәлімет)
айтқан сөзіңді қалтқысыз орындау;
Жомарттық туралыққа (әділдікке) нұқсан келтірмеу;
қайырымдылықты естен шығармау;
(«Қабуснамеден»)
Тапсырмалар: 1. «Кім жомарт? Не жомарт?» екенін білу үшін Мұзафар Әлімбайдың өлеңін мәнерлеп,
түсініп оқы.
1- тапсырма: Ақын ойын кестеге түсіру.
Кім жомарт? Неліктен?
Батыр жомарт
Не жомарт? Неліктен?
Дескрипторы:
1. М.Әлімбайдың «Кім жомарт? Не жомарт?» өлеңі бойынша қарапайым сұрақтардың
жауабын өлеңнен тауып, кестенің бірінші бөлігіне жаз.
2. Өлеңнен нақтылау сұрақтарының жауабын тауып, кестенің екінші бөлігіне жаз.
2- тапсырма: Ақын ойын өзінше жалғастыру.
Дескрипторы:
1. М.Әлімбайдың «Кім жомарт? Не жомарт?» өлеңіндегі ақынның ойын өзің қалай
түсінгеніңді өзіндік дәлелдермен негіздеп, кестенің екінші бөлігіне жаз.
3- тапсырма: «Кластер» кестесін толтыру
Ағаш егемін
Жомарт
жеріме қалай
алғыс білдіремін?
Дескрипторы:
1. Табиғаттың адамзатқа берген жомарттығына алғыс білдірудің 6 жолын көрсетеді
Кері байланыс: «Тақырыпқа қатысты он сөз» әдісі
«Жердің жомарттығы» жайлы ойды ашатын 10 сөз ойлау керек. Ойлаған
сөздеріңді дәптерге жаз.
шағым қалдыра аласыз













