Материалдар / Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Жобалық жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Жобалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2024
65
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Python тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні

Толынбек Тоғжан

Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Жобалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.2.1 рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

input(), print() функцияларының анықтамасын біледі.

Python программалау тілінде сызықтық алгоритмдерді жазады.

Бағалау критерийі

input(), print() функцияларынын қолданады

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін (қысқартылған бағдарлама негізінде)

рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді қолданады.

(Эмоциялық (аффективті) және мінез-құлықтары бұзылыстары бар оқушы)

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану


Сабақтың барысы:


Сабақтың

кезені/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында Wordwall платформасында құрастырылған «Барабан» әдісі арқылы жақсы тілектер айтқызып, сыныпқа жақсы көңіл-күй сыйлау.

4. Өткен тақырыптарды қорытындылау мақсатында «сұрақ-жауап» әдісі арқылы wordwall платформасында құрастырылған тест сұрақтарына жауап беру.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Бір-біріне тілек айтады.

4.Өткен сабаққа шолу жасайды.




«Басбармақ» әдісі арқылы бағлаймын




https://wordwall.net/ru/resource/45001525


https://wordwall.net/ru/resource/45761931

Сабақтың

ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру

Экранға мәліметтерді шығаруға рrint() функциясы жауап береді.

Егер код файлда болса, бұл функциясыз жұмыс жасай

алмайсыңдар. Программалау тілінде мәліметтерді енгізу және шығару программада маңызды рөл атқарады.


1-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Берілген программаның қатесін табады.


1.a=int (input())

b=int (input())

print (a+b)


print(«Дс», «Сс», «Ср», «Бс», «Жм», sep= ‘=’)


import math

print (math.ceil (3.67))


2. a=int(input())

b=int (input())

print (a*b)


print(«Желтоксан», «Кантар», «Акпан», «Наурыз», sep= ‘=’)


import math

print (math.sqrt (64))


3. a=int(input())

b=int (input())

print (a/b)


print(«Инфо», «Матем», «Акт», «Тарих», sep= ‘=’)

import math

print (math.floor (5.65))



Дескриптор:

  1. Берілген программаның қатесін анықтайды; (1)

  2. Қате программаны дұрыстайды; (1)


2-тапсырма. Жеке жұмыс.

Информатика кабинетінің периметрі ауданын табыңдар.

Кабинеттің ені а метр, ұзындығы b метр болсын.


a=int(input())

b=int (input())

p=2*(a+b)

s=a*b

print(p,s)


Дескриптор:

  1. Информатика кабинетінің ауданын табады; (1)

  2. Python программалау тіліне салады; (1)


Сергіту сәті: «Көрме, сал» әдісі.


3-тапсырма. Жеке жұмыс.

Пайдаланушыдан атын, жасын, телефон нөмірін сұрайтын

программа құрыңдар.

name=input(“Esimin kim?”)

age=input(“Jasyn neshede?”)

numbes=input(“Nomerin kandai?”)

print(“Aty”, name)

print(“Jasy”, age)

print(“Nomery”, numbers)




Дескриптор:

1. Пайдаланушыдан атын, жасын, телефон нөмірін сұрайтын

программа құрады; (1)

2.Python программалау тіліне салады; (1)


Сабақты қортындылау:

Plickers платформасымен тест.

1.Шығару операторы?

А) print()

В)input()

C) sep=

D) floor()

2. ceil неге арналған оператор?

А) Санды дөңгелектеу

В) Ең кіші бүтін санға дейін дөңгелектеу

C) Ең үлкен бүтін санға дейін дөңгелектеу

D) Ең жақын бүтін санға дейін дөңгелектеу

3. Енгізу операторы?

А) print()

В)int()

C) input()

D) pow()

4. Пікірдің жазылу ережесі?

А) ( )

В) (" ")

C) " "

D) "( )"

Дескриптор:

1.Енгізу операторын анықтайды; (1)

2.Шығару операторын анықтайды; (1)

3.Пікірдің жазылу ережесін анықтайды; (1)

4. ceil операторы қандай қызмет атқаратынын

анықтайды; (1)

Керек мәліметтерді «Түртіп алу» әдісі арқылы дәптерге жазады













1-тапсырманы орындайды


































2-тапсырманы компьютерде орындайды
















3-тапсырманы компьютерде орындайды
















QR код арқылы сұрақтарға жауап береді





















Бағалау парағына өзін-

өзі бағалайды


































Бағалау парағына өзін-

өзі бағалайды
















Бағалау парағына өзін-

өзі бағалайды


















Бағалау парағына өзін-

өзі бағалайды





















Ноутбук


Кітап






































Ноутбук

















Ноутбук





















QR-код

Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Почта» әдісі


Кері байланыс береді



Оқыту тапсырмаыы

Қайталау.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!