Білім беру саласы:_Коммуникация____________
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі:__Сөйлеуді дамыту_
Тақырыбы: _Мамандық иелері___________
Мақсаты:
Білімділік:Балалардың әртүрлі мамандықтар туралы
білімдерін
толықтыру.__________________________
Дамытушылық:
Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап
беруге дағдыландыру.Ойын арқылы_ балалардың мамандыққа деген
қызығушылығын
тудыру.___________________________________________
Тәрбиелік:
Үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу және
мамандық таңдауға қызығушылығын
тудыру._
Көрнекіліктер:Түрлі мамандық түрлері туралы суреттер,
құралдар.
Әдіс –
тәсілдер:_Түсіндіру,үйрету,көрсету,
сұрақ жауап,ойын,сергіту сәті.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің оқу - қызметі |
Балалардың оқу – қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушы
|
Шаттық шеңбері: Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылып. Құтты қонақ келіпті, Төрімізге еніпті. Амандасу үлкенге, Тәрбиенің басы ғой. Ал,қанекей бәріміз, Сәлем дейік үлкенге. -Сәлеметсіздер ме,балалар! Қанекей балалар,бәріміз бір-біріміздің қолдарымыздан ұстап,бүгінгі күнге жақсы тілектерімізді білдірейік.
-Балалар бір жылда неше мезгіл бар? -Оларды атап беріңдерші? - Қазір қай жыл мезгілі? -Қыс мезгілінің неше айы бар? -Аттарын атап беріңдерші? -Ал қазір қыс мезгілінің қай айы? Ал балалар бір аптада неше күн болады және оларды атап беріңдерші? Жарайсыңдар балалар! Балалар бүгін бізде сөйлеуді дамыту оқу қызыметі. Балалар өткен оқу қызыметімізде біз қандай тақырып өттік,қане еске түсірейікші? -Ия тұрмыстық техникаларға нелер жатады екен? Өте дұрыс балалар,бұлардың барлығы бізге өте керек дүниелер екен. |
Балалар шаттық шеңберін орындайды.
-Сәлеметсіздер ме,апайлар!
Балалардың тілектері.
-Бір жылда төрт мезгіл бар -Қыс,көктем,жаз,күз -Қыс мезгілі -Қыс мезгілінің үш айы бар -Желтоқсан,қаңтар,ақпан -Қыс мезгілінің соңғы айы Ақпан айы. -Бір аптада жеті күн болады. Балалар атап айтады.
-Тұрмыстық техникалар туралы. Теледидар,желдеткіш,пеш,үтік, мұздатқыш т/б |
|
Іздену ұйымдастыру |
Балалар, мен сендерге жұмбақтар жасырғым
келіп тұр,бүгінгі оқу қызыметіміздің тақырыбы осы жұмбақтың шешуіне
байланысты.Құлақ салып тыңдап,жауабын
айтамыз. Жарайсыңдар - Балалар сендер мына күнделікті келіп жүрген балабақшаны,өздерін тұрып жатқан үйлерді салатын адамдар бар,ауырып қалсақ емдейтін адамдар бар,киімдерімізді тігіп беретін адамдар бар,бізге білім беретін адамдар бар, шашымызды әдемілеп қиып беретін және дәмдеп тамақ пісіретін адамдар бар.Бұл адамдардың барлығын бір сөзбен айтқанда мамандық түрлері дейміз. -Кімдер дейміз? - Бүгінгі жаңа оқу қызыметіміздің тақырыбы Мамандық иелері» деп аталады. Мамандықтың түрлері өте көп: Дәрігер, мұғалім, ұшқыш, тәрбиеші, құрылысшы, шаштараз,, жүргізуші, аспаз, әнші, биші, журналист, т. б көптеген мамандықтар бар. Мамандықтың жаманы жоқ, тек оны дұрыс таңдай білу керек. Қалаған мамандықтың иесі болу үшін алдымен мектеп қабырғасын жақсы бітіріп,одан армандаған мамандығыңыз бойынша үлкен оқу орнына тапсырып,сол оқудан білімді, еңбексүйгіш маман иесі болып шығасыңдар. Қане балалар тақтаға назар аударайықшы кімдерді көріп тұрмыз?Дұрыс айтасыз. Бұл кім? Дәрігер-өмірімізге өте қажет мамандық.Ол адам өмірін түрлі аурулардан арашалап қалады.Егер сендер кенет салқындап ауырып қалсаңыз мамаларың сіздері кімге апарып көрсетеді? Бұл мұғалім-мұғалімнің еңбегі өте зор.Мұғалім бізге әріп тануды,жазу жазуды үйретіп,білім береді.Бар білімді біз кішкене күнімізден осы мұғалімнен аламыз.Бізге білімді кім үйретеді екен? Тігінші-балалар мына сендердің үстіңіздегі киімдердің барлығын осы тігінші тігеді. Аспазшы-ол түрлі мейрамханада,асханаларда дәмді етіп ас әзірлейтін адам.Біздің балабақшамыздада сендерге төрт мезгіл тамақ дайындайтын аспазшы апайлар да бар.. Жүргізуші - баратын жеріңе тез жеткізіп
салатын, адамға қамқор болатын жан. Сергіту сәті:
Өзім жақсы
көремін. Тәрбиеші: Мінекей балалар біз әр
мамандықпен танысып рөлдерін ойнадық енді орнымызға жайғасамыз.
Сендерге ұнады ма? |
-Мұғалім -Дәрігер -Тігінші -Шаштараз -Полиция
-Мамандық иелері дейміз
-Мамандық иелері -Дәрігер
-Дәрігерге
-Мұғалім
Балалар музыка ырғағына қарай қимылдар жасайды.
-Балалар өздерінің кім болғысы келетінін айтады.
-Ия |
|
Рефлексті- коррекциялаушы |
-Балалар бүгін бізде қандай оқу қызметі болды? -Біз кімдер туралы әңгімеледік? -Қандай мамандық түрлерін білесіңдер? Балалар сендерге көп - көп
рахмет. Сау болыңыз! |
-Сөйлеуді дамыту -Мамандықтар туралы -Тігінші,аспазшы,мұғалім,т/б |
Күтілетін нәтиже:
Нені
біледі: Мамандықтардың
атауын. Игереді: Әр мамандықтардың өзіндік
міндеттерін.
Меңгереді: Сюжетті - рөлдік ойындарды
ойнайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мамандық иелері
Мамандық иелері
Білім беру саласы:_Коммуникация____________
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі:__Сөйлеуді дамыту_
Тақырыбы: _Мамандық иелері___________
Мақсаты:
Білімділік:Балалардың әртүрлі мамандықтар туралы
білімдерін
толықтыру.__________________________
Дамытушылық:
Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап
беруге дағдыландыру.Ойын арқылы_ балалардың мамандыққа деген
қызығушылығын
тудыру.___________________________________________
Тәрбиелік:
Үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу және
мамандық таңдауға қызығушылығын
тудыру._
Көрнекіліктер:Түрлі мамандық түрлері туралы суреттер,
құралдар.
Әдіс –
тәсілдер:_Түсіндіру,үйрету,көрсету,
сұрақ жауап,ойын,сергіту сәті.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің оқу - қызметі |
Балалардың оқу – қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушы
|
Шаттық шеңбері: Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылып. Құтты қонақ келіпті, Төрімізге еніпті. Амандасу үлкенге, Тәрбиенің басы ғой. Ал,қанекей бәріміз, Сәлем дейік үлкенге. -Сәлеметсіздер ме,балалар! Қанекей балалар,бәріміз бір-біріміздің қолдарымыздан ұстап,бүгінгі күнге жақсы тілектерімізді білдірейік.
-Балалар бір жылда неше мезгіл бар? -Оларды атап беріңдерші? - Қазір қай жыл мезгілі? -Қыс мезгілінің неше айы бар? -Аттарын атап беріңдерші? -Ал қазір қыс мезгілінің қай айы? Ал балалар бір аптада неше күн болады және оларды атап беріңдерші? Жарайсыңдар балалар! Балалар бүгін бізде сөйлеуді дамыту оқу қызыметі. Балалар өткен оқу қызыметімізде біз қандай тақырып өттік,қане еске түсірейікші? -Ия тұрмыстық техникаларға нелер жатады екен? Өте дұрыс балалар,бұлардың барлығы бізге өте керек дүниелер екен. |
Балалар шаттық шеңберін орындайды.
-Сәлеметсіздер ме,апайлар!
Балалардың тілектері.
-Бір жылда төрт мезгіл бар -Қыс,көктем,жаз,күз -Қыс мезгілі -Қыс мезгілінің үш айы бар -Желтоқсан,қаңтар,ақпан -Қыс мезгілінің соңғы айы Ақпан айы. -Бір аптада жеті күн болады. Балалар атап айтады.
-Тұрмыстық техникалар туралы. Теледидар,желдеткіш,пеш,үтік, мұздатқыш т/б |
|
Іздену ұйымдастыру |
Балалар, мен сендерге жұмбақтар жасырғым
келіп тұр,бүгінгі оқу қызыметіміздің тақырыбы осы жұмбақтың шешуіне
байланысты.Құлақ салып тыңдап,жауабын
айтамыз. Жарайсыңдар - Балалар сендер мына күнделікті келіп жүрген балабақшаны,өздерін тұрып жатқан үйлерді салатын адамдар бар,ауырып қалсақ емдейтін адамдар бар,киімдерімізді тігіп беретін адамдар бар,бізге білім беретін адамдар бар, шашымызды әдемілеп қиып беретін және дәмдеп тамақ пісіретін адамдар бар.Бұл адамдардың барлығын бір сөзбен айтқанда мамандық түрлері дейміз. -Кімдер дейміз? - Бүгінгі жаңа оқу қызыметіміздің тақырыбы Мамандық иелері» деп аталады. Мамандықтың түрлері өте көп: Дәрігер, мұғалім, ұшқыш, тәрбиеші, құрылысшы, шаштараз,, жүргізуші, аспаз, әнші, биші, журналист, т. б көптеген мамандықтар бар. Мамандықтың жаманы жоқ, тек оны дұрыс таңдай білу керек. Қалаған мамандықтың иесі болу үшін алдымен мектеп қабырғасын жақсы бітіріп,одан армандаған мамандығыңыз бойынша үлкен оқу орнына тапсырып,сол оқудан білімді, еңбексүйгіш маман иесі болып шығасыңдар. Қане балалар тақтаға назар аударайықшы кімдерді көріп тұрмыз?Дұрыс айтасыз. Бұл кім? Дәрігер-өмірімізге өте қажет мамандық.Ол адам өмірін түрлі аурулардан арашалап қалады.Егер сендер кенет салқындап ауырып қалсаңыз мамаларың сіздері кімге апарып көрсетеді? Бұл мұғалім-мұғалімнің еңбегі өте зор.Мұғалім бізге әріп тануды,жазу жазуды үйретіп,білім береді.Бар білімді біз кішкене күнімізден осы мұғалімнен аламыз.Бізге білімді кім үйретеді екен? Тігінші-балалар мына сендердің үстіңіздегі киімдердің барлығын осы тігінші тігеді. Аспазшы-ол түрлі мейрамханада,асханаларда дәмді етіп ас әзірлейтін адам.Біздің балабақшамыздада сендерге төрт мезгіл тамақ дайындайтын аспазшы апайлар да бар.. Жүргізуші - баратын жеріңе тез жеткізіп
салатын, адамға қамқор болатын жан. Сергіту сәті:
Өзім жақсы
көремін. Тәрбиеші: Мінекей балалар біз әр
мамандықпен танысып рөлдерін ойнадық енді орнымызға жайғасамыз.
Сендерге ұнады ма? |
-Мұғалім -Дәрігер -Тігінші -Шаштараз -Полиция
-Мамандық иелері дейміз
-Мамандық иелері -Дәрігер
-Дәрігерге
-Мұғалім
Балалар музыка ырғағына қарай қимылдар жасайды.
-Балалар өздерінің кім болғысы келетінін айтады.
-Ия |
|
Рефлексті- коррекциялаушы |
-Балалар бүгін бізде қандай оқу қызметі болды? -Біз кімдер туралы әңгімеледік? -Қандай мамандық түрлерін білесіңдер? Балалар сендерге көп - көп
рахмет. Сау болыңыз! |
-Сөйлеуді дамыту -Мамандықтар туралы -Тігінші,аспазшы,мұғалім,т/б |
Күтілетін нәтиже:
Нені
біледі: Мамандықтардың
атауын. Игереді: Әр мамандықтардың өзіндік
міндеттерін.
Меңгереді: Сюжетті - рөлдік ойындарды
ойнайды.
шағым қалдыра аласыз













