Мотивациялық
қозғаушы
|
Шаттық
шеңбері:
Күннің көзі
ашылып,
Көкке шуақ
шашылып.
Құтты қонақ
келіпті,
Төрімізге
еніпті.
Амандасу
үлкенге,
Тәрбиенің басы
ғой.
Ал,қанекей
бәріміз,
Сәлем дейік
үлкенге.
-Сәлеметсіздер
ме,балалар!
Қанекей балалар,бәріміз
бір-біріміздің қолдарымыздан ұстап,бүгінгі күнге жақсы
тілектерімізді білдірейік.
-Балалар бір жылда неше мезгіл
бар?
-Оларды атап
беріңдерші?
- Қазір қай жыл
мезгілі?
-Қыс мезгілінің неше айы
бар?
-Аттарын атап
беріңдерші?
-Ал қазір қыс мезгілінің қай
айы?
Ал балалар бір аптада неше күн
болады және оларды атап беріңдерші?
Жарайсыңдар балалар! Балалар
бүгін бізде сөйлеуді дамыту оқу қызыметі. Балалар өткен оқу
қызыметімізде біз қандай тақырып өттік,қане еске
түсірейікші?
-Ия тұрмыстық техникаларға нелер
жатады екен?
Өте дұрыс балалар,бұлардың
барлығы бізге өте керек дүниелер екен.
|
Балалар шаттық шеңберін
орындайды.
-Сәлеметсіздер
ме,апайлар!
Балалардың
тілектері.
-Бір жылда төрт мезгіл
бар
-Қыс,көктем,жаз,күз
-Қыс
мезгілі
-Қыс мезгілінің үш айы
бар
-Желтоқсан,қаңтар,ақпан
-Қыс мезгілінің соңғы айы
Ақпан айы.
-Бір аптада жеті күн
болады.
Балалар атап
айтады.
-Тұрмыстық техникалар
туралы.
Теледидар,желдеткіш,пеш,үтік,
мұздатқыш
т/б
|
Іздену
ұйымдастыру
|
Балалар, мен сендерге жұмбақтар жасырғым
келіп тұр,бүгінгі оқу қызыметіміздің тақырыбы осы жұмбақтың шешуіне
байланысты.Құлақ салып тыңдап,жауабын
айтамыз.
1 Мектептің
жүрегі, Білімнің
тірегі 2 Сауықтырар
сырқатты, Жылы үнмен тіл
қатты. 3 Тікті әсем
киімді, Дүкенге әкеп ілінді. 4 Өскен шашты
жаратпайтын Қайшысы бар жалақтайтын. 5Тәртіп, заңды
сақтайды, Ел сенімін
ақтайды.
Жарайсыңдар
- Балалар сендер мына
күнделікті келіп жүрген балабақшаны,өздерін тұрып жатқан үйлерді
салатын адамдар бар,ауырып қалсақ емдейтін адамдар
бар,киімдерімізді тігіп беретін адамдар бар,бізге білім беретін
адамдар бар, шашымызды әдемілеп қиып беретін және дәмдеп тамақ
пісіретін адамдар бар.Бұл адамдардың барлығын бір сөзбен айтқанда
мамандық түрлері дейміз.
-Кімдер
дейміз?
- Бүгінгі жаңа оқу
қызыметіміздің тақырыбы Мамандық иелері» деп
аталады.
Мамандықтың түрлері өте көп:
Дәрігер, мұғалім, ұшқыш, тәрбиеші, құрылысшы, шаштараз,, жүргізуші,
аспаз, әнші, биші, журналист, т. б көптеген мамандықтар бар.
Мамандықтың жаманы жоқ, тек оны дұрыс таңдай білу керек. Қалаған
мамандықтың иесі болу үшін алдымен мектеп қабырғасын жақсы
бітіріп,одан армандаған мамандығыңыз бойынша үлкен оқу орнына
тапсырып,сол оқудан білімді, еңбексүйгіш маман иесі болып
шығасыңдар.
Қане балалар тақтаға назар
аударайықшы кімдерді көріп тұрмыз?Дұрыс
айтасыз.
Бұл кім?
Дәрігер-өмірімізге өте қажет
мамандық.Ол адам өмірін түрлі аурулардан арашалап қалады.Егер
сендер кенет салқындап ауырып қалсаңыз мамаларың сіздері кімге
апарып көрсетеді?
Бұл
мұғалім-мұғалімнің еңбегі өте
зор.Мұғалім бізге әріп тануды,жазу жазуды үйретіп,білім береді.Бар
білімді біз кішкене күнімізден осы мұғалімнен аламыз.Бізге білімді
кім үйретеді екен?
Тігінші-балалар мына сендердің
үстіңіздегі киімдердің барлығын осы тігінші
тігеді.
Аспазшы-ол түрлі
мейрамханада,асханаларда дәмді етіп ас әзірлейтін адам.Біздің
балабақшамыздада сендерге төрт мезгіл тамақ дайындайтын аспазшы
апайлар да бар..
Жүргізуші - баратын жеріңе тез жеткізіп
салатын, адамға қамқор болатын жан.
Құрылысшы - зәулім ғимараттар, қабат -
қабат үйлерді,мына біздің балабақшамызды салатын маман
иесі.
Сергіту
сәті:
Өскенде кім болғыларың келеді?
Олай болса балалар біз сюжеттік рөлдік ойын ойнайықшы. Кім қай
мамандықты таңдайды барып орналасайық. Тілші, Аспазшы, шаштараз,
дәрігер, құрылысшы мамандығы. Тілші: Сәлеметсіздер ме!«Мамандық
түрлері» тақырыбында әр мамандық иелерімен тілдесеміз.
Шаштараз мамандығына келеді.
Сәлеметсіз бе сіз қандай қызмет жасайсыз.
Шаштараз:Сән үлгісін жасайтын
Шаштаразшы мен болам
Түрлі - түсті шаш қиып
Қызмет етем халқыма. Тілші: сізге мамандығыңыз ұнай
ма? Шаштараз: Әрине ұнайды, қыздардың шашын
сәндегенді ұнатамын, мен өз мамандығымды жақсы
көрем. Тілші: Рахмет сізге сәттілік
тілеймін.
Аспазшыға келеді:
Сәлеметсіз бе сіз қандай қызмет жасайсыз?
Аспаз: Дәмді тамақ пісіріп
Өнерлі бала боламын
Халқым сүйген ардақты
Мен аспазшы боламын. Тілші: Көп ас пісіру қиын емес
пе? Аспаз: Жоқ мен өз мамандығымды жақсы
көремін сондықтан қиын емес. Тілші: Рахмет асыңыз дәмді болсын!
Сау болыңыз.
Дәрігерге келеді Тілші: Сәлеметсіз бе сіз қандай
қызмет жасайсыз? Дәрігер:Ақ халатты киемін,
Аппақ болып жүремін.
Аппақ болып жүргенді
Өзім жақсы
көремін. Тілші:Сізге дәрігер мамандығы ұнай
ма?
Әрине ұнайды. Барлық адамдардың дені сау, ауырмағанын
тілеймін. Тілші: Рахмет сізге сізде
ауырмаңыз. Сау болыңыз!
Құрылысшыға келеді.
Сәлеметсіз бе сіз не істеп отырсыз?
Құрылысшы:
Қолда темір қалағым
Саздан сарай саламын.
Астанадан аумайтын
Әсем қала саламын. Тілші: Бұл жұмыс қауіпті емес
пе? Құрылысшы: мен қауіпсіздік ережесін
сақтаймын, жұмысымды жақсы көремін, сондықтан қауіпті
емес. Тілші: Сізге көп рахмет сәттілік
тілеймін.
Міне көрдіңіздер ме құрметті көрермендер, әр мамандық иелері өз
мамандықтарын жақсы көреді.Менде өз мамандығымды жақсы көремін,
маған тілші болған ұнайды.Сау болыңыздар.
Тәрбиеші: Мінекей балалар біз әр
мамандықпен танысып рөлдерін ойнадық енді орнымызға жайғасамыз.
Сендерге ұнады ма?
Адамдар бірден дәрігер, Мұғалім, Әнші, Бишіболмайды ол үшін көп
еңбектену керек, жақсы оқу керек сонда ғана жақсы маман иесі
боламыз.
|
-Мұғалім
-Дәрігер
-Тігінші
-Шаштараз
-Полиция
-Мамандық иелері
дейміз
-Мамандық
иелері
-Дәрігер
-Дәрігерге
-Мұғалім
Балалар музыка ырғағына қарай
қимылдар жасайды.
-Балалар өздерінің кім болғысы
келетінін айтады.
-Ия
|