Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
8 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Ой қозғау сұрақтарын
қояды
Мамандық таңдауда жіберілетін қателер:
- Беделді кәсіптердің жетегінде кету;
- Ата-анасы үшін мамандық таңдау;
- Мамандықты таңдауға ақпараттардың жеткіліксіздігі;
- Өзінің психологиялық ерекшелігін түсіне алмау;
- Басқалар не таңдаса, соны таңдау;
- Грант көп берілетін мамандықтарды таңдау;
- «Диплом алсам болды» деген пікірді
ұстану.
|
І Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал
Оқушылармен
амандасу
«Жылы лебіз»
әдісі
Оқушылар бір-біріне сабаққа
қатысты жақсы тілектер
.
«Ең қиын мамандық –адам болып қалу» дегенді қалай
түсінесіңдер?
«Мамандық таңдау- тағдырыңды тағдау» дегенді қалай
түсінесің?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
ҚБ: «Комментарий»
әдісі арқылы бағаланады.
«Жарайсың, тамаша,
жақсы»
|
https://dalanews.kz/kz/article/mamandiqti-qalay-tandau-kerek.html
Мамандық таңдау
Қосымша
ақпарат
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
35 мин.
|
Тыңдалым
тапсырмасы
Тезис
1.Қажеттілігі жоғары
мамандықтардың мамандық таңдаушылардың
таңдамауы
2.Мамандық таңдау
–өмірлік жолыңды таңдву
3.нанотехнологиялық
орталықтың дамуы ғылымынң дамуын жол
сілтейді.
Тілдік
бағдар
Сөзжасамның
тәсілдері:
Синтетикалық
Аналиталикалық
Лексико-семантикалық
|
Мәтінді оқып, оқылым
стратегияларын қолданып, мәтінінң тақырыбы мен идеясын
анықтайды.
Жұппен
жұмыс
Мәтін бойынша перифраз
сұрақтар құрастырады.
Термин сөздерді теріп
жазады.
Тезис
жазады
А
тапсырмасы
Кестені
толтырып,сөзжасам тәсілдеріне мысалдар
жазады
Синтетикалық
|
Анатикалық
|
Лексикалық-семантикалық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
– мәтіннен қажетті
ақпаратты алады;
– сұрақтарға жауап
береді; – мәтінде көтерілген мәселені
талдайды;
– мәтін мазмұнын өз
сөзімен баяндайды;
-мәтін тақырыбы мен
идеясын анықтайды;
Дескриптор:
-Сөзжасамның тәсілдерін
талдайды;
- Сөзжасам түрлеріне
мысал келтіреді;
|
https://www.youtube.com/watch?v=yQmQC2crE9Q
Сөздік қор мен сөздік
құрам
https://ulagat.com/2020/09/09/%D1%81%D3%A9%D0%B7%D0%B6%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%B4%D1%8B%D2%9B-%D1%82%D3%99%D1%81%D1%96%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D1%80/
Сөзжасам
тәсілдері
|
Жеке
жұмыс
|
Сұрақтрға жауап
береді
1.Мамандық таңдауда ең бастысы
не: қабілет пе,дарын ба,әлде мамандықтардың қоғамдағы беделі
ме?
2.Ауыл экономикасын өзгерту үшін
қандай мамандықтар қажет деп
ойлайсыңдар?
3.Белгілі бір
кәсіптің иесі болу үшін міндетті түрде жоғары білім болу қажет
пе?
4.Еңбек нарығындағы бәсекелестік
туралы не білесіздер?
5.Адам өз мамандығын
таңдауда нені басшылыққа алу
керек?
|
|
Дескриптор:
-Тақырыпты
жалғастырады,
- Идеяны
сақтайды;
- Тірек сөздерді
қатыстырады,
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
53-бет..
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«ПОПС формуласы»
бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды:
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
«ПОПС формуласы»
бойынша тақырып бойынша ойыңды қорытындылайды:
Менің ойымша ...
Себебі, мен оны мен былай түсіндіремін
...
Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын ...
Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға
келдім ...
55-бет. А
тапсырмасы
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|