Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
мамандық таңдау маңызды іс
Материал туралы қысқаша түсінік
ашық тәрбие сағат 9 сыныпқа арналған жаңа фарматта
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
776
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ашық тәрбие сағатыМектеп Сұңқар орта мектебі Мерзiм ж .Мұғалiм: Абишаева С.М. сынып: 9 Оқушылар саны: 10Тақырып: «Мамандық таңдау маңызды іс»Мақсаты: «Мамандық» құндылығы туралы түсініктерді кеңейту. Мамандық таңдау, оның нәтижесіндегі еңбек қуанышы туралы ұғым беру. Міндеттері: Мамандық таңдаудың негізгі шарттарын таныту.- Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға жетелеу.- Еңбекқорлыққа, еңбекті қадірлей білуге, табысты болуға тәрбиелеу.Сабақ типі: Жаңа форматты Көрнекілігі: интербелсенді тақта,бейнебаян
сабақ бөлімі | табыс криттерилері | мұғалімнің іс-әрекеті | оқушылардың әрекеті |
1.Қызығушылығын ояту 5 -мин | Диалог құру Ой қозғау | --- Қандай мамандық иелерін білесіңдер? Бейнебаян «Мың түрлі мамандық» | Топта ынтымақтастық атмосферасын сақтай отырып,берілген тапсырманы бірлесе шешеді |
2.Мағынаны тану 2- мин | Жағдаятты талдауАссоцияция | Мамандық таңдауға кім және қандай жағдайлар әсер етеді? | Ассоцяция Өздеріне қажет деген сөздерді теріп жазады Оқушылардың комментариясы |
3мин | «Мамандықтар классификациясы»Орыс академигі, тәжірибелі әдіскер – психолог Климовтың зерттеуінше мамандықтың бірнеше классификациясы бар. Олардың неғұрлым белгілілері еңбек пәніне негізделеді. Еңбек пәні бойынша жіктелетін мамандықтар 5 топқа бөлінеді: | Жаңа ақпаратты түсініп,өздеріне ой түйіндейді Осы мамандықтардың сәйкесін табады | |
1. 7 мин | СТО, Диалог Диалог | Сонымен мамандық дегеніміз не?Жұмбақ жан- бізге кейіпкеріміз хат жолдапты .Мен мектеп өмірінде бастауыш сыныптардың өзінде- ақ өнер адамдарына еліктеп, солардай болсам ғой деген арманмен өмір сүрдім. Өсе келе өнерге деген қызығушылығым артпаса кеміген жоқ. Сол себепті домбыра, ән-би өнерлеріне қатысып, көптеген елеулі жетістікке жеттім. Өнер десе ішкен асымды жерге қойып , өнер адамдарын пір тұттым. « Өнерліге өріс кең»,- дегендей ең бірінші ұстанған бағытым өнер әлеміне қанат қағу, өрлеп ұшу , алтын ұя мектебімді бітіріп, қазақ киносына үлес қоссам , сол арқылы қазақ халқының бай- салт- дәстүрін, мінез- құлқын өнерін, білімін бүкіл әлемге паш етсем деген арманым желге ұшты. Он бірінші сыныптың соңғы айларында ата- анам менің аялаған арманыма су септі. Сені біз заң мамандығына оқуға түсіруге келісіп келдік , сен болашақ заңгер болып биіктерге отырасың , айлық жалақың да көп болады, ішкенің алдыңда, ішпегенің артыңда болады , деп- менің пікіріммен санаспай оқуға түсірді. Ата- ана сөзін аттап кете алмай , оқуға еш қиындықсыз түстім.Бүгінгі таңда заң факультетінің бірінші курс студентімін. Студенттік күндердің алғашқы сәтінен бастап көптеген қиындыққа кезігіп, ұстаздар тарапынан қатаң ескерту алып жүрмін. Бұл мамандыққа деген қызығушылық мүлде жоқ, ата- анамның әлі үйреніп, кетесің деген алдамшы сөзі құлағымнан кетер емес. Мен бұл заңгер мамандығын бітіріп шыққанның өзінде менен жақсы, білгір маман иесі шықпас. Менің қолымнан қаншама жазықсыз жандардың тағдыры қиылмасына кім кепіл. Олай дейтінім, сессия, емтиханның барлығын әкем шешіп қойғандай.Осы уақыт ішінде өнерге деген қызығушылығым артпаса кеміген жоқ, қалады өнер адамдарымен кездесу жиі өтіп тұрады екен, бұны көре тұра жаңадан өмір бастап , өнерге бет бұрғым келеді . Әлі де кеш емес – ау деп ойлаймын. Мен өзім қалаған мамандықтың соңына түсе алмай тұңғиыққа батып бара жатқандаймын. Мені қойшы , мені ойлантатын басты мәселе Қазақстанның түкпір- түкпірінде менің тағдырым сияқты өзге балалардың өмірі ойлантады. Менің жіберген қателігімді ешкім, еш жерде қайталамаса екен, олай болған жағдайда еліміздің болашағына балта шабылар. Менің осы хатымды оқып ақыл- кеңес беріңіздер ! Сұрақ- жауап : | Күтілетін нәтиже:Кәсіп, Сүйікті іс, Шығармашылық, Қызығушылық, Еңбек көзі Мамандық таңдаудың адам өмірінде маңызы зор,шынайы таңдаған адам бақытты болады. |
5мин | Топтық жұмыс | Өзің келіспейтін тұжырымдарды таңдап алып, ойыңды дәлелде | Өз ойларын айтып,білген түйгендерін ортаға салады |
7 мин | СТО | Әңгіме жүргізеді | |
5мин | СТО ДиалогТоптық жұмыс | Мен қазір... Қай пәнді сүйіп оқисың?Қандай маман иесі болғың келеді?Мен 3-жылдан кейін...Қандай оқу орнын таңдайсыз?Қандай мамандықты?(Сен оқуға түскеннен кейін оқудың қиындығына төзе аласың ба?) | Зерттеушілік әңгімесін жүргізе отырып бір шешімге келеді |
Ой толғау 10мин | Тренинг | «Қол мидың жалғасы». Алақан бойынша мамандық саласын анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.Жауап.1 Егер алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз басқарушысыз.2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқармаларынан ұзын болса, сіздің қорғаушы әскери қабілетіңіз мол.3. Ортаң қол сызығы ұзынырақ болса, сіз дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз.4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз.5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік, шипагерлікке бейімсіз. | Қағазға алаұандарының суретін салып, сызып өздеріне тиесілі мінездемені тыңдайды,қорытынды шығарады |
Рефлексия | «Саған не тілесем екен, менің қымбатты досым?» жаттығуыӨз ойларындағы бақыт құсын жасап, тілектерін келесі топқа сыйлау.Пікірлесу, талдау: Осы күннен не алдыңыз?Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадың, ойландыратын жағдай болды ма? | Білген түйгендерін айтады және бір-біріне деген қарым-қатынасын нығайтады | |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)