«Мамандықтар
әлемі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық
бағалау
4.3.1.1* Мәтінді іштей,
түсініп және қажетті ақпаратты тауып/ шолып/ белгі қойып
оқу
4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен
мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға
бағытталған сұрақтарға жауап беру
4.4.5.2 Сөзге қосымшалар
жалғау кезінде үндестік заңын сақтау
4.5.1.2* Көптік/ тәуелдік/
септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/ жазбаша тілде
қолдану
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды
орында.
Бір күні тышқан нан дүкеніне
кіреді. Сөреде жаңа піскен нан көп екен. «Нан қайдан шықты екен?» -
деп ойлайды тышқан.
— Нан, нан, сен қайдан
шықтың? - деп сұрайды.
— Сатушыдан сұра, - дейді
нан. Тышқан сатушыға келеді.
— Сатушы, сатушы, нан
қайдан шығады?
— Наубайшыдан сұра, -
дейді сатушы.
Тышқан наубайханаға
келеді.
— Нан қайдан шығады? -
дейді тышқан бір наубайшыға келіп.
— Диірменшіден сұра, -
дейді ол. Тышқан диірменшіге
келеді.
— Диірменші, диірменші,
нан қайдан шығады? - деп сұрайды.
— Комбайншыдан сұра, -
дейді диірменші.
Тышқан егінде жүрген
комбайншыға келеді.
— Комбайншы, комбайншы,
нан қайдан шығады? - деп сұрайды.
— Көктемде егін егіледі.
Егіншілер оны күтіп, баптайды. Көп еңбек етеді. Нан еңбек арқылы
табылады, - дейді комбайншы.
— Ой, бұл қиын ғой. Ал мен
еңбексіз де нан таба аламын, - дейді
тышқан.
а.Мәтінде қандай мамандық
атаулары кездеседі ретімен белгілеп көрсет
(1,2,3...)
Наубайшы
|
|
Диірменші
|
|
Сатушы
|
|
Комбайншы
|
|
ә.Мәтін бойынша 1сұрақ құрастыр және жауап
бер.
2-тапсырма
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып жаз.
Мен – инженер........
(-мын, -мін). Менің жұмыс (-ым, -ім) шығармашылықты
қажет етеді. Инженер.....
(-дың, -дің) жұмысы әр түрлі. Инженер. (-лар, -лер)
жерден алтын таба..... (-ды, -ді), жаңа жобалар жасай (-ды, -ді). Сондықтан
инженердің жұмыс....
(-ы,
-і)
өте
қызықты.
Маған
менің
жұмыс
......
(-ым,
-ім)
ұнайды.
Сіздің
инженер
болғы....... (-ңыз,
-ңіз)
келе
ме?