«Мамандықтар әлемі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
4.3.1.1* Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/ шолып/ белгі қойып оқу
4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтарға жауап беру
4.4.5.2 Сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау
4.5.1.2* Көптік/ тәуелдік/ септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/ жазбаша тілде қолдану
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Бір күні тышқан нан дүкеніне кіреді. Сөреде жаңа піскен нан көп екен. «Нан қайдан шықты екен?» - деп ойлайды тышқан.
— Нан, нан, сен қайдан шықтың? - деп сұрайды.
— Сатушыдан сұра, - дейді нан. Тышқан сатушыға келеді.
— Сатушы, сатушы, нан қайдан шығады?
— Наубайшыдан сұра, - дейді сатушы.
Тышқан наубайханаға келеді.
— Нан қайдан шығады? - дейді тышқан бір наубайшыға келіп.
— Диірменшіден сұра, - дейді ол. Тышқан диірменшіге келеді.
— Диірменші, диірменші, нан қайдан шығады? - деп сұрайды.
— Комбайншыдан сұра, - дейді диірменші.
Тышқан егінде жүрген комбайншыға келеді.
— Комбайншы, комбайншы, нан қайдан шығады? - деп сұрайды.
— Көктемде егін егіледі. Егіншілер оны күтіп, баптайды. Көп еңбек етеді. Нан еңбек арқылы табылады, - дейді комбайншы.
— Ой, бұл қиын ғой. Ал мен еңбексіз де нан таба аламын, - дейді тышқан.
а.Мәтінде қандай мамандық атаулары кездеседі ретімен белгілеп көрсет (1,2,3...)
|
Наубайшы |
|
|
Диірменші |
|
|
Сатушы |
|
|
Комбайншы |
|
ә.Мәтін бойынша 1сұрақ құрастыр және жауап бер.
2-тапсырма
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып жаз.
Мен – инженер........ (-мын, -мін). Менің жұмыс (-ым, -ім) шығармашылықты
қажет етеді. Инженер..... (-дың, -дің) жұмысы әр түрлі. Инженер. (-лар, -лер)
жерден алтын таба..... (-ды, -ді), жаңа жобалар жасай (-ды, -ді). Сондықтан
инженердің жұмыс.... (-ы, -і) өте қызықты. Маған менің жұмыс ...... (-ым, -ім) ұнайды. Сіздің инженер болғы....... (-ңыз, -ңіз) келе ме?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мамандықтар әлемі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
«Мамандықтар әлемі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
«Мамандықтар әлемі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
4.3.1.1* Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/ шолып/ белгі қойып оқу
4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтарға жауап беру
4.4.5.2 Сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау
4.5.1.2* Көптік/ тәуелдік/ септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/ жазбаша тілде қолдану
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Бір күні тышқан нан дүкеніне кіреді. Сөреде жаңа піскен нан көп екен. «Нан қайдан шықты екен?» - деп ойлайды тышқан.
— Нан, нан, сен қайдан шықтың? - деп сұрайды.
— Сатушыдан сұра, - дейді нан. Тышқан сатушыға келеді.
— Сатушы, сатушы, нан қайдан шығады?
— Наубайшыдан сұра, - дейді сатушы.
Тышқан наубайханаға келеді.
— Нан қайдан шығады? - дейді тышқан бір наубайшыға келіп.
— Диірменшіден сұра, - дейді ол. Тышқан диірменшіге келеді.
— Диірменші, диірменші, нан қайдан шығады? - деп сұрайды.
— Комбайншыдан сұра, - дейді диірменші.
Тышқан егінде жүрген комбайншыға келеді.
— Комбайншы, комбайншы, нан қайдан шығады? - деп сұрайды.
— Көктемде егін егіледі. Егіншілер оны күтіп, баптайды. Көп еңбек етеді. Нан еңбек арқылы табылады, - дейді комбайншы.
— Ой, бұл қиын ғой. Ал мен еңбексіз де нан таба аламын, - дейді тышқан.
а.Мәтінде қандай мамандық атаулары кездеседі ретімен белгілеп көрсет (1,2,3...)
|
Наубайшы |
|
|
Диірменші |
|
|
Сатушы |
|
|
Комбайншы |
|
ә.Мәтін бойынша 1сұрақ құрастыр және жауап бер.
2-тапсырма
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып жаз.
Мен – инженер........ (-мын, -мін). Менің жұмыс (-ым, -ім) шығармашылықты
қажет етеді. Инженер..... (-дың, -дің) жұмысы әр түрлі. Инженер. (-лар, -лер)
жерден алтын таба..... (-ды, -ді), жаңа жобалар жасай (-ды, -ді). Сондықтан
инженердің жұмыс.... (-ы, -і) өте қызықты. Маған менің жұмыс ...... (-ым, -ім) ұнайды. Сіздің инженер болғы....... (-ңыз, -ңіз) келе ме?
шағым қалдыра аласыз














