Қысқа мерзімді жоспар
|
Тақырыбы: Мамандықтар әлемінде |
Қоршаған ортамен танысу |
|
|
Күні: 10.10.2022 |
Педагогтың аты-жөні: Исатаева С. |
|
|
Сынып/топ: 0 «В» |
Қатысқандар саны: |
Болмағандар: |
|
Мақсаты: |
- Балаларға мамандық түрлерін таныстыру, еңбек етудің қажеттілігі жайлы айтып өту. - Болашақта қандай маман иесі болатынына бағдар беру, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттыру. - Өз еңбегіне адал болуға тәрбиелеу. |
|
|
Көрнекілігі: |
Мамандық иелерінің суреттері , үлестірмелер, суреттер. |
|
|
Тілдік мақсат |
Тәрбиеленушілер: Адам өміріндегі барлық мамандықтардың түрлерін талқылап және дәлелдейді. «Кім болам?» деген сұрақа жауап береді. Көптілділік: Дәрігер – врач – doctor; аспаз – повар – cook, сатушы – продавец – seller Негізгі терминдер мен сөз тіркестері. Аспаз, дәрігер, сатушы. Пікір алмасу сұрақтары. Мамандықтардың айырмашылығы мен ұқсастықтары неде? «Мамандық» сөзі нені білдіреді? Басқа қандай сөзге ауыстыруға болады? Неге адамдар жұмыс істейді? Ең маңыздысы қандай мамандық? Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді? |
|
|
Сабақтың барысы: |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Дұпыс әсерлі көңіл күй орнату |
Балалар бүгінгі көңіл күйлерің қалай? Балалар қазір қай мезгід? Балалар бүгін аптаның нешінші күні? Балалар бүгін оқу қызетінде өтетін сабағымыз «Мамандықтар әлемінде». Шаттық шеңбері: Амансыңба алтын күн Амансыңба көк аспан Амансыңба достарым Сендерді көрсем қуанамын |
Музыкадық әуен |
|
II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсаттық болжам. |
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын • Мектептің жүрегі , білімнің тірегі. ( Мұғалім) • Сауықтырар сырқатты , жылы үнмен тіл қатты. (Дәрігер) • Тікті әсем киімді, дүкенге әкеп ілінді. ( Тігінші) • Тәртіп заңын сақтайды, ел сенімін ақтайды. (Маи қызметкері) • Өскен шашты жаратпайтын, қайшысы бар жалақтайтын. (Шаштараз) • Бал татыған мәзір, ол бар жерде әзір.(Аспазшы) • Жалтылдап қалағы, салатын кім қаланы? (Құрлысшы) • Тұрады әркез сауда сатып, таразы, шотпен достасып.(Сатушы) Жарайсыңдар балалар! Кім тапқыр ойыны. 2-тапсырмамыз Кім тапқыр ойыны деп аталады. Алдарына суреттер тарқатылады. Мамандықтардың құрал саймандарын заттарын дұрыс орналастыру керек. Балалар жылдам әрі тапқырлықтарын көрсетті Жарайсыңдар балалар! |
Педагогтың суреті |
|
III. ҰОҚ-ның ортасы. Тақырып бойынша жұмыс. |
Педагогтың тәрбиеленушілерге: Балалар осы айтқан мамандықтардың бәрі бізге керек пе? Ия, дұрыс айтасыңдар. Сендер өскенде кім болғыларың келеді? Жұлдыз- Жақсы оқып сабақты, Білім алып толамын. Ауруларды емдейтін, мен дәрігер боламын Мадина - Жақсы оқып сабақты, Білім алып толамын. Бөбектерді оқытар, Мен мұғалім боламын. Әсет - Қолда темір қалағым, Саздан сарай саламын. Алматыдан аумайтын, Әсем қала саламын. Қайсар - Ала таяқ ұстаған Жол тәртібін нұсқаған Өміріңді күзеткен Ысқырығы күшті адам Мен полиция боламын. Жарайсыңдар балалар! Өскенде үлкен мамандық иесі болыңдар Пойыз ойыны. Балалар тақтаға назар аударайық. Бізге вагондарымен пойыз келді. Осы вагондардың ішінде жасырынған заттар бар екен. Соны бірге тауып көрейік.
Балалар өте дұрыс жауап бердіңдер. Жарайсыңдар балалар! |
Интерактивтік тақта, мамандықтар бейнеленген үлгі суреттер. |
|
IV. ҰОҚ-ны қорытындылау. |
-Мен сендерге әріптер көрсетемін, сендер сол әріптен басталатын мамандық атауларын атайсыңдар. А- Аспазшы Ғ- Ғарышкер Ш- Шахтер М- Мұнайшы, маи қызметкері Т-Тігінші Қ-Құрлысшы -Балалар біз нелермен таныстық ? - Әртүрлі мамандықтармен. Жарайсыңдар балалар! Балалар бүгінгі сабақ ұнады ма? Иә. Бүгінгі тапсырманы жылдам әрі тез орындадыңдар. Өте тапқыр ақылды балалар екенсіңдер. Сендерде болашақта сабақты жақсы оқып, білікті маман иесі болыңдар. Бүгінгі сабағымыз аяқталды. Сау болыңдар! Мақтау – мадақтау |
|
|
Күтілетін нәтиже. |
Мамандық иелерін ажырата алды. Сұраққа дұрыс жауап берді. Берген тапсырманы дұрыс орындады. «Мен өскенде кім болам» деген сұраққа жауап бере білді. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мамандықтар әлемінде
Мамандықтар әлемінде
Қысқа мерзімді жоспар
|
Тақырыбы: Мамандықтар әлемінде |
Қоршаған ортамен танысу |
|
|
Күні: 10.10.2022 |
Педагогтың аты-жөні: Исатаева С. |
|
|
Сынып/топ: 0 «В» |
Қатысқандар саны: |
Болмағандар: |
|
Мақсаты: |
- Балаларға мамандық түрлерін таныстыру, еңбек етудің қажеттілігі жайлы айтып өту. - Болашақта қандай маман иесі болатынына бағдар беру, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттыру. - Өз еңбегіне адал болуға тәрбиелеу. |
|
|
Көрнекілігі: |
Мамандық иелерінің суреттері , үлестірмелер, суреттер. |
|
|
Тілдік мақсат |
Тәрбиеленушілер: Адам өміріндегі барлық мамандықтардың түрлерін талқылап және дәлелдейді. «Кім болам?» деген сұрақа жауап береді. Көптілділік: Дәрігер – врач – doctor; аспаз – повар – cook, сатушы – продавец – seller Негізгі терминдер мен сөз тіркестері. Аспаз, дәрігер, сатушы. Пікір алмасу сұрақтары. Мамандықтардың айырмашылығы мен ұқсастықтары неде? «Мамандық» сөзі нені білдіреді? Басқа қандай сөзге ауыстыруға болады? Неге адамдар жұмыс істейді? Ең маңыздысы қандай мамандық? Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді? |
|
|
Сабақтың барысы: |
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Дұпыс әсерлі көңіл күй орнату |
Балалар бүгінгі көңіл күйлерің қалай? Балалар қазір қай мезгід? Балалар бүгін аптаның нешінші күні? Балалар бүгін оқу қызетінде өтетін сабағымыз «Мамандықтар әлемінде». Шаттық шеңбері: Амансыңба алтын күн Амансыңба көк аспан Амансыңба достарым Сендерді көрсем қуанамын |
Музыкадық әуен |
|
II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсаттық болжам. |
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын • Мектептің жүрегі , білімнің тірегі. ( Мұғалім) • Сауықтырар сырқатты , жылы үнмен тіл қатты. (Дәрігер) • Тікті әсем киімді, дүкенге әкеп ілінді. ( Тігінші) • Тәртіп заңын сақтайды, ел сенімін ақтайды. (Маи қызметкері) • Өскен шашты жаратпайтын, қайшысы бар жалақтайтын. (Шаштараз) • Бал татыған мәзір, ол бар жерде әзір.(Аспазшы) • Жалтылдап қалағы, салатын кім қаланы? (Құрлысшы) • Тұрады әркез сауда сатып, таразы, шотпен достасып.(Сатушы) Жарайсыңдар балалар! Кім тапқыр ойыны. 2-тапсырмамыз Кім тапқыр ойыны деп аталады. Алдарына суреттер тарқатылады. Мамандықтардың құрал саймандарын заттарын дұрыс орналастыру керек. Балалар жылдам әрі тапқырлықтарын көрсетті Жарайсыңдар балалар! |
Педагогтың суреті |
|
III. ҰОҚ-ның ортасы. Тақырып бойынша жұмыс. |
Педагогтың тәрбиеленушілерге: Балалар осы айтқан мамандықтардың бәрі бізге керек пе? Ия, дұрыс айтасыңдар. Сендер өскенде кім болғыларың келеді? Жұлдыз- Жақсы оқып сабақты, Білім алып толамын. Ауруларды емдейтін, мен дәрігер боламын Мадина - Жақсы оқып сабақты, Білім алып толамын. Бөбектерді оқытар, Мен мұғалім боламын. Әсет - Қолда темір қалағым, Саздан сарай саламын. Алматыдан аумайтын, Әсем қала саламын. Қайсар - Ала таяқ ұстаған Жол тәртібін нұсқаған Өміріңді күзеткен Ысқырығы күшті адам Мен полиция боламын. Жарайсыңдар балалар! Өскенде үлкен мамандық иесі болыңдар Пойыз ойыны. Балалар тақтаға назар аударайық. Бізге вагондарымен пойыз келді. Осы вагондардың ішінде жасырынған заттар бар екен. Соны бірге тауып көрейік.
Балалар өте дұрыс жауап бердіңдер. Жарайсыңдар балалар! |
Интерактивтік тақта, мамандықтар бейнеленген үлгі суреттер. |
|
IV. ҰОҚ-ны қорытындылау. |
-Мен сендерге әріптер көрсетемін, сендер сол әріптен басталатын мамандық атауларын атайсыңдар. А- Аспазшы Ғ- Ғарышкер Ш- Шахтер М- Мұнайшы, маи қызметкері Т-Тігінші Қ-Құрлысшы -Балалар біз нелермен таныстық ? - Әртүрлі мамандықтармен. Жарайсыңдар балалар! Балалар бүгінгі сабақ ұнады ма? Иә. Бүгінгі тапсырманы жылдам әрі тез орындадыңдар. Өте тапқыр ақылды балалар екенсіңдер. Сендерде болашақта сабақты жақсы оқып, білікті маман иесі болыңдар. Бүгінгі сабағымыз аяқталды. Сау болыңдар! Мақтау – мадақтау |
|
|
Күтілетін нәтиже. |
Мамандық иелерін ажырата алды. Сұраққа дұрыс жауап берді. Берген тапсырманы дұрыс орындады. «Мен өскенде кім болам» деген сұраққа жауап бере білді. |
|
шағым қалдыра аласыз













