Материалдар / «Мамандықтар әлемінде»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Мамандықтар әлемінде»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға мамандық иелері туралы мағұлмат беру. Ой өрістерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2023
179
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Әлеумет, Қатынас, Таным.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Кіріктірілген.

Тақырыбы: «Мамандықтар әлемінде»

Мақсаты: мамандық туралы түсініктерін кеңейту.

Білімділік мақсаты: әртүрлі мамандықтармен таныстыру, дәрігер, тәрбиеші, аспазшы, құрылысшы, ғарышкер, әнші, жүргізуші, сатушы мамандықтарының маңызымен таныстыру, мамандықтарға қызығушылығын арттыру, олардың еңбегін көрсету.

Дамытушылық мақсаты: шығармашылығын дамыту. Балалардың дүниетанымын жан - жақты дамыту.

Тәрбиелік мақсаты: балаларды мамандардың еңбегіне қызығушылығын арттырып, еңбекті құрметтей білуге тәрбиелеу.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарт, слайд, дәрігер, мұғалім, аспазшы суреттері, дидактикалық ойын: “Кімге не қажет?” пазлы.

Әдіс - тәсіл: сұрақ – жауап, дидактикалық ойындар, Топтастыру стратегиясы, топтық жұмыс, жеке жұмыс, Сәйкестендіру әдісі, Мнемокесте, степ техналогиясы.

Билингвалды компоненті: мамандықтар – профессии, дәрігер – доктор, аспазшы – повар, құрылысшы – строитель, ғарышкер – космонавт, тәрбиеші – воспитатель, әнші - певец.



Оқу қызметінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық -қозғаушылық

-Сәлемдесу

-Балаларды түгелдеу

-Жылулық шеңбері:

Армысын алтын күн,

Армысың көк аспан.

Армысыңдар достарым,

Сендерді көріп қуанамын.

Здраствуй, солнце золотое!

Здраствуй, небо голубое!

Здраствуйте, мои друзья,

Очень рад вас видеть, Я!

Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning our teacher

We are glad to see you

-Өткенді еске түсіру.

«Сиқырлы микрофон» әдісін қолданамын.

Ата-аналарының қайда жұмыс істейтіні туралы сұрау.

-Сәлемдеседі

















-Жақсы тілектерін білдіреді.













-Балалар өз білетіндерін айтады.

Ұйымдастыру-іздестіру

Балалар бүгінгі ҰОҚ ерекше болмақ. Ұнатқан мамандық иелерінің суретін таңдап орындарына отырасындар. Бірақ таңдаған мамандықтарынды ҰОҚ-ң соңына дейін қорғап дәлелдеп шығасындар.

Балаларды мамандық иелерін тандау арқылы 3 топқа болу.

Әр топ мамандығына байланысты жұмбақтарын жасырады.

-Миға шабуыл.

Жұмбақ жасыру.

1.Сауықтырар сырқатты, (Кәусар)

Жылы үнмен тіл қатты.







2.Қалпағы ақ қарасаң, ( Аделя)

Дәріген емес ол бірақ.

Дәм мәзірін қаласаң,

Алға ұсынып тұрады ол.



3.Білімнің дәнін тереді, (Айзере)

Балаға тәлім береді.





-Мамандық иелері туралы түсінік беремін.

«Кір жаю» әдісін қолдана отырып, суреттерін көрсетемін.

-Блингвалды компоненті:

Компоненттерін айтып, қайталату.

Қане балалар видео роликке назар аударайық. Мұнда қандай мамандық туралы көрсетіледі және көрсетілген мамандықтар туралы мнемокесте арқылы әңгімелеп бересіндер.

(«Сюжетті – ролдік » ойын мамандықтар туралы) балалармен

Мнемокесте арқылы суретке қарап сөйлем құрастыру.



Тақпақ

1.«Мен инженер боламын,
Жерден алтын табамын.
Жолын қуам әйгілі
Академик ағаның»,-

Авторы:Тұманбай Молдағалиев

2. «Мен ғарышкер боламын,
Жұлдызға ұшып барамын.
Жолын қуам атақты
Тоқтар сынды ағаның»,-

Авторы:Әділ Балта

3. «Мен дәрігер боламын,
Үлкеннің де, баланың
Қиналғанда қасына
Бірінші боп барамын»,-

Авторы:Бәкір Тәжібаев

4. «Ал мен ақын боламын,
Сусылдаған қаламым.
Адамдардың жүрегін
Жырмен жаулап аламын»,-

Авторы:Ғабит Мүсірепов

5. Нан беретін баршаға
Жер маманы болам мен.
Барып жүрмін бақшаға
Агроном ағаммен.

Авторы:Жұбан Молдағалиев

6. Ұстаз болу-жүректің батырлығы,
Ұстаз болу-сезімнің ақындығы,
Ұстаз болу-мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы

Авторы:Жанна Елеусіз

Сергіту сәті:

Топ, топ аяқ басамыз,

Жылдам қимыл жасаңыз.

Түске дейін ұйықтайтын,

Еріншектен қашамыз.

Ойын ойнап, бой сергіп.

Біз орынды табамыз.

Ойын: “Кім не істейді?”

Дидактикалық ойын: “Кімге не қажет?”

Балалар сендерге менің керемет ойыным бар. Сендер сол ойынды ойнағыларын келеді ме?

Ойнағыларын келсе сендер бірінші саусақ жаттығуын жасауларын керексіндер.

Саусақ жаттығуы

Басбармағым дәрігер,

Балан үйрек мұғалім.

Ортан терек аспазшы,

Шылдыр шүмек құрлысшы.

Мамандардың бәрінің атқаратын ісі бар.

Пол үсті ойыны: “Пазлы”

Барлық мамандық маңызды,

Барлық мамандық керек.









Дәрігер, ұстаз, аспаз









-Дәрігер

Егерде біз ауырып, сырқаттанып қалсақ дәрігер бізге дәрісін беріп, тамағымызды тексеріп, емдеп жазады. (Айзере)

-Аспаз

Аспазшы бізге дәруменге бай тағамдар және дәмді кампот береді.

(Жақсылық)

-Ұстаз

Ұстаз бізге білім береді, оқу мен жазуды үйретеді.

(Мерей)



-Түсінеді.



-Айтады.





-Видео көреді.





Балалалар суретке қарап сөйлем құрастырады.

(Алихан, Айзере, Жақсылық)



-Нұрқанат







-Жақсылық







-Дамелей





-Алинур







-Марсель







-Айзия











-Қимыл-қозғалыспен орындайды.









Ойын шартын бұзбай ойнау.





















Хормен бірге айтады.

Рефлексивті-түзетушілік

Қорыту.

Мадақтау.

Кері байланыс.

«Смайлк» әдісі арқылы.



-Өз білетіндерін айтады.



Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: мамандық иелерін дұрыс ажырата білуді.

Нені игереді: берген тапсырманы дұрыс орындауды.

Нені

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!