Білім беру саласы: Әлеумет, Қатынас, Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Кіріктірілген.
Тақырыбы: «Мамандықтар әлемінде»
Мақсаты: мамандық туралы түсініктерін кеңейту.
Білімділік мақсаты: әртүрлі мамандықтармен таныстыру, дәрігер, тәрбиеші, аспазшы, құрылысшы, ғарышкер, әнші, жүргізуші, сатушы мамандықтарының маңызымен таныстыру, мамандықтарға қызығушылығын арттыру, олардың еңбегін көрсету.
Дамытушылық мақсаты: шығармашылығын дамыту. Балалардың дүниетанымын жан - жақты дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: балаларды мамандардың еңбегіне қызығушылығын арттырып, еңбекті құрметтей білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарт, слайд, дәрігер, мұғалім, аспазшы суреттері, дидактикалық ойын: “Кімге не қажет?” пазлы.
Әдіс - тәсіл: сұрақ – жауап, дидактикалық ойындар, Топтастыру стратегиясы, топтық жұмыс, жеке жұмыс, Сәйкестендіру әдісі, Мнемокесте, степ техналогиясы.
Билингвалды компоненті: мамандықтар – профессии, дәрігер – доктор, аспазшы – повар, құрылысшы – строитель, ғарышкер – космонавт, тәрбиеші – воспитатель, әнші - певец.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
-Сәлемдесу -Балаларды түгелдеу -Жылулық шеңбері: Армысын алтын күн, Армысың көк аспан. Армысыңдар достарым, Сендерді көріп қуанамын. Здраствуй, солнце золотое! Здраствуй, небо голубое! Здраствуйте, мои друзья, Очень рад вас видеть, Я! Good morning, good morning Good morning to you Good morning our teacher We are glad to see you -Өткенді еске түсіру. «Сиқырлы микрофон» әдісін қолданамын. Ата-аналарының қайда жұмыс істейтіні туралы сұрау. |
-Сәлемдеседі
-Жақсы тілектерін білдіреді.
-Балалар өз білетіндерін айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Балалар бүгінгі ҰОҚ ерекше болмақ. Ұнатқан мамандық иелерінің суретін таңдап орындарына отырасындар. Бірақ таңдаған мамандықтарынды ҰОҚ-ң соңына дейін қорғап дәлелдеп шығасындар. Балаларды мамандық иелерін тандау арқылы 3 топқа болу. Әр топ мамандығына байланысты жұмбақтарын жасырады. -Миға шабуыл. Жұмбақ жасыру. 1.Сауықтырар сырқатты, (Кәусар) Жылы үнмен тіл қатты.
2.Қалпағы ақ қарасаң, ( Аделя) Дәріген емес ол бірақ. Дәм мәзірін қаласаң, Алға ұсынып тұрады ол.
3.Білімнің дәнін тереді, (Айзере) Балаға тәлім береді.
-Мамандық иелері туралы түсінік беремін. «Кір жаю» әдісін қолдана отырып, суреттерін көрсетемін. -Блингвалды компоненті: Компоненттерін айтып, қайталату. Қане балалар видео роликке назар аударайық. Мұнда қандай мамандық туралы көрсетіледі және көрсетілген мамандықтар туралы мнемокесте арқылы әңгімелеп бересіндер. («Сюжетті – ролдік » ойын мамандықтар туралы) балалармен Мнемокесте арқылы суретке қарап сөйлем құрастыру.
Тақпақ 1.«Мен
инженер боламын, Авторы:Тұманбай Молдағалиев 2. «Мен
ғарышкер
боламын, Авторы:Әділ Балта 3.
«Мен
дәрігер
боламын, Авторы:Бәкір Тәжібаев 4.
«Ал мен ақын
боламын, Авторы:Ғабит Мүсірепов 5.
Нан беретін
баршаға Авторы:Жұбан Молдағалиев 6.
Ұстаз болу-жүректің
батырлығы, Авторы:Жанна Елеусіз Сергіту сәті: Топ, топ аяқ басамыз, Жылдам қимыл жасаңыз. Түске дейін ұйықтайтын, Еріншектен қашамыз. Ойын ойнап, бой сергіп. Біз орынды табамыз. Ойын: “Кім не істейді?” Дидактикалық ойын: “Кімге не қажет?” Балалар сендерге менің керемет ойыным бар. Сендер сол ойынды ойнағыларын келеді ме? Ойнағыларын келсе сендер бірінші саусақ жаттығуын жасауларын керексіндер. Саусақ жаттығуы Басбармағым дәрігер, Балан үйрек мұғалім. Ортан терек аспазшы, Шылдыр шүмек құрлысшы. Мамандардың бәрінің атқаратын ісі бар. Пол үсті ойыны: “Пазлы” Барлық мамандық маңызды, Барлық мамандық керек. |
Дәрігер, ұстаз, аспаз
-Дәрігер Егерде біз ауырып, сырқаттанып қалсақ дәрігер бізге дәрісін беріп, тамағымызды тексеріп, емдеп жазады. (Айзере) -Аспаз Аспазшы бізге дәруменге бай тағамдар және дәмді кампот береді. (Жақсылық) -Ұстаз Ұстаз бізге білім береді, оқу мен жазуды үйретеді. (Мерей)
-Түсінеді.
-Айтады.
-Видео көреді.
Балалалар суретке қарап сөйлем құрастырады. (Алихан, Айзере, Жақсылық)
-Нұрқанат
-Жақсылық
-Дамелей
-Алинур
-Марсель
-Айзия
-Қимыл-қозғалыспен орындайды.
Ойын шартын бұзбай ойнау.
Хормен бірге айтады. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту. Мадақтау. Кері байланыс. «Смайлк» әдісі арқылы. |
-Өз білетіндерін айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: мамандық иелерін дұрыс ажырата білуді.
Нені игереді: берген тапсырманы дұрыс орындауды.
Нені
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мамандықтар әлемінде»
«Мамандықтар әлемінде»
Білім беру саласы: Әлеумет, Қатынас, Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Кіріктірілген.
Тақырыбы: «Мамандықтар әлемінде»
Мақсаты: мамандық туралы түсініктерін кеңейту.
Білімділік мақсаты: әртүрлі мамандықтармен таныстыру, дәрігер, тәрбиеші, аспазшы, құрылысшы, ғарышкер, әнші, жүргізуші, сатушы мамандықтарының маңызымен таныстыру, мамандықтарға қызығушылығын арттыру, олардың еңбегін көрсету.
Дамытушылық мақсаты: шығармашылығын дамыту. Балалардың дүниетанымын жан - жақты дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: балаларды мамандардың еңбегіне қызығушылығын арттырып, еңбекті құрметтей білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарт, слайд, дәрігер, мұғалім, аспазшы суреттері, дидактикалық ойын: “Кімге не қажет?” пазлы.
Әдіс - тәсіл: сұрақ – жауап, дидактикалық ойындар, Топтастыру стратегиясы, топтық жұмыс, жеке жұмыс, Сәйкестендіру әдісі, Мнемокесте, степ техналогиясы.
Билингвалды компоненті: мамандықтар – профессии, дәрігер – доктор, аспазшы – повар, құрылысшы – строитель, ғарышкер – космонавт, тәрбиеші – воспитатель, әнші - певец.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
-Сәлемдесу -Балаларды түгелдеу -Жылулық шеңбері: Армысын алтын күн, Армысың көк аспан. Армысыңдар достарым, Сендерді көріп қуанамын. Здраствуй, солнце золотое! Здраствуй, небо голубое! Здраствуйте, мои друзья, Очень рад вас видеть, Я! Good morning, good morning Good morning to you Good morning our teacher We are glad to see you -Өткенді еске түсіру. «Сиқырлы микрофон» әдісін қолданамын. Ата-аналарының қайда жұмыс істейтіні туралы сұрау. |
-Сәлемдеседі
-Жақсы тілектерін білдіреді.
-Балалар өз білетіндерін айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Балалар бүгінгі ҰОҚ ерекше болмақ. Ұнатқан мамандық иелерінің суретін таңдап орындарына отырасындар. Бірақ таңдаған мамандықтарынды ҰОҚ-ң соңына дейін қорғап дәлелдеп шығасындар. Балаларды мамандық иелерін тандау арқылы 3 топқа болу. Әр топ мамандығына байланысты жұмбақтарын жасырады. -Миға шабуыл. Жұмбақ жасыру. 1.Сауықтырар сырқатты, (Кәусар) Жылы үнмен тіл қатты.
2.Қалпағы ақ қарасаң, ( Аделя) Дәріген емес ол бірақ. Дәм мәзірін қаласаң, Алға ұсынып тұрады ол.
3.Білімнің дәнін тереді, (Айзере) Балаға тәлім береді.
-Мамандық иелері туралы түсінік беремін. «Кір жаю» әдісін қолдана отырып, суреттерін көрсетемін. -Блингвалды компоненті: Компоненттерін айтып, қайталату. Қане балалар видео роликке назар аударайық. Мұнда қандай мамандық туралы көрсетіледі және көрсетілген мамандықтар туралы мнемокесте арқылы әңгімелеп бересіндер. («Сюжетті – ролдік » ойын мамандықтар туралы) балалармен Мнемокесте арқылы суретке қарап сөйлем құрастыру.
Тақпақ 1.«Мен
инженер боламын, Авторы:Тұманбай Молдағалиев 2. «Мен
ғарышкер
боламын, Авторы:Әділ Балта 3.
«Мен
дәрігер
боламын, Авторы:Бәкір Тәжібаев 4.
«Ал мен ақын
боламын, Авторы:Ғабит Мүсірепов 5.
Нан беретін
баршаға Авторы:Жұбан Молдағалиев 6.
Ұстаз болу-жүректің
батырлығы, Авторы:Жанна Елеусіз Сергіту сәті: Топ, топ аяқ басамыз, Жылдам қимыл жасаңыз. Түске дейін ұйықтайтын, Еріншектен қашамыз. Ойын ойнап, бой сергіп. Біз орынды табамыз. Ойын: “Кім не істейді?” Дидактикалық ойын: “Кімге не қажет?” Балалар сендерге менің керемет ойыным бар. Сендер сол ойынды ойнағыларын келеді ме? Ойнағыларын келсе сендер бірінші саусақ жаттығуын жасауларын керексіндер. Саусақ жаттығуы Басбармағым дәрігер, Балан үйрек мұғалім. Ортан терек аспазшы, Шылдыр шүмек құрлысшы. Мамандардың бәрінің атқаратын ісі бар. Пол үсті ойыны: “Пазлы” Барлық мамандық маңызды, Барлық мамандық керек. |
Дәрігер, ұстаз, аспаз
-Дәрігер Егерде біз ауырып, сырқаттанып қалсақ дәрігер бізге дәрісін беріп, тамағымызды тексеріп, емдеп жазады. (Айзере) -Аспаз Аспазшы бізге дәруменге бай тағамдар және дәмді кампот береді. (Жақсылық) -Ұстаз Ұстаз бізге білім береді, оқу мен жазуды үйретеді. (Мерей)
-Түсінеді.
-Айтады.
-Видео көреді.
Балалалар суретке қарап сөйлем құрастырады. (Алихан, Айзере, Жақсылық)
-Нұрқанат
-Жақсылық
-Дамелей
-Алинур
-Марсель
-Айзия
-Қимыл-қозғалыспен орындайды.
Ойын шартын бұзбай ойнау.
Хормен бірге айтады. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту. Мадақтау. Кері байланыс. «Смайлк» әдісі арқылы. |
-Өз білетіндерін айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: мамандық иелерін дұрыс ажырата білуді.
Нені игереді: берген тапсырманы дұрыс орындауды.
Нені
шағым қалдыра аласыз













