Мотивациялық
-қозғаушылық
|
-Сәлемдесу
-Балаларды түгелдеу
-Жылулық шеңбері:
Армысын алтын күн,
Армысың көк аспан.
Армысыңдар достарым,
Сендерді көріп қуанамын.
Здраствуй, солнце
золотое!
Здраствуй, небо голубое!
Здраствуйте, мои друзья,
Очень рад вас видеть, Я!
Good morning, good
morning
Good morning to
you
Good morning our
teacher
We are glad to see
you
-Өткенді еске түсіру.
«Сиқырлы микрофон»
әдісін қолданамын.
Ата-аналарының қайда жұмыс
істейтіні туралы сұрау.
|
-Сәлемдеседі
-Жақсы тілектерін білдіреді.
-Балалар өз білетіндерін айтады.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
Балалар бүгінгі ҰОҚ ерекше болмақ. Ұнатқан
мамандық иелерінің суретін таңдап орындарына отырасындар. Бірақ
таңдаған мамандықтарынды ҰОҚ-ң соңына дейін қорғап дәлелдеп
шығасындар.
Балаларды мамандық иелерін тандау арқылы 3
топқа болу.
Әр топ мамандығына байланысты жұмбақтарын
жасырады.
-Миға шабуыл.
Жұмбақ
жасыру.
1.Сауықтырар сырқатты,
(Кәусар)
Жылы үнмен тіл қатты.
2.Қалпағы ақ қарасаң,
( Аделя)
Дәріген емес ол бірақ.
Дәм мәзірін қаласаң,
Алға ұсынып тұрады ол.
3.Білімнің дәнін тереді,
(Айзере)
Балаға тәлім береді.
-Мамандық иелері туралы түсінік беремін.
«Кір жаю»
әдісін қолдана отырып,
суреттерін көрсетемін.
-Блингвалды
компоненті:
Компоненттерін айтып,
қайталату.
Қане балалар видео роликке назар аударайық. Мұнда
қандай мамандық туралы көрсетіледі және көрсетілген мамандықтар
туралы мнемокесте арқылы әңгімелеп
бересіндер.
(«Сюжетті – ролдік » ойын мамандықтар туралы)
балалармен
Мнемокесте арқылы суретке қарап сөйлем
құрастыру.
Тақпақ
1.«Мен
инженер боламын,
Жерден алтын
табамын.
Жолын қуам
әйгілі
Академик
ағаның»,-
Авторы:Тұманбай Молдағалиев
2. «Мен
ғарышкер
боламын, Жұлдызға
ұшып
барамын. Жолын
қуам
атақты Тоқтар
сынды
ағаның»,-
Авторы:Әділ
Балта
3.
«Мен
дәрігер
боламын, Үлкеннің
де,
баланың Қиналғанда
қасына Бірінші
боп
барамын»,-
Авторы:Бәкір
Тәжібаев
4.
«Ал мен ақын
боламын,
Сусылдаған
қаламым.
Адамдардың
жүрегін
Жырмен жаулап
аламын»,-
Авторы:Ғабит
Мүсірепов
5.
Нан беретін
баршаға
Жер маманы болам
мен.
Барып жүрмін
бақшаға
Агроном
ағаммен.
Авторы:Жұбан
Молдағалиев
6.
Ұстаз болу-жүректің
батырлығы,
Ұстаз болу-сезімнің
ақындығы,
Ұстаз болу-мінездің күн
шуағы,
Азбайтұғын адамның
алтындығы
Авторы:Жанна
Елеусіз
Сергіту
сәті:
Топ, топ аяқ басамыз,
Жылдам қимыл жасаңыз.
Түске дейін ұйықтайтын,
Еріншектен қашамыз.
Ойын ойнап, бой сергіп.
Біз
орынды табамыз.
Ойын: “Кім не істейді?”
Дидактикалық ойын: “Кімге не
қажет?”
Балалар сендерге менің керемет ойыным бар. Сендер
сол ойынды ойнағыларын келеді ме?
Ойнағыларын келсе сендер бірінші саусақ жаттығуын
жасауларын керексіндер.
Саусақ жаттығуы
Басбармағым
дәрігер,
Балан үйрек
мұғалім.
Ортан терек
аспазшы,
Шылдыр шүмек
құрлысшы.
Мамандардың бәрінің
атқаратын ісі бар.
Пол үсті ойыны:
“Пазлы”
Барлық мамандық
маңызды,
Барлық мамандық
керек.
|
Дәрігер, ұстаз, аспаз
-Дәрігер
Егерде біз ауырып, сырқаттанып қалсақ дәрігер
бізге дәрісін беріп, тамағымызды тексеріп, емдеп
жазады. (Айзере)
-Аспаз
Аспазшы бізге дәруменге бай
тағамдар және дәмді кампот береді.
(Жақсылық)
-Ұстаз
Ұстаз бізге білім береді, оқу
мен жазуды үйретеді.
(Мерей)
-Түсінеді.
-Айтады.
-Видео көреді.
Балалалар суретке қарап сөйлем
құрастырады.
(Алихан, Айзере,
Жақсылық)
-Нұрқанат
-Жақсылық
-Дамелей
-Алинур
-Марсель
-Айзия
-Қимыл-қозғалыспен
орындайды.
Ойын шартын бұзбай
ойнау.
Хормен бірге
айтады.
|