Материалдар / Мамандықтың бәрі жақсы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мамандықтың бәрі жақсы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі «Барыс» ересек тобы Күні: 11.02.22ж Тәрбиеші: Дүйсенбаева А.Ш Білім беру саласы:«Қатынас» Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту» Тақырыбы:«Мамандықтың бәрі жақсы» Билингвальды компонент: аспазшы-повар-cook, дәрігер-врач- doctor, полиция-полиция-police, өрт сөндіруші-пожарный- fireman, мамандық- профессия- profession. Сөздік жұмыс: маман, тігінші, дәрігер, аспазшы, шаштараз т.б. Көрнекілік құралдар: мамандық иелерінің суреттері. Күтілетін нәтиже: Қайталай алады: мамандық түрлерін, құралдарын; Түсінеді: үлкендердің , мамандық иелерінің еңбегін бағалауды; Қолданады: суретке қарап, әңгіме құрауды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2022
318
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тексерілді:______


Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

«Барыс» ересек тобы

Күні: 11.02.22ж

Тәрбиеші: Дүйсенбай А.Д

Білім беру саласы:«Қатынас»

Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту»

ТақырыбыМамандықтың бәрі жақсы»

Билингвальды компонент: аспазшы-повар-cook, дәрігер-врач- doctor, полиция-полиция-police, өрт сөндіруші-пожарный- fireman, мамандық- профессия- profession.

Сөздік жұмыс: маман, тігінші, дәрігер, аспазшы, шаштараз т.б.

Көрнекілік құралдар: мамандық иелерінің суреттері.

Күтілетін нәтиже:

Қайталай алады: мамандық түрлерін, құралдарын;

Түсінеді: үлкендердің , мамандық иелерінің еңбегін бағалауды;

Қолданады: суретке қарап, әңгіме құрауды;

Ұйымдастырулы оқу қызметінің өткізілу барысы:

1.Ұйымдастыру қозғаушы қызметі. Түрі.

Мақсаты: Әр түрлі мамандықтардың түрлері туралы түсінік беру.

-Балалар, қараңдаршы, бүгін біздің тобымыз күндегіден ерекше безендірілген және бізге көптеген қонақтар келген екен. Балалар бүгін бізде ерекше оқу іс – әрекет болмақ. Қане шаттық шеңберін құрып, бір – бірімізге жылы жүзбен қарап, бойымыздағы жүрек жылуын сыйлайық.

Біз ойнаймыз, біз ойнаймыз.

Кім болуды ойлаймыз.

Біз әртүрлі баламыз.

Игі істерге құштармыз

Білім алып ұстаздан.

Ел сеніміз ақтаймыз.

-Сәлеметсіздер ме!

-Здравствуйте!

-Good morning!

-Жарайсыңдар балалар.

2.Ұйымдастыру іздестіру.

Мақсаты:Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, жұмбақ шешуге,ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

-Балалар, бір жылда неше жыл мезгілі бар?

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілінде неше ай бар?

-Қыс мезгілінде табиғат қандай өзгерістерге ұшырайды?

-Бір аптада неше күн бар?

Тәрбиеші: -Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіміздің тақырыбын ашу үшін мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр, тыңдаймыз ба?

Тәп – тәтті тамағы,

Астардың маманы…

-Аспазшы.

Кірпіштен сарай, үй салады,

Ол адам кім болады?

-Құрылысшы

Қолында қайшы, тарағы,

Тәртіпке шашты салады.

-Шаштараз.

Сауықтырар сырқатты,

Жылы үнмен тіл қатты.

-Дәрігер.

Мектептің жүрегі

Білімнің тірегі.

-Мұғалім.

Ала таяқ ұстаған,

Жол тәртібін нұсқаған.

-Полиция.

Дабылға тез жететін,

Жалынға сүңгіп кететін

Қиналса да түтінге,

Тайсалмайтын батыл кім?

Жасқанбайтын батыр кім?

-Өрт сөндіруші.

Ұшқыш емес, бірақ ол Аспанда қалықтап ұшады.

Оны кім деп ойлайсындар?

-Ғарышкер

Тәрбиеші: -Балалар бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атаймыз? (мамандықтар)

Мамандық таңдау деген — өзің айналысқың келетін жұмысты таңдау ғана емес, өзің араласқың келетін ортаны да таңдау. Мамандық – қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі. Біреулер үшін – ол ойға алған арманның орындалуы, отбасы дәстүрін жалғастыру, келесі біреулер үшін – жаңалыққа, дербестікке талпыныс, үшінші біреулерге — әйтеуір бір мамандық алу керек болған соң. Мамандық таңдау – тағдырыңды таңдау деген сөз. Кейінгі өмірде өкінбейтіндей, өз қабілеті мен бейімділігіне сай кәсіп түрін таңдау…
Тосын сәт: (Есік қағылып топқа Дымбілмес және оның достары келеді) Балалар топқа келген Дымбілместі көреді.

-Сәлеметсіңдер ме, балалар?!

Тәрбиеші: -Балалар бізге қонақ келген екен, қане амандасайықшы.

Дымбілмес: -Балалар, сендер мені таныдыңдар ма?

-Әрине таныдық, сіз Дымбілмессіз.

-Таптыңдар балалар, менің атым Дымбілмес. Мен ештеңе де білмеймін. Балалар, мен сендерден көмек сұрап келдім. Менің «Гүлдер қалашығымдағы» достарымда барлығының мамандықтары бар. Мысалы, Азат – полиция, Азиза –дәрігер, Төрехан – өрт сөндіруші, Нұрай-Аспазшы. Ал мен болсам, әлі күнге дейін кім боларымды білмей жүрмін. Мүмкін сендер маған көмектесіп, ақыл берерсіңдер?

Тәрбиеші: -Балалар, Дымбілмеске мамандық таңдауға көмектесеміз бе?

-Иә!

Дымбілмес: -Рахмет балалар, мен сендердің маған көмектесетіндеріңе сенгенмін!

Тәрбиеші: Дымбілмес, енді сенің достарыңмен танысайық.

Полиция-Төрехан

Тәртіп, заңды қолдайды,

Полиция елді қорғайды.

Мен полиция боламын.

Дәрігер-Азиза

Сыйлайтын саулық, амандық,

Дәрігер жақсы мамандық.

Мен дәрігер боламын.

Аспазшы-Нұрай

Жасайтын түрлі тағамдар,

Аспазшы жақсы мамандық.

Мен аспазшы боламын.

Өрт сөндіруші-Азат

Қай-қай жерде өрт шықса,
Дереу жетіп баратын,

Мен өрт сөндіруші боламын.

Дымбілмес: -Балалар, жарайсыңдар, сендерді тыңдап мен бірнеше мамандық атауларын жаттап алдым. Ой балалар, білім алған қандай қиын, сендер шаршаған жоқсыңдар ма?

-Жоқ, шаршаған жоқпыз.

Тәрбиеші: -Дымбілмес, сен шаршадың ба? Балалар, олай болса Дымбілмеспен бірге «Мамандықтар» жаттығуын жасайық.

Тас қалаушы жарайды,

Қабырғасын үйдің қалайды.

Сырлаушы боп мен енді

Сырладым төбе, еденді.

Мен – электрші – шам жаққыш,

Бұрап шамды жақтым.

Жаңа үйге кір көшіп

Бақытты өмір жүр кешіп. (Балалар жаттығу жасайды).

Тәрбиеші: Дымбілмес,енді сені қызықты тапсырмалар орындау үшін оқу орталығына шақырамын.

Билингвальды компонент: аспазшы-повар-cook, дәрігер-врач- doctor, полиция-полиция-police, өрт сөндіруші-пожарный- fireman, профессия-мамандық- profession.

Сөздік жұмыс: маман, тігінші, дәрігер, аспазшы, шаштараз т.б.

Дидактикалық ойын: «Кімге не қажет?»

Дұрыс па, бұрыс па» ойыны

/Дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса отырып қалады/

Қойшы балаларды оқытып жүр.

Жүргізуші машина жүргізеді

Аспазшы үй салып жүр.

Дәрігер адамдарды емдейді.

Жазушы хат, газеттер тасып жүр.

Дәрігер етік тігіп отыр.

Мұғалім балаларды емдеп жүр.

Ұшқыш әдемі киім тігеді.

Өрт сөндіруші өртті сөндіреді.

Суретші сахнада ән айтып тұр.

Шығармашылық жұмыс: Дәстүрден тыс сурет салу

Тәрбиеші: -Ал, Дымбілмес, біз бүгін сені көптеген мамандықтармен толық таныстырдық. Біздің көрсеткен сабағымыз, берген жауаптарымыз сенің көңіліңнен шықты ма? Атап шыққан мамандықтардың ішінен қайсысын ұнаттың? Кім болуды шештің?

Дымбілмес: -Иә, балалар сендердің арқаларыңда мен өте көп нәрсе үйрендім. Берген жауаптарыңыз менің көңілімнен шықты, маған ең қатты ұнағаны – ғарышкер!Мен ғарышкер болып ұшқым келеді. Мен енді достарыммен бірге «Гүлдер қалашығына» барып, өзімнің ғарыш кемемді жасауға кірісемін! Рахмет сендерге балалар!Сау болыңдар. (Дымбілмес кетіп қалады) Балалар Дымбілмеспен қоштасады.

3.Рефлексивті-түзетушілік. Мақсаты:Үлкендердің еңбегін бағалауға үйрету.

-Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметі сендерге ұнадыма?

-Қандай мамандық иелерімен таныстық?

-Бізге қонаққа кім келді?

-Ұйымдастырылған оқу қызметі сендерге ұнадыма?

-Мен сендерді бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде белсенді атсалысқандарың үшін марапаттаймын!

Еңбек етсем, ертеңгі бақытыма сенемін.

Мақсатыма жеткізер уақытыма сенемін.

Достық іспен қасты да жеңеріме сенемін,

Ақыл, сана білім мен өнеріме сенемін.

Арым – таза, ақ көңіл – адалдыққа сенемін,

Абыройлы, ақ ниет – адамдыққа сенемін!- дегендей қандай маман иесі болсақ та, ел болашағын ойлайтын халқына абыройлы қызмет ететін адам болайық.

Өте жақсы, балалар, ер жеткен соң ата-аналарың мақтан ететін, өзгелер құрметтейтін, сыйлайтын, ең бастысы елің мақтан тұтатын азамат, маман иесі болыңдар!





Тәп – тәтті тамағы,

Астардың маманы…

-Аспазшы.

Кірпіштен сарай, үй салады,

Ол адам кім болады?

-Құрылысшы

Қолында қайшы, тарағы,

Тәртіпке шашты салады.

-Шаштараз.

Сауықтырар сырқатты,

Жылы үнмен тіл қатты.

-Дәрігер.

Мектептің жүрегі

Білімнің тірегі.

-Мұғалім.

Ала таяқ ұстаған,

Жол тәртібін нұсқаған.

-Полиция.

Дабылға тез жететін,

Жалынға сүңгіп кететін

Қиналса да түтінге,

Тайсалмайтын батыл кім?

Жасқанбайтын батыр кім?

-Өрт сөндіруші.

Ұшқыш емес, бірақ ол Аспанда қалықтап ұшады.

Оны кім деп ойлайсындар?

-Ғарышкер





Дымбілмеспен бірге «Мамандықтар» жаттығуын жасайық.

Тас қалаушы жарайды,

Қабырғасын үйдің қалайды.

Сырлаушы боп мен енді

Сырладым төбе, еденді.

Мен – электрші – шам жаққыш,

Бұрап шамды жақтым.

Жаңа үйге кір көшіп

Бақытты өмір жүр кешіп. (Балалар жаттығу жасайды).








Дұрыс па, бұрыс па» ойыны

/Дұрыс болса қол көтереді, бұрыс болса отырып қалады/

Қойшы балаларды оқытып жүр.

Жүргізуші машина ж

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!