Материалдар / Мамытбек Қалдыбаев "Еліктің лағы" 2 сынып

Мамытбек Қалдыбаев "Еліктің лағы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2 «А» сыныбында әдебиеттік оқу пәнінен IV тоқсан «Қоршаған орта» бөлімі бойынша Мамытбек Қалдыбаевтың «Еліктің лағы» тақырыбында ашық сабақтың жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2018
3634
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: Бауыржан .Момышұлы
Күні: 18.04Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева .Г.О
Сынып: 2Қатысқандар саны: 14Қатыспағандар саны:0
БөлімҚоршаған орта

  • №84 сабақтың тақырыбы
  • М.Қалдыбаев «Еліктің лағы» /мәтін/
    Сабақтың оқыту мақсаттары2.3.2.1. Мұғалімнің көмегімен үлгі бойынша шағын әңгіме жазу, дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар құрастыру.
    Сабақтың мақсаты:Оқушылардың бәрі: мәтіннің негізгі идеясын түсінеді.


    Оқушылардың көпшілігі: кейіпкердің іс-әрекетіне көзқарастарын білдіреді.


    Кейбір оқушылар: үлгі бойынша әңгіме, өлең құрастырады.
    Дескриптор1.Жаңылпашты жаңылмай айта алады.2.Мәтінді түсініп оқи алады..3.Мәтінге сүйеніп, аңшыны сипаттай алады.4.Берілген суреттерге ортақ тақырып ойлап таба алады.5.Аңшының іс-әрекетіне көзқарасын білдіре алады. 6.Суретке қарап өлең құрастыра біледі.
    Құндылық табиғатты қорғауға шақыру
    Пәнаралық байланысҚазақ тілі, сурет, ән
    АКТ қолдану дағдыларыҒаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы
    Алдыңғы білімБір кесегін үзіп ап, Үйіме әкеп қояр ма ем?!
    Жоспар
    УақытЖоспарланған жұмыс түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы5 минутҚызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру.Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Псхологиялық дайындықӨзімізге: Сәттілік, қуаныш Қонағымызға:Жақсы көңіл-күй тілейміз. Елімізге: Тыныштық, молшылық тілейміз. Сондықтан бүгін қуанышқа кенелейік.Жақсы алғысқа бөленейікҮй жұмысын сұрау..1.Кемпірқосақ өлеңінің авторы кім?2.Кемпірқосақтың қандай түстері бар?3.Кемпірқосақ өлеңіін жатқа айт

    Себеттегі конфеттер

    Сабақтың ортасы30–35 минут









    Мағынаны ажыратуОй қозғау Білу.Жаңылтпашты жаңылмай айтуға дағдылан. Жабайы маралдар бар, Араларында жаралы маралдар бар. Еліктер керіктерге еліктеді ме? Керіктер еліктерге еліктемес. Тыңдалым.М. Қалдыбаевтың «Еліктің лағы» мәтіні тыңдалады.ДескрипторСабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетіннәтижені оқушылармен бірлесе анықтау. Интербелсенді тақта

    Мультимедиялық оқу құралы














































    Түсіну.Шоқы – тік, биік төбе.Нысана – көздеп ататын жер.Қарауыл – күзет.Топтық жұмыс1. 83-беттегі суретке зер салыңдар. Мәтінге сүйеніп, аңшыны сипаттаңдар. Мысалы: Беліне торсық байлаған. Онда ішетін сусыны бар.2.Берілген суреттерге ортақ тақырып ойлап табыңдар. Осы қатарды тағы қандай суреттермен толықтырар едіңдер? Өлең құрасты ру Суретке зер сал. Суретте не бейнеленген? Бойы қандай? Көзi қандай? Өзi ше? Суретке қарап, өлең құрастырып көр: ... лағым, ... бұлағың. Су iше ғой, қанеки, ... тұрамын.Дескриптор Бағалау: ЖК бойынша

    Синтез.Ой толғау.Аңшының іс-әрекетіне көзқарасыңды білдір.Шығармашылық тапсырмаЖұппен жұмыс1.Еліктің суретін салу2.Қарауыл сөзінен сөз жаса3.Буындардан сөз жасаБағалауТабиғатты қорғау, жан-жануарларға мейірімділік бағытында аңшыға баға берген оқушыларға жұлдызша таратылады.Пысықтау сұрақтарыӘңгіменің басты кейіпкері кім?
    Оқулық















    Смайлк арқылы





















    Шапалақтау





















    Жұлдышза
    Сабақтың соңы5 минут Рефлексия: «Жеміс ағашына» қызыл, көк алмалар жапсыру арқылы. Сабақ ұнаса – жасыл алма, ұнамаса – қызыл алма.стикер
    Қосымша мағлұматтар
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    А, А + жазушы сөздерін пайдаланып көркем сөйлеу.Жетістік критерийлері арқылы,Смайлк арқылы.Құндылықтарды дарыту:ынтымақтастық,құрмет.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.Тәрбиелік мәні: табиғатты қорғауға шақыру.
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциа-цияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Бүгін 18 сәуір 2018 жылдың сәрсенбі күні түскі 14.45-те екінші 2 «А» сыныбында әдебиеттік оқу пәнінен IV тоқсан «Қоршаған орта» бөлімі бойынша Мамытбек Қалдыбаевтың «Еліктің лағы» тақырыбында ашық сабақ өткіздім. Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттарыжүзеге асырылды.Бүгін оқушылар:жаңылпашты жаңылмай айтуды, мәтінді түсініп оқуды, мәтінге сүйеніп, аңшыны сипаттай алуды,.берілген суреттерге ортақ тақырып ойлап таба алуды.аңшының іс-әрекетіне көзқарасын білдіруді, суретке қарап өлең құрастыра білуді үйренді. Сыныптағы оқу атмосферасы жоғары деңгейде болды. Жоспарлаған уақытымды дұрыс пайдалана алдым деп ойлаймын.
    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):1. Өлең тақырыбын түсінді2. Дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар құрастыра алды.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты):1. Сынып реттілігін қадағалау 2. .Мәтінді шапшаң, түсініп, мәнерлеп оқу әдістерін қолдануОсы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?«Қалыптастырушы бағалау» тапсырмаларын беру





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ