Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Қиял мен шындық бөлімі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    Сабақтың мақсаты:

    көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Үй тапсырмасын тексеру. Эссе жазу.

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі -заман қасіретінен туған шығарма.


    Ләйла неліктен мүгедек болды?


    Мыңбұлақ аталатын ауылда дүниеге келген. Талапты жас онжылдықты бітірген соң,

    М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің журналистика

    факультетіне оқуға түседі. 1955 жылы сол кездегі ең таңдаулы, беделді оқу

    орындарының биік талаптары мен қатал сындарынан мүдірмей өтіп, ұстаздарының

    озық дәстүрі мен ұлағатты дәрістерін, зиялы тағылымдарын өз бойына мейлінше мол

    сіңіріп, талантты маман болып, елге оралады.

    Драматург, жазушы, журналист, қоғам қайраткері Шерхан Мұртаза қай салада еңбек

    етсе де, халықтың сөзін айтып, жоғын жоқтайды. Оның мінезіндегі турашылдығы,

    еңбекқорлығы өзі жасаған кейіпкерлер бойы-нан табылып жатады. Драматургтың

    "Сталинге хат", "Бесеудің хаты", "Жетім бұрыш", т.б. пьесалары республикалық,

    облыстық театр сахналарында қойылған. "Бұлтсыз күнгі найзағай", "Мылтықсыз

    майдан", "41-жылғы келіншек", "Интернат наны", т.б. хикаяттар мен әңгімелер


    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі -заман қасіретінен туған шығарма тақырыбы бойынша өз ойын жеткізеді.



    Дескриптор: Жалпы –2 балл

    Көзқарас танытады.


    Сұраққа жауап береді


    Оқулық,

    жұмыс

    дәптер

    лері.



    Сабақтың ортасы

    25 мин.

    №1 Ақпаратпен жұмыс. Оқып шығып шығарманың кейіпкерлері туралы ой бөлісу және шығармадан Ләйлә мен Қатираның бейнесін сомдаудағы тура,жанама мінездеулерге мысал келтіру.

    Бас кейіпкер Ләйлә – типтік бейне. Прототипі – Еңлік атты мүгедек қыз. Әңгімеде жаны жаралы Ләйлә көбінде Аймен сырласып, бар мұң-зарын, қайғы-қасіретін соған айтумен болады. Мысалы, «Ай. Мен саған ғана, сенің өзіңе ғана сенемін. Тым болмағанда үмітімді сен ақтарсың. Сонда, бұл жұрт нені айтады? Мен кіммін, осы? Мәңгілік пе? Шынымен-ақ мәңгілік өспей қалған бала кейіп пе?». Әңгіменің идеясы – бір ғана Ләйлә-қыздың өмірін мысалға ала отырып, Семей полигонының елге тигізген зардабын, адамдардың ауыр тағдырын, қолда барды бағалай білу керектігін көрсетеді. Шығармадағы басқа да кейіпкерлер арқылы адам мінезінің әртүрлі болатындығын түсіндіреді, өзгенің өміріне түсіністікпен қарап, көмектесуге, қамқорлық танытуға шақыратын шығарма.

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің негізгі кейіпкері – Ләйлә. Әңгімеде мүгедек 16-17 жасар Ләйләнің өміріндегі қиындықтары жайлы баяндалады. Қыз – Семей полигонының зардабын тартушы. Оның бойы өспей, түрі бүлдіршін кейпінде қалып қойған. Ата-анасынан айырылған қыз жақын туысы қатал Қатираның қолында өседі. Қатира оған жанашырлық танытпайды. Қатира – Ләйләнің әпкесі. Ләйләға жаны ашымайтын, оған үнемі тіл тигізіп, жүрегін ауыртатын қатігез жан. Құмар – Ләйләнің бала күнгі жақын досы. Ол бала кезінде Ләйләні «ләйлек» деп атаған, оның нәзіктігімен түсіндірген. Тойдағы Ләйләнің елестеткен жаны.

    Ләйлә өз сыры, мұңын тек Аймен бөліседі. Әңгіменің соңы Ләйләнің маңайындағылардың өзін кемсітуіне шыдамай, өмірден өтуімен аяқталады. Роза Мұқанова бір ғана Ләйләнің тағдыры арқылы бүкіл қазақ халқының басына түскен қасіретті жеткізеді.


    №2 Шығармаға композициялық талдау жасаңыз.


    Сюжеттің басталуы

    Мүлгіген түн тыныштығы. Ай сұлулығы

    Сюжеттік байланыс

    Ләйләнің туысынан көрген қиындығы

    Сюжеттік даму

    Құмарға деген сағыныш

    Шиеленісуі

    Ләйләнің көңілін сұрап келгендер. Ұсыныстан бас тарту

    Шарықтау шегі

    Ләйләнің төсек тартып жатып қалуы

    Шешімі

    Ләйләнің өмірден өтуі.

    Қ/Б


    Кері байланыс.

    Тақырыпқа сай қандай мақал-мәтел, нақыл сөздерді келтіре аласыз?

    Әңгімеге ұсынылатын тақырып?

    Әңгімеден қандай тұжырым шығаруға болады?

    Әңгімедегі ең басты идея қандай?




    Үй жұмысы. «Ләйлә және қатыгез қоғам» атты шағын ой-толғау жазады.












    Көзқарасын білдіреді.


    Ләйлә мен Қатираның бейнесін сомдаудағы тура,жанама мінездеулерге мысал келтіреді.











































    Шығармаға композициялық -сюжеттік талдау жасайды.













    Оқушылар шығарма бойынша кері байланыс береді.















    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Ақпарат туралы ой бөліседі.

    Көркем шығармадағы тура,жанама мінездеулерді табады.













































    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Композициялық сюжеттік талдау

    жасайды.











    «Үзінді

    лерді талдап,тұжырым

    дау»



    «Оқы,

    зертте, жауап бер» әдісі




















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аймаганбет
    09 Мамыр 2024
    858
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі. 8-класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі. 8-класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Қиял мен шындық бөлімі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    Сабақтың мақсаты:

    көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.

    композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Үй тапсырмасын тексеру. Эссе жазу.

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі -заман қасіретінен туған шығарма.


    Ләйла неліктен мүгедек болды?


    Мыңбұлақ аталатын ауылда дүниеге келген. Талапты жас онжылдықты бітірген соң,

    М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің журналистика

    факультетіне оқуға түседі. 1955 жылы сол кездегі ең таңдаулы, беделді оқу

    орындарының биік талаптары мен қатал сындарынан мүдірмей өтіп, ұстаздарының

    озық дәстүрі мен ұлағатты дәрістерін, зиялы тағылымдарын өз бойына мейлінше мол

    сіңіріп, талантты маман болып, елге оралады.

    Драматург, жазушы, журналист, қоғам қайраткері Шерхан Мұртаза қай салада еңбек

    етсе де, халықтың сөзін айтып, жоғын жоқтайды. Оның мінезіндегі турашылдығы,

    еңбекқорлығы өзі жасаған кейіпкерлер бойы-нан табылып жатады. Драматургтың

    "Сталинге хат", "Бесеудің хаты", "Жетім бұрыш", т.б. пьесалары республикалық,

    облыстық театр сахналарында қойылған. "Бұлтсыз күнгі найзағай", "Мылтықсыз

    майдан", "41-жылғы келіншек", "Интернат наны", т.б. хикаяттар мен әңгімелер


    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі -заман қасіретінен туған шығарма тақырыбы бойынша өз ойын жеткізеді.



    Дескриптор: Жалпы –2 балл

    Көзқарас танытады.


    Сұраққа жауап береді


    Оқулық,

    жұмыс

    дәптер

    лері.



    Сабақтың ортасы

    25 мин.

    №1 Ақпаратпен жұмыс. Оқып шығып шығарманың кейіпкерлері туралы ой бөлісу және шығармадан Ләйлә мен Қатираның бейнесін сомдаудағы тура,жанама мінездеулерге мысал келтіру.

    Бас кейіпкер Ләйлә – типтік бейне. Прототипі – Еңлік атты мүгедек қыз. Әңгімеде жаны жаралы Ләйлә көбінде Аймен сырласып, бар мұң-зарын, қайғы-қасіретін соған айтумен болады. Мысалы, «Ай. Мен саған ғана, сенің өзіңе ғана сенемін. Тым болмағанда үмітімді сен ақтарсың. Сонда, бұл жұрт нені айтады? Мен кіммін, осы? Мәңгілік пе? Шынымен-ақ мәңгілік өспей қалған бала кейіп пе?». Әңгіменің идеясы – бір ғана Ләйлә-қыздың өмірін мысалға ала отырып, Семей полигонының елге тигізген зардабын, адамдардың ауыр тағдырын, қолда барды бағалай білу керектігін көрсетеді. Шығармадағы басқа да кейіпкерлер арқылы адам мінезінің әртүрлі болатындығын түсіндіреді, өзгенің өміріне түсіністікпен қарап, көмектесуге, қамқорлық танытуға шақыратын шығарма.

    «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің негізгі кейіпкері – Ләйлә. Әңгімеде мүгедек 16-17 жасар Ләйләнің өміріндегі қиындықтары жайлы баяндалады. Қыз – Семей полигонының зардабын тартушы. Оның бойы өспей, түрі бүлдіршін кейпінде қалып қойған. Ата-анасынан айырылған қыз жақын туысы қатал Қатираның қолында өседі. Қатира оған жанашырлық танытпайды. Қатира – Ләйләнің әпкесі. Ләйләға жаны ашымайтын, оған үнемі тіл тигізіп, жүрегін ауыртатын қатігез жан. Құмар – Ләйләнің бала күнгі жақын досы. Ол бала кезінде Ләйләні «ләйлек» деп атаған, оның нәзіктігімен түсіндірген. Тойдағы Ләйләнің елестеткен жаны.

    Ләйлә өз сыры, мұңын тек Аймен бөліседі. Әңгіменің соңы Ләйләнің маңайындағылардың өзін кемсітуіне шыдамай, өмірден өтуімен аяқталады. Роза Мұқанова бір ғана Ләйләнің тағдыры арқылы бүкіл қазақ халқының басына түскен қасіретті жеткізеді.


    №2 Шығармаға композициялық талдау жасаңыз.


    Сюжеттің басталуы

    Мүлгіген түн тыныштығы. Ай сұлулығы

    Сюжеттік байланыс

    Ләйләнің туысынан көрген қиындығы

    Сюжеттік даму

    Құмарға деген сағыныш

    Шиеленісуі

    Ләйләнің көңілін сұрап келгендер. Ұсыныстан бас тарту

    Шарықтау шегі

    Ләйләнің төсек тартып жатып қалуы

    Шешімі

    Ләйләнің өмірден өтуі.

    Қ/Б


    Кері байланыс.

    Тақырыпқа сай қандай мақал-мәтел, нақыл сөздерді келтіре аласыз?

    Әңгімеге ұсынылатын тақырып?

    Әңгімеден қандай тұжырым шығаруға болады?

    Әңгімедегі ең басты идея қандай?




    Үй жұмысы. «Ләйлә және қатыгез қоғам» атты шағын ой-толғау жазады.












    Көзқарасын білдіреді.


    Ләйлә мен Қатираның бейнесін сомдаудағы тура,жанама мінездеулерге мысал келтіреді.











































    Шығармаға композициялық -сюжеттік талдау жасайды.













    Оқушылар шығарма бойынша кері байланыс береді.















    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Ақпарат туралы ой бөліседі.

    Көркем шығармадағы тура,жанама мінездеулерді табады.













































    Дескриптор: Жалпы –4 балл

    Композициялық сюжеттік талдау

    жасайды.











    «Үзінді

    лерді талдап,тұжырым

    дау»



    «Оқы,

    зертте, жауап бер» әдісі




















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    09.05.2024
    858
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аймаганбет
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации