Күні/айы
|
Пәні: Тәрбие
сағаты
9 а сыныбы
|
Пән мұғалімі: Нетқалиева
Гульмира Бисеновна
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Мәңгілік ел
ұландарымыз».
|
Жалпы мақсаты
|
Танымдық белсенділікті
арттырып, өз пікірлеріңді тұжырымдап айтуға, еркін сөйлеуге, өзіне
сенімді болуға үйрену. Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру
оқушылардың ой-өрісін кеңейту.
Оқушыларды туған жерін , елін
, Отанын сүюге , қазақ елінің ұлттық
нышандарын қастерлеуге,жерін , оның табиғаты мен байлық
қазынасын қорғауға тәрбиелеу. Оқушыларды өз елін , жерін қорғап
оны ойлай білетін ұлтжанды , патриот сезімі ұялаған , өз ойын
айқын, көркем жеткізе алатын толыққанды жеке тұлға етіп
тәрбиелеу.Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығын
дәріптеу.
|
Сабақтың
түрі
|
сұрақ - жауап, топтық
жұмыс
|
Сабақтың
көрнекілігі:
|
Таныстырылымдар: «Мәңгілік ел»
, « Еліміз мәңгі жасасын!» BilimLand.kz
сайтынан
таныстырылымдар.
|
Оқыту
әдістері
|
Топтық, сұрақ
жауап
|
Пәнаралық
байланыс
|
қазақ тілі мен әдебиеті,
тарих
|
|
|
Күтілетін
нәтижелер
|
Оқушылардың еліміз туралы
танымдық белсенділігі артады, патриоттық сезімдері бекиді, ой
–өрістері кеңейе отырып еліне деген сүйіспеншіліктері , құрметтеу
сезімдері артады. Өз пікірлерін тұжырымдап айтып, еркін сойлеуге
дағдыланады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, таратпалар,
бүкіләлемдік желі,
таныстырылымдар
|
Сабақ кезеңдері
|
Мұғалім әрекеті
|
Оқушы әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
1.Оқушыларды қарсы
алу.
Топқа бөлу ережесімен
таныстырады.Бүгінгі сабаққа , оқушыларға сәттілік
тілейді.
Бүгінгі күндерің сәттілікке
толы болсын!
Топ көшбасшысын, хатшысы
мен уақыт қадағалаушыны сайлауларын
сұрайды.
|
Оқушылар сыныпқа енеді.
Орындықтарға отырады. 3 топқа бөлінеді.Әр топ басқа топтарға
тілектерін айтады.
|
Сабақтың тақырыбын
хабарлау.
Мақсатымен
таныстыру.
|
Мұғалім: Бүгін қаңтардың 20 ерекше
күн.
Сабақтың мақсаты
айтылады. Оқушылармен бірге тәрбие
сағатының мақсатын анықтау
|
Оқушыларға үй тапсырмасы
ретінде бүкіләлемдік желіден, кітапханадан іздену жұмыстары
берілген.
|
Қызығушылықты
ояту
|
Мұғалімнің кіріспе сөзі. Осы
уақытта А.Енсеповтың «Көңіл толқыны» күйі ойнап
тұрады.
Ел идеясы арқауындағы топтастырушы
құндылықтар - азаматтық теңдік; еңбексүйгіштік; адалдық;
оқымыстылық пен білімге бас июшілік; зайырлы ел - толеранттылық
елі. «Мәңгілік Ел» – бұл қазақстандық
мемлекеттіліктің терең тарихын айшықтайтын жалпыхалықтық
идея! «Мәңгілік Ел» – бұл өз
атамекеніне деген сүйіспеншіліктің белгісі, қазақстандық
патриотизмнің жоғары деңгейі, рух күші, Отанға адалдық, еліне
шынайы берілгендік, азаматтық
борыш! Бірлік – барлық
қиындықтарды жеңуге қабілетті күш. Ортақ міндеттерді шешу кезінде
әркім өз өмірін жақсартуға тырысады. Ынтымағы жарасқан ел ғана
ертеңгі күнге сенімді. Біртұтас мығым ұлт – кез келген тарихи
жағдайларда өркендеудің кепілі. Сонымен бірге, озық елдер қатарына
қосылуды сезіну әрбір қазақстандықта бейбітшілік пен тұрақтылық
үшін ортақ жауапкершілік
туындатты.
«Мәңгілік ел» видео таныстырылымын
тамашалайды.
|
«Мәңгілік ел» видео
таныстырылымын тамашалайды.
Тыңдайды.
|
Мағынаны
ашу
|
«Ойлан. Топтас. Бөліс»
әдісі.
1. Берілген ресурс бойынша
жұмыс (берілген жұмыс түрлерін
оқушылар белгілі уақыт ішінде өзара бөліп алып
орындайды)
Әр топ
тапсырмасы:
І топ «ЭКСПО
туралы» Видео,
таныстырылыммен ақпарат беру,
жинақтау
ІІ топ: «Астана -елімнің
мақтанышы» . Презентациямен
түсіндіру.
ІІІ топ. «Мәңгілік ел-
құндылықтары» - постер қорғау.
|
Оқушылар ойланып , топтасып
тақырыптарымен таныса отырып жұмысқа
әзірленеді.
|
Теориялық материалдарды
талдау
Білу, түсіну
|
Әр топ өз топтарына бөлінген сұрақ бойынша
теориялық материалды қайталайды, сыныпқа хабарлайды, теорияға сай
мысалдарының шешу жолын көрсетеді. BilimLand.kz платформасынан таныстырылым көрсетіледі.
. Таныстырылым.9
сыныптың қазақ тілі пәнінен жоғары деңгейдегі тапсырмалардан
еліміздің құндылықтарының бірі «Рәміздер» көрсетілімін көрсетіп
сабақты түсіндіру.
|
1 топ. «ЭКСПО туралы»
видео
2 топ. «Астана - елімнің
мақтанышы.» слайд
3 топ. «Мәңгілік ел» постер
қорғау.
|
Қолдану
|
Топтық жұмысты орындауға
әзірлік.
|
Оқушылар топтасып берілген
тапсырманы орындайды.
|
Талдау
|
Топтық жұмысты
орындау,
қорғау.
|
Әр топ оқушылары өз топтарының
жұмыстарын пысықтап қорғайды.
|
Синтез
|
Ж.Молдағалиев. «Мен
Қазақпын» өлеңін оқиды.
Кендебаева
Гүлдана
|
Оқушылар өлеңді мағынасына мән
беріп тыңдайды.
|
Бағалау:
|
Оқушылар әр топ жұмысын қол
белгілері арқылы бағалайды.
|
Үй жұмысы
|
Келесі «Жат қылықтан аулақ
болайық!» тәрбие сағатына іздену
жұмысы.
|
Қортытынды
|
«Еліміз мәңгі жасасын!»
Бейнекөрсетілім . Бейнекөрсетіліммен сабақты
қорытындылау.
|
Оқушылардың
рефлексиясы
|
Оқушылар сабақ басында алған
стикерлеріне бүгінгі сабақтан алған әсерін
жазады.
Рефлексия парағы ( Нені
білгім келеді? Нені
білдім?)
|