Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Сабақтың
басы
10 минут
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
15
минут
Бекіту
10
минут
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы.
10
минут
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:Шеңбер құру арқылы
ынтымақтастық атмосферасын қалыстастыру,психологиялық ахуал
туғызу.
Сәлеметсіңдер ме,балалар!Ұлы
ағартушы Ы.Алтынсарин атамыз «Кел,балалар,оқылық,оқығанды көңілге
ықыласпен тоқылық»деді емес пе,ендеше бүгінгі сабақта барлығымыз
ынталы,белсенді,ықыласты,зейінді,зерделі
болайық.
Үй тапсырмасы
«Сиқырлы
таяқша» әдісі
1. Атмосфералық қысымды
өлшеуге арналған
құрал?
2. Барометр – анероид
дегеніміз не?
3. Э.Торричелли қондырғысын
түсіндіріңіз.
4. 1мм.сын.бағ. қанша Па
тең?
5. Паскаль заңын
түсіндіріңіз.
6. Атмосфераның негізгі
қабаттарын атаңыз?
Проблемалық
әдіс «Ойлан, жұптас, бөліс».Атмосфералық қысымды
өлшеуге арналған құрал қалай
аталады?(барометр)
Балалар,атмосфералық
қысымнан жоғары не төмен болатын процесстер табиғатта немесе
техникада байқалады ма?
Ал ол қысымдарды қалай
өлшеуге болады?
«Джигсо» әдісі бойынша берілген
мәтінді оқушылар танысып, бір-біріне талдап,
түсіндіреді.
Осы әдіс бойынша мына
тақырыптарда постер қорғау
Эксперимент
жүргізу.Оқушылар қабілетін
жетілдіріп,білімін көрсету үшін, қарастырған құралдармен қысымды
өлшеу.
1 деңгей . Ашық
сұйықтық манометрмен өлшеу.
2 деңгей. Бурдон
манометрмен өлшеу .
3 деңгей. Адамның
қанайналым жүйесіндегі қысымды сфигмонометрмен
өлшеу.
«Екі жұлдыз,бір
тілек» Оқушылар біліміне кері
байланыс арқылы қорытынды
жасалынады.
Сіз бүгін нені
білдіңіз?
Сіз үшін не құнды
болды?
Қандай тапсырманы орындау
қиынға соқты?
Сабақ соңында әр тапсырманың
бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен
бағалау
§53-54
Манометрлер.Сорғылар
27-28
жаттығу
|
Үй тапсырмасы
«Сиқырлы
таяқша» әдісі
Оқушылар бір-біріне «сиқырлы
таяқшаны» (ұсақ бұйымдарды)бергенде таяқшаны беріп тұрған оқушы
келесі оқушыға сұрақ қояды.
Оқушылар дәптерге сабақтың
тақырыбын жазады,жауап
береді,пікірлеседі,жинақ-
тайды,тұжырымдайды.
Оқушылар берілген тапсырмалар
бойынша постерін жазып
қорғайды
Оқушылар аспаптарды қолданып,
әр түрлі құрылғыларда қысым
өлшейді.
Сабақтан алған әсерін стикерге
жазады
|
Бағалау
критерийлері
-Манометр мен сорғылардың
түрлеріне анықтама бере
алады.
-Манометр мен сорғылардың
түрлері мен ерекшеліктерін ажырата
алады.
-Манометр мен сорғылардың
жұмыс істеу заңдылықтарын айқын тұжырымдайды,практика жүзінде
аспаптармен өлшеулерді толық жүргізе
алады.
Дескриптор:
-Манометр , сорғылардың қандай
қызмет атқаратынын біледі, олардың құрылғысын, негізгі бөлшектердің
атауларын біледі.
-Манометр, сорғылар, танометр
туралы ақпаратты жеткілікті дәрежеде
өңдейді.
-Қысым өлшейтін аспаптарды,
яғни манометр, танометрді орынды қолдана
алады.
Жалпы
балл-5
Дескриптор:
-Аспаптардың анықтамасын
білу,бөлік құнын анықтайды. -Аспаптардың түрлері мен ерекшелітерін
ажырата алады.
-Аспаптардың құрылғысын және
бөлшектердің атауын
біледі.
-Аспаптардың жұмысы қандай
заңға негізделгенін
біледі.
Жалпы
балл-5
Жалпы бағалау критерийлер
бойынша 10 балл
|
АКТ
ДК
экран
Слайд
Сөздер жазылған
стикерлер
Қарындаш,
қаламсап,
сызғыш
Презентация
материалдары.
Графпроектор,
слайдтар
9,10,плакаттар,
манометр,
сорғы
Тонометр
Ашық сұйықтық
манометр
Бурдон
манометрі
|