МАҚАЛ СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ
Жамбыл облысы,Тараз қаласы, Сарыкемер ауылы, "Балалар мен жасөспірімдер орталығы"
"Білім бастауы" үйірмесінің жетекшісі
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Қасымова Айгерім Ержанқызы |
|
|
Күні: |
17.10.2023 |
|
|
Үйірме атауы:Білім бастауы |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Мақал сөздің мәйегі» |
|
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
елестету, қиялдауқабілеттеріндамыту, шығармашылықтапсырма беру арқылыдарындылыққабілетінарттыру, мақал-мәтелдерарқылышешендікөнергебейімдеу. |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
алғанбілімдерінкеңейтіп, қызығушылығынарттыру, сөздікқорындамыту, тілмәдениетінетөселдіру, суреттеп, сипаттапәңгімелеудімеңгерту. |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу Алдынғы білімді еске түсіру Стикерлер арқылы оқушыларды топқа бөлу |
Мақал сөзіне дыбыстық талдау жасау Берілген түстер арқылы топқа бөлінеді |
Мадақтау |
Түрлі түсті жабыстырма қағаздар |
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім
Отан |
Жаңа тақырыпты видео сабақ арқылы таныстыру I-тапсырма: Банка әдісі арқылы «Кім көп біледі»тапсырмасын орындау. (берілген банкаларға тақырыпқа сай мақалдарды жинақтау)
Достық Еңбек
II-тапсырма:«Жалғасын тап» әдісі арқылы тапсырманы орындау(алманың жарты бөлігінде жазылған мақалдың басын оқып,жалғасын табу арқылы алманың жартысына біріктіру)
1.Оқусыз білім жоқ, Білімсіз күнің жоқ 2.Көз қорқақ, қол батыр 3.Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды 4. Еріншектің ертеңі бітпес 5. Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен 6.Қына тасқа бітеді, Білім басқа бітеді 7. Жеті жұрттың тілін біл, Жеті түрлі білім біл 8. Әке көрген оқ жонар,шеше көрген тон пішер 9. Бастаған істі................аяқта III-тапсырма: «Тапқыр болсаң тауып көр»әдісі тақтадағы берілген видео суреттер бойынша мақал құрастыру 1.Жүз теңгең болғанша,жүз досың болсын 2.Аққуды атпа, досыңды сатпа 3.Ит үреді,керуен көшеді 4.Қой үстіне бостарғай жұмыртқалаған заман 5.Жылы-жылы сойлесең,жылан інінен шығады 6.Екі қошқардың басы бір қазанға сыймайды 7.Ақсақ қой түстен кейін маңырайды 8.Қасқырдың аузы жесе де қан,жемесе де қан 9.Жалғыздың үні шықпас,жаяудың шаңы шықпас 10.Жел тұрмаса шөптің басы қимылдамайды Сөзжұмбақ МАҚАЛ сөзіне М- А- Қ- А- Л- |
Тыңдау,қажетті мәліметті дәптерге жазу Дескриптор: 1.Мақалдарды оқып мазмұнын анықтау(1 балл) 2.Тапқырыпқа сай банкаға салу(1 балл) 3.Оқып дәлелдеу(1 балл) Дескриптор: 1.Мақалды дұрыс оқу (1 балл) 2. Мақалдардың жалғасын тауып,толықтыру (1 балл) 3.Алма ағашына сәйкестендіріп орналастыру(1 балл) Дескриптор: 1.Суреттерге байланысты мақалды дұрыс табу (1 балл) 2. Суретке мұқият назар аудару (1 балл) |
«Отшашу» арқылы бағалау Монеталар арқылы бағалау Монеталар арқылы бағалау |
АКТ Жеміс ағашы Алма бейнесіндегі қима қағаздар, АКТ Интерактивті тақта
АКТ |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Нені білдім?Нені үйрендім Нені толық түсінбедім |
Тақырып бойынша не білетінін,не білгісі келетінін,не білгенін жазады |
Оқушылар бағалау парағымен өз деңгейлерін бағалайды |
Бағалау парағы |
|
Үйге тапсырма |
Жұмбақтар дайындау,жұмбақтың жауабына сай мақал-мәтел айту |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
МАҚАЛ СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ
МАҚАЛ СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ
МАҚАЛ СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ
Жамбыл облысы,Тараз қаласы, Сарыкемер ауылы, "Балалар мен жасөспірімдер орталығы"
"Білім бастауы" үйірмесінің жетекшісі
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда) |
Қасымова Айгерім Ержанқызы |
|
|
Күні: |
17.10.2023 |
|
|
Үйірме атауы:Білім бастауы |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Мақал сөздің мәйегі» |
|
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
елестету, қиялдауқабілеттеріндамыту, шығармашылықтапсырма беру арқылыдарындылыққабілетінарттыру, мақал-мәтелдерарқылышешендікөнергебейімдеу. |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
алғанбілімдерінкеңейтіп, қызығушылығынарттыру, сөздікқорындамыту, тілмәдениетінетөселдіру, суреттеп, сипаттапәңгімелеудімеңгерту. |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу Алдынғы білімді еске түсіру Стикерлер арқылы оқушыларды топқа бөлу |
Мақал сөзіне дыбыстық талдау жасау Берілген түстер арқылы топқа бөлінеді |
Мадақтау |
Түрлі түсті жабыстырма қағаздар |
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім
Отан |
Жаңа тақырыпты видео сабақ арқылы таныстыру I-тапсырма: Банка әдісі арқылы «Кім көп біледі»тапсырмасын орындау. (берілген банкаларға тақырыпқа сай мақалдарды жинақтау)
Достық Еңбек
II-тапсырма:«Жалғасын тап» әдісі арқылы тапсырманы орындау(алманың жарты бөлігінде жазылған мақалдың басын оқып,жалғасын табу арқылы алманың жартысына біріктіру)
1.Оқусыз білім жоқ, Білімсіз күнің жоқ 2.Көз қорқақ, қол батыр 3.Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды 4. Еріншектің ертеңі бітпес 5. Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен 6.Қына тасқа бітеді, Білім басқа бітеді 7. Жеті жұрттың тілін біл, Жеті түрлі білім біл 8. Әке көрген оқ жонар,шеше көрген тон пішер 9. Бастаған істі................аяқта III-тапсырма: «Тапқыр болсаң тауып көр»әдісі тақтадағы берілген видео суреттер бойынша мақал құрастыру 1.Жүз теңгең болғанша,жүз досың болсын 2.Аққуды атпа, досыңды сатпа 3.Ит үреді,керуен көшеді 4.Қой үстіне бостарғай жұмыртқалаған заман 5.Жылы-жылы сойлесең,жылан інінен шығады 6.Екі қошқардың басы бір қазанға сыймайды 7.Ақсақ қой түстен кейін маңырайды 8.Қасқырдың аузы жесе де қан,жемесе де қан 9.Жалғыздың үні шықпас,жаяудың шаңы шықпас 10.Жел тұрмаса шөптің басы қимылдамайды Сөзжұмбақ МАҚАЛ сөзіне М- А- Қ- А- Л- |
Тыңдау,қажетті мәліметті дәптерге жазу Дескриптор: 1.Мақалдарды оқып мазмұнын анықтау(1 балл) 2.Тапқырыпқа сай банкаға салу(1 балл) 3.Оқып дәлелдеу(1 балл) Дескриптор: 1.Мақалды дұрыс оқу (1 балл) 2. Мақалдардың жалғасын тауып,толықтыру (1 балл) 3.Алма ағашына сәйкестендіріп орналастыру(1 балл) Дескриптор: 1.Суреттерге байланысты мақалды дұрыс табу (1 балл) 2. Суретке мұқият назар аудару (1 балл) |
«Отшашу» арқылы бағалау Монеталар арқылы бағалау Монеталар арқылы бағалау |
АКТ Жеміс ағашы Алма бейнесіндегі қима қағаздар, АКТ Интерактивті тақта
АКТ |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Нені білдім?Нені үйрендім Нені толық түсінбедім |
Тақырып бойынша не білетінін,не білгісі келетінін,не білгенін жазады |
Оқушылар бағалау парағымен өз деңгейлерін бағалайды |
Бағалау парағы |
|
Үйге тапсырма |
Жұмбақтар дайындау,жұмбақтың жауабына сай мақал-мәтел айту |
|||
шағым қалдыра аласыз














