Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мақсатты, нысаналы мектеп жоспар 2024-2025 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Мектеп директоры: М.Қаныбеков
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебінің «Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» бірлестігінің нысаналы мектепті дамыту жұмыс жоспары
№ |
Іс –шаралар мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
Аяқтау нысаны |
1. |
2024-2025 оқу жылына арналған нысаналы мектеп бойынша жұмыс жоспарын жасап бекіттіру. |
қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі |
Жылдық жұмыс жоспары |
2. |
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» пән бірлестігінің мүшелеріне әдістемелік нұсқаулықты№130,№500 бұйрықтарды басшылыққа ала отырып, жұмыс жүргізу. |
Қыркүйек |
Бірлестік жетекшісі ДОІЖО |
Анықтама |
3. |
Пәндер бойынша білім сапасын талдау, мониторинг жасау. |
қараша |
Бірлестік жетекшісі |
Анықтама, дианостика |
4. |
Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін зерттеу және талдау. |
Қазан Ақпан |
Бірлестік жетекшісі |
Зерттеу қорытындысы |
5. |
Біліктілігін арттыру курстарына баратын мұғалімдер перспективалық жоспарын әзірлеу. |
Тамыз Ақпан |
Бірлестік жетекшісі |
Перспективалық жоспар |
6. |
Ағылшын т,орыс т,қазақ т, математика, әдебиеттік оқу пәндері бойынша әдістемелік көмек көрсету. |
Тамыз |
Бірлестік жетекшісі |
Анықтама |
7. |
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» пән бірлестігінің бақылауында әр пәндердің жүргізілу жағдайлар бойынша бақылау. |
Әр тоқсанда |
Бірлестік жетекшісі |
Анықтама |
8. |
Жасанды интеллект бойынша білім сапасын арттыру жолдары «дөңгелек үстел» |
наурыз |
Бірлестік жетекшісі |
Баяндама |
9 |
Мұғалімдердің компьютерлік сауаттылығын арттыруға жағдай жасау. |
сәуір |
Бірлестік жетекшісі |
Фото |
10 |
Атқарған жұмыстарды эвалюциялау |
мамыр |
Бірлестік жетекшісі |
Фото жоспарлар |
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебі
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» бірлестігінің нысаналы мектепке арналған жылдық жоспары
2024 -2025 оқу жылы
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебі
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» бірлестігінің нысаналы мектепке арналған айлық жоспары
2024 -2025 оқу жылы
Бекітемін:
Мектеп директоры: М.Қаныбеков
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебінің «Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» бірлестігінің нысаналы мектепті дамытудың айлық жоспары
№ |
Іс –шаралар мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
1. |
Ағылшын т,орыс т,қазақ т, әдебиеттік оқу пәндері бойынша әдістемелік көмек көрсету. |
02.09.2024ж |
Бірлестік жетекшісі |
2. |
2024-2025 оқу жылына арналған нысаналы мектеп бойынша жұмыс жоспарын жасап бекіттіру. |
29.08.2024ж |
Бірлестік жетекшіс |
3. |
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» пән бірлестігінің мүшелеріне әдістемелік нұсұаулықты №130, №500 бұйрықтарды басшылыққа ала отырып, жұмыс жүргізу. |
02.09.2024ж |
Бірлестік жетекшісі ДОІЖО |
4. |
Пәндер бойынша білім сапасын талдау, мониторинг жасау. Білім алушылардың үлгеріміне әсер ететін факторларды анықтау. |
10.09.2024ж |
Бірлестік жетекшісі: |
5. |
Шығармашылық топ отырыс |
Әр аптада( жұма) |
Топ мүшелері |
6. |
Тәжірбиелік сабақ. Нысаналы сынып Орыс тілі |
17.09.2024ж 24.09.2024ж |
Бірлестік жетекшісі ДОІЖО
Пән мұғалімі |
7. |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жасау. |
24.09.2024ж |
Пән мұғалімдері Бірлестік жетекшісі: |
8. |
Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін зерттеу және талдау. |
Әр айында |
Бірлестік жетекшісі: |
9. |
Оқушының оқудағы кемшіліктерінің себебін зерттей білу және жеке жұмысын бақылау |
27.09.2024ж |
Пән мұғалімдері |
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебі
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» бірлестігінің нысаналы мектепке арналған жылдық жоспары
2024 -2025 оқу жылы
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебі
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» бірлестігінің нысаналы мектепке арналған айлық жоспары
2024 -2025 оқу жылы
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебінің «Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» пән бірлестігінің нысаналы мектепті дамытудың қыркүйек айында атқарылған іс – шараның анықтамасы.
Бірлестік мүшелерімен топ отырысы болып өтілді.2024-2025 оқу жылына арналған нысаналы мектепке арналған жылдық жоспарымен танысып, бекітілді. Ағылшын т, орыс т, әдебиеттік оқу пәндері сабақтарында тілдік дағдыларды дамыту әдістері арқылы оқушылардың функциянадық сауаттылығын арттыру бойынша әдістемелік бағытттарды қарастыру, өзара тәжірибе алмасу және сынып мұғалімдерінің оқу- тәрбие жұмысы жүйесінің дамуына және тұрақтануына жәрдемдесу.Бірлестік мүшелеріне нұсқаулықтағы №130,№500 бұйрықтарды басшылыққа ала отырып жұмыс жүргізу керектілігін ескертілді.
Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілген жұмыс есебі бойынша анықтамасында оқушылардың арасында мектеп бағдарламасын орташадан төмен деңгейде игерудің бірде-бір факторы қоғамдағы болып жатқан әлеуметтік- экономикалық өзгерістер мен білім беру деңгейіне қойылатын талаптардың үнемі артуы. Нашар оқудың алдын алу үшін артта қалу мен үлгерімнің төмендеуінің себептерін анықтау керек. Үлгірмеушіліктің себептері төмендегідей:
-
Оқуға ынтасы аз, оқушылармен тығыз байланыса алмайды, өз ойларын жеткізе алмайды.
-
Қазақ тілі пәнінен тапсырмаларды орындай алмайды, үй тапсырманы орындап келмейді, ережені жаттамайды.
-
Әдебиеттік оқу пәнінен оқу жылдамдығы өте баяу, буындап қате оқиды
-
Мақсаты: үлгерімі төмен оқушылармен түрлі жұмыстар жүргізу арқылы оқу үлгерімін арттыру.
Бекітемін:
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебінің «Қоғамдық-гуманитарлық» бірлестігінің нысаналы мектепті дамытудың қазан айының жоспар
№ |
Іс –шаралар мазмұны |
Мерзімі |
Жауапты |
Аяқтау нысаны |
1. |
Шығармашылық топ отырысы |
Әр жұма |
Топ мүшелері |
Хаттама |
2. |
Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін зерттеу және талдау. |
Қазан |
Бірлестік жетекшісі: |
Анықтама |
3 |
Ашық сабақтар. Қазақ тілі |
02.10.2024ж 14.10.2024ж |
|
Қмж Фото, сурет |
4. |
Тәжірбиелік сабақ. Нысаналы сынып Орыс тілі |
01.10.2024ж 08.10.2024ж 15.10.2024ж 22.10.2024ж |
Бірлестік жетекшісі: Мұстапа Ә. Орыс тілі пән мұғалімі Жүнісбекова К. Пән мұғалімі: Жүнісбекова К. |
Қмж анықтама |
5. |
«Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» пән бірлестігінің бақылауында әр пәндердің жүргізілу жағдайлар бойынша бақылау. |
Уақытысында |
Бірлестік жетекшісі: Мұстапа Ә. |
Анықтама |
Ы.Алтынсарин атындағы неізгі білім беретін мектебінің «Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» пән бірлестгінің шығармашылық топ мүшелерінің зерттеу жұмысының
Анықтамасы.
-
Шығармашылық топ отырысының кезектегі жұмыс жоспары бойынша 23.09.2024ж күні топ мүшелерімен бірлесе отырып орыс тілі пән мұғалімі Таскулова апайымен бірлесе отырып қмжсы дайындалды..
Сыныптағы атмосфераны қалыптастыруға «Күлкі сыйлау» әдісі қойылды. ҚМЖ да көрсетілген сабақтың ортасына жаңа сабақты түсіндіруге «Пирамида» әдісі таңдап қойылды. Сабақтың яғни «Бағалау ағашы» сабақты қортындылауға бағалауға қолайлы әдіс деп мақұлданды.
-
Сабақ кестесі бойынша 24.09.2024 жылы 5 сыныпта орыс тілі сабағы зерттелді. Зерттеу сабағына Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі К.Жүнісбекова және топ жетекшісі Айжан Н. және ӘБЖ Мұстапа Ә. сабаққа енді.
-
Зерттеу барысында анықталғаны пән мұғалімі К.Жүнісбекова қойылған әдіс тәсілдерді алып шықты. Алайда сабақ түсіндірілуге қойылған « Пирамида » әдісі оқушыларға нәтиже бермеді. Себебі оқушылар берілген сұрақтарға толық жауап бере алмады. Алайда пән мұғалімі осындай әдіс тәсілдерді бұрыннан қолданғанда оқушылар оған дайын болар еді. Оқушыларға бұндай әдістерді пән мұғалімі бұрын аз пайдаланғандығы байқалды.
Ұсыныс:
-
Топ мүшелері мұғалімге қмж жасау барысында оқушылардың деңгейіне қарай әдіс- тәсілдер қоюды ұсынды.
Ы.Алтынсарин атындағы негізгі білім беретін мектебінің «Қоғамдық-гуманитарлық пәндер» пән бірлестгінің шығармашылық топ мүшелерінің зерттеу жұмысының
Анықтамасы.
-
Шығармашылық топ отырысының кезектегі жұмыс жоспары бойынша 30.09.2024ж күні топ мүшелерімен бірлесе отырып орыс тілі пән мұғалімі Жүнісбекова К. апайымен бірлесе отырып қмжсы дайындалды..
Сыныптағы атмосфераны қалыптастыруға «Күлкі сыйлау»әдісі қойылды. ҚМЖ да көрсетілген сабақтың ортасына жаңа сабақты түсіндіруге «Сұрақ-жауап» әдісі таңдап қойылды. Сабақтың яғни «ТРИ М » сабақты қортындылауға бағалауға қолайлы әдіс деп мақұлданды.
-
Сабақ кестесі бойынша 01.10.2024 жылы 8 сыныпта шетел тілі сабағы зерттелді. Зерттеу сабағына бастауыш сынып мұғалімі Жолдасова А. және ӘБЖ Мұстапа Ә. сабаққа енді.
-
Зерттеу барысында анықталғаны пән мұғалімі қойылған әдіс тәсілдерді алып шықты. Алайда сабақ қорытындылауға қойылған « ТРИ М » әдісі оқушыларға нәтиже бермеді. Себебі оқушылар берілген сұрақтарға толық жауап бере алмады. Алайда пән мұғалімі осындай әдіс тәсілдерді бұрыннан қолданғанда оқушылар оған дайын болар еді. Оқушыларға бұндай әдістерді пән мұғалімі бұрын аз пайдаланғандығы байқалды.
Ұсыныс:
-
Топ мүшелері мұғалімге қмж жасау барысында оқушылардың деңгейіне қарай әдіс- тәсілдер қоюды ұсынды.