Материалдар / Мақта қыз бен мысық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мақта қыз бен мысық

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға түзету сабағын өткізуге көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2018
271
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: ПДТ
Ақпан айыСабақтың түрі:Жеке:



Қатысушы оқушы: О. А.
Айлық сабақ тақырыбы:

Мақта қыз бен мысық
Сабақтың мақсаты:а)Түзете – дамытушылық мақсаты: балаға ертегі желісі бойынша ертегі мазмұнын есіне түсіре отырып, берілген тапсырмаларды орындау арқылы білімін кеңейту, математикалық жаттығулар орындату арқылы ойлау, есте сақтауын дамыту, әріптерден сөз құрату тілін дамыту, сабақта АКТ-ны қолдану.б)Тәрбиелік мақсаты: баланы адамгершілікке, адалдыққа, ұқыптылыққа, өтірік айтпауға тәрбиелеу.
Міндеттер:Психологиялық дайындық, түзете-дамыту тапсырмаларын орындату, смайликтер арқылы бағалау сияқты интербелсенді оқыту әдістері бойынша жүргізу.
Күтілетін нәтиже:Тапсырмаларды орындауға дағдыланады, есте сақтау, ойлау қабілеттері, зейіндері дамиды, сөздік қорлары молайады.
Сабақтың көрнекіліктері:жұмсақ қуыршақ қыз, қиылған суреттер, киндер сюрприз жұмыртқасы, құмтерапия, акватерапия, дәқылдар, әріптер.
Маман аралық байланыс:Педагог -психолог, мұғалім - логопед, әлеуметтік – педагог, ЕДТ нұсқаушысы


Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңдеріСабақтағы іс-әрекет30 минутРесурстар

Сабақтың басы3 минут

І.Ұйымдастыру бөлімі:-Баламен амандасу. - Асылжан көңіл-күйін қалай? (жақсы) -Тамаша,осындай көңіл-күймен сабағымызды бастайық. -Бүгін, бізде ерекше сабақ.-Неліктен ерекше сабақ деп ойлайсың? Өйткені бізге қонақтар келді. -Кәне қонақтармен амандасып жіберейік!Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Бәрінеде құрметпен бас иеміз біз! -Баланың зейінін сабаққа аудару.-Асылжан, Қазір бізде жылдың қай мезгілі? (Көктем)-Көктем айларын атап берші? (Наурыз, сәуір, мамыр)-Көктемгі ауа райындағы өзгерістер туралы айтып берші? (Күн жылынады, қар ериді, жылы жақтан құстар ұшып келеді, жер көгере бастайды т.с.с.) (Өте жақсы) Шаттық шеңбер
Сабақтың ортасы20 минут





























































































































3 минут























































ІІ. Негізгі бөлімТүзету тапсырмалары.Кіріспе бөлім.Ал, сен ертегілер оқығанды жақсы көресің бе? (Ия)-Қандай ертегілер білесің? (Шалқан, Жеті лақ, Бауырсақ, Мақта қыз бен мысық)ІІІ. Негізгі бөлім.-Бүгін, біз «Мақта қыз бен мысық» ертегісін есімізге түсіреміз. -Бұл ертегіні сен білесің бе? (Ия)-Бір күні Мақта қыз үй жинап жүріп миіз тауып алады да, мысығын шақырады. Мысығым, мысығым мында кел!- деп. Мысығы келмегесін миізді өзі жеп қояды. Сәлден соң мысығы келіп мені неге шақырдың дейді. Мақта қыз айтпаймын, шақырғанда келмедің ғой дейді. Мысық кеседегі сүтін төгіп тастайды. Мақта қыз құйрығын кесіп алады. Мысық құйрығын сұрағанда сүтті тауып бер дейді. Енді мысыққа көмек беру үшін біз мына суретті құрастырып беруіміз керек.1 тапсырма. Пазл «Мысық» құрастыру, санау.- Мысық неге барады? (Сиырға) -Біздер сиырды тауып алуымыз керек! 2 тапсырма. Құмтерапия. Құмның ішінен сиырды тауып алып сиыр туралы кішкене мәлімет беру. Сиыр – үй жануары. Адамға пайдасы көп. Сүтін аламыз, етін жейміз, терісін пайдаланамыз. Сүтінен түрлі тағамдар дайындауға болады. -Сиыр мысықтан не сұрайды? (Жапырақ)-Жапырақты алу үшін біз мына тапсырманы орындауымыз керек!3 тапсырма. Ағашқа ілгектерді қой! Ағашқа ілгектерді қойып шығу. Өте жақсы. Еңді ағаш мысықтан не сұрайды? (Су)-Мысық су алып келе жатқан қыздарды көріп, қыздардан су сұрайды. Қыздар, қыздар! Су беріндерші дейді. Қыздар сен бізге киінуге көмектес және сағыз бер дейді.4 тапсырма. Матрешкаға пішіндерді қою атау, түсін айту. Мысық дүкенге келіп сағыз сұрайды. Дүкенші сен маған мына тапсырманы орындауға көмек бер және жұмыртқа бер дейді. 5 тапсырма. Матем есеп шығару. Ноутбук арқылы23-2 65+453+1 95-246-3 78+2Сергіту сәті.Алға қарай бір адым,Артқа қарай бір адым.Бір орында қозғалып, Кезек басып тұрамын.Жоғары, төмен қарайық.Орнымызды табайық.-Сүйтіп мысық тауыққа келеді. Тауық, тауық маған жұмыртқа берші! – дейді. Тауық бірінші мына жұмыртқаның ішіндегі тапсырманы орындап, маған бидай берсен жұмыртқа беремін дейді. 6 тапсырма. Акватерапия. Жұмыртқаның ішіндегі тапсырманы дәптерге орындау. Есептер шығару. -Мысық енді бидай қайдан табамын деп келе жатса алдынан бір тышқан тап болады. Мысық тышқанды тап беріп ұстап алады. Жанынның барында айт! Үйінде не бар! Тышқан қорққанынан бидай бар дейді.7 тапсырма. Дәндақылдарынның ішінен әріптерді тауып сөз шығару. Сөз – Қорытынды. Міне осылай барлық қиындықтардан өтіп мысық Мақта қызға сүт тауып береді. Мақта қыз мысықтың құйрығын қайтарып береді. Екеуі әрі қарай дос болып өмір сүреді.











Ертегі кітаптары

































Пазл «Мысық»



Сиыр макеті, құм





















Ілгектер,ағаш суреті

















Матрешка, пішіндер







Эдуплей































Акватерапия





















Дәндақылдары
Сабақтың соңы 4 минутІҮ.Рефлексия-Бекіту.-Мадақтау.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!