1.
«Жалғастыр...»
әдісі «Астана»
сөзіне суреттерден
сөзтіркестер ойлап табады.
А-арман қала
Астана
С-сәулетті қала
Т-Тәуелсіздік сарайы
А- Асқақтаған Әнұран
Н-Нұр шашқан Қазақ елі
монументі
А-алып Ханшатыр
ҚБ: Бағдаршам арқылы
бағалау
Дискриптор
Суреттер арқылы сөз тіркестерін ойлап
табады.
Суреттердің көмегімен мазмұнын
анықтайды.
2.Оқулықпен жұмыс
Автормен танысу
айдары
Ермек Өтетілеуұлы-балалар
ақыны,аудармашы
1938жылы Ақмола (қазіргі Астана )қаласында
туған.Балаларға арналған «Ең күшті адам» «Әдептілік -әдемілік»,
«Биік үйдің балалары»атты кітаптары бар.
Ермек Өтетілеуұлы атамыздың
«Мақтанышым –
Астанам» өлеңін
өтеміз.
3. Оқылым
Дауыстап, тізбектеп оқу
Мақтанышым – Астанам
1.Алтын Арқа даласы, 2.Болашаққа
бастаған
Жасыл Есіл жағасы. Шарықтайды асқақ
ән.
Қанат жайып құлпырған Елордасы -
Отанның
Аспаны ашық қаласы Мақтанышым
–Астанам
3.Қызу еңбек қайнаған, 4.Батыс, шығыс
зергері
Алып құрлыс айналам. Үйлескендей
өрнегі.
Ғимараттар ғажайып,
Астана – алып
көрмесі,
Шоқтығындай бай далам. Әсем сәулет
өнері
Дискриптор
Өлеңді мәнерлеп, қатесіз
оқиды.
Өлеңді түсініп оқып, авторы
жайлы әңгімелейді
4. Сергіту сәті
5.Топтық жұмыс
1 – топ
Өлеңді мәнерлеп оқу.Әр шумағының мазмұнын
ашу
Өлең жолдары
|
Мағынасы
|
Алтын арқа даласы,
Жасыл Есіл жағасы.
Қанат жайып
құлпырған,
Аспаны ашық қаласы.
|
Есіл өзенінің жағасында орналасқан құлпырған
қала.
|
Болашаққа бастаған,
Шарықтайды асқақ ән.
Елордасы-Отанның
Мақтанышым-астанам!
|
Болашаққа бастаған,еліміздің
мақтанышы-Астана.
|
Қызу еңбек қайнаған,
Алып құрылыс
айналам.
Ғимараттар ғажайып,
Шоқтығындай бай далам.
|
Қызу еңбекпен салынып жатқан ғажайып
қала.
|
Батыс,шығыс зергері,
Үйлескендей өрнегі.
Астана-алып көрмесі,
Әсем сәулет өнері.
|
Әлемдік сәулет өнерінің үлгісін Астана
ғимараттарынан көреміз.
|
2-топ «Төрт
пікір» әдісі. «Астана
тарихы»тақырыбында сызбаны
толтыру
Астана

3- топ «Суреттер
сөйлейді» әдісі
«Көрікті
Астанам» тақырыбына топта бірлесе
отырып, суреттерден мәтін
құрастыру.


ҚБ:
« Екі ұсыныс,бір тілек»
әдісі
Дискриптор
1. Өлең шумақтарына сәйкес пікірлерін жаза
біледі;
2.Сурет бойынша мәтін құрастырады, сурет сценарий
түрінде ұсынады.
3.Берілген сұрақтарға жауап
жазады.
ӨЖ.
«Синквейн»әдісі Астана сөзіне бес жолды өлең
құрастыру.
ҚБ: Жұлдызша арқылы
бағалау
Дискриптор
Бес жолды өлең құрастырып
жазады.
«Бір сөзбен» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған
әсерлерін айтады
Кері байланыс.

|