Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы Жаңақорған ауданы № 169 Н.Илялетдинов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Айтлесова Гүлжазира Нақыпқызы.

    Пәні: әдебиеттік оқу

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері

    Күні:9.12.2020ж.

    Сынып: 3

    Мектеп:№169 Н.Илялетдинов атындағы жалпы орта мектебі

    Мұғалімнің аты-жөні: Айтлесова Гүлжазира Нақыпқызы

    Сабақ тақырыбы

    Мақтанышым – Астанам

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну.Мұғалімнің көмегімен фотосуреттерді пайдаланып,шығармашылық жұмыс жазу.

    3.2.1.1-шығарманы түсініп,мәнерлеп оқу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    мұғалімнің көмегімен шығармашылық жұмыс мазмұнын сурет арқылы анықтайды

    Көптеген оқушылар:

    мұғалімнің көмегімен көркем шығарманың шығармашылық жұмысын сурет сценарий түрінде ұсынады

    Кейбір оқушылар:

    мұғалімнің көмегімен көркем шығарманың шығармашылық жұмысын үлгідегі нұсқасымен салыстырады

    Бағалау критерийлері

    Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    Мәтіннің тақырыбын анықтайалады, негізгі ойды табады.

    Сурет бойынша мәтін құрастыра алады.

    Дереккөздерден тақырып бойынша мәлімет жинастырады.

    Құндылықтарды дарыту

    білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=Pb0NlnRVGm4

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, жұмыс дәптері, видеоматериал

    Бастапқы білім

    Өтілген тақырыптарды еске түсіреді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Қайырлы күн,досым,

    Қайырлы күн болсын.

    Жеті күннің әр күні

    Сәттілікке толсын.



    Оқушыларды үш топқа бөлу.



    «Автор орындығы» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтау

    1.Ясауидың туған жері.

    2.Оқыған жері. 3.Туған жеріне неше жасында оралды? 4.Күмбез туралы мәлімет . 5.Неліктен керемет күмбез аталды?

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау



    Балаларға бейнебаян арқылы Астанаға саяхат жасау.

    Кім Астанаға барған?

    Қандай көрікті жерлері бар?

    Жарайсыңдар өте тамаша. Бүгінгі біздің сабағымыз «Мақтанышым – Астанам»

























    А.Жорабаева «Елімнің жүрегі»

    Сабақтың ортасы

















    8 мин



















































    4 мин























    10мин



























    DrawObject1



























































    8 мин









    3 мин











    Сабақтың соңы

    3 мин
























    1. «Жалғастыр...» әдісі «Астана» сөзіне суреттерден сөзтіркестер ойлап табады.

     А-арман қала Астана

    С-сәулетті қала

    Т-Тәуелсіздік сарайы

    А- Асқақтаған Әнұран

    Н-Нұр шашқан Қазақ елі монументі

    А-алып Ханшатыр



    ҚБ: Бағдаршам арқылы бағалау

    Дискриптор

    Суреттер арқылы сөз тіркестерін ойлап табады.

    Суреттердің көмегімен мазмұнын анықтайды.

    2.Оқулықпен жұмыс

     Автормен танысу айдары

    Ермек Өтетілеуұлы-балалар ақыны,аудармашы

    1938жылы Ақмола (қазіргі Астана )қаласында туған.Балаларға арналған «Ең күшті адам» «Әдептілік -әдемілік», «Биік үйдің балалары»атты кітаптары бар.

    Ермек Өтетілеуұлы атамыздың «Мақтанышым – Астанам» өлеңін өтеміз.

    3. Оқылым

    Дауыстап, тізбектеп оқу

    Мақтанышым – Астанам

    1.Алтын Арқа даласы, 2.Болашаққа бастаған

    Жасыл Есіл жағасы. Шарықтайды асқақ ән.

    Қанат жайып құлпырған Елордасы - Отанның

    Аспаны ашық қаласы Мақтанышым –Астанам

    3.Қызу еңбек қайнаған, 4.Батыс, шығыс зергері

    Алып құрлыс айналам. Үйлескендей өрнегі.

    Ғимараттар ғажайып, Астана – алып көрмесі,

    Шоқтығындай бай далам. Әсем сәулет өнері



    Дискриптор

    Өлеңді мәнерлеп, қатесіз оқиды.

    Өлеңді түсініп оқып, авторы жайлы әңгімелейді



    4. Сергіту сәті

    5.Топтық жұмыс

    1 – топ

    Өлеңді мәнерлеп оқу.Әр шумағының мазмұнын ашу

    Өлең жолдары

    Мағынасы

    Алтын арқа даласы,

    Жасыл Есіл жағасы.

    Қанат жайып құлпырған,

    Аспаны ашық қаласы.


    Есіл өзенінің жағасында орналасқан құлпырған қала.

    Болашаққа бастаған,

    Шарықтайды асқақ ән.

    Елордасы-Отанның

    Мақтанышым-астанам!

    Болашаққа бастаған,еліміздің мақтанышы-Астана.

    Қызу еңбек қайнаған,

    Алып құрылыс айналам.

    Ғимараттар ғажайып,

    Шоқтығындай бай далам.

    Қызу еңбекпен салынып жатқан ғажайып қала.

    Батыс,шығыс зергері,

    Үйлескендей өрнегі.

    Астана-алып көрмесі,

    Әсем сәулет өнері.

    Әлемдік сәулет өнерінің үлгісін Астана ғимараттарынан көреміз.





    2-топ «Төрт пікір» әдісі. «Астана тарихы»тақырыбында сызбаны толтыру

    DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 Астана

    DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6







    3- топ «Суреттер сөйлейді» әдісі

    «Көрікті Астанам» тақырыбына топта бірлесе отырып, суреттерден мәтін құрастыру.

     



     

    ҚБ: « Екі ұсыныс,бір тілек» әдісі

    Дискриптор

    1. Өлең шумақтарына сәйкес пікірлерін жаза біледі;

    2.Сурет бойынша мәтін құрастырады, сурет сценарий түрінде ұсынады.

    3.Берілген сұрақтарға жауап жазады.



    ӨЖ. «Синквейн»әдісі Астана сөзіне бес жолды өлең құрастыру.

    ҚБ: Жұлдызша арқылы бағалау

    Дискриптор

    Бес жолды өлең құрастырып жазады.







    «Бір сөзбен» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтады

    Кері байланыс.



    Кесте






    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Топтық жұмыста «Тапсырма» тәсілі пайдаландым бұл тәсілде оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар бердім.

    Барлығы: оқушылар өлең жолдарына мысал келтіреді

    Көпшілігі: суреттерге қарап мәтін құрастырады

    Кейбір оқушылар:

    Шығармашылықпен жұмыс жасайды





    1.«Жалғастыр» әдісінде Басбармақ арқылы бағаладым



    2.Топтық жұмысты Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы топтар бір – бірін бағалады



    3. «синквейн» өзіндік жұмыста жұлдызша арқылы бағаладым

    АКТ қолдану қауіпсіздігін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтлесова Гүлжазира Нақыпқызы
    14 Желтоқсан 2020
    551
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Мақтанышым – Астанам"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Мақтанышым – Астанам"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну.Мұғалімнің көмегімен фотосуреттерді пайдаланып,шығармашылық жұмыс жазу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қызылорда облысы Жаңақорған ауданы № 169 Н.Илялетдинов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Айтлесова Гүлжазира Нақыпқызы.

    Пәні: әдебиеттік оқу

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері

    Күні:9.12.2020ж.

    Сынып: 3

    Мектеп:№169 Н.Илялетдинов атындағы жалпы орта мектебі

    Мұғалімнің аты-жөні: Айтлесова Гүлжазира Нақыпқызы

    Сабақ тақырыбы

    Мақтанышым – Астанам

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.3.3.1 – шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну.Мұғалімнің көмегімен фотосуреттерді пайдаланып,шығармашылық жұмыс жазу.

    3.2.1.1-шығарманы түсініп,мәнерлеп оқу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    мұғалімнің көмегімен шығармашылық жұмыс мазмұнын сурет арқылы анықтайды

    Көптеген оқушылар:

    мұғалімнің көмегімен көркем шығарманың шығармашылық жұмысын сурет сценарий түрінде ұсынады

    Кейбір оқушылар:

    мұғалімнің көмегімен көркем шығарманың шығармашылық жұмысын үлгідегі нұсқасымен салыстырады

    Бағалау критерийлері

    Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    Мәтіннің тақырыбын анықтайалады, негізгі ойды табады.

    Сурет бойынша мәтін құрастыра алады.

    Дереккөздерден тақырып бойынша мәлімет жинастырады.

    Құндылықтарды дарыту

    білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    https://www.youtube.com/watch?v=Pb0NlnRVGm4

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, жұмыс дәптері, видеоматериал

    Бастапқы білім

    Өтілген тақырыптарды еске түсіреді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    Қайырлы күн,досым,

    Қайырлы күн болсын.

    Жеті күннің әр күні

    Сәттілікке толсын.



    Оқушыларды үш топқа бөлу.



    «Автор орындығы» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтау

    1.Ясауидың туған жері.

    2.Оқыған жері. 3.Туған жеріне неше жасында оралды? 4.Күмбез туралы мәлімет . 5.Неліктен керемет күмбез аталды?

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау



    Балаларға бейнебаян арқылы Астанаға саяхат жасау.

    Кім Астанаға барған?

    Қандай көрікті жерлері бар?

    Жарайсыңдар өте тамаша. Бүгінгі біздің сабағымыз «Мақтанышым – Астанам»

























    А.Жорабаева «Елімнің жүрегі»

    Сабақтың ортасы

















    8 мин



















































    4 мин























    10мин



























    DrawObject1



























































    8 мин









    3 мин











    Сабақтың соңы

    3 мин
























    1. «Жалғастыр...» әдісі «Астана» сөзіне суреттерден сөзтіркестер ойлап табады.

     А-арман қала Астана

    С-сәулетті қала

    Т-Тәуелсіздік сарайы

    А- Асқақтаған Әнұран

    Н-Нұр шашқан Қазақ елі монументі

    А-алып Ханшатыр



    ҚБ: Бағдаршам арқылы бағалау

    Дискриптор

    Суреттер арқылы сөз тіркестерін ойлап табады.

    Суреттердің көмегімен мазмұнын анықтайды.

    2.Оқулықпен жұмыс

     Автормен танысу айдары

    Ермек Өтетілеуұлы-балалар ақыны,аудармашы

    1938жылы Ақмола (қазіргі Астана )қаласында туған.Балаларға арналған «Ең күшті адам» «Әдептілік -әдемілік», «Биік үйдің балалары»атты кітаптары бар.

    Ермек Өтетілеуұлы атамыздың «Мақтанышым – Астанам» өлеңін өтеміз.

    3. Оқылым

    Дауыстап, тізбектеп оқу

    Мақтанышым – Астанам

    1.Алтын Арқа даласы, 2.Болашаққа бастаған

    Жасыл Есіл жағасы. Шарықтайды асқақ ән.

    Қанат жайып құлпырған Елордасы - Отанның

    Аспаны ашық қаласы Мақтанышым –Астанам

    3.Қызу еңбек қайнаған, 4.Батыс, шығыс зергері

    Алып құрлыс айналам. Үйлескендей өрнегі.

    Ғимараттар ғажайып, Астана – алып көрмесі,

    Шоқтығындай бай далам. Әсем сәулет өнері



    Дискриптор

    Өлеңді мәнерлеп, қатесіз оқиды.

    Өлеңді түсініп оқып, авторы жайлы әңгімелейді



    4. Сергіту сәті

    5.Топтық жұмыс

    1 – топ

    Өлеңді мәнерлеп оқу.Әр шумағының мазмұнын ашу

    Өлең жолдары

    Мағынасы

    Алтын арқа даласы,

    Жасыл Есіл жағасы.

    Қанат жайып құлпырған,

    Аспаны ашық қаласы.


    Есіл өзенінің жағасында орналасқан құлпырған қала.

    Болашаққа бастаған,

    Шарықтайды асқақ ән.

    Елордасы-Отанның

    Мақтанышым-астанам!

    Болашаққа бастаған,еліміздің мақтанышы-Астана.

    Қызу еңбек қайнаған,

    Алып құрылыс айналам.

    Ғимараттар ғажайып,

    Шоқтығындай бай далам.

    Қызу еңбекпен салынып жатқан ғажайып қала.

    Батыс,шығыс зергері,

    Үйлескендей өрнегі.

    Астана-алып көрмесі,

    Әсем сәулет өнері.

    Әлемдік сәулет өнерінің үлгісін Астана ғимараттарынан көреміз.





    2-топ «Төрт пікір» әдісі. «Астана тарихы»тақырыбында сызбаны толтыру

    DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 Астана

    DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6







    3- топ «Суреттер сөйлейді» әдісі

    «Көрікті Астанам» тақырыбына топта бірлесе отырып, суреттерден мәтін құрастыру.

     



     

    ҚБ: « Екі ұсыныс,бір тілек» әдісі

    Дискриптор

    1. Өлең шумақтарына сәйкес пікірлерін жаза біледі;

    2.Сурет бойынша мәтін құрастырады, сурет сценарий түрінде ұсынады.

    3.Берілген сұрақтарға жауап жазады.



    ӨЖ. «Синквейн»әдісі Астана сөзіне бес жолды өлең құрастыру.

    ҚБ: Жұлдызша арқылы бағалау

    Дискриптор

    Бес жолды өлең құрастырып жазады.







    «Бір сөзбен» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін айтады

    Кері байланыс.



    Кесте






    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Топтық жұмыста «Тапсырма» тәсілі пайдаландым бұл тәсілде оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар бердім.

    Барлығы: оқушылар өлең жолдарына мысал келтіреді

    Көпшілігі: суреттерге қарап мәтін құрастырады

    Кейбір оқушылар:

    Шығармашылықпен жұмыс жасайды





    1.«Жалғастыр» әдісінде Басбармақ арқылы бағаладым



    2.Топтық жұмысты Екі жұлдыз бір тілек әдісі арқылы топтар бір – бірін бағалады



    3. «синквейн» өзіндік жұмыста жұлдызша арқылы бағаладым

    АКТ қолдану қауіпсіздігін сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    14.12.2020
    551
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтлесова Гүлжазира Нақыпқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации