Марат Қабанбай "Бауыр"

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Марат Қабанбай "Бауыр"

Материал туралы қысқаша түсінік
Марат Қабанбай "Бауыр" Фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлімі:

Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Қабанбай. «Бауыр» әңгімесі. Үміт

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5. 1. 1. 1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

Шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.

Психологиялық ахуал

«Таңғажайып дорба» ойыны

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийі айтылады.

Қызығушылықты ояту

«Сиқырлы қорап» әдісі

Қораптың ішіне шығарманың кейіпкерлеріне, оқиғаларына байланысты заттарды салып қою.


Оқушылар қораптан бір затты таңдап, ол заттың шығармаға қандай қатысы бар екенін айтып береді.

Психологиялық ахуал

«Таңғажайып дорба» ойыны

Дорбада бірнеше жеміс, көкөніс бөліктері бар. Бала көзі жабылып, дорбадағы заттың дәмін татып, оның қай жеміс екенін, дәмі, исі, формасы, түсі жайында ажырата баяндайды.




«Менің атым Қожа» хикаяты бойынша «Сиқырлы қорап» әдісі арқылы шығарманың кейіпкерлеріне, оқиғаларына байланысты заттарды табады

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін





Оқулық

Қазақ әдебиеті

«Атамұра» баспасы

2017 ж




Сабақтың ортасы

ІІ. Жаңа білімді игерту


1-тапсырма. Оқушыларға «Бауыр» шығармасының басиапқы бөлігін жақсы меңгергенін білу үшін сұрақтар беріледі. Куиззис платформасы арқылы тестті орындайды. Сонымен қатар, қосымша сұрақтар беріледі


Оқушылар «Менің атым Қожа» шығармасынан платформа арқылы сұрақтарды орындайды, қосымша сұрақтарға жауап береді



ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау


Дескриптор

Балл

Тест сұрақтарына жауап береді

1

Негізгі оқиғаларын бледі

1

Шығарма мазмұнын біледі

1


https://quizizz.com/admin/quiz/6043ae25c38c3200202af576/м







1-тапсырма. «Әдеби лото» әдісі

Шығарманың сюжеттік дамуына талдау жасаңдар

Шығарма авторы:

Тегі, түрі:

Тақырыбы:

Идеясы

Құрылымы

Басталуы:

Байланысуы:

Дамуы:

Шиеленісуі:

Шарықтау шегі:

Шешімі:

Шығармадағы кейіпкерлер:




Шығарманы оқи отыра, сюжеттік дамуына талдау жасайды






ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау


Дескриптор

Балл

Шығарманың сюжетін біледі

1

Шығармаға сюжеттік талдау жасайды

1




Презентация Поуер пойнт

Қазақ әдебиеті

Атамұра, 2017


3-тапсырма. Шығарманың мазмұны жайында ойыңды «ПОПС» формуласы бойынша түсіндір.

  • Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, - .....»

  • Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ….»

  • Үшінші сөйлем: «Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

  • Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.... ».



Шығарманың мазмұны жайында өз ойын «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіреді.












ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау


Дескриптор

Балл

бірінші сөйлемде шығарманың мазмұнына қатысты өз ойын білдіреді;


1

екінші сөйлемде себебін түсіндіреді

1

үшінші сөйлемде өз ойын нақтылауға қатысты әңгімеден

2 дәлел келтіреді

1

төртінші сөйлемде өзіндік тұжырым жасайды

1



Қазақ әдебиеті

Атамұра, 2017

Сабақтың соңы

Рефлексия «Алшы, тәйке, бүк,шік» әдісі

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын


Алшы - Сабақтан өзіңе пайдалы не алдың?

Тәйке – Сабақта не қиын болды?

Бүк – Сабақта нені басқаша өзгертуге болады деп ойлайсың?

Шік – Бүгінгі сабақтан үйренгенің бойынша алда не істеймін деп ойлайсың?


Үй тапсырмасы: 6-тапсырма.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты мен тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жсайды

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
367
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі