Пәні әдебиеттік оқу
Сыныбы 4 "А"сынып Тексерілді
Мұғалім Сулейменова А.С «22» сәуір 2017ж
Мерзімі 22.04.2017ж --------------------------
Тақырыбы Мариям Хакімжанова "Бала Мәншүк"
Мақсаты : М. Хакімжанова туралы
қысқаша мәлімет. Мәншүктің ерлігі туралы оқушылардың түсініктерін
тереңдету.
Оқушылардың сабақ тақырыбын өздігінен талдай білуін, Мәншүктің
ерлігі туралы ойларын тұжырымдай білуін дамыту.
Оқушыларды шағын топтармен жұмыс істеуге, сол сияқты сыйластық
дағдыларын қалыптастыруға, топ мүшелерін оқу материалдарын дұрыс
меңгеруге, бір – біріне достық көмек көрсете білуге
тәрбиелеу.
Міндеттері Барлық әдіс-тәсілді
игерту
Мәтінді толық меңгерту
Типі аралас сабақ
Сабақтың түрі топтық жұмыс
Сабақтың әдіс - тәсілдері Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының әдіс-тәсілдері
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: суреттер, слайд, қапшықша, топ аттары, бағалау парақшасы, бейнебаян, фишкалар, үнтаспа, қима қағаздар, стикерлер, А3 формат, автор суреті, плакат.
Күтілетін нәтиже: Өз бетінше жұмыс істеуге, алған білімдерін тиімді пайдаланады.
Өткен тақырып бойынша өз ойларын айта алады.
Өз ойын толық жеткізе алады.алады.
Өз ойларын бір-бірімен бөлісе алады.
Жаңа тақырыпты өздері түсініп алады.
|
Кезеңдері |
Әдіс - тәсілдер |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Бағалау |
Қолданған модульдер |
|
Ұйымдас-тыру кезеңі |
Топқа бөлу |
Қазақтың батыр қыздарының суреттері арқылы топқа бөлу "Алия", "Мәншүк" |
1. Мұғалім таратқан сурет бойынша топқа бөлінеді, суреттер бойынша, мәлімет айту. 2. Топ басшысын сайлау |
Ауызша мадақтау Смайлктермен бағалау Жасыл-үй тапсырмасы Көк-жаңа сабақ Сары-сабақты қорыту |
Көшбасшы лық |
|
Үй тапсырмасын сұрау |
"Рөлдегі оқушылар" әдісі |
Әзиза Нұрмаханова “Шығыс шынары” |
Оқушылар рөлге бөлініп, әңгіменің мазмұнын айтады. |
Фишкамен бағалау |
|
|
|
Сергіту сәті |
"Мен қазақпын" |
Билейді Музыкамен қимыл-қозғалыс жасайды |
|
|
|
Үй тапсырма-сын қорыту |
Сұрақ-жауап “Кір жайғыш жіп” әдісі |
1. "Шығыс шынары" әңгімесінің авторы кім? 2. Әлия Молдағұлованың туған жерін ата. 3. Әртек дегеніміз не? 4. Әлия табиғатты сүйеді, дәлелде. 5. Әлия неліктен артекке бармаймын деді? 6. Әлия туралы тағы қандай әңгіме оқыдыңдар? 7. Әлия қандай батыр? 8. Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды? 9. Әлиядан басқа тағы қазақтың қандай батыр қызы бар? 10. Ұлы Отан соғысының батырларын ата |
Жауап алу |
Смайлкпен бағалау |
|
|
Жаңа сабаққа дайындық кезеңі |
Суретті жұмбақ Сурет артынан тақырып шығады |
Бүгінгі сабағымыз қандай тақырыбы қандай екен? "Бала Мәншүк" |
Тақырыпты оқиды |
Ауызша мадақтау |
Жас ерекшеліктері не сәйкес білім беру |
|
Жаңа сабақ |
Мариям Хакімжанова “Бала Мәншүк”
|
1. Автор туралы мәлімет Мәриям Хакімжанова 16 қараша 1906, қазіргі Қостанай облысы Қостанай ауданы Қобыланды ауданында туылған.1995, ҚР-ның халық жазушысы, ақын
Хакімжанова Мәриям өз жырларында Отан, өмір, бейбітшілік туралы үлкен азаматтық ой толғайды Марапаттары Еңбек Қызыл Ту 2 рет “Құрмет белгісі” ордендеріменбірнеше медальдармен марапатталған.Екі рет «Құрмет Белгісі», Еңбек Қызыл Ту орденімен, бірнеше медальдармен марапатталған ақынға 1986 жылы «Қазақстанның Халық жазушысы» атағы берілді. |
Тыңдайды |
|
|
|
|
"Автобус аялдамасы" әдісі |
2."Оқулықпен жұмыс" Оқушылар тізбектеп оқиды |
Оқулықпен жұмыс жасайды, кезектесіп оқиды |
Мазмұнын сұрау, фишкамен бағалау |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
|
|
"Рөлдердегі оқушылар" |
Оқушылар мәтінді рөлге салып, өз рөлдерімен орындап шығады |
Әдіс арқылы мәтінді бөлік терге бөліп, мазмұнын айту Оқушылар рөлге бөліп ойнайды |
Басбармақты жоғары көтеру |
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
|
|
АКТ |
Бейнебаян көрсету "Компьютер- лік ойындар баланың ой-санасын улап жатыр" |
Тыңдайды, ақпарат алады |
|
|
|
|
Дәптермен жұмыс |
Естелік дегеніміз өмірдегі көрген-білген, ойда қалған нәрселерді еске түсіріп айту немесе жазу |
Дәптермен жұмыс жасайды |
|
|
|
Жаңа сабақты бекіту |
"Сұрағымды ұстап ал" әдісі |
Ауызша сұрақ қою 1. Мәнсияның әкесі оны қайдан алып қайтты? 2. Мәншүк әкесінің сұрағына не деп жауап берді? 3. Анасы қызын кім деп еркелетті? 4. Саған Мәншүктің қандай мінезі мен қылығы ұнады? 5. Бұл әңгімені кім жазды? 6. Ол қандай батыр болған? |
Ауызша жауап береді |
Фишкамен бағалау |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
|
Үй тапсырма- сын беру |
|
Мәтінді түсініп оқу. Мәншүк туралы қосымша материал жинақтау. |
Оқиды, қосымша мәлімет жинақтайды. |
Суммативті бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мариям Хакімжанова "Бала Мәншүк"
Мариям Хакімжанова "Бала Мәншүк"
Пәні әдебиеттік оқу
Сыныбы 4 "А"сынып Тексерілді
Мұғалім Сулейменова А.С «22» сәуір 2017ж
Мерзімі 22.04.2017ж --------------------------
Тақырыбы Мариям Хакімжанова "Бала Мәншүк"
Мақсаты : М. Хакімжанова туралы
қысқаша мәлімет. Мәншүктің ерлігі туралы оқушылардың түсініктерін
тереңдету.
Оқушылардың сабақ тақырыбын өздігінен талдай білуін, Мәншүктің
ерлігі туралы ойларын тұжырымдай білуін дамыту.
Оқушыларды шағын топтармен жұмыс істеуге, сол сияқты сыйластық
дағдыларын қалыптастыруға, топ мүшелерін оқу материалдарын дұрыс
меңгеруге, бір – біріне достық көмек көрсете білуге
тәрбиелеу.
Міндеттері Барлық әдіс-тәсілді
игерту
Мәтінді толық меңгерту
Типі аралас сабақ
Сабақтың түрі топтық жұмыс
Сабақтың әдіс - тәсілдері Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының әдіс-тәсілдері
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: суреттер, слайд, қапшықша, топ аттары, бағалау парақшасы, бейнебаян, фишкалар, үнтаспа, қима қағаздар, стикерлер, А3 формат, автор суреті, плакат.
Күтілетін нәтиже: Өз бетінше жұмыс істеуге, алған білімдерін тиімді пайдаланады.
Өткен тақырып бойынша өз ойларын айта алады.
Өз ойын толық жеткізе алады.алады.
Өз ойларын бір-бірімен бөлісе алады.
Жаңа тақырыпты өздері түсініп алады.
|
Кезеңдері |
Әдіс - тәсілдер |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Бағалау |
Қолданған модульдер |
|
Ұйымдас-тыру кезеңі |
Топқа бөлу |
Қазақтың батыр қыздарының суреттері арқылы топқа бөлу "Алия", "Мәншүк" |
1. Мұғалім таратқан сурет бойынша топқа бөлінеді, суреттер бойынша, мәлімет айту. 2. Топ басшысын сайлау |
Ауызша мадақтау Смайлктермен бағалау Жасыл-үй тапсырмасы Көк-жаңа сабақ Сары-сабақты қорыту |
Көшбасшы лық |
|
Үй тапсырмасын сұрау |
"Рөлдегі оқушылар" әдісі |
Әзиза Нұрмаханова “Шығыс шынары” |
Оқушылар рөлге бөлініп, әңгіменің мазмұнын айтады. |
Фишкамен бағалау |
|
|
|
Сергіту сәті |
"Мен қазақпын" |
Билейді Музыкамен қимыл-қозғалыс жасайды |
|
|
|
Үй тапсырма-сын қорыту |
Сұрақ-жауап “Кір жайғыш жіп” әдісі |
1. "Шығыс шынары" әңгімесінің авторы кім? 2. Әлия Молдағұлованың туған жерін ата. 3. Әртек дегеніміз не? 4. Әлия табиғатты сүйеді, дәлелде. 5. Әлия неліктен артекке бармаймын деді? 6. Әлия туралы тағы қандай әңгіме оқыдыңдар? 7. Әлия қандай батыр? 8. Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды? 9. Әлиядан басқа тағы қазақтың қандай батыр қызы бар? 10. Ұлы Отан соғысының батырларын ата |
Жауап алу |
Смайлкпен бағалау |
|
|
Жаңа сабаққа дайындық кезеңі |
Суретті жұмбақ Сурет артынан тақырып шығады |
Бүгінгі сабағымыз қандай тақырыбы қандай екен? "Бала Мәншүк" |
Тақырыпты оқиды |
Ауызша мадақтау |
Жас ерекшеліктері не сәйкес білім беру |
|
Жаңа сабақ |
Мариям Хакімжанова “Бала Мәншүк”
|
1. Автор туралы мәлімет Мәриям Хакімжанова 16 қараша 1906, қазіргі Қостанай облысы Қостанай ауданы Қобыланды ауданында туылған.1995, ҚР-ның халық жазушысы, ақын
Хакімжанова Мәриям өз жырларында Отан, өмір, бейбітшілік туралы үлкен азаматтық ой толғайды Марапаттары Еңбек Қызыл Ту 2 рет “Құрмет белгісі” ордендеріменбірнеше медальдармен марапатталған.Екі рет «Құрмет Белгісі», Еңбек Қызыл Ту орденімен, бірнеше медальдармен марапатталған ақынға 1986 жылы «Қазақстанның Халық жазушысы» атағы берілді. |
Тыңдайды |
|
|
|
|
"Автобус аялдамасы" әдісі |
2."Оқулықпен жұмыс" Оқушылар тізбектеп оқиды |
Оқулықпен жұмыс жасайды, кезектесіп оқиды |
Мазмұнын сұрау, фишкамен бағалау |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
|
|
"Рөлдердегі оқушылар" |
Оқушылар мәтінді рөлге салып, өз рөлдерімен орындап шығады |
Әдіс арқылы мәтінді бөлік терге бөліп, мазмұнын айту Оқушылар рөлге бөліп ойнайды |
Басбармақты жоғары көтеру |
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер |
|
|
АКТ |
Бейнебаян көрсету "Компьютер- лік ойындар баланың ой-санасын улап жатыр" |
Тыңдайды, ақпарат алады |
|
|
|
|
Дәптермен жұмыс |
Естелік дегеніміз өмірдегі көрген-білген, ойда қалған нәрселерді еске түсіріп айту немесе жазу |
Дәптермен жұмыс жасайды |
|
|
|
Жаңа сабақты бекіту |
"Сұрағымды ұстап ал" әдісі |
Ауызша сұрақ қою 1. Мәнсияның әкесі оны қайдан алып қайтты? 2. Мәншүк әкесінің сұрағына не деп жауап берді? 3. Анасы қызын кім деп еркелетті? 4. Саған Мәншүктің қандай мінезі мен қылығы ұнады? 5. Бұл әңгімені кім жазды? 6. Ол қандай батыр болған? |
Ауызша жауап береді |
Фишкамен бағалау |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
|
Үй тапсырма- сын беру |
|
Мәтінді түсініп оқу. Мәншүк туралы қосымша материал жинақтау. |
Оқиды, қосымша мәлімет жинақтайды. |
Суммативті бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз













