0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
MIND MAP
"Болмыс
(немісше Sein,
ағылшынша
Being)болушының
болуы."
МАРТИН ХАЙДЕГГЕР
“ОНТОЛОГИЯСЫНЫҢ
БАСТЫ
КАТЕГОРИЯЛАРЫ”
Егер әлдекімді Үрей езіп жіберсе, онда ол
ешкім емес біреу ретінде жұртқа жұтылады
және "Оларға", "Тобырға" (They das Man)
сүйенп өзін қорғауға тырысады. Сөйтіп ол
"Түпнұсқасыз" (inauthentic) тіршілік күйне
енед. Түпнұсқасыздықта (inauthenticity
"Олар", "Тобыр" алға шығады да, адам өзнің
болмыстық бар болу мәнділігін тонатады. Бұл
күй, немесе жағдай Хайдеггер бойынша
Осыболмыстың азғындап "құлдырау"
(fallingness Verfallen) болып, ондай
жағдайда Осыболмыс өзнен адасып, өзн
күнделік өмрдің күйік тірлігіне
тұншықтырады.
Хайдеггер бойынша,
болмысты танитың болмыс
тек адам - Осы болмыс
болып, адам болмысы өз
болмыс ретнде болмысты
тануға қаблетті, болмысты
тану адам болмысын - Осы
болмысты тануға
бағытталу арқылы
орындалуға тис.
Ол Dasein-д "әлемде болу" ұғымымен
байланыстырады, олар жи қатар
қолданылады. Әлемде болу-бұл адамның
өмр сүрун жоғары мағыналы күй ретнде
көрсететн экзистенциалды тұжырымдама.
Әр адамның осы әлемде орындауы керек
ерекше мақсаты бар.
Бұрын айтылғандай, Dasein-бұл біз байқай
алатын тіршлік иес емес, оны қалай түснуге
болады? Хайдеггер бізге жаратылыстарды,
әсіресе адам болу қандай болатынын
зерттеуге кеңес беред.
Хайдеггер бойынша әркім
өз ажалымен жекеде
бетпе-бет келед және
Осы болмыс ретінде
осынау жалғыздықта
өзнің брден-бірлігін, жеке
даралығын батыл
қабылдаса, онда бұл адам
Түпнұсқа (authentic)
тіршілік күйне өтед.
Орташа күнделік күй
Біздң өміріміздң көп бөлігі біздң
әлемдег болмысымыз туралы
рефлексивт ойлауда емес, керсінше
өз өмірімізді жалғастыру үшн
мндеттермзд орындаумен өтед.
Осылайша, бұл Dasein-нің орташа
күнделікіт күй. Хайдеггер бұл
қарапайым болмыс күйін ең
байқалмайтын болғанына
қарамастан, ең маңызды деп
санайды.
Біркелкілену
Басқалармен бірге жүрсек те өзіміздң
олардан айырмашылығымызға
мән береміз, бұл біздң тағы бір қасиетмз
– біркеліклену себебнен туады. Яғни,
күнделік өмірде біз "адамдармен
біркелік" болуға тырысып, орташалықты
күйттейміз.
Біздің өз-өзмізді табысты сезінуміз
Оларға (They) байланысты. Солар
табыстысың десе табысты боламыз.
Олар жеңді десе шын жеңгендей
боламыз, жеңілді десе жеңіліс табамыз.
Біз дербес, өзгеше идеяда болуды емес,
орташа пікірде болуды қалаймыз.
Ажал
Хайдеггер бойынша бұл нақты жарық
өмірдің аяқталуы. Адам баласы ажалға
беттегенде барып дүниеге алаңдауы
мен абыржуын тоқтатып, құлдырау
барысында шынайы болмысын табады.
Ажал жеке адамның жұмысы,
ешкімдікін ешкім өтей алмайды. Ажал
әрқашан болуы мүмкін, ол қай кезде
болса да ақылға қонымды есептелед.
Өйткен ешкімнің қанша өмір сүретін
туралы күн бұрын келісім жоқ.
Сондықтан адам ажалға дайын болуға
тис.
Хайдеггердің айтуынша, біз "болмысшілік" (немісше: In- Sein, ағылшынша:
Being-in) ұғымын қолдану арқылы
дүниеделігімізді айтуды толықтаймыз.
Төрткіл дүниеделік – болушы-шілік
арқылы ".... ішінделікті" (бірдеңенің
ішінде) түйсіндіред. Бұл сөйлеу әдет
болушының (Beings) болмыс (Being)
тәслін көрсетед, яғни мәлім бір болушы
келес бір болушының шінде екенін,
мысалы су кесе "ішінде" екенін, ким шкаф
"ішінде" екенн білдіред.
Қамқорлық
Хайдеггердің пікірінші,
қамқорлық
бұл адам өмірнің негізгі
құрылымы. Бұл біздің
айналамыздағы әлемге
деген көзқарасымыз және
күнделікіт өмірде
әлеммен өзара әрекеттесу
тәсл.
Өзгешелік
Біз бір адамның іс-әрекетіне назар
аударған кезде, өзміз бен
оның айырмашылығына мән береміз
және сол айырмашылықты жоюға
(squashed) тырысамыз.
Адам әрқашан басқалардан өзгеше
екенін түйсінген күйде өмр сүред және
бұл көбнесе санасыз айқындылық болып
сезлед. Адамның өз болмысындағы
осынау бөтендікіт сезну мен оған мән
берун Хайдеггер өзгешелік деп атаған.
"Болмыс
(немісше Sein,
ағылшынша
Being)болушының
болуы."
МАРТИН ХАЙДЕГГЕР
“ОНТОЛОГИЯСЫНЫҢ
БАСТЫ
КАТЕГОРИЯЛАРЫ”
Егер әлдекімді Үрей езіп жіберсе, онда ол
ешкім емес біреу ретінде жұртқа жұтылады
және "Оларға", "Тобырға" (They das Man)
сүйенп өзін қорғауға тырысады. Сөйтіп ол
"Түпнұсқасыз" (inauthentic) тіршілік күйне
енед. Түпнұсқасыздықта (inauthenticity
"Олар", "Тобыр" алға шығады да, адам өзнің
болмыстық бар болу мәнділігін тонатады. Бұл
күй, немесе жағдай Хайдеггер бойынша
Осыболмыстың азғындап "құлдырау"
(fallingness Verfallen) болып, ондай
жағдайда Осыболмыс өзнен адасып, өзн
күнделік өмрдің күйік тірлігіне
тұншықтырады.
Хайдеггер бойынша,
болмысты танитың болмыс
тек адам - Осы болмыс
болып, адам болмысы өз
болмыс ретнде болмысты
тануға қаблетті, болмысты
тану адам болмысын - Осы
болмысты тануға
бағытталу арқылы
орындалуға тис.
Ол Dasein-д "әлемде болу" ұғымымен
байланыстырады, олар жи қатар
қолданылады. Әлемде болу-бұл адамның
өмр сүрун жоғары мағыналы күй ретнде
көрсететн экзистенциалды тұжырымдама.
Әр адамның осы әлемде орындауы керек
ерекше мақсаты бар.
Бұрын айтылғандай, Dasein-бұл біз байқай
алатын тіршлік иес емес, оны қалай түснуге
болады? Хайдеггер бізге жаратылыстарды,
әсіресе адам болу қандай болатынын
зерттеуге кеңес беред.
Хайдеггер бойынша әркім
өз ажалымен жекеде
бетпе-бет келед және
Осы болмыс ретінде
осынау жалғыздықта
өзнің брден-бірлігін, жеке
даралығын батыл
қабылдаса, онда бұл адам
Түпнұсқа (authentic)
тіршілік күйне өтед.
Орташа күнделік күй
Біздң өміріміздң көп бөлігі біздң
әлемдег болмысымыз туралы
рефлексивт ойлауда емес, керсінше
өз өмірімізді жалғастыру үшн
мндеттермзд орындаумен өтед.
Осылайша, бұл Dasein-нің орташа
күнделікіт күй. Хайдеггер бұл
қарапайым болмыс күйін ең
байқалмайтын болғанына
қарамастан, ең маңызды деп
санайды.
Біркелкілену
Басқалармен бірге жүрсек те өзіміздң
олардан айырмашылығымызға
мән береміз, бұл біздң тағы бір қасиетмз
– біркеліклену себебнен туады. Яғни,
күнделік өмірде біз "адамдармен
біркелік" болуға тырысып, орташалықты
күйттейміз.
Біздің өз-өзмізді табысты сезінуміз
Оларға (They) байланысты. Солар
табыстысың десе табысты боламыз.
Олар жеңді десе шын жеңгендей
боламыз, жеңілді десе жеңіліс табамыз.
Біз дербес, өзгеше идеяда болуды емес,
орташа пікірде болуды қалаймыз.
Ажал
Хайдеггер бойынша бұл нақты жарық
өмірдің аяқталуы. Адам баласы ажалға
беттегенде барып дүниеге алаңдауы
мен абыржуын тоқтатып, құлдырау
барысында шынайы болмысын табады.
Ажал жеке адамның жұмысы,
ешкімдікін ешкім өтей алмайды. Ажал
әрқашан болуы мүмкін, ол қай кезде
болса да ақылға қонымды есептелед.
Өйткен ешкімнің қанша өмір сүретін
туралы күн бұрын келісім жоқ.
Сондықтан адам ажалға дайын болуға
тис.
Хайдеггердің айтуынша, біз "болмысшілік" (немісше: In- Sein, ағылшынша:
Being-in) ұғымын қолдану арқылы
дүниеделігімізді айтуды толықтаймыз.
Төрткіл дүниеделік – болушы-шілік
арқылы ".... ішінделікті" (бірдеңенің
ішінде) түйсіндіред. Бұл сөйлеу әдет
болушының (Beings) болмыс (Being)
тәслін көрсетед, яғни мәлім бір болушы
келес бір болушының шінде екенін,
мысалы су кесе "ішінде" екенін, ким шкаф
"ішінде" екенн білдіред.
Қамқорлық
Хайдеггердің пікірінші,
қамқорлық
бұл адам өмірнің негізгі
құрылымы. Бұл біздің
айналамыздағы әлемге
деген көзқарасымыз және
күнделікіт өмірде
әлеммен өзара әрекеттесу
тәсл.
Өзгешелік
Біз бір адамның іс-әрекетіне назар
аударған кезде, өзміз бен
оның айырмашылығына мән береміз
және сол айырмашылықты жоюға
(squashed) тырысамыз.
Адам әрқашан басқалардан өзгеше
екенін түйсінген күйде өмр сүред және
бұл көбнесе санасыз айқындылық болып
сезлед. Адамның өз болмысындағы
осынау бөтендікіт сезну мен оған мән
берун Хайдеггер өзгешелік деп атаған.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Moldir TemirkhanШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
МАРТИН ХАЙДЕГГЕР “ОНТОЛОГИЯСЫНЫҢ БАСТЫ КАТЕГОРИЯЛАРЫ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
МАРТИН ХАЙДЕГГЕР “ОНТОЛОГИЯСЫНЫҢ БАСТЫ КАТЕГОРИЯЛАРЫ
Материал туралы қысқаша түсінік
МАРТИН ХАЙДЕГГЕР
“ОНТОЛОГИЯСЫНЫҢ БАСТЫ
КАТЕГОРИЯЛАРЫ”
MIND MAP
Материалдың қысқаша нұсқасы
MIND MAP
"Болмыс
(немісше Sein,
ағылшынша
Being)болушының
болуы."
МАРТИН ХАЙДЕГГЕР
“ОНТОЛОГИЯСЫНЫҢ
БАСТЫ
КАТЕГОРИЯЛАРЫ”
Егер әлдекімді Үрей езіп жіберсе, онда ол
ешкім емес біреу ретінде жұртқа жұтылады
және "Оларға", "Тобырға" (They das Man)
сүйенп өзін қорғауға тырысады. Сөйтіп ол
"Түпнұсқасыз" (inauthentic) тіршілік күйне
енед. Түпнұсқасыздықта (inauthenticity
"Олар", "Тобыр" алға шығады да, адам өзнің
болмыстық бар болу мәнділігін тонатады. Бұл
күй, немесе жағдай Хайдеггер бойынша
Осыболмыстың азғындап "құлдырау"
(fallingness Verfallen) болып, ондай
жағдайда Осыболмыс өзнен адасып, өзн
күнделік өмрдің күйік тірлігіне
тұншықтырады.
Хайдеггер бойынша,
болмысты танитың болмыс
тек адам - Осы болмыс
болып, адам болмысы өз
болмыс ретнде болмысты
тануға қаблетті, болмысты
тану адам болмысын - Осы
болмысты тануға
бағытталу арқылы
орындалуға тис.
Ол Dasein-д "әлемде болу" ұғымымен
байланыстырады, олар жи қатар
қолданылады. Әлемде болу-бұл адамның
өмр сүрун жоғары мағыналы күй ретнде
көрсететн экзистенциалды тұжырымдама.
Әр адамның осы әлемде орындауы керек
ерекше мақсаты бар.
Бұрын айтылғандай, Dasein-бұл біз байқай
алатын тіршлік иес емес, оны қалай түснуге
болады? Хайдеггер бізге жаратылыстарды,
әсіресе адам болу қандай болатынын
зерттеуге кеңес беред.
Хайдеггер бойынша әркім
өз ажалымен жекеде
бетпе-бет келед және
Осы болмыс ретінде
осынау жалғыздықта
өзнің брден-бірлігін, жеке
даралығын батыл
қабылдаса, онда бұл адам
Түпнұсқа (authentic)
тіршілік күйне өтед.
Орташа күнделік күй
Біздң өміріміздң көп бөлігі біздң
әлемдег болмысымыз туралы
рефлексивт ойлауда емес, керсінше
өз өмірімізді жалғастыру үшн
мндеттермзд орындаумен өтед.
Осылайша, бұл Dasein-нің орташа
күнделікіт күй. Хайдеггер бұл
қарапайым болмыс күйін ең
байқалмайтын болғанына
қарамастан, ең маңызды деп
санайды.
Біркелкілену
Басқалармен бірге жүрсек те өзіміздң
олардан айырмашылығымызға
мән береміз, бұл біздң тағы бір қасиетмз
– біркеліклену себебнен туады. Яғни,
күнделік өмірде біз "адамдармен
біркелік" болуға тырысып, орташалықты
күйттейміз.
Біздің өз-өзмізді табысты сезінуміз
Оларға (They) байланысты. Солар
табыстысың десе табысты боламыз.
Олар жеңді десе шын жеңгендей
боламыз, жеңілді десе жеңіліс табамыз.
Біз дербес, өзгеше идеяда болуды емес,
орташа пікірде болуды қалаймыз.
Ажал
Хайдеггер бойынша бұл нақты жарық
өмірдің аяқталуы. Адам баласы ажалға
беттегенде барып дүниеге алаңдауы
мен абыржуын тоқтатып, құлдырау
барысында шынайы болмысын табады.
Ажал жеке адамның жұмысы,
ешкімдікін ешкім өтей алмайды. Ажал
әрқашан болуы мүмкін, ол қай кезде
болса да ақылға қонымды есептелед.
Өйткен ешкімнің қанша өмір сүретін
туралы күн бұрын келісім жоқ.
Сондықтан адам ажалға дайын болуға
тис.
Хайдеггердің айтуынша, біз "болмысшілік" (немісше: In- Sein, ағылшынша:
Being-in) ұғымын қолдану арқылы
дүниеделігімізді айтуды толықтаймыз.
Төрткіл дүниеделік – болушы-шілік
арқылы ".... ішінделікті" (бірдеңенің
ішінде) түйсіндіред. Бұл сөйлеу әдет
болушының (Beings) болмыс (Being)
тәслін көрсетед, яғни мәлім бір болушы
келес бір болушының шінде екенін,
мысалы су кесе "ішінде" екенін, ким шкаф
"ішінде" екенн білдіред.
Қамқорлық
Хайдеггердің пікірінші,
қамқорлық
бұл адам өмірнің негізгі
құрылымы. Бұл біздің
айналамыздағы әлемге
деген көзқарасымыз және
күнделікіт өмірде
әлеммен өзара әрекеттесу
тәсл.
Өзгешелік
Біз бір адамның іс-әрекетіне назар
аударған кезде, өзміз бен
оның айырмашылығына мән береміз
және сол айырмашылықты жоюға
(squashed) тырысамыз.
Адам әрқашан басқалардан өзгеше
екенін түйсінген күйде өмр сүред және
бұл көбнесе санасыз айқындылық болып
сезлед. Адамның өз болмысындағы
осынау бөтендікіт сезну мен оған мән
берун Хайдеггер өзгешелік деп атаған.
"Болмыс
(немісше Sein,
ағылшынша
Being)болушының
болуы."
МАРТИН ХАЙДЕГГЕР
“ОНТОЛОГИЯСЫНЫҢ
БАСТЫ
КАТЕГОРИЯЛАРЫ”
Егер әлдекімді Үрей езіп жіберсе, онда ол
ешкім емес біреу ретінде жұртқа жұтылады
және "Оларға", "Тобырға" (They das Man)
сүйенп өзін қорғауға тырысады. Сөйтіп ол
"Түпнұсқасыз" (inauthentic) тіршілік күйне
енед. Түпнұсқасыздықта (inauthenticity
"Олар", "Тобыр" алға шығады да, адам өзнің
болмыстық бар болу мәнділігін тонатады. Бұл
күй, немесе жағдай Хайдеггер бойынша
Осыболмыстың азғындап "құлдырау"
(fallingness Verfallen) болып, ондай
жағдайда Осыболмыс өзнен адасып, өзн
күнделік өмрдің күйік тірлігіне
тұншықтырады.
Хайдеггер бойынша,
болмысты танитың болмыс
тек адам - Осы болмыс
болып, адам болмысы өз
болмыс ретнде болмысты
тануға қаблетті, болмысты
тану адам болмысын - Осы
болмысты тануға
бағытталу арқылы
орындалуға тис.
Ол Dasein-д "әлемде болу" ұғымымен
байланыстырады, олар жи қатар
қолданылады. Әлемде болу-бұл адамның
өмр сүрун жоғары мағыналы күй ретнде
көрсететн экзистенциалды тұжырымдама.
Әр адамның осы әлемде орындауы керек
ерекше мақсаты бар.
Бұрын айтылғандай, Dasein-бұл біз байқай
алатын тіршлік иес емес, оны қалай түснуге
болады? Хайдеггер бізге жаратылыстарды,
әсіресе адам болу қандай болатынын
зерттеуге кеңес беред.
Хайдеггер бойынша әркім
өз ажалымен жекеде
бетпе-бет келед және
Осы болмыс ретінде
осынау жалғыздықта
өзнің брден-бірлігін, жеке
даралығын батыл
қабылдаса, онда бұл адам
Түпнұсқа (authentic)
тіршілік күйне өтед.
Орташа күнделік күй
Біздң өміріміздң көп бөлігі біздң
әлемдег болмысымыз туралы
рефлексивт ойлауда емес, керсінше
өз өмірімізді жалғастыру үшн
мндеттермзд орындаумен өтед.
Осылайша, бұл Dasein-нің орташа
күнделікіт күй. Хайдеггер бұл
қарапайым болмыс күйін ең
байқалмайтын болғанына
қарамастан, ең маңызды деп
санайды.
Біркелкілену
Басқалармен бірге жүрсек те өзіміздң
олардан айырмашылығымызға
мән береміз, бұл біздң тағы бір қасиетмз
– біркеліклену себебнен туады. Яғни,
күнделік өмірде біз "адамдармен
біркелік" болуға тырысып, орташалықты
күйттейміз.
Біздің өз-өзмізді табысты сезінуміз
Оларға (They) байланысты. Солар
табыстысың десе табысты боламыз.
Олар жеңді десе шын жеңгендей
боламыз, жеңілді десе жеңіліс табамыз.
Біз дербес, өзгеше идеяда болуды емес,
орташа пікірде болуды қалаймыз.
Ажал
Хайдеггер бойынша бұл нақты жарық
өмірдің аяқталуы. Адам баласы ажалға
беттегенде барып дүниеге алаңдауы
мен абыржуын тоқтатып, құлдырау
барысында шынайы болмысын табады.
Ажал жеке адамның жұмысы,
ешкімдікін ешкім өтей алмайды. Ажал
әрқашан болуы мүмкін, ол қай кезде
болса да ақылға қонымды есептелед.
Өйткен ешкімнің қанша өмір сүретін
туралы күн бұрын келісім жоқ.
Сондықтан адам ажалға дайын болуға
тис.
Хайдеггердің айтуынша, біз "болмысшілік" (немісше: In- Sein, ағылшынша:
Being-in) ұғымын қолдану арқылы
дүниеделігімізді айтуды толықтаймыз.
Төрткіл дүниеделік – болушы-шілік
арқылы ".... ішінделікті" (бірдеңенің
ішінде) түйсіндіред. Бұл сөйлеу әдет
болушының (Beings) болмыс (Being)
тәслін көрсетед, яғни мәлім бір болушы
келес бір болушының шінде екенін,
мысалы су кесе "ішінде" екенін, ким шкаф
"ішінде" екенн білдіред.
Қамқорлық
Хайдеггердің пікірінші,
қамқорлық
бұл адам өмірнің негізгі
құрылымы. Бұл біздің
айналамыздағы әлемге
деген көзқарасымыз және
күнделікіт өмірде
әлеммен өзара әрекеттесу
тәсл.
Өзгешелік
Біз бір адамның іс-әрекетіне назар
аударған кезде, өзміз бен
оның айырмашылығына мән береміз
және сол айырмашылықты жоюға
(squashed) тырысамыз.
Адам әрқашан басқалардан өзгеше
екенін түйсінген күйде өмр сүред және
бұл көбнесе санасыз айқындылық болып
сезлед. Адамның өз болмысындағы
осынау бөтендікіт сезну мен оған мән
берун Хайдеггер өзгешелік деп атаған.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
21.05.2024
146
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













