Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Алматы облысы, Сарқан ауданы, шағын орталығы бар Ақтұма орта мектебі КММ |
|||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдурусул Сымбат Аманкелдіқызы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: 16 Қатыспағандар:- |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгетті? |
|||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.2 тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», « лютеранство», «кальвинизм», «контр-реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Термин сөздермен жұмыс жасауда М.Лютердің наразылығынан басталған реформацияның еуропадағы діни ахуалды өзгерту барысын сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Тарихи терминдердің мағынасын сипаттайды 2.Еуропада Мартин Лютердің реформациясының мәнін ашып, қоғамдағы дін рөлінің өзгеруі себептерін аныктайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысы |
Қолдану денгей дағдысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология Білім алушылар: «Гуманизм», «реформация», «протестантизм», « лютеранство», «кальвинизм», «контр-реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіну барысында (оқылым, жазылым дағдалары) Германиядағы реформация жетекшісі Мартин Лютер католик шіркеуіне неге қарсы шыққанын, бұл наразылықтың қандай жағдайларға алып келгенін зерделейді ( оқылым, тыңдалым дағдалары). Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестері
|
|||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мартин Лютердің реформациясы мен қоғамдағы дін рөлінің сипаты мен салдарын талдау арқылы- «Зайырлы қоғам және жоғарғы рухани байлық» құндылығы туралы ғана ойлап қоймай, «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтары арқылы іске асырылады |
|||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдысы |
Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дінтану. Діни ұымдармен танысу барысында дінтану пәнімен байланысады. География. География пәнімен тарихи ұғымдардың таралу аймағын зеттеу барысында байланысады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар бұған дейін оқытылған белгілі бір Ренессанс, Қайта өрлеу дәуірі, гуманизм, шығыс ойшылдарының әлем мәдениетіне тигізген ықпалы туралы өз түсініктерін дамыта түсуді жалғастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут Білу 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Түгендеу Сыныпқа психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында шаттық шеңбер құрып, топқа бөлінеді: Самал жел бізді желдетші, Күн нұры бізді жарқырат. Таза ауа дем берші, Мөлдір су бізді салқындат. Топқа біріктіру Карточкаларды пайдалану арқылы төрт топқа бірігу 1-топ: « Гуманизм» 2-топ: « Реформация» 3-топ: «Протестантизм» 4-топ: « Лютеран» Алдыңғы білімді тексеру: Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Серпілген сауал» әдісін пайдалана отырып, әр топ оқушылары өзара 1-2 сұрақ-жауап жүргізу барысында бекіту. Тақырыпты ашу мақсатында ой қозғау «Визуалды айғақтар» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы суреттерге қарап, бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын оқушылар анықтайды. Тақтадағы суреттерді өзара не байланыстырады? Оларда не бейнеленген?
Онда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайында болмақшы? Тақырыпты ашады |
Топ атаулары
Сұрақтар жазылған парақшалар
ИБТ-дағы суреттер
Мартин Лютердің суреті, католицизм мен протестантизм тармақтары мен таралу аймақтары көрсетілген суреттер
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 13-15 минут Түсіну Қолдану 8 минут |
Топтық жұмыс «Айналмалы бекет» әдісі арқылы мәтінді оқиды, талқылайды, ақпаратпен алмасады. Топтағы оқушылардың мақсаты- өздеріне берілген тақырыпшаны түгелдей қамтуында. Топтық жұмыс жасау арқылы постер қорғайды. 1- «Гуманизм» тобы: «95 тезис» 2- «Реформация» тобы: «Томас Мюнцер» 3- «Протестантизм» тобы: «Контрреформация» 4- «Лютеран» тобы: Реформация қорытындысы Бағалау критерийі: Мартин Лютердің реформациясы мен қоғамдағы дін рөлінің өзгеруі себептерін талдайды Дескриптор: 1.Топтар оқулықта көрсетілген мәліметтермен өз еріктерімен танысады. 2. Топта талқылайды 3. Мартин Лютердің реформациялық қозғалысын әңгімелейді ҚБ:/ «Бас бармақ» әдісі оқушылар бас бармақтарын көрсету арқылы ұғу деңгейлерін көрсетеді. Жоғары- Мен түсіндім Көлденең-Мен түсінгендеймін Төмен- Мен түсінбедім Терминдермен жұмыс әдісі Жұптық жұмыс тапсырмасы Терминдерге түсініктеме бере отырып, шығу себебін түсіндіріңіз. Гуманизм- ...................................................................................... Реформация- ....................................................................................... Протестантизм- ....................................................................................... Лютерандық- ..................................................................................... Кальвинизм- ..................................................................................... Контрреформация- ..................................................................................... Иезуиттер ордені- ..................................................................................... Бағалау критерийі: Тарихи терминдерді сипаттайды Дескриптор -«Гуманиз», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» терминдеріне түсініктеме береді. ҚБ:/ (Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалау) Смайликтер арқылы бағалау |
6 сынып Дүниежүзі тарихы. Алматы. Мектеп; 2018, 117-119 бб
Постер, түрлі- түсті маркерлер
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 7 минут |
Жеке жұмыс тапсырмасы Жеке жұмыс: иә/жоқ әдісі
Дескриптор
ҚБ:/ (Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалау) Геометриялық фигуралар арқылы бағалау Бес бұрыш- өте жақсы Төрт бұрыш-жақсы Үш бұрыш- орташа Қорытындылау кезең |
|
||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия 3 минут
1 минут |
Кері байланыс «Желкенді кеме» Егер саған сабақ ұнаған болса және тапсырмалардың барлығын сәтті орындаған болсаң желкенге жасыл түсті боя. Егер сен сабаққа белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң желкенге сары түсті боя. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса желкенге қызыл түсті боя.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |