Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: Алматы облысы, Сарқан ауданы, шағын орталығы бар Ақтұма орта мектебі КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдурусул Сымбат Аманкелдіқызы

    Сынып: 6

    Қатысқандар: 16

    Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы

    Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгетті?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.1.2 тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», « лютеранство», «кальвинизм», «контр-реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру

    Сабақтың

    мақсаты

    Термин сөздермен жұмыс жасауда М.Лютердің наразылығынан басталған реформацияның еуропадағы діни ахуалды өзгерту барысын сипаттайды

    Бағалау критерийі


    1.Тарихи терминдердің мағынасын сипаттайды

    2.Еуропада Мартин Лютердің реформациясының мәнін ашып, қоғамдағы дін рөлінің өзгеруі себептерін аныктайды.

    Ойлау дағдысы


    Қолдану денгей дағдысы

    Тілдік

    мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Білім алушылар: «Гуманизм», «реформация», «протестантизм»,

    « лютеранство», «кальвинизм», «контр-реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіну барысында (оқылым, жазылым дағдалары)

    Германиядағы реформация жетекшісі Мартин Лютер католик шіркеуіне неге қарсы шыққанын, бұл наразылықтың қандай жағдайларға алып келгенін зерделейді ( оқылым, тыңдалым дағдалары).

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестері

    • Гуманиз ұғымын түсіндіру...т.б

    • Мартин Лютердің наразылығы қоғамдағы көзқарастардың өзгеру себебі?

    • Менің ойымша М.Лютердің наразылығына____ себеп болды

    • Католик шіркеуінің озбырлығына қарсы күрес____ деп аталды

    • М. Лютердің наразылығының нәтижесінде Еуропада ____ өзгерістер орын алды

    Құндылықтарға баулу

    Мартин Лютердің реформациясы мен қоғамдағы дін рөлінің сипаты мен салдарын талдау арқылы- «Зайырлы қоғам және жоғарғы рухани байлық» құндылығы туралы ғана ойлап қоймай, «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтары арқылы іске асырылады

    АКТ қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта

    Пәнаралық

    байланыс

    Дінтану. Діни ұымдармен танысу барысында дінтану пәнімен байланысады. География. География пәнімен тарихи ұғымдардың таралу аймағын зеттеу барысында байланысады.

    Алдыңғы білім

    Оқушылар бұған дейін оқытылған белгілі бір Ренессанс, Қайта өрлеу дәуірі, гуманизм, шығыс ойшылдарының әлем мәдениетіне тигізген ықпалы туралы өз түсініктерін дамыта түсуді жалғастырады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут





















    Білу





    3 минут






    Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Түгендеу

    Сыныпқа психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында шаттық шеңбер құрып, топқа бөлінеді:

    Самал жел бізді желдетші,

    Күн нұры бізді жарқырат.

    Таза ауа дем берші,

    Мөлдір су бізді салқындат.

    Топқа біріктіру

    Карточкаларды пайдалану арқылы төрт топқа бірігу

    1-топ: « Гуманизм»

    2-топ: « Реформация»

    3-топ: «Протестантизм»

    4-топ: « Лютеран»

    Алдыңғы білімді тексеру:

    Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Серпілген сауал» әдісін пайдалана отырып, әр топ оқушылары өзара 1-2 сұрақ-жауап жүргізу барысында бекіту.

    Тақырыпты ашу мақсатында ой қозғау

    «Визуалды айғақтар» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы суреттерге қарап, бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын оқушылар анықтайды.

    Тақтадағы суреттерді өзара не байланыстырады?

    Оларда не бейнеленген? Shape1


    Онда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайында болмақшы? Тақырыпты ашады
















    Топ атаулары











    Сұрақтар жазылған парақшалар





    ИБТ-дағы суреттер











    Мартин Лютердің суреті, католицизм мен протестантизм тармақтары мен таралу аймақтары көрсетілген суреттер














    Сабақтың ортасы

    13-15 минут

    Түсіну























    Қолдану

    8 минут

    Топтық жұмыс

    «Айналмалы бекет» әдісі арқылы мәтінді оқиды,

    талқылайды, ақпаратпен алмасады. Топтағы оқушылардың мақсаты- өздеріне берілген тақырыпшаны түгелдей қамтуында. Топтық жұмыс жасау арқылы постер қорғайды.

    1- «Гуманизм» тобы: «95 тезис»

    2- «Реформация» тобы: «Томас Мюнцер»

    3- «Протестантизм» тобы: «Контрреформация»

    4- «Лютеран» тобы: Реформация қорытындысы

    Бағалау критерийі:

    Мартин Лютердің реформациясы мен қоғамдағы дін рөлінің өзгеруі себептерін талдайды

    Дескриптор:

    1.Топтар оқулықта көрсетілген мәліметтермен өз еріктерімен танысады.

    2. Топта талқылайды

    3. Мартин Лютердің реформациялық қозғалысын әңгімелейді

    ҚБ:/ «Бас бармақ» әдісі оқушылар бас бармақтарын көрсету арқылы ұғу деңгейлерін көрсетеді.

    Жоғары- Мен түсіндім

    Көлденең-Мен түсінгендеймін

    Төмен- Мен түсінбедім

    Терминдермен жұмыс әдісі

    Жұптық жұмыс тапсырмасы

    Терминдерге түсініктеме бере отырып, шығу себебін түсіндіріңіз.

    Гуманизм-

    ......................................................................................

    Реформация-

    .......................................................................................

    Протестантизм-

    .......................................................................................

    Лютерандық-

    .....................................................................................

    Кальвинизм-

    .....................................................................................

    Контрреформация-

    .....................................................................................

    Иезуиттер ордені-

    .....................................................................................

    Бағалау критерийі:

    Тарихи терминдерді сипаттайды

    Дескриптор

    -«Гуманиз», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» терминдеріне түсініктеме береді.

    ҚБ:/ (Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалау)

    Смайликтер арқылы бағалау





    6 сынып Дүниежүзі тарихы. Алматы. Мектеп; 2018, 117-119 бб



    Постер, түрлі- түсті маркерлер




































































    Сабақтың соңы

    7 минут

    Жеке жұмыс тапсырмасы

    Жеке жұмыс: иә/жоқ әдісі


    №

    Сұрақтар

    иә

    жоқ

    1

    Шіркеудің баю көздерінің бірі-индульгенция сату болды

    +


    2

    «Аугсбургтік дін ұстану» деген құжат 1532 жылы қабылданды


    +

    3

    Рим папасы Реформациямен күресу үшін иезуиттер орденін құрды

    +


    4

    Анабаптистер қозғалысы көп қиыншылықпен 1524 жылы басылды


    +

    5

    Католик шіркеуінің көзқарастарына қарсы болған ғалымдардың еңбектері мен кітаптары «Тыйым салынған индекс» деп аталған

    +



    Дескриптор

    1. Ақпараттардың иә /жоқ екендігін анықтайды, пікірталасады.

    2. Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды

    ҚБ:/ (Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалау)

    Геометриялық фигуралар арқылы бағалау

    Бес бұрыш- өте жақсы

    Төрт бұрыш-жақсы

    Үш бұрыш- орташа

    Қорытындылау кезең



















































    Shape2 Shape3 Shape4

    Рефлексия

    3 минут











    1 минут

    Кері байланыс «Желкенді кеме»

    Егер саған сабақ ұнаған болса және тапсырмалардың барлығын сәтті орындаған болсаң желкенге жасыл түсті боя.

    Егер сен сабаққа белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң желкенге сары түсті боя.

    Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса желкенге қызыл түсті боя.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдурусул Сымбат Аманкелдіқызы
    23 Қараша 2020
    1281
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Термин сөздермен жұмыс жасауда М.Лютердің наразылығынан басталған реформацияның еуропадағы діни ахуалды өзгерту барысын сипаттайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп: Алматы облысы, Сарқан ауданы, шағын орталығы бар Ақтұма орта мектебі КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдурусул Сымбат Аманкелдіқызы

    Сынып: 6

    Қатысқандар: 16

    Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы

    Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгетті?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.1.2 тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», « лютеранство», «кальвинизм», «контр-реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру

    Сабақтың

    мақсаты

    Термин сөздермен жұмыс жасауда М.Лютердің наразылығынан басталған реформацияның еуропадағы діни ахуалды өзгерту барысын сипаттайды

    Бағалау критерийі


    1.Тарихи терминдердің мағынасын сипаттайды

    2.Еуропада Мартин Лютердің реформациясының мәнін ашып, қоғамдағы дін рөлінің өзгеруі себептерін аныктайды.

    Ойлау дағдысы


    Қолдану денгей дағдысы

    Тілдік

    мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Білім алушылар: «Гуманизм», «реформация», «протестантизм»,

    « лютеранство», «кальвинизм», «контр-реформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіну барысында (оқылым, жазылым дағдалары)

    Германиядағы реформация жетекшісі Мартин Лютер католик шіркеуіне неге қарсы шыққанын, бұл наразылықтың қандай жағдайларға алып келгенін зерделейді ( оқылым, тыңдалым дағдалары).

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестері

    • Гуманиз ұғымын түсіндіру...т.б

    • Мартин Лютердің наразылығы қоғамдағы көзқарастардың өзгеру себебі?

    • Менің ойымша М.Лютердің наразылығына____ себеп болды

    • Католик шіркеуінің озбырлығына қарсы күрес____ деп аталды

    • М. Лютердің наразылығының нәтижесінде Еуропада ____ өзгерістер орын алды

    Құндылықтарға баулу

    Мартин Лютердің реформациясы мен қоғамдағы дін рөлінің сипаты мен салдарын талдау арқылы- «Зайырлы қоғам және жоғарғы рухани байлық» құндылығы туралы ғана ойлап қоймай, «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтары арқылы іске асырылады

    АКТ қолдану дағдысы

    Интербелсенді тақта

    Пәнаралық

    байланыс

    Дінтану. Діни ұымдармен танысу барысында дінтану пәнімен байланысады. География. География пәнімен тарихи ұғымдардың таралу аймағын зеттеу барысында байланысады.

    Алдыңғы білім

    Оқушылар бұған дейін оқытылған белгілі бір Ренессанс, Қайта өрлеу дәуірі, гуманизм, шығыс ойшылдарының әлем мәдениетіне тигізген ықпалы туралы өз түсініктерін дамыта түсуді жалғастырады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут





















    Білу





    3 минут






    Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Түгендеу

    Сыныпқа психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында шаттық шеңбер құрып, топқа бөлінеді:

    Самал жел бізді желдетші,

    Күн нұры бізді жарқырат.

    Таза ауа дем берші,

    Мөлдір су бізді салқындат.

    Топқа біріктіру

    Карточкаларды пайдалану арқылы төрт топқа бірігу

    1-топ: « Гуманизм»

    2-топ: « Реформация»

    3-топ: «Протестантизм»

    4-топ: « Лютеран»

    Алдыңғы білімді тексеру:

    Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Серпілген сауал» әдісін пайдалана отырып, әр топ оқушылары өзара 1-2 сұрақ-жауап жүргізу барысында бекіту.

    Тақырыпты ашу мақсатында ой қозғау

    «Визуалды айғақтар» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы суреттерге қарап, бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын оқушылар анықтайды.

    Тақтадағы суреттерді өзара не байланыстырады?

    Оларда не бейнеленген? Shape1


    Онда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайында болмақшы? Тақырыпты ашады
















    Топ атаулары











    Сұрақтар жазылған парақшалар





    ИБТ-дағы суреттер











    Мартин Лютердің суреті, католицизм мен протестантизм тармақтары мен таралу аймақтары көрсетілген суреттер














    Сабақтың ортасы

    13-15 минут

    Түсіну























    Қолдану

    8 минут

    Топтық жұмыс

    «Айналмалы бекет» әдісі арқылы мәтінді оқиды,

    талқылайды, ақпаратпен алмасады. Топтағы оқушылардың мақсаты- өздеріне берілген тақырыпшаны түгелдей қамтуында. Топтық жұмыс жасау арқылы постер қорғайды.

    1- «Гуманизм» тобы: «95 тезис»

    2- «Реформация» тобы: «Томас Мюнцер»

    3- «Протестантизм» тобы: «Контрреформация»

    4- «Лютеран» тобы: Реформация қорытындысы

    Бағалау критерийі:

    Мартин Лютердің реформациясы мен қоғамдағы дін рөлінің өзгеруі себептерін талдайды

    Дескриптор:

    1.Топтар оқулықта көрсетілген мәліметтермен өз еріктерімен танысады.

    2. Топта талқылайды

    3. Мартин Лютердің реформациялық қозғалысын әңгімелейді

    ҚБ:/ «Бас бармақ» әдісі оқушылар бас бармақтарын көрсету арқылы ұғу деңгейлерін көрсетеді.

    Жоғары- Мен түсіндім

    Көлденең-Мен түсінгендеймін

    Төмен- Мен түсінбедім

    Терминдермен жұмыс әдісі

    Жұптық жұмыс тапсырмасы

    Терминдерге түсініктеме бере отырып, шығу себебін түсіндіріңіз.

    Гуманизм-

    ......................................................................................

    Реформация-

    .......................................................................................

    Протестантизм-

    .......................................................................................

    Лютерандық-

    .....................................................................................

    Кальвинизм-

    .....................................................................................

    Контрреформация-

    .....................................................................................

    Иезуиттер ордені-

    .....................................................................................

    Бағалау критерийі:

    Тарихи терминдерді сипаттайды

    Дескриптор

    -«Гуманиз», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» терминдеріне түсініктеме береді.

    ҚБ:/ (Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалау)

    Смайликтер арқылы бағалау





    6 сынып Дүниежүзі тарихы. Алматы. Мектеп; 2018, 117-119 бб



    Постер, түрлі- түсті маркерлер




































































    Сабақтың соңы

    7 минут

    Жеке жұмыс тапсырмасы

    Жеке жұмыс: иә/жоқ әдісі


    №

    Сұрақтар

    иә

    жоқ

    1

    Шіркеудің баю көздерінің бірі-индульгенция сату болды

    +


    2

    «Аугсбургтік дін ұстану» деген құжат 1532 жылы қабылданды


    +

    3

    Рим папасы Реформациямен күресу үшін иезуиттер орденін құрды

    +


    4

    Анабаптистер қозғалысы көп қиыншылықпен 1524 жылы басылды


    +

    5

    Католик шіркеуінің көзқарастарына қарсы болған ғалымдардың еңбектері мен кітаптары «Тыйым салынған индекс» деп аталған

    +



    Дескриптор

    1. Ақпараттардың иә /жоқ екендігін анықтайды, пікірталасады.

    2. Реформация кезіндегі басты оқиғаларды анықтайды

    ҚБ:/ (Қалыптастырушы бағалау арқылы бағалау)

    Геометриялық фигуралар арқылы бағалау

    Бес бұрыш- өте жақсы

    Төрт бұрыш-жақсы

    Үш бұрыш- орташа

    Қорытындылау кезең



















































    Shape2 Shape3 Shape4

    Рефлексия

    3 минут











    1 минут

    Кері байланыс «Желкенді кеме»

    Егер саған сабақ ұнаған болса және тапсырмалардың барлығын сәтті орындаған болсаң желкенге жасыл түсті боя.

    Егер сен сабаққа белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң желкенге сары түсті боя.

    Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса желкенге қызыл түсті боя.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    23.11.2020
    1281
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдурусул Сымбат Аманкелдіқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации