Материалдар / Мәселе қалыптастыру 8 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәселе қалыптастыру 8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ 8 сынып 4 тоқсан 1 тақырып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
419
9 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

«Практикалық программалау»

Педагогтың аты-жөні

Жармушева Перизат

Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мәселе қою (қалыптастыру)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.1 Python (пайтон) программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау.

Сабақтың мақсаты:

Программалау кезінде мәселенің қойылымын анықтау; Программалауда мәселені дұрыс қойып программа кодын жазу;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








Жаңа сабақ

Сәлемдесу .Оқушыларды түгелдеу.

Ой қозғау. «Кім жылдам?» әдісі

1.Циклдер жайлы не білесің?

2.Бұл ұғымның біздің өмірімізбен қандай байланысы бар?

3.Табиғатта, адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысал келтір.

Мәселе қою 6 кезеңнен тұрады



Сәлемдесу.



Балалар сұрақтарға жауап беру



Мұғалімді тыңдайды



Мадақтау



Қалыптастырушы бағалау

Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды











Компьютер

слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс.

  1. Тапсырма.

«Ағашты тең бөліктерге бөлу» жобасы Ұзындығы N (2≤N≤ 100) метрге тең ағашты М (2≤M< 20) бірдей тең бөліктерге бөлуге бола ма? Анықта. Егер тең бөліктерге бөлінбесе, айырмашылығы 1-ден артық болмайтын бөліктерге бөл.

мысалы

нәтиже

24 6

4 4 4 4 4 4

13 4

3 3 3 4

37 8

4 4 4 5 5 5 5 5


n,m=map(int,input().split())

t=n // m;

if n % m==0:

print(s, end='Agash ten bolikke bolinedi')

for i in range (1, (m-(n%m)+1)):

print(t, end=' ');

else:

print('Agash ten bolikke bolinbeydi')

for i in range (1, (m-(n%m)+1)):

print(t, end=' ');

for i in range (1, (n%m)+1):

print(t+1, end=' ');

Сабақты бекіту сұрақтары

1. Программалау ортасында берілген есепті орындау қандай кезеңдерден тұрады?

2. Жобаның компонентін таңдауда қандай мәселелерге назар аудару керек?

3. Есептің тестін құрастыруда және тестілеу барысында қандай жағдайларды назарда ұстау керек?

4. Есептерді компьютерде шешудің қандай өзіндік ерекшеліктерін атай аласың? Мысал келтір.




1. Мәселенің қойылуы Берілген есептің шартын дұрыс түсіну керек.


2. Жобаның математикалық моделін құрастыру

3. Алгоритмін құрастыру

4. Алгоритмді программа тіліне аудару

5. Деректерді енгізу мен тестілеу

6. Есептің нәтижесін алу әрі талдау













Сұрақтарға жауап береді

Қалыптастырушы бағалау


Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау





Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау











Компьютер

слайд











Компьютер

слайд



Сабақтың соңы.

Қорытындылау.

Кері байланыс



Үйге тапсырма

Оң сандардың арифметикалық ортасы N (0 < N ≤ 100) нақты сандар тізбегі берілген. Осы тізбектегі оң сандардың арифметикалық ортасын тап. Келесі жолда абсолюттік мәні 100-ден аспайтын N нақты сан берілген. Оң сандардың арифметикалық ортасын жүзден бір дәлдікпен экранға шығар. Егер оң сандар болмаса, «Joq» хабарлама сын көрсет.

мысалы

нәтиже

4

3 -9 1 2.0

2.00

5

1 –7 –19 –20 –40.0

jok






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!