Сабақтың
басы
Жаңа
сабақ
|
Сәлемдесу .Оқушыларды
түгелдеу.
Ой қозғау. «Кім жылдам?»
әдісі
1.Циклдер жайлы не білесің?
2.Бұл ұғымның біздің өмірімізбен қандай байланысы
бар?
3.Табиғатта, адам өмірінде циклдердің маңызы қандай? Мысал
келтір.
Мәселе қою 6 кезеңнен
тұрады
|
Сәлемдесу.
Балалар сұрақтарға жауап
беру
Мұғалімді
тыңдайды
|
Мадақтау
Қалыптастырушы
бағалау
Сабаққа қатысу
белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу»
әдісі арқылы бағалайды
|
Компьютер
слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны ашу (білімді
өзектендіру үшін)
Оқулықпен
жұмыс.
-
Тапсырма.
«Ағашты тең бөліктерге бөлу» жобасы Ұзындығы N (2≤N≤ 100)
метрге тең ағашты М (2≤M< 20) бірдей тең бөліктерге бөлуге бола
ма? Анықта. Егер тең бөліктерге бөлінбесе, айырмашылығы 1-ден артық
болмайтын бөліктерге бөл.
мысалы
|
нәтиже
|
24
6
|
4 4 4 4 4
4
|
13
4
|
3 3 3
4
|
37
8
|
4 4 4 5 5 5 5
5
|
n,m=map(int,input().split())
t=n // m;
if n % m==0:
print(s, end='Agash ten bolikke
bolinedi')
for i in range (1, (m-(n%m)+1)):
print(t, end=' ');
else:
print('Agash ten bolikke bolinbeydi')
for i in range (1, (m-(n%m)+1)):
print(t, end=' ');
for i in range (1, (n%m)+1):
print(t+1, end=' ');
Сабақты бекіту сұрақтары
1. Программалау ортасында берілген есепті
орындау қандай кезеңдерден тұрады?
2. Жобаның компонентін таңдауда қандай
мәселелерге назар аудару керек?
3. Есептің тестін құрастыруда және тестілеу
барысында қандай жағдайларды назарда ұстау керек?
4. Есептерді компьютерде шешудің қандай өзіндік
ерекшеліктерін атай аласың? Мысал келтір.
|
1. Мәселенің қойылуы Берілген есептің шартын
дұрыс түсіну керек.
2.
Жобаның математикалық моделін құрастыру
3.
Алгоритмін құрастыру
4.
Алгоритмді программа тіліне аудару
5.
Деректерді енгізу мен тестілеу
6.
Есептің нәтижесін алу әрі талдау
Сұрақтарға жауап
береді
|
Қалыптастырушы
бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
|
Компьютер
слайд
Компьютер
слайд
|