|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
04.04.2024 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәселені қалыптастыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Есептің қойылымын талдап,зерттеп, математикалық молелін жасау |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу .Оқушыларды түгендеу. Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі Pythonда тармақталған алгоритмдерді пайдаланып есеп шығару үшін бастапқы мәселені қалай қалыптастыруға болады? Есептің моделі дегеніміз не? Есептің моделін құру үшін қандай білім қажет деп ойлайсыңдар? Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу қандай кезеңдерден тұрады деп ойлайсыңдар?
|
Сәлемдесу. Сұрақтарға жауап беру Проблеманы қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау, тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында көкейтесті мәселе ретінде тұруы мүмкін. Программалау ортасында берілген есептер негізінен белгілі бір оқиға немесе құбылысты компьютерде модельдеуден тұрады. |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Компьютер слайд |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Қанат, Самал мен Айнұрда үш қорап бар. Әр қорапта a, b, c оң бүтін сандарымен шарлар бар. Балалар қораптағы шарлардың санын теңестіре ала ма? Теңестіру мүмкін болса, онда қораптардағы неше шарды басқа қораптарға ауыстыру керек? Теңестіру мүмкін болмаса, онда экранға –1-ді шығар. Пернетақтадан a, b, c бүтін сандар
1-тапсырма. Үш санның үлкенін табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген a, b, с бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға болады? 1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық пайдаланып, тапсырманың программасын құр. Тапсырмадағы проблеманы қою кезеңін қалай жүзеге асырдың? Нәтижені экранға шығар.
|
a,b,c=map(int,input().split()) t=k=h=p=s=0 if (a+b+c)%3==0 k= (a+b+c)//3 t=a-k; p=b-k; h=c-k if t>0: s=s+t if p>0: s=s+p if h>0: s=s+h print(s) else: print(-1)
|
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау |
Есеп шығару үшін қандай проблемаларды шешу керек? |
Мүміндіктеріне мысал келтір |
|
||||||||
|
|
Үйге тапсырма |
Төрттаңбалы N саны берілген. Осы санның барлық цифры жұп сан немесе тақ сан екендігін анықта. Егер барлық цифры жұп болса, онда экранға 0, әйтпесе «тақ» жауап шықсын.
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәселені қалыптастыру 7 сынып информатика ҚМЖ
Мәселені қалыптастыру 7 сынып информатика ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
«Практикалық программалау» |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жармушева Перизат |
|||
|
Күні |
04.04.2024 |
|||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәселені қалыптастыру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Есептің қойылымын талдап,зерттеп, математикалық молелін жасау |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу .Оқушыларды түгендеу. Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі Pythonда тармақталған алгоритмдерді пайдаланып есеп шығару үшін бастапқы мәселені қалай қалыптастыруға болады? Есептің моделі дегеніміз не? Есептің моделін құру үшін қандай білім қажет деп ойлайсыңдар? Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу қандай кезеңдерден тұрады деп ойлайсыңдар?
|
Сәлемдесу. Сұрақтарға жауап беру Проблеманы қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау, тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында көкейтесті мәселе ретінде тұруы мүмкін. Программалау ортасында берілген есептер негізінен белгілі бір оқиға немесе құбылысты компьютерде модельдеуден тұрады. |
Мадақтау Қалыптастырушы бағалау Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды |
Компьютер слайд |
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс.
Қанат, Самал мен Айнұрда үш қорап бар. Әр қорапта a, b, c оң бүтін сандарымен шарлар бар. Балалар қораптағы шарлардың санын теңестіре ала ма? Теңестіру мүмкін болса, онда қораптардағы неше шарды басқа қораптарға ауыстыру керек? Теңестіру мүмкін болмаса, онда экранға –1-ді шығар. Пернетақтадан a, b, c бүтін сандар
1-тапсырма. Үш санның үлкенін табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген a, b, с бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға болады? 1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық пайдаланып, тапсырманың программасын құр. Тапсырмадағы проблеманы қою кезеңін қалай жүзеге асырдың? Нәтижені экранға шығар.
|
a,b,c=map(int,input().split()) t=k=h=p=s=0 if (a+b+c)%3==0 k= (a+b+c)//3 t=a-k; p=b-k; h=c-k if t>0: s=s+t if p>0: s=s+p if h>0: s=s+h print(s) else: print(-1)
|
Қалыптастырушы бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау |
Компьютер слайд Компьютер слайд |
||||||||
|
Сабақтың соңы. |
Қорытындылау |
Есеп шығару үшін қандай проблемаларды шешу керек? |
Мүміндіктеріне мысал келтір |
|
||||||||
|
|
Үйге тапсырма |
Төрттаңбалы N саны берілген. Осы санның барлық цифры жұп сан немесе тақ сан екендігін анықта. Егер барлық цифры жұп болса, онда экранға 0, әйтпесе «тақ» жауап шықсын.
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз















