Материалдар / Мәселені қалыптастыру 7 сынып информатика ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәселені қалыптастыру 7 сынып информатика ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып 4 тоқсан 1 тақырып Мәселенің қойылуы тақырыбы туралы ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
600
19 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

«Практикалық программалау»

Педагогтың аты-жөні

Жармушева Перизат

Күні

04.04.2024

Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мәселені қалыптастыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

Есептің қойылымын талдап,зерттеп, математикалық молелін жасау


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу .Оқушыларды түгендеу.

Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі

Pythonда тармақталған алгоритмдерді пайдаланып есеп шығару үшін бастапқы мәселені қалай қалыптастыруға болады?

Есептің моделі дегеніміз не?

Есептің моделін құру үшін қандай білім қажет деп ойлайсыңдар?

Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу қандай кезеңдерден тұрады деп ойлайсыңдар?


Сәлемдесу.



Сұрақтарға жауап беру

Проблеманы қою дегеніміз – нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау, тақырыпты проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында көкейтесті мәселе ретінде тұруы мүмкін.

Программалау ортасында берілген есептер негізінен белгілі бір оқиға немесе құбылысты компьютерде модельдеуден тұрады.







Мадақтау



Қалыптастырушы бағалау

Сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалайды











Компьютер

слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс.

  1. Тапсырма.

Қанат, Самал мен Айнұрда үш қорап бар. Әр қорапта a, b, c оң бүтін сандарымен шарлар бар. Балалар қораптағы шарлардың санын теңестіре ала ма? Теңестіру мүмкін болса, онда қораптардағы неше шарды басқа қораптарға ауыстыру керек? Теңестіру мүмкін болмаса, онда экранға –1-ді шығар. Пернетақтадан a, b, c бүтін сандар


мысалы

нәтиже

13 15 5

6

  1. тапсырма.

1-тапсырма. Үш санның үлкенін табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген a, b, с бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға болады? 1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық пайдаланып, тапсырманың программасын құр. Тапсырмадағы проблеманы қою кезеңін қалай жүзеге асырдың?

Нәтижені экранға шығар.

мысалы

нәтиже

7 4 9

5


a,b,c=map(int,input().split()) t=k=h=p=s=0

if (a+b+c)%3==0

k= (a+b+c)//3

t=a-k; p=b-k; h=c-k

if t>0:

s=s+t

if p>0:

s=s+p

if h>0:

s=s+h

print(s)

else:

print(-1)







Қалыптастырушы бағалау


Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау

















Есепті компьютерде нәтижесін алуға байланысты бағалау











Компьютер

слайд











Компьютер

слайд



Сабақтың соңы.

Қорытындылау

Есеп шығару үшін қандай проблемаларды шешу керек?

Мүміндіктеріне мысал келтір



Үйге тапсырма

Төрттаңбалы N саны берілген. Осы санның барлық цифры жұп сан немесе тақ сан екендігін анықта. Егер барлық цифры жұп болса, онда экранға 0, әйтпесе «тақ» жауап шықсын.

мысалы

нәтиже

4284

8412

0

taq san bar





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!