Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу .Оқушыларды
түгендеу.
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі
Pythonда тармақталған алгоритмдерді
пайдаланып есеп шығару үшін бастапқы мәселені қалай қалыптастыруға
болады?
Есептің моделі дегеніміз
не?
Есептің моделін құру үшін қандай білім қажет
деп ойлайсыңдар?
Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында
есептерді шешу қандай кезеңдерден тұрады деп
ойлайсыңдар?
|
Сәлемдесу.
Сұрақтарға жауап
беру
Проблеманы қою дегеніміз –
нақты шешуді қажет ететін проблеманы анықтау, тақырыпты
проблемалау. Нақты мәселені зерттеп отырған адамның алдында
көкейтесті мәселе ретінде тұруы мүмкін.
Программалау ортасында
берілген есептер негізінен белгілі бір оқиға немесе құбылысты
компьютерде модельдеуден тұрады.
|
Мадақтау
Қалыптастырушы
бағалау
Сабаққа қатысу
белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошаметтеу»
әдісі арқылы бағалайды
|
Компьютер
слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны ашу (білімді
өзектендіру үшін)
Оқулықпен
жұмыс.
-
Тапсырма.
Қанат, Самал мен Айнұрда үш қорап бар. Әр қорапта
a, b, c оң бүтін сандарымен шарлар бар. Балалар қораптағы шарлардың
санын теңестіре ала ма? Теңестіру мүмкін болса, онда қораптардағы
неше шарды басқа қораптарға ауыстыру керек? Теңестіру мүмкін
болмаса, онда экранға –1-ді шығар. Пернетақтадан a, b, c бүтін
сандар
-
тапсырма.
1-тапсырма. Үш санның үлкенін
табу алгоритмімен және программасымен таныссың. Ал берілген a, b, с
бүтін сандарының арасынан екінші үлкенін қалай табуға болады?
1-схемадағы программа құрастыру кезеңдерін толық пайдаланып,
тапсырманың программасын құр. Тапсырмадағы проблеманы қою кезеңін
қалай жүзеге асырдың?
Нәтижені экранға шығар.
|
a,b,c=map(int,input().split())
t=k=h=p=s=0
if
(a+b+c)%3==0
k=
(a+b+c)//3
t=a-k;
p=b-k; h=c-k
if
t>0:
s=s+t
if
p>0:
s=s+p
if
h>0:
s=s+h
print(s)
else:
print(-1)
|
Қалыптастырушы
бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
Есепті компьютерде нәтижесін
алуға байланысты бағалау
|
Компьютер
слайд
Компьютер
слайд
|