Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Әдебиеттік оқу Мектеп:Қызылқақ ЖОББМ

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Аспандирова Б.К

    2. Оқылым және жазылым Қатысқандар саны:

    Күні : Қатыспағандар саны:

    Сынып:2

    Сабақтың тақырыбы:

    2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

    Машқар Гумеров. Көк кептер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

    2.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба біледі.

    Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады

    Көптеген оқушылар:

    Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар құрастыра алады.

    Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспарлайды

    Кейбір оқушылар:

    мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, ат қояды жоспар құрастырады

    Бағалау критерийі


    мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын шығармадан таба біледі

    мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Кептер-голубь-molva

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Кептер құс туралы не білесіндер?

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті, достық, айналадағыларға қамқорлық көрсету.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта,аудио

    Бастапқы білім

    Құстардың бірнеше аттарын біледі.

    Кептерлер туралы біледі.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    1мин







    5мин













    Психологиялық ахуал орнату

    1.Біз ақылды баламыз,

    Білім нәрін аламыз.

    Күнде оқып сабақты,

    Өнертапқыш боламыз.

    -Балалар,бір-біріміздің қолымыздан ұстап,алақан арқылы

    жүректің жылуын сезінейік.

    Топқа бөлу: «Cиқырлы қорапша»

    Құстардың суреттерін таңдау арқылы, топтарға бөліну.

    Ширату жаттығуы

    (Т) «Адасқан» сөздер әдісі.

    Құстар суреттерінің артындағы адасқан сөздерді құрастыру арқылы құстар туралы нақыл сөзді құрастырады.

    Аққуды атуға,досыңды сатуға болмайды.

    Нақыл сөздң талдау.

    -Неге аққуды атуға болмайды деп ойлайсыңдар?

    -Досты сатуға болмайды деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    ҚБ жұп бір-бірін бағалайды,пікір білдіру тәсілімен арқылы балаларды қолпаштап ынталандыру.

    Нақыл сөздерді дұрыс құрап,мағынасын дұрыс түсіндірсе қолдарындағы құстарды көтереді.


    Шаттық шеңбері






    Құстар суреттері









    Сабақтың ортасы.





    Жаңа сабақ «Болжау әдісі»

    -Сонымен балалар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайлы болмақ?

    - Қандай құс жайлы екенін білу үшін мына дауыстарды

    тыңдайық.

    • Көгершінді тағы қалай атайды?

    Машқар Гумеровтың «Көк кептер»шығармасымен танысамыз.

    Автор Машқар Гумеров туралы презентациядан мәлімет

    беру.

    1.тапсырма.Оқулықпен жұмыс:

    (Т) «Болжау әдісі»

    Белсенді оқыту әдісі:Нұсқау беру және азайту.

    Саралаудың тәсілі:Тапсырма тәсілі.

    Әр топ мәтін бөліктерін оқып,басқа топтарға түсіндіреді.

    Ондағы түсініксіз сөздерді белгілейді.

    Тауып оқу.

    1.топ:Нүсіпбектің кептерді атқан жерін тауып оқу.

    2.топ:Жараланған кептердің қиналып жатқан жерін оқу.

    3-топ:Достарының Нүсіпбекті жазалаған жерін тауып оқу

    Сұрақ:Нүсіпбектің орнында не істер едің?

    Аймаған неге қашып кетті?

    Қорытынды:оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп,өз түсінігін мазмұндап айтты.

    ҚБ«Үш шапалақ әдісі»арқылы бір-бірін бағалайды.

    Топтық жұмыс кезінде топтар бір-бірін шапалақпен бағалайды.

    «Өте жақсы»-3шапалақ

    «Жақсы»-2 шапалақ

    «Қанағаттанарлық»-1 шапалақ

    (ТЖ) 2.тапсырма «Сұраққа жетіп ал» әдісі

    Белсенді оқыту:Сұрақ қою және талқылау

    Саралау әдісі:Диалог және қолдау көрсету.


    Әр топ мәтін бойынша 5 ашық сұрақ дайындап келесі

    топқа қояды.

    1-топ:1/Мәтіндегі оқиға туралы не айтуға болады?

    2/Неліктен Нүсіпбек үндемей тұрды?

    2-топ:1/Бейтаныс балалар не себептен Нүсіпбекке төнді?

    2/Аймаған не үшін қашып кетті?

    3-топ:1/ Әйел адам Нүсіпбекке неге көмектесті?

    ҚБ: «Құс қанаты» Егер топтар сұрақтарға дұрыс,толық жауап берсе қолдарын көтеріп,құс қанаты сияқты қимыл жасайды.

    Кері байланыс: әр топ мәтін бойынша сұрақ құрасты-рып жауап береді.


    Сергіту сәті: «Ақ көгершін»


    3.тапсырма /Ө.Ж.МК/ «Төрт сөйлем»тәсілі

    Саралау тәсілі:Қарқын

    «Көк кептер» оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, ат қояды жоспар құрастырады

    Оқушылар негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін немесе сөйлемді табуға берілген тапсырманы орындайды

    1.Пікір

    Шығарманың тақырыбын жазады

    2.Дәлел

    Шы шығармадағы оқиғаларға сүйеніп өз сөзі мен мен жазады

    3. Мысал

    Шығармадағы негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігі немесе сөйлемнен мысал келтіреді

    4.қорытынды

    Негізгі ойды білдіріп тұрған шығарманың бөлігі немесе сөйлемен қорытынды шығарады

    ҚБ: мұғалімнің мадақтауы қошемет керемет,жарайсың,талпын/

    4-тапсырма. «Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі. Жұппен жұмыс.Дәптердегі тапсырма

    Белсенді оқыту:түсіндіру және сипаттау

    Саралау тәсілі: Бағалау

    Мәтіндегі оқиғаны кестегі үлгі бойынша талдап,жазады

    Мәтін кейіпкерлері

    Не істеді?

    Сенің пікірің

    Көрші әйел-Зияда апай

    Нүсіпбекке болысты

    Нүсіпбекті жамандыққа қимады

    ҚБ: жұп бір-бірін бағалайды,пікір білдіру тәсілімен

    5-Тапсырма Ұжымдық жұмыс

    Оқу мақсаты: 2.2.2.1 Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

    Бағалау критерийі • Мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрағын қояды • Мәтіннен сұрақтың жауабын табады

    Мәтінді түсініп оқы.

    Балапан

    Жазда Арман мен Нұрлан ата-әжесінің ауылына барды. Олар атасына бақшаны тазалауға көмектесіп жүр еді. Нұрлан жерде шиқылдап жатқан сары ауыз балапанды байқап қалды. Бұл ұядан құлап түскен торғайдың балапаны екен. Өзі кіп-кішкентай, сүпсүйкімді. Балапан шиқылдай берді. Арман сатыға мініп, балапанды ұясына салып қойды. Енді олар балапанға үнемі қамқорлық жасап жүретін болды.

    Дұрыс жауапты белгіле: ,

    Жұптық жұмыс

    • Мәтіннің мазмұны бойынша «Иә» немесе «Жоқ» деп жауап беретіндей екі сұрақ құрастырып жаз. • Жұбыңның қойған сұрағына мәтіннен жауап тауып, оқып бер.

    Дескриптор

    − мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрақтарын қояды;

    − қойылған сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқиды

    Жазда балалар ата-әжесінің ауылына барды.

    Кіп-кішкентай, сүп-сүйкімді балапанды көрді.

    Арман балапанды үйіне алып кетті.

    Иә, () Жоқ, (×)

    Жұбыңның қойған сұрағына мәтіннен жауап тауып, оқып бер.







    Аудио,құс-тардың дыбысы




    Презентация




    Оқулықпен жұмыс


    62-65 бет мәтін













    https://youtu.be/aE-nSf4tdvI







    Музыка









    «Көк кептер»

    мәтіні 62-65

    бетте









    Керемет,жарайсың,

    талпын








    Дәптердегі тапсырма

    12бет



    ҚБарналған тапсырмалар

    жинағы 10-бет


    Сабақтың соңы.

    3 минут.













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аспандиярова Бахыт Кайкенқызы
    28 Қараша 2019
    2522
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Машқар Гумеров Көк кептер 2сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Машқар Гумеров Көк кептер 2сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бастауыш мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Әдебиеттік оқу Мектеп:Қызылқақ ЖОББМ

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Аспандирова Б.К

    2. Оқылым және жазылым Қатысқандар саны:

    Күні : Қатыспағандар саны:

    Сынып:2

    Сабақтың тақырыбы:

    2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

    Машқар Гумеров. Көк кептер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

    2.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба біледі.

    Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады

    Көптеген оқушылар:

    Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар құрастыра алады.

    Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспарлайды

    Кейбір оқушылар:

    мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, ат қояды жоспар құрастырады

    Бағалау критерийі


    мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын шығармадан таба біледі

    мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Кептер-голубь-molva

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Кептер құс туралы не білесіндер?

    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті, достық, айналадағыларға қамқорлық көрсету.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта,аудио

    Бастапқы білім

    Құстардың бірнеше аттарын біледі.

    Кептерлер туралы біледі.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    1мин







    5мин













    Психологиялық ахуал орнату

    1.Біз ақылды баламыз,

    Білім нәрін аламыз.

    Күнде оқып сабақты,

    Өнертапқыш боламыз.

    -Балалар,бір-біріміздің қолымыздан ұстап,алақан арқылы

    жүректің жылуын сезінейік.

    Топқа бөлу: «Cиқырлы қорапша»

    Құстардың суреттерін таңдау арқылы, топтарға бөліну.

    Ширату жаттығуы

    (Т) «Адасқан» сөздер әдісі.

    Құстар суреттерінің артындағы адасқан сөздерді құрастыру арқылы құстар туралы нақыл сөзді құрастырады.

    Аққуды атуға,досыңды сатуға болмайды.

    Нақыл сөздң талдау.

    -Неге аққуды атуға болмайды деп ойлайсыңдар?

    -Досты сатуға болмайды деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    ҚБ жұп бір-бірін бағалайды,пікір білдіру тәсілімен арқылы балаларды қолпаштап ынталандыру.

    Нақыл сөздерді дұрыс құрап,мағынасын дұрыс түсіндірсе қолдарындағы құстарды көтереді.


    Шаттық шеңбері






    Құстар суреттері









    Сабақтың ортасы.





    Жаңа сабақ «Болжау әдісі»

    -Сонымен балалар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайлы болмақ?

    - Қандай құс жайлы екенін білу үшін мына дауыстарды

    тыңдайық.

    • Көгершінді тағы қалай атайды?

    Машқар Гумеровтың «Көк кептер»шығармасымен танысамыз.

    Автор Машқар Гумеров туралы презентациядан мәлімет

    беру.

    1.тапсырма.Оқулықпен жұмыс:

    (Т) «Болжау әдісі»

    Белсенді оқыту әдісі:Нұсқау беру және азайту.

    Саралаудың тәсілі:Тапсырма тәсілі.

    Әр топ мәтін бөліктерін оқып,басқа топтарға түсіндіреді.

    Ондағы түсініксіз сөздерді белгілейді.

    Тауып оқу.

    1.топ:Нүсіпбектің кептерді атқан жерін тауып оқу.

    2.топ:Жараланған кептердің қиналып жатқан жерін оқу.

    3-топ:Достарының Нүсіпбекті жазалаған жерін тауып оқу

    Сұрақ:Нүсіпбектің орнында не істер едің?

    Аймаған неге қашып кетті?

    Қорытынды:оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп,өз түсінігін мазмұндап айтты.

    ҚБ«Үш шапалақ әдісі»арқылы бір-бірін бағалайды.

    Топтық жұмыс кезінде топтар бір-бірін шапалақпен бағалайды.

    «Өте жақсы»-3шапалақ

    «Жақсы»-2 шапалақ

    «Қанағаттанарлық»-1 шапалақ

    (ТЖ) 2.тапсырма «Сұраққа жетіп ал» әдісі

    Белсенді оқыту:Сұрақ қою және талқылау

    Саралау әдісі:Диалог және қолдау көрсету.


    Әр топ мәтін бойынша 5 ашық сұрақ дайындап келесі

    топқа қояды.

    1-топ:1/Мәтіндегі оқиға туралы не айтуға болады?

    2/Неліктен Нүсіпбек үндемей тұрды?

    2-топ:1/Бейтаныс балалар не себептен Нүсіпбекке төнді?

    2/Аймаған не үшін қашып кетті?

    3-топ:1/ Әйел адам Нүсіпбекке неге көмектесті?

    ҚБ: «Құс қанаты» Егер топтар сұрақтарға дұрыс,толық жауап берсе қолдарын көтеріп,құс қанаты сияқты қимыл жасайды.

    Кері байланыс: әр топ мәтін бойынша сұрақ құрасты-рып жауап береді.


    Сергіту сәті: «Ақ көгершін»


    3.тапсырма /Ө.Ж.МК/ «Төрт сөйлем»тәсілі

    Саралау тәсілі:Қарқын

    «Көк кептер» оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, ат қояды жоспар құрастырады

    Оқушылар негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін немесе сөйлемді табуға берілген тапсырманы орындайды

    1.Пікір

    Шығарманың тақырыбын жазады

    2.Дәлел

    Шы шығармадағы оқиғаларға сүйеніп өз сөзі мен мен жазады

    3. Мысал

    Шығармадағы негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігі немесе сөйлемнен мысал келтіреді

    4.қорытынды

    Негізгі ойды білдіріп тұрған шығарманың бөлігі немесе сөйлемен қорытынды шығарады

    ҚБ: мұғалімнің мадақтауы қошемет керемет,жарайсың,талпын/

    4-тапсырма. «Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі. Жұппен жұмыс.Дәптердегі тапсырма

    Белсенді оқыту:түсіндіру және сипаттау

    Саралау тәсілі: Бағалау

    Мәтіндегі оқиғаны кестегі үлгі бойынша талдап,жазады

    Мәтін кейіпкерлері

    Не істеді?

    Сенің пікірің

    Көрші әйел-Зияда апай

    Нүсіпбекке болысты

    Нүсіпбекті жамандыққа қимады

    ҚБ: жұп бір-бірін бағалайды,пікір білдіру тәсілімен

    5-Тапсырма Ұжымдық жұмыс

    Оқу мақсаты: 2.2.2.1 Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

    Бағалау критерийі • Мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрағын қояды • Мәтіннен сұрақтың жауабын табады

    Мәтінді түсініп оқы.

    Балапан

    Жазда Арман мен Нұрлан ата-әжесінің ауылына барды. Олар атасына бақшаны тазалауға көмектесіп жүр еді. Нұрлан жерде шиқылдап жатқан сары ауыз балапанды байқап қалды. Бұл ұядан құлап түскен торғайдың балапаны екен. Өзі кіп-кішкентай, сүпсүйкімді. Балапан шиқылдай берді. Арман сатыға мініп, балапанды ұясына салып қойды. Енді олар балапанға үнемі қамқорлық жасап жүретін болды.

    Дұрыс жауапты белгіле: ,

    Жұптық жұмыс

    • Мәтіннің мазмұны бойынша «Иә» немесе «Жоқ» деп жауап беретіндей екі сұрақ құрастырып жаз. • Жұбыңның қойған сұрағына мәтіннен жауап тауып, оқып бер.

    Дескриптор

    − мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрақтарын қояды;

    − қойылған сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқиды

    Жазда балалар ата-әжесінің ауылына барды.

    Кіп-кішкентай, сүп-сүйкімді балапанды көрді.

    Арман балапанды үйіне алып кетті.

    Иә, () Жоқ, (×)

    Жұбыңның қойған сұрағына мәтіннен жауап тауып, оқып бер.







    Аудио,құс-тардың дыбысы




    Презентация




    Оқулықпен жұмыс


    62-65 бет мәтін













    https://youtu.be/aE-nSf4tdvI







    Музыка









    «Көк кептер»

    мәтіні 62-65

    бетте









    Керемет,жарайсың,

    талпын








    Дәптердегі тапсырма

    12бет



    ҚБарналған тапсырмалар

    жинағы 10-бет


    Сабақтың соңы.

    3 минут.













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 2 сынып
    28.11.2019
    2522
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аспандиярова Бахыт Кайкенқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации