|
Сабақ:Масштаб |
Мектеп: Сарышаған кентіндегі ЖББОМ (мектеп |
|||||
|
Күні: 6.10.2017 |
Мұғалімнің есімі: Г.С.Ешмагамбетова |
|||||
|
Пәні: математика |
||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар саны:20 |
Қатыспағандар саны 1 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Масштабты графиктер арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
Масштабтың түрлерін ажыратады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
Масштаб қайда не үшін қолданылатынын біледі. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіре алады. |
|||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Масштаб, географиялық карта, план, ара қашықтық, ұсақ бөлшектер, үлкен өлшемдер. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Кері пропорционал шамалар |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Ұйымдастыру кезең |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды туғызу |
|
||||
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
Өткен тақырыпқа қатысты сұрақ- жауап Кім шапшаң әдісі бойынша 1.Қандай шамалар кері пропорционал шамалар деп аталады? 2.Кері пропорционалдық әріптермен қалай жазылады? 3.Кері пропорционал шамаларға мысалдар келтір? |
|
||||
|
Мағананы тану Ортасы |
«Масштаб » жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану Масштаб дегеніміз не? Масштабтың түрлері. Масштаб қайда не үшін қолданылады? Масштаб дегеніміз не? • Дәптерге ұзындықтарды кескіндеу үшін мынадай алгоритмді қолдану керек: а) Өлшемдерді бір өлшем бірлігімен жазу; ә) Өлшемдердің мәндерін бірнеше есе кішірейту; б) Дәптерге ұзындықтарды сызып көрсету, масштабын жазу. • Мысалы: Кітап беті тік төртбұрыш пішінді: ұзындығы – 2 дм 1 см, ені – 1 дм 4 см. Шешуі: Кітап бетін дәптерге кескіндейік. а) 2 дм 1 см=21 см; 1 дм 4 см=14 см; ә) 21:7=3; 14:7=2; б) ұзындығы 3 см, ені 2 см тіктөртбұрыш болады. Сызбада 1 см кітаптың нақты өлшемінің 7 см-не тең. Масштабы: 1:7
немесе • Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасын масштабдеп атаймыз. М
|
А3 форматты қағаз
|
||||
|
Қорытынды Аяқталуы |
Масштаб қайда не үшін қолданылады? • Географиялық карталарда қалалардың ара қашықтығы, үйдің планында үйдің өлшемдері кішірейтіліп алынады. Жер бетіндегі 1 км қашықтық географиялық картада 1 см кесіндімен кескінделуі мүмкін. Онда ол 100000 есе кішірейтіледі. Географиялық карталар белгілі бір масштабпен дайындалады. 1-есеп. Екі қаланың картадағы ара қашықтығы 3,5 см. Жер бетіндегі қашықтығы 175 км, картаның масштабын табыңдар. Шешуі:175 км=175000 м=17500000 см.
3,5 :
17500000
Жауабы: 1:5000000 немесе 2-есеп. 1:2500000 масштабпен берілген картада екі қаланың ара қашықтығы 6 см. Екі қаланың жер бетіндегі қашықтығын табыңдар. Шешуі: х – екі қаланың жер бетіндегі ара қашықтығы (D)
M=1:2500000, C=6
cм.
Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты жинақтау
|
|
||||
|
Қорытынды Аяқталуы
|
Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты жинақтау 1.Ұзындығы 1) 2 м; 2) 20 м; 3) 100 м болатын кесінді сызбада 1 см. масштабты табыңдар: 2.Картада ұзындығы 3 см кесіндімен Астана мен Қарағанды қаласының ара қашықтығы 225 км деп берілген. Картаның масштабын табыңдар:
|
|
||||
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
||||
|
Багалау |
Жауап берген окушыларга бага кою |
|
||||
|
Уйге тапсырма беру |
№683 |
|
||||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
масштаб
масштаб
|
Сабақ:Масштаб |
Мектеп: Сарышаған кентіндегі ЖББОМ (мектеп |
|||||
|
Күні: 6.10.2017 |
Мұғалімнің есімі: Г.С.Ешмагамбетова |
|||||
|
Пәні: математика |
||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар саны:20 |
Қатыспағандар саны 1 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Масштабты графиктер арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
Масштабтың түрлерін ажыратады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
Масштаб қайда не үшін қолданылатынын біледі. |
||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:мысалдар келтіре алады. |
|||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Масштаб, географиялық карта, план, ара қашықтық, ұсақ бөлшектер, үлкен өлшемдер. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Кері пропорционал шамалар |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Ұйымдастыру кезең |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды туғызу |
|
||||
|
Қызығушылықты ояту Басталуы |
Өткен тақырыпқа қатысты сұрақ- жауап Кім шапшаң әдісі бойынша 1.Қандай шамалар кері пропорционал шамалар деп аталады? 2.Кері пропорционалдық әріптермен қалай жазылады? 3.Кері пропорционал шамаларға мысалдар келтір? |
|
||||
|
Мағананы тану Ортасы |
«Масштаб » жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану Масштаб дегеніміз не? Масштабтың түрлері. Масштаб қайда не үшін қолданылады? Масштаб дегеніміз не? • Дәптерге ұзындықтарды кескіндеу үшін мынадай алгоритмді қолдану керек: а) Өлшемдерді бір өлшем бірлігімен жазу; ә) Өлшемдердің мәндерін бірнеше есе кішірейту; б) Дәптерге ұзындықтарды сызып көрсету, масштабын жазу. • Мысалы: Кітап беті тік төртбұрыш пішінді: ұзындығы – 2 дм 1 см, ені – 1 дм 4 см. Шешуі: Кітап бетін дәптерге кескіндейік. а) 2 дм 1 см=21 см; 1 дм 4 см=14 см; ә) 21:7=3; 14:7=2; б) ұзындығы 3 см, ені 2 см тіктөртбұрыш болады. Сызбада 1 см кітаптың нақты өлшемінің 7 см-не тең. Масштабы: 1:7
немесе • Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасын масштабдеп атаймыз. М
|
А3 форматты қағаз
|
||||
|
Қорытынды Аяқталуы |
Масштаб қайда не үшін қолданылады? • Географиялық карталарда қалалардың ара қашықтығы, үйдің планында үйдің өлшемдері кішірейтіліп алынады. Жер бетіндегі 1 км қашықтық географиялық картада 1 см кесіндімен кескінделуі мүмкін. Онда ол 100000 есе кішірейтіледі. Географиялық карталар белгілі бір масштабпен дайындалады. 1-есеп. Екі қаланың картадағы ара қашықтығы 3,5 см. Жер бетіндегі қашықтығы 175 км, картаның масштабын табыңдар. Шешуі:175 км=175000 м=17500000 см.
3,5 :
17500000
Жауабы: 1:5000000 немесе 2-есеп. 1:2500000 масштабпен берілген картада екі қаланың ара қашықтығы 6 см. Екі қаланың жер бетіндегі қашықтығын табыңдар. Шешуі: х – екі қаланың жер бетіндегі ара қашықтығы (D)
M=1:2500000, C=6
cм.
Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты жинақтау
|
|
||||
|
Қорытынды Аяқталуы
|
Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты жинақтау 1.Ұзындығы 1) 2 м; 2) 20 м; 3) 100 м болатын кесінді сызбада 1 см. масштабты табыңдар: 2.Картада ұзындығы 3 см кесіндімен Астана мен Қарағанды қаласының ара қашықтығы 225 км деп берілген. Картаның масштабын табыңдар:
|
|
||||
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма ? Сабақтан алған әсерлерін белгілеу |
|
||||
|
Багалау |
Жауап берген окушыларга бага кою |
|
||||
|
Уйге тапсырма беру |
№683 |
|
||||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз

– масштаб, С -
сызбадағы өлшем, D - нақты өлшем (жер бетіндегі қашықтық)















