Материалдар / Математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
ункционалдық сауаттылық тұжырымдамасына негізделген анағүрлым танымал халықаралық бағалау зерттемелерінің бірі Экономикалық ынтимақтастық және даму ұйымының (ЭЫДҰ) қолдауымен өткізетін 15 жастағы оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың халықаралық бағдарламасы (Programmer for international Student Assessment - PISA) болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2022
289
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

Көктұма қазақ орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Педагогтің аты-жөні

Туечиева А А


Қазақ тілі


Бөлім:

Менің мектебім

Сабақтың тақырыбы

Лепті сөйлем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.3.7.1 Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану

Сабақтың мақсаты

Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажыратуды үйрену. Керекті тыныс белгілерін қолдануды үйрену.



      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1-10 балл

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық кезегі

Өткенді пысықтау

Тапсырма №1 кеспе қағаз


1 - жаттығу:

«Түсініп оқы»ҰЖ

Кері байланыс: «Менің ойым»


Ширату жаттығуларын жасайды.

Хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге ауызша айналдыру



Сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.


Дескриптор:

1.Сөйлем түрлеріне айналдырады


Дескриптор:

1. Өлеңді мәнерлеп оқиды;

2. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды;

3.Өлеңге ат қояды;

4.Табиғаттың ерекшелігі туралы әңгімелейді;


Қима қағаз

1-балл




1-балл

Сабақтың ортасы









2-жаттығу «Постер қорғау»









3-жаттығу «Мәнерлеп оқы» ЖЖ






Дәптермен жұмыс

4-жаттығу

Сергіту сәті




«Адасқан сөйлемдер» ТЖ

- Мәтінді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

-Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыра

Өлеңді дауыстап айтып, сәйкес қимыл жасайды.

Сөздердің мағынасын түсіндіреді.

-Ережені оқиды.










Өлеңді көшіріп жазады





Үлестірілген сөйлемдерден мәтін құру

Дескриптор:

1. Сурет бойынша әңгімелейді;

2.Топта табиғат туралы талқылау жүргізеді;

3. Әр топ суретке сүйеніп постер құрады, үлгіге қарап сипаттау мәтінін құрастырады;



Дескриптор:

1. Өлеңді мәнерлеп дауыс ырғағын дұрыс қолданып оқиды;

2 Жұпта қалақай өсімдігі туралы білетіндерін айтады;

3. Лепті сөйлемді табады, айтылу мақсатын анықтайды


Дескриптор:

1. Өлеңді мәнерлеп дауыс ырғағын дұрыс қолданып оқиды;

2.Жазу емілесін сақтап жазады


Дескриптор:

1.Мәтінді ретімен орналастырады

Суреттер,А4

3 балл








Оқулық,


2балл






Дәптер


2 балл



Қима қағаз

1 балл

Сабақтың соңы




Үй тапсырмасы:

101 -бет 5- жаттығу ереже жаттау



Кері байланыс: «2 жұлдыз, бір тілек»































Мектеп

Көктұма қазақ орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні

Туечиева А А

Пән

Математика


Бөлім:

Менің туған өлкем. Шамалар жəне олардың бірліктері

Сабақтың тақырыбы

Уақыт. Тəулік./Туған өлкемді зерттеймін

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау

Сабақтың мақсаты

Сағат бойынша уақытты анықтауды,тәулікті үйрену . Күндіз бен түнгі сағатты ажырату

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1-10 балл

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасау арқылы жүреді.

Өткенді пысықтау

«Кім зерек?» ойыны.

-Аталған уақытты жылдам сағат макетінен көрсету қажет.

- Сағат 15.00

- Сағат 8.00

- Сағат 13.00

- Сағат 16.00

Ширату жаттығуларын жасайды.




Уақытты көрсетеді.








Дескриптор:

1.Ауызша айтылған сағатты сұлбадан көрсетеді






Сағат сұлбасы

2 балл

Сабақтың ортасы

15 мин






















Олай болса бүгінгі сабағымызда

Уақыт Тәулік

Сағат бойынша уақытты анықтауды,тәулікті үйрену . Күндіз бен түнгі сағатты ажырату

Әңгіме: Уақыт не үшін қажет? Қандай сағаттар болады?


Жұптық №2 «Кім зерек» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Өзің тұратын аймақта жылдың әртүрлі мезгілінде Күннің қай уақытта шығатынын білесің бе?

Аспанда ай қай уақытта көрінеді?

Қораз қай уақытта шақырады?


3 Теңдіктерді толықтыр. «Бинго» әдісі Әр қатарға ауызша айтуды ұсынамын




Сергіту сәті

Дәптермен жұмыс

4- «Есептеп көр» әдісі жұппен жүзеге асады.













Логикалық тапсырма

1-есеп. Медет сабаққа 1 сағат 10 минут жұмсады. Медет сабақты қанша минут оқыды?

2-есеп. Ауылдағы әжесіне Үміт 1 сағат 40 минут жүрді, ал үйге кері ол 100 минутта қайтты. Қай жолға Үміт көбірек уақыт жұмсады?



Сұраққа жауап береді














- Теңдіктерді толықтырады.

100-7=93 3+7=100 48+2=50

90-83=7 100-5=95 95+5=100 88+9=97 50-8=42


Сергіту жаттығуын жасайды.


А) Жұптасып салыстырады, дәптерге жазады.

5дм1см *5дм

20сағ.*1тәул.

15сағ*1тәул

2тәул.*48сағ.

1сағ20мин*1сағ.25мин

2тәул.*3тәул.

Ә) өрнектің мәнін тақтаға жазады

8дм8см + 30см=8дм38см

3сағ20мин -20мин= 3сағ

1тәул. -24сағ =0сағ

1м -50см =50см


1-есеп Медет сабақты 70 минут оқыды.

2-есеп Үміт тең уақыт жұмсады.










Дескриптор:

- Суреттерге қарап, уақыттарды белгілейді.





Дескриптор:

- Теңдіктерді толықтырады.





Дескриптор:

- Есепті салыстырады



578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!