«Атбасар ауданының білім бөлімі
Мариновка қазақ орта мектебі»КММ
«Рухани жаңғыру болашаққа бағдар»бағдарламасы аясында өткізілген ашық сабақ
2«Ә»-сынып
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритімі
Өткізген: Эсенжел Салтанат
2018-2019 оқу жыл
|
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 32+45,77-32 |
Мұғалімнің аты-жөні: Эсенжел Салтанат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: 12 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Әр түрлі пішіндер» Бірнеше геометриялық пигураларды оқушыларға таратып сол арқылы топққа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Шаңырақ» тренинг Оқушыларды шеңберге тұрғызып шаңырақ тренингісін өткізу. Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық. Уықтар боп иіліп, Шаңыраққа киіліп, Киіз үйді құрайық. |
1-топ: Шаршы 2-топ: Үшбұрыш 3-топ: Төртбұрыш |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.
|
Оқулық, мәтіндер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Көңілді күн"
|
Видеожазба |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Қызықты тапсырма орындайық.
|
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Осы сабаққта мен өз мақсатыма жетім ,оқушылар екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды білді,сыныпта балалар өте жақсы сабаққа қатысты, жоспарлаған тапсырмаларыды оқушылар жақсы алып кетті, оқушылар берілген уақыт ішінде тапсырмаларды орындап үлгерді, мен өз жоспарыма уақытты тйімді пайдалану керектігін түсіндім. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Сергіту сәті жақсы болды 2:Үй тапсырмасын қайталау жақсы болды Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Ауызша есептер жақсы болды 2:Бағандау түрінде оқушылар жақсы есептеді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика 2 сынып
Математика 2 сынып
«Атбасар ауданының білім бөлімі
Мариновка қазақ орта мектебі»КММ
«Рухани жаңғыру болашаққа бағдар»бағдарламасы аясында өткізілген ашық сабақ
2«Ә»-сынып
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритімі
Өткізген: Эсенжел Салтанат
2018-2019 оқу жыл
|
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі. 32+45,77-32 |
Мұғалімнің аты-жөні: Эсенжел Салтанат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: 12 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Әр түрлі пішіндер» Бірнеше геометриялық пигураларды оқушыларға таратып сол арқылы топққа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Шаңырақ» тренинг Оқушыларды шеңберге тұрғызып шаңырақ тренингісін өткізу. Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық. Уықтар боп иіліп, Шаңыраққа киіліп, Киіз үйді құрайық. |
1-топ: Шаршы 2-топ: Үшбұрыш 3-топ: Төртбұрыш |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен , тақтамен жұмыс. Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.
|
Оқулық, мәтіндер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Көңілді күн"
|
Видеожазба |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Қызықты тапсырма орындайық.
|
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Осы сабаққта мен өз мақсатыма жетім ,оқушылар екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды білді,сыныпта балалар өте жақсы сабаққа қатысты, жоспарлаған тапсырмаларыды оқушылар жақсы алып кетті, оқушылар берілген уақыт ішінде тапсырмаларды орындап үлгерді, мен өз жоспарыма уақытты тйімді пайдалану керектігін түсіндім. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Сергіту сәті жақсы болды 2:Үй тапсырмасын қайталау жақсы болды Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Ауызша есептер жақсы болды 2:Бағандау түрінде оқушылар жақсы есептеді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















