Математика 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математика 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша 2 сыныптың математикасынан қысқа мерзімді жоспар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Атбасар ауданының білім бөлімі

Мариновка қазақ орта мектебі»КММ











«Рухани жаңғыру болашаққа бағдар»бағдарламасы аясында өткізілген ашық сабақ

2«Ә»-сынып



Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритімі





Өткізген: Эсенжел Салтанат



2018-2019 оқу жыл

Сабақтың тақырыбы:

Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі.

32+45,77-32

Мұғалімнің аты-жөні:

Эсенжел Салтанат

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны: 12


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «Әр түрлі пішіндер»

Бірнеше геометриялық пигураларды оқушыларға таратып сол арқылы топққа бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Шаңырақ» тренинг

Оқушыларды шеңберге тұрғызып шаңырақ тренингісін өткізу.

Дөңгеленіп тұрайық

Керегені құрайық.

Уықтар боп иіліп,

Шаңыраққа киіліп,

Киіз үйді құрайық.


1-топ:

Шаршы

2-топ: Үшбұрыш

3-топ: Төртбұрыш



Жаңа білім

10 минут





Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен , тақтамен жұмыс.

Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.





Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут





Қолдану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Дәптермен жұмыс.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Көңілді күн"

Видеожазба

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут









Қызықты тапсырма орындайық.



«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі








Бағалау


5 минут


















Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасын қайталау “Кім жылдам” ойыны

Жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс

Топтық жұмыс

Алтын сандық”

Қызықты тапсырма орындайық

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Жұптық жұмыс

Карточкамен жұмыс

Балл

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 


Бағалау парақшасы


















Рефлексиялық шеңбер


Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері



АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма? Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?

Осы сабаққта мен өз мақсатыма жетім ,оқушылар екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды білді,сыныпта балалар өте жақсы сабаққа қатысты, жоспарлаған тапсырмаларыды оқушылар жақсы алып кетті, оқушылар берілген уақыт ішінде тапсырмаларды орындап үлгерді, мен өз жоспарыма уақытты тйімді пайдалану керектігін түсіндім.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Сергіту сәті жақсы болды

2:Үй тапсырмасын қайталау жақсы болды

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Ауызша есептер жақсы болды

2:Бағандау түрінде оқушылар жақсы есептеді.


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.00.2018
772
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі